• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про службові посвід...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 14.08.2019

Тип документа

Наказ

Номер документа

33

Дата затвердження

14.08.2019

Дата вступу в дію

14.08.2019

Суб'єкт нормотворчості

Державна податкова служба України

Галузі

Адміністративне право

Наказом затверджено зразки службових посвідчень працівників Державної податкової служби України , та її територіальних органів, що відповідно до пункту 7 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227, є контролюючими органами (органами доходів і зборів).

Крім того, затверджено Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

14.08.2019 № 33

Про службові посвідчення працівників Державної податкової служби України

із змінами, внесеними наказами ДПС
від 14.01.2021 № 103,
від 27.08.2021 № 775,
від 14.12.2022 № 899.

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1137 «Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм» та з метою створення належних умов для виконання службових обов’язків працівниками Державної податкової служби України, встановлення однакового підходу до оформлення та видачі службових посвідчень НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити Зразки службових посвідчень працівників Державної податкової служби України та її територіальних органів, які відповідно до пункту 7 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 (зі змінами),є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення),що додаються.
  2. Затвердити Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (далі - Інструкція) (додається).

Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Голова

С. Верланов


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державної податкової

служби України

14 серпня 2019 р. № 33

(у редакції наказу Державної податкової служби України

від 14.12.2022 р. № 899)

Зразки службових посвідчень

працівників Державної податкової служби України та її територіальних органів

  1. Посвідчення керівництва Державної податкової служби України:

Лицьовий бік

1 из 1

Зворотній бік

1 из 1
  1. Посвідчення працівника апаратуДержавної податкової служби України:

Лицьовий бік

1 из 1

Зворотній бік


1 из 1
  1. Посвідчення працівника територіального органу Державної податкової служби України:

Лицьовий бік

1 из 1

Зворотній бік

1 из 1

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
служби України
14.08.2019 № 33
(у редакції наказу Державної
податкової служби України
від 14.12.2022 № 899)

ІНСТРУКЦІЯ
щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів

1. Загальні положення

1.1. Інструкція щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (далі - Інструкція) розроблена з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1137 «Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм» (далі - Постанова) та визначає загальний порядок організації роботи в ДПС щодо оформлення видачі, повернення, знищення і зберігання посвідчень та бланків посвідчень.

Інструкція є обов’язковим для виконання документом в ДПС та її територіальних органах.

1.2. Службове посвідчення працівника ДПС та її територіальних органів (далі - посвідчення) є офіційним документом, який засвідчує особу працівника податкової служби, підтверджує повноваження цієї особи, передбачені законодавством України.

Посвідчення виготовляється у формі пластикової картки формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій, розміром 54 х 85,6 міліметра та може мати допустимі відхилення відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.

У бланк посвідчення імплантовано безконтактний електронний носій, який відповідає вимогам ISO/IEC 14443 щодо запису і зчитування даних. Крім того, у посвідчення може бути вмонтований додатковий безконтактний чіп з унікальним номером (кодом), який забезпечує можливість ідентифікації працівника ДПС або її територіальних органів, якому видано це посвідчення. Необхідність видачі посвідчень, що містять додатковий безконтактний чіп, окремим посадовим особам територіальних органів ДПС визначається керівництвом органу, де працює вказана посадова особа, відповідно до її посадових обов’язків.

1.3. Посвідчення має серію, встановлену для ДПС та кожного територіального органу ДПС, і порядковий номер, який починається з 1 та наростає.

Серії посвідчень для ДПС та її територіальних органів визначено у додатку 1 до цієї Інструкції.

1.4. У посвідченні обов’язково зазначаються прізвище, ім’я та по батькові працівника, посада, назва органу, в якому працює працівник, та дата видачі посвідчення.

1.5. Технічний опис посвідчення (додаток 2 до Інструкції) складається з урахуванням особливостей виготовлення та визначення ступеня захисту відповідно до вимог Постанови.

1.6. ДПС та її територіальні органи проводять закупівлю бланків посвідчень відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

1.7. Працівники ДПС та її територіальних органів забезпечують дбайливе зберігання та використання посвідчення, а також недопущення його втрати та псування.

