• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про порядок консерв...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 28.11.1997

Тип документа

Постанова

Номер документа

1183

Дата затвердження

28.10.1997

Дата вступу в дію

28.11.1997

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою Уряду затверджено Положення про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств.

Положення визначає організаційні основи та встановлює єдиний порядок підготовки до консервації, проведення консервації та розконсервації основних виробничих фондів підприємств і обов'язкове для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, а також засновані на державній власності.

Для інших підприємств це Положення має рекомендаційний характер.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 28 жовтня 1997 р. N 1183

Київ

Про порядок консервації
основних виробничих фондів підприємств

Із змінами і доповненнями, внесеними
постановами Кабінету Міністрів України
 від 22 лютого 1999 року N 239,
 від 1 серпня 2006 року N 1074,
 від 20 жовтня 2011 року N 1109,
від 28 грудня 2016 року N 1049,
від 7 червня 2017 року N 396

З метою впорядкування роботи з консервації основних виробничих фондів підприємств Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Положення про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств (додається).

2. Утворити Міжвідомчу комісію з питань проведення консервації основних виробничих фондів підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

Міністерству економіки у місячний термін подати в установленому порядку проект постанови Кабінету Міністрів України про затвердження складу зазначеної Міжвідомчої комісії та положення про неї.

3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Першого віце-прем'єр-міністра України Голубченка А. К.


Прем'єр-міністр України

В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Інд. 66 


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 жовтня 1997 р. N 1183

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок консервації
основних виробничих фондів підприємств

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні основи та встановлює єдиний порядок підготовки до консервації, проведення консервації та розконсервації основних виробничих фондів підприємств (далі - основні фонди підприємств) і обов'язкове для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, а також засновані на державній власності.

Для інших підприємств це Положення має рекомендаційний характер.

2. Консервація основних фондів підприємств - це комплекс заходів, спрямованих на довгострокове (але не більш як три роки) зберігання основних фондів підприємств у разі припинення виробничої та іншої господарської діяльності з можливістю подальшого відновлення їх функціонування.

3. Основні фонди підприємств може бути законсервовано, якщо за техніко-економічним обгрунтуванням подальше використання їх у виробництві визнано тимчасово недоцільним.

4. Джерелами фінансування витрат на консервацію основних фондів підприємств та їх розконсервацію можуть бути:

власні кошти підприємств;

кошти власників підприємств або інших юридичних осіб;

кредити;

кошти, передбачені для зазначених цілей у державному та місцевих бюджетах;

суми амортизаційних відрахувань, які нараховуються на законсервовані основні фонди другої та третьої групи.

5. У разі коли витрати на консервацію (розконсервацію) основних фондів підприємств пропонується фінансувати за рахунок коштів державного бюджету, рішення про включення відповідних видатків до проекту державного бюджету на планований рік приймає Кабінет Міністрів України під час розгляду проекту бюджету.

Пропозиції про включення зазначених видатків до проекту державного бюджету подаються Мінфіну та Мінекономіки:

органами, уповноваженими управляти державним майном, - щодо підприємств, заснованих на державній власності;

Міжвідомчою комісією з питань проведення консервації основних виробничих фондів підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (далі - Міжвідомча комісія), - щодо відповідного виду підприємств, крім підприємств, заснованих на державній власності;

міністерствами або іншими центральними органами виконавчої влади (за галузевим принципом) - щодо решти підприємств. Якщо підприємства займаються діяльністю, що стосується кількох галузей економіки, пропозиції готуються Мінекономіки.

У разі коли джерелом фінансування є кошти місцевих бюджетів, рішення про їх виділення приймає орган місцевого самоврядування або у відповідних випадках місцева державна адміністрація.

6. Консервація, утримання та розконсервація основних фондів підприємства здійснюється згідно з проектом консервації, який повинен бути:

затверджений органом, уповноваженим управляти його майном, - для підприємств, заснованих на державній власності;

затверджений власником (власниками) за погодженням з міністерством або іншим центральним органом виконавчої влади (за галузевим принципом) - для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, або з Мінекономіки, якщо підприємство займається діяльністю, що стосується кількох галузей економіки;

затверджений власником (власниками) - для решти підприємств.