1.8. Забороняється використання посвідчень, форма яких не передбачена цією Інструкцією, крім випадків, визначених наказами ДПС, а також виготовлених та виданих у порядку, не встановленому цією Інструкцією.

2. Оформлення видачі та повернення посвідчень

2.1. Посвідчення видаються безкоштовно працівникам, які займають посади державної служби в ДПС та її територіальних органах, на підставі відповідних наказів про їх призначення.

2.2. Персоналізація бланка посвідчення здійснюється з дотриманням вимог пункту 8 Технічного опису бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм, затвердженого Постановою. Видача посвідчень з помилками забороняється.

2.3. Оформлення видачі посвідчень в ДПС та її територіальних органах здійснюється працівниками підрозділів персоналу.

2.4. Під час видачі посвідчення працівнику апарату ДПС/територіального органу ДПС підрозділом персоналу проводиться інструктаж щодо правил використання, порядку зберігання та обов’язку повернення посвідчення при звільненні.

Працівник, який отримує посвідчення, у Журналі обліку виданих посвідчень (додаток 3 до Інструкції) власним підписом підтверджує проходження інструктажу, а також надання згоди на оприлюднення інформації, зазначеної у посвідченні, у разі його втрати чи неповернення.

2.5. При переведенні працівника на посаду, відмінну від займаної, зміні назви роботи згідно з класифікатором професій ДК 003:2010 на відмінну від поточної, зміні прізвища, імені чи по батькові, пошкодженні чи зношеності посвідчення, що виключає його використання надалі, посвідчення підлягає безкоштовному обміну у строк до десяти робочих днів після настання відповідної події. Обов’язок з ініціювання заміни посвідчення покладається безпосередньо на працівника, якому потрібна заміна посвідчення.

2.6. При звільненні працівник зобов’язаний повернути посвідчення до підрозділу персоналу, який його видав, не пізніше останнього робочого дня.

Працівники підрозділів персоналу, які відповідальні за облік та видачу посвідчень та які оформлюють документи на звільнення, зобов’язані вжити заходів для повернення посвідчення працівником, що звільняється, зокрема, повідомити підрозділ, до функціональних повноважень якого належить контроль за пропускним режимом, про необхідність блокування перепустки звільненого працівника, попередити працівника, який звільняється, про заборону використання посвідчення після звільнення та звернути його увагу на те, що у разі виявлення факту привласнення, приховування посвідчення настає відповідальність, передбачена статтею 357 Кримінального кодексу України.

У разі неповернення посвідчення, після вжиття усіх заходів, воно вважається недійсним, а інформація про цей факт оприлюднюється працівниками підрозділів персоналу протягом п’яти робочих днів на вебпорталі ДПС/субсайтах територіальних органів ДПС вебпорталу ДПС, де зазначається серія, номер, дата видачі посвідчення, прізвище, ім’я, по батькові працівника, посада та назва органу, в якому працював працівник.

2.7. У разі смерті працівника, якому було видано посвідчення, безпосередній керівник структурного підрозділу, де працювала така особа, повинен негайно після отримання відповідної інформації повідомити про факт смерті підрозділ персоналу, яким було видане зазначене посвідчення. Працівники підрозділів персоналу, які відповідальні за облік та видачу посвідчень, зобов’язані вжити заходів щодо повернення службового посвідчення померлого працівника, зокрема, повідомити родичам померлого в телефонному режимі або листом, направленим за місцем реєстрації померлої особи, про необхідність повернення посвідчення до підрозділу персоналу органу, в якому працювала така особа.

Підрозділ персоналу повідомляє підрозділ, до функціональних повноважень якого належить контроль за пропускним режимом, про необхідність блокування перепустки працівника, який помер.

Після видання наказу про припинення державної служби у зв’язку зі смертю, посвідчення у разі його неповернення вважається недійсним, про що інформація оприлюднюється працівниками підрозділів персоналу протягом п’яти робочих днів на вебпорталі ДПС/субсайтах територіальних органів ДПС вебпорталу ДПС, де зазначається серія, номер, дата видачі посвідчення, прізвище, ім’я, по батькові працівника, посада та назва органу, в якому працював працівник.

3. Облік та персоналізація бланків посвідчень

3.1. У ДПС та її територіальних органах ведеться облік надходження бланків посвідчень (далі - бланки), посвідчень, виданих працівникам, зіпсованих, загублених, неповернених та знищених посвідчень.

3.2. Облік бланків, виданих, зіпсованих, загублених, неповернених та знищених посвідчень ведеться матеріально-відповідальними особами підрозділів персоналу ДПС/територіального органу ДПС (далі - матеріально- відповідальні особи).

3.3. Облік бланків, які надходять до підрозділів персоналу, ведеться Департаментом персоналу/підрозділами персоналу територіальних органів ДПС у журналі довільної форми на підставі накладних (вимог) або інших документів, виданих підрозділом, відповідальним за матеріальне забезпечення працівників.

Облік виданих посвідчень ведеться у Журналі обліку виданих посвідчень (додаток 3 до Інструкції).

Інформація про повернуті, зіпсовані, загублені, неповернуті посвідчення відображається в останній колонці Журналу обліку виданих посвідчень (додаток 3 до Інструкції).

Облік виданих, повернутих, зіпсованих, загублених, неповернутих посвідчень може також вестись у вигляді електронного реєстру/таблиці в електронному вигляді у довільній формі.

3.4. Журнали обліку виданих посвідчень зберігаються в органах ДПС протягом десяти років.

3.5. Персоналізація бланків здійснюється відповідальними особами Департаменту персоналу.

Персоналізація бланків працівників територіальних органів здійснюється на підставі інформації, наданої територіальними органами ДПС.

Персоналізація бланків працівників апарату ДПС здійснюється на підставі копії наказу про призначення, переведення, а також у випадках втрати посвідчення (після надання передбачених для цього випадку документів) або пошкодження (зношення) посвідчення, що унеможливлює його використання надалі.

3.6. Інформація для персоналізації бланків направляється відповідальними особами підрозділів персоналу територіальних органів ДПС до Департаменту персоналу за встановленою формою (таблиця в електронному вигляді) (додаток 4 до Інструкції). Інформація має містити відомості про прізвище, ім’я, по батькові, посаду, орієнтовні дати видачі посвідчень, кольорові фото працівників на електронному носії (у форматі .jpg).

Кольорові фотографії працівників органів ДПС надаються зі співвідношенням сторін 30 х 40 міліметрів. Назва файлу фотографії має містити виключно прізвище, ім’я, по батькові працівника (прізвище - повністю, ім’я та по батькові - скорочено, після кожного ініціала проставляється крапка). Фон фотографії повинен бути білого (світлого) кольору, наявність текстур та сторонніх предметів не допускається. Особа на фото має бути виключно в анфас, без повороту голови чи тулуба. Обличчя повинно бути рівномірно освітлене, не допускається наявність жовтого, червоного та інших типів освітлення, затінення від сторонніх предметів. Наявність головного убору, затемнених окулярів не допускається. Одяг особи, зображеної на фото, повинен відповідати загальноприйнятим нормам офіційно-ділового стилю.

3.7. Бланки, закуплені територіальними органами ДПС, передаються до Департаменту персоналу для персоналізації, про що складається відповідний акт (додаток 5 до Інструкції).

Персоналізовані бланки передаються Департаментом персоналу до територіальних органів ДПС, про що складається відповідний акт (додаток 6 до Інструкції). У разі псування бланків під час персоналізації, виявлення випадків виробничого браку бланків інформація про це вноситься до акта (додаток 6 до Інструкції) у відповідному розділі.

3.8. Департаментом персоналу/підрозділами персоналу територіального органу ДПС щокварталу до 24 числа останнього місяця кварталу готується Звіт щодо персоналізованих, зіпсованих або непридатних для використання бланків (додаток 7 до Інструкції) та надсилається Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку/підрозділам фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку територіальних органів ДПС.

До Звіту щодо персоналізованих, зіпсованих або непридатних для використання бланків вноситься інформація лише про ті бланки, які обліковуються на балансі відповідного органу ДПС.

Зазначений звіт виноситься на розгляд Комісії зі списання майна відповідного органу ДПС для прийняття рішення щодо можливості списання бланків.