Для опрацювання поданих підприємствами пропозицій щодо консервації їх основних фондів за рішенням керівників зазначених органів утворюються комісії з питань проведення консервації основних фондів.

7. Підставою для консервації та розконсервації основних фондів підприємства є:

акт Кабінету Міністрів України - для підприємств, заснованих на державній власності, крім підприємств, установ Державної кримінально-виконавчої служби. Проект такого акта подає в установленому порядку орган, уповноважений управляти майном таких підприємств; 

(абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з постановами  Кабінету Міністрів України від 22.02.99 р. N 239,  від 01.08.2006 р. N 1074)

рішення Мін'юсту - для підприємств, установ Державної кримінально-виконавчої служби; 

(пункт 7 доповнено абзацом третім згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 22.02.99 р. N 239, у зв'язку з цим абзаци третій і четвертий  вважати відповідно абзацами четвертим і п'ятим,  абзац третій пункту 7 із змінами, внесеними згідно з  постановами Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. N 1074,  від 20.10.2011 р. N 1109, від 28.12.2016 р. N 1049)

рішення платника податку, погоджене з Міжвідомчою комісією, - для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (крім підприємств, заснованих на державній власності);

рішення платника податку - для решти підприємств.

8. Під час консервації та розконсервації основні фонди підприємств приводяться у стан, що забезпечує збереження технологічного обладнання, будівель і споруд, а також безпеку технічного персоналу і населення, охорону довкілля.

9. Використання законсервованих основних фондів протягом установленого терміну консервації забороняється. Дострокова їх розконсервація з метою провадження господарської діяльності або передача іншим суб'єктам господарської діяльності на договірних умовах здійснюється на підставі:

акта Кабінету Міністрів України - щодо підприємств, заснованих на державній власності;

{Абзац другий пункту 9 із змінами, внесеними
згідно з Постановами КМ N 239 від 22.02.99,
N 1074 від 01.08.2006, N 396 від 07.06.2017}

{Абзац третій пункту 9 виключено
на підставі Постанови КМ N 396 від 07.06.2017}

рішення Мін'юсту - для підприємств, установ Державної кримінально-виконавчої служби;

(пункт 9 доповнено абзацом третім згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 22.02.99 р. N 239, у зв'язку з цим абзаци третій і четвертий  вважати відповідно абзацами четвертим і п'ятим,  абзац третій пункту 9 із змінами, внесеними згідно з  постановами Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. N 1074,   від 20.10.2011 р. N 1109, від 28.12.2016 р. N 1049)

рішення платника податку, погодженого з Міжвідомчою комісією, - щодо підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;

рішення, прийнятого в установленому порядку, - щодо решти підприємств.

Порядок підготовки до консервації, проведення консервації
та розконсервації основних фондів підприємств

10. Для підготовки обгрунтованих матеріалів щодо консервації основних фондів підприємства та тимчасового виведення їх з виробничого процесу на підприємстві утворюється комісія з питань проведення консервації основних фондів на чолі з керівником підприємства (головою виконавчого органу). Рішення про тимчасове виведення основних фондів з виробничого процесу та їх консервацію виноситься цією комісією за формою згідно з додатком N 1.

11. Підприємства, засновані на державній власності, здійснюють підготовку і подають для узгодження пропозиції щодо консервації та розконсервації основних фондів, визначення терміну і конкретного джерела фінансування консервації та розконсервації з відповідним техніко-економічним обгрунтуванням необхідності проведення консервації до органу, уповноваженого управляти їх майном, а підприємства, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (крім підприємств, заснованих на державній власності), - до Міжвідомчої комісії.

Зазначені пропозиції розглядаються відповідним органом виконавчої влади чи Міжвідомчою комісією протягом місяця.

12. Техніко-економічне обгрунтування необхідності проведення консервації основних фондів підприємств включає:

відомості про основні фонди підприємства, що підлягають консервації: найменування та місцезнаходження підприємства, орган, уповноважений управляти майном, - для підприємств, заснованих на державній власності, (найменування власника (власників) - для інших підприємств), балансова вартість;

проект консервації, затверджений і погоджений відповідно до пункту 6 цього Положення;

акт технічного стану основних фондів на момент їх консервації;

дані про облік основних фондів підприємств з розподілом за групами, що підлягають консервації, відповідно до Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1993 р. N 250.