4. Оформлення знищення та втрати посвідчень

4.1. Повернуті працівниками посвідчення, зіпсовані посвідчення (пошкоджене зображення або написи, брак електронного носія тощо) та бланки, непридатні для використання, щороку до 01 квітня підлягають знищенню.

Знищення повернутих працівниками посвідчень, зіпсованих посвідчень (пошкоджене зображення або написи, брак електронного носія тощо) та бланків, непридатних для використання, після прийняття рішення про їх списання, проводиться в ДПС/територіальних органах ДПС комісіями зі знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень, що утворюються в ДПС/територіальних органах ДПС, з оформленням відповідного акта (додаток 8 до Інструкції).

До складу комісій зі знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень в обов’язковому порядку включаються матеріально-відповідальні особи та працівники підрозділів, які відповідають за матеріальне забезпечення працівників у ДПС/територіальних органах ДПС.

Керівництво діяльністю зазначеної комісії здійснюється Департаментом персоналу/підрозділами персоналу територіальних органів ДПС.

Акт знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень зберігається у матеріально-відповідальних осіб, копія акта також надсилається членам комісії зі знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень.

Знищення повернутих працівниками посвідчень, зіпсованих посвідчень (пошкоджене зображення або написи, брак електронного носія тощо) та бланків, непридатних для використання, здійснюється шляхом їх подрібнення.

4.2. У випадку втрати посвідчення працівник органу ДПС повинен негайно або не пізніше наступного робочого дня письмово через систему електронного документообігу, яка функціонує в ДПС/територіальних органах ДПС (далі - СЕД), або у разі неможливості письмового повідомлення засобами робочої/особистої електронної пошти чи іншим способом повідомити про це безпосереднього керівника, а також повідомити засобами телефонного зв’язку або особисто підрозділ, до функціональних повноважень якого належить контроль за пропускним режимом, про необхідність блокування втраченого посвідчення. Крім того необхідно звернутися до підрозділу Національної поліції України за місцем втрати або за місцем проживання із заявою про втрату посвідчення, в якій зазначити прізвище, ім’я та по батькові, посаду власника посвідчення, серію і номер посвідчення та назву органу, що його видав та повідомити засобами телефонного зв’язку або особисто Департамент персоналу/підрозділ персоналу територіальних органів ДПС про факт втрати посвідчення. Департамент персоналу/підрозділ персоналу територіальних органів ДПС розміщує інформацію про втрату посвідчення на вебпорталі ДПС/субсайтах територіальних органів ДПС вебпорталу ДПС протягом п’яти робочих днів.

За фактом втрати посвідчення, після отримання вищезазначених матеріалів, які підтверджують вжиті заходи, але не більше календарного місяця, керівником структурного підрозділу ДПС/територіального органу ДПС, підпорядкований працівник якого втратив посвідчення, готується доповідна записка на ім’я керівника ДПС/територіального органу ДПС, до якої додаються пояснення працівника про обставини втрати посвідчення, копія довідки про розгляд заяви з органу поліції за фактом звернення особи, яка втратила посвідчення, або копія витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження щодо викрадення посвідчення.

Після розгляду доповідної записки та прийняття відповідного рішення керівником ДПС/територіального органу ДПС, зазначені документи надаються через СЕД та особисто Департаменту персоналу/підрозділу персоналу територіального органу ДПС.

За фактом втрати посвідчення за ініціативою керівника структурного підрозділу ДПС/територіального органу ДПС, в якому працює працівник, що втратив посвідчення, можливе порушення дисциплінарного провадження відповідно до вимог чинного законодавства.

4.3. Втрачене посвідчення вважається недійсним після виконання заходів, передбачених абзацом першим пункту 4.2 цього розділу.

4.4. Замість втраченого посвідчення працівнику безкоштовно видається нове посвідчення у порядку, передбаченому розділом 2 Інструкції.

5. Зберігання посвідчень та бланків посвідчень

5.1. Бланки і персоналізовані бланки до видачі посадовим особам обов’язково зберігаються у металевих шафах (сейфах), які повинні опечатуватися.

5.2. Бланки та повернуті посвідчення, що підлягають знищенню, зберігаються окремо - за порядком номерів у металевих шафах (сейфах), які повинні опечатуватися.

В.о. директора
Департаменту персоналу
Д. Цимбалюк

Додаток 1
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС та її
територіальних органів
(абзац другий пункту 1.3)

ПЕРЕЛІК
серій посвідчень Державної податкової служби України та її територіальних органів

Центральний апарат

ЦА № 000000

Вінницька область

ВН № 000000

Волинська область

ВО № 000000

Дніпропетровська область

ОН № 000000

Донецька область

МО № 000000

Житомирська область

АТ № 000000

Закарпатська область

КА № 000000

Запорізька область

РЕ № 000000

Івано-Франківська область

ІВ № 000000

Київська область

КО № 000000

Кіровоградська область

КІ № 000000

Луганська область

СК № 000000

Львівська область

ОВ № 000000

Миколаївська область

МК № 000000

Одеська область

ОО № 000000

Полтавська область

РО № 000000

Рівненська область

РВ № 000000

Сумська область

СМ № 000000

Тернопільська область

ТР № 000000

Харківська область

ХР № 000000

Херсонська область, Автономна Республіка Крим та м. Севастополь

ХС № 000000

Хмельницька область

ХМ № 000000

Черкаська область

НК № 000000

Чернівецька область

НВ № 000000

Чернігівська область

НН № 000000

м. Київ

КВ № 000000

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

ЦР № 000000

Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

СД № 000000

Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

ЗД № 000000

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

ПД № 000000

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

ПН № 000000

Додаток 2
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС та її
територіальних органів
(п. 1.5 Інструкції)

ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
посвідчення працівника Державної податкової служби України та її територіальних органів

  1. Бланк службового посвідчення посадових осіб Державної податкової служби України та її територіальних органів з безконтактним електронним носієм (далі - бланк посвідчення) виготовляється у формі пластикової картки формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій, розміром 54 х 85,6 міліметра та може мати допустимі відхилення відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.

  2. У бланк посвідчення імплантовано безконтактний електронний носій, який відповідає вимогам ISO/IEC 14443 щодо запису і зчитування даних.

  3. Для виготовлення бланка посвідчення використовується багатошаровий полівінілхлоридний матеріал або композитний полімер з включенням полівінілхлориду.

  4. Дизайн бланка посвідчення відтворюється з використанням офсетного, ірисного офсетного та трафаретного друку, а також спеціальних захисних фонових сіток регулярної та нерегулярної структури, орнаментальних рисунків, елементів псевдорельєфу і спецрастру та елементів, виконаних методом гільйошування. Для друкування бланка посвідчення використовуються фарби синього, жовтого, сірого, світло-коричневого, блакитного кольорів, а також фарби синього та жовтого кольорів, які під дією ультрафіолетового опромінення набувають свічення власного кольору.

  5. На лицьовому боці бланка посвідчення надруковано чотири захисні сітки нерегулярної структури, що створюють зображення у вигляді орнаментального рисунка з елементами гільйошної розетки.

Одну із захисних сіток виконано способом ірисного офсетного друку, що створює плавний перехід синього кольору, який набуває під дією джерела ультрафіолетового опромінення синього свічення, у жовтий колір.

Іншу захисну сітку виконано способом ірисного офсетного друку, що створює плавний перехід жовтого кольору, який набуває під дією джерела ультрафіолетового опромінення жовтого свічення, у синій колір.

У лівій частині лицьового боку бланка посвідчення відведено місце для внесення відцифрованого образу обличчя особи, якій надається посвідчення.

На лицьовому боці бланка посвідчення способом лазерного гравіювання виконано серію та номер бланка посвідчення, які складаються з двох літер та шести цифр.

  1. На зворотному боці бланка посвідчення надруковано захисну сітку сірого кольору регулярної структури.

На фоні сітки надруковано стилізоване зображення малого Державного Герба України та смуги, що виконані фарбами синього і жовтого кольорів.

Також фарбою синього кольору надруковано слово «ПОСВІДЧЕННЯ».

Уздовж смуг у кольорі сірої сітки виконано позитивний мікротекст «УКРАЇНА», що повторюється.