13. Проект консервації складається з:

пояснювальної записки;

технологічної документації проведення консервації;

переліку робіт, ресурсів (матеріальних і трудових) та кошторису витрат, пов'язаних з проведенням консервації та розконсервації основних фондів підприємства, за формою згідно з додатком N 2.

14. У пояснювальній записці зазначаються:

вид і річні обсяги продукції, що випускається на потужностях основних фондів підприємства, які підлягають консервації, вплив консервації основних фондів на такі показники діяльності підприємства, як виконання виробничих планів протягом терміну консервації, використання потужностей, ціноутворення, рентабельність, прибуток, реалізація, фінансове становище підприємства;

порядок і графік виведення з виробничого процесу основних фондів підприємства та їх консервацію;

тривалість консервації основних фондів підприємства;

заходи щодо забезпечення безпеки робіт під час консервації та збереження законсервованих основних фондів протягом усього терміну консервації, а також суміжних об'єктів, на технічному стані яких можуть негативно позначитися наслідки консервації;

план-графік розконсервації.

15. Технологічною документацією щодо проведення консервації визначаються технологічні процеси, за якими проводитиметься консервація основних фондів підприємства, обслуговування їх у законсервованому стані та розконсервація.

16. У разі коли прийнято рішення про консервацію основних фондів підприємства, розриваються в установленому порядку трудові договори з працівниками, які підлягають звільненню, з додержанням їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства.

17. Після закінчення робіт, пов'язаних з консервацією основних фондів підприємства, за участю зазначених у пункті 6 цього Положення комісій складається акт про прийняття основних фондів на консервацію, який затверджується:

органом, уповноваженим управляти майном, - для підприємств, заснованих на державній власності;

власником (власниками) за погодженням з міністерством або іншим центральним органом виконавчої влади (за галузевим принципом) - для підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Якщо підприємство займається діяльністю, що стосується кількох галузей економіки, зазначений акт погоджується з Мінекономіки;

власником (власниками) - для решти підприємств.

18. Дату, з якої основні фонди підприємства, заснованого на державній власності, вважаються законсервованими, визначає орган, уповноважений управляти його майном, для решти підприємств - власник (власники).

19. Керівник підприємства (голова виконавчого органу), основні фонди якого законсервовані, несе встановлену чинним законодавством відповідальність за їх збереження. 


Додаток N 1
до Положення про порядок консервації 
основних виробничих фондів підприємств

АКТ
про тимчасове виведення основних фондів
з виробничого процесу та їх консервацію

Додаток N 1.doc
Завантажити

Додаток N 2
до Положення про порядок консервації
основних виробничих фондів підприємств

ПЕРЕЛІК
робіт, ресурсів (матеріальних і трудових) та кошторис витрат, пов'язаних з проведенням консервації та розконсервації
основних фондів підприємства

Додаток N 2.doc
Завантажити
Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:03
09:03

Як можна вплинути на показник фінрезультату

Бібліотека Баланс № 2 «Фінансова звітність: алгоритм заповнення»Зростання доходів та/або зменшення витрат звітного періоду призводить до збільшення прибутку/зменшення збитку підприємства. І навпаки, зниження доходів та/або збільшення витрат веде до зменшення прибутку/збільшення збитку. ...

Вікторія Якимащенко

24.01.2025 50 0 0

Юридичні питання
09:00
09:00

Розміщення військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на земельній ділянці: чи підлягає така земля консервації?

Баланс-Бюджет № 36 від 3 вересня 2024 року Про що ця стаття? З метою стримування ворога наші сили оборони вимушені будувати військові інженерно-технічні та фортифікаційні споруди на земельних ділянках. При цьому неважливо, яке цільове призначення мають ці ділянки: перебувають в приватній власн...

Катерина Мудровська

03.09.2024 38 0 0

Правова допомога
23:43
23:43

Розміщення військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на земельній ділянці: чи підлягає така земля консервації?

Баланс-Агро № 36 від 3 вересня 2024 року Про що ця стаття? З метою стримування ворога наші сили оборони вимушені будувати військові інженерно-технічні та фортифікаційні споруди на земельних ділянках. При цьому неважливо, яке цільове призначення мають ці ділянки: перебувають в приватній власності чи...

Катерина Мудровська

02.09.2024 91 0 0

Господарські операції в агросекторі
12:00
12:00

Розміщення військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на земельній ділянці: чи підлягає така земля консервації?

Про що ця стаття? З метою стримування ворога наші сили оборони вимушені будувати військові інженерно-технічні та фортифікаційні споруди на земельних ділянках. При цьому неважливо, яке цільове призначення мають ці ділянки: перебувають в приватній власності чи в користуванні будь-яких осіб. Хто ухвалю...

Катерина Мудровська

02.09.2024 297 0 0

Практика обліку
09:58
09:58

Як обліковувати систему крапельного зрошення

Баланс-Агро № 24 від 11 червня 2024 року Сільгосппідприємство для поливу овочів використовує систему крапельного зрошування. Її щороку встановлюють на поле для поливу, а після завершення сезону демонтують і комплектуючі передають для зберігання на склад. У бухгалтера виникають запитання: компле...

Вікторія Станкевич

10.06.2024 101 0 0

Господарські операції в агросекторі
10:00
10:00

Як обліковувати систему крапельного зрошення

Сільгосппідприємство для поливу овочів використовує систему крапельного зрошування. Її щороку встановлюють на поле для поливу, а після завершення сезону демонтують і комплектуючі передають для зберігання на склад. У бухгалтера виникають запитання: комплектуючі системи зрошення – це один об...

Вікторія Станкевич

10.06.2024 366 0 1

Бухгалтерський облік та фінзвітність
09:07
09:07

Як можна вплинути на показник фінрезультату

Баланс № 5 від 30 січня 2024 року Зростання доходів та/або зменшення витрат звітного періоду призводить до збільшення прибутку/зменшення збитку підприємства. І навпаки, зниження доходів та/або збільшення витрат веде до зменшення прибутку/збільшення збитку. При цьому вплив окремих видів доходів та в...

Вікторія Якимащенко

25.01.2024 176 0 1

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:41
09:41

Як можна вплинути на показник фінрезультату

Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Фінансовий результат підприємства: правила формування у бухгалтерському обліку» Зростання доходів та/або зменшення витрат звітного періоду призводить до збільшення прибутку/зменшення збитку підприємства. І навпаки, зниження доходів та/або ...

Вікторія Якимащенко

25.01.2024 124 0 0

Облік, податки та звiтнiсть
22:20
22:20

Як можна вплинути на показник фінрезультату

Зростання доходів та/або зменшення витрат звітного періоду призводить до збільшення прибутку/зменшення збитку підприємства. І навпаки, зниження доходів та/або збільшення витрат веде до зменшення прибутку/збільшення збитку. При цьому вплив окремих видів доходів та витрат на фінансовий результат до оп...

Вікторія Якимащенко

28.01.2025 602 1 3

Бухгалтерський облік
17:43
17:43

Консервація основного засобу: алгоритм дій

Баланс-Бюджет № 26 від 27 червня 2023 року Ситуація. До лютого 2022 року в нашій громаді активно здійснювалися відбудова та ремонт об’єктів соціальної сфери. Було зведено ЦНАП, капітально відремонтовано приміщення бібліотеки, а от капремонт будинку культури завершити не встигли. Під час війни...

Анна Ляшенко

26.06.2023 55 0 0

Бухгалтерський облік і звітність.
09:42
09:42

Консервація основного засобу: алгоритм дій

Ситуація. До лютого 2022 року в нашій громаді активно здійснювалися відбудова та ремонт об’єктів соціальної сфери. Було зведено ЦНАП, капітально відремонтовано приміщення бібліотеки, а от капремонт будинку культури завершити не встигли. Під час війни, дотримуючись режиму раціонального використ...

Анна Ляшенко

22.06.2023 176 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
13:37
13:37

«Воєнна» консервація основних засобів

Бібліотека Баланс № 7 «Основні засоби: практичні кейси» В умовах воєнного стану частина бізнесу вимушено призупиняє свою діяльність. Зокрема, це ті суб’єкти господарювання (далі – СГ), які перебувають на тимчасово окупованих та сусідніх із ними територіях, і ті, хто евакуюва...

Ольга Коваленко

20.04.2023 67 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
13:33
13:33

Амортизація основних засобів під час воєнного стану: нараховувати чи ні

Бібліотека Баланс № 7 «Основні засоби: практичні кейси» Об’єкти тимчасово не використовуються, простоюють через збройну агресію рф. Або ж їхня доля на разі не відома, бо розташовані на тимчасово окупованих територіях чи територіях, де ведуться бойові дії. Чи транспортний засіб &la...

Галина Морозовська

20.04.2023 82 0 0

Господарські операції в агросекторі
12:30
12:30

«Воєнна» консервація основних засобів

В умовах воєнного стану частина бізнесу вимушено призупиняє свою діяльність. Зокрема, це ті суб’єкти господарювання (далі – СГ), які перебувають на тимчасово окупованих та сусідніх із ними територіях, і ті, хто евакуювався за кордон або переміщає виробництва у безпечніші регіони України....

Ольга Коваленко

02.11.2022 345 0 0

Практика обліку
12:28
12:28

«Воєнна» консервація основних засобів

Баланс-Агро № 45 від 8 листопада 2022 року «Будівництво та ремонт виробничих об’єктів в агросекторі» В умовах воєнного стану частина бізнесу вимушено призупиняє свою діяльність. Зокрема, це ті суб’єкти господарювання (далі – СГ), які перебувають на тимчасово окупованих...

Ольга Коваленко

02.11.2022 131 0 0

Оподаткування
09:06
09:06

Об’єкт ОЗ тимчасово простоює через війну: чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання згідно з п. 198.5 ПК?

Баланс № 41 від 11 жовтня 2022 року Підприємство здає в оренду приміщення магазину та торговельне обладнання. Приміщення постраждало в результаті бомбардування і не може використовуватися. Проте залишилися неушкодженими інші об’єкти основних засобів (далі – ОЗ): холодильне обладнання, п...

Зінаїда Омельницька

07.10.2022 105 0 0

Господарські операції
14:30
14:30

Об’єкт ОЗ тимчасово простоює через війну: чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання згідно з п. 198.5 ПК?

Підприємство здає в оренду приміщення магазину та торговельне обладнання. Приміщення постраждало в результаті бомбардування і не може використовуватися. Проте залишилися неушкодженими інші об’єкти основних засобів (далі – ОЗ): холодильне обладнання, прибиральна машина. Ці об’єкти н...

Зінаїда Омельницька

06.10.2022 337 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
14:00
14:00

«Воєнна» консервація основних засобів

Бібліотека Баланс № 15 «Збитки від війни: оформлення та відображення в обліку» В умовах воєнного стану частина бізнесу вимушено призупиняє свою діяльність. Зокрема, це ті суб’єкти господарювання (далі – СГ), які перебувають на тимчасово окупованих та сусідніх із ними територ...

Ольга Коваленко

11.08.2022 88 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
16:30
16:30

Амортизація основних засобів під час воєнного стану: нараховувати чи ні

Бібліотека Баланс № 15 «Збитки від війни: оформлення та відображення в обліку» Об’єкти тимчасово не використовуються, простоюють через збройну агресію рф. Або ж їхня доля на разі не відома, бо розташовані на тимчасово окупованих територіях чи територіях, де ведуться бойові дії. Чи...

Галина Морозовська

10.08.2022 98 0 0

Оподаткування
09:19
09:19

Амортизація основних засобів під час воєнного стану: нараховувати чи ні

Баланс № 18 від 2 травня 2022 року Об’єкти тимчасово не використовуються, простоюють через збройну агресію рф. Або ж їхня доля на разі не відома, бо розташовані на тимчасово окупованих територіях чи територіях, де ведуться бойові дії. Чи транспортний засіб «мобілізовано», і саме п...

Галина Морозовська

02.05.2022 208 0 0

Про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025