У лівій частині бланка посвідчення оптико-перемінною фарбою надруковано способом трафаретного друку стилізоване зображення карти України.

  1. Для друкування бланка посвідчення використовуються захисні офсетні фарби, які під дією джерела ультрафіолетового опромінення набувають свічення: жовта - жовтого кольору, синя - синього кольору, та захисна невидима при денному світлі фарба, яка під дією джерела ультрафіолетового опромінення набуває свічення червоного кольору.

На лицьовому боці бланка посвідчення фарбою, невидимою при денному світлі, яка під дією джерела ультрафіолетового опромінення набуває червоного кольору, надруковано зображення гільйошної розетки зі стилізованим зображенням малого Державного Герба України.

  1. Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.

На лицьовому боці бланка посвідчення зазначається така інформація:

у лівій частині відтворюється кольоровий відцифрований образ обличчя особи, якій надається посвідчення, розміром 2,5 х 3,15 сантиметра;

у правій частині у відповідних зонах (зазначених на схематичній діаграмі) послідовно згори донизу:

прізвище, ім’я та по батькові особи, якій надається посвідчення, державною мовою (прізвище - великими літерами шрифтом Arial від 10 до 12,5 пункта; ім’я та по батькові - шрифтом Arial від 10 до 12,5 пункта), максимальна кількість рядків з прізвищем - два, з ім’ям та по батькові - два;

найменування посади особи, якій надається посвідчення, державною мовою шрифтом Arial мінімум 8 пунктів, максимальна кількість рядків - шість;

слова «Дата видачі» та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка

Зі зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, В:127), за схемою HSV (Н:231, S:100, V:49), Hex:00137F зазначається напис такого змісту: «Державна податкова служба України».

  1. Розміри на схематичній діаграмі посвідчення зазначені без урахування допустимих технологічних відхилень під час виробництва.

10.

Схематична діаграма

Лицьовий бік

1 из 1

Зворотний бік

1 из 1

Додаток 3
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС
та її територіальних органів
(абзац другий пункту 2.4,
абзац другий, третій пункту 3.3)

ЖУРНАЛ
обліку виданих посвідчень

№ запису

П І Б працівника

Посада

Серія, № посвідчення

Дата отримання посвідчення

Підпис працівника про отримання посвідчення, проведення інструктаж та надання згоди на опублікування персональних даних у разі втрати чи не повернення посвідчення

Примітка

1

2

4

3

5

6

7

 

Додаток 4
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС та її
територіальних органів
(абзац перший пункту 3.6)

ІНФОРМАЦІЯ
для персоналізації службових посвідчень

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові працівника*

Посада

Орієнтовна дата видачі

 

ІВАНОВ Іван Іванович

начальник відділу

01.01.2020

       
       
       
       
       
__________
*ПІБ працівника має відповідати паспортним даним. Прізвище працівника пишеться великими літерами

Додаток 5

до Інструкції щодо порядку зберігання, видачі і знищення
службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів

(абзац перший пункту 3.7)

АКТ

передачі-приймання бланків службових посвідчень

Державної податкової служби України

 на персоналізацію

«___»_________20__р. № ____________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________, далі по тексту – Сторона 1, з однієї сторони, та Департамент персоналу Державної податкової служби України, далі по тексту – Сторона 2, з іншої сторони, склали цей акт про наступне:

Стороною 1 передано, а Стороною 2 прийнято на персоналізацію бланки службових посвідчень:

№

з/п

Тип бланку службового посвідчення

Кількість

бланків

Серія та номери бланків

1.

Бланк посвідчення для працівників ДПС

   

2.

     

 

Сторона 1

Посада __________________

Підрозділ __________________

ПІБ __________________

Сторона 2

Посада __________________

Підрозділ __________________

ПІБ __________________

__________________
(підпис)

__________________
(підпис)

 

Додаток 6
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС та її
територіальних органів
(абзац другий пункту 3.7)

АКТ

передачі-приймання персоналізованих бланків службових посвідчень

Державної податкової служби України

«___»_________20__р. № ____________

Департамент персоналу Державної податкової служби України, далі по тексту – Сторона 1, з однієї сторони, та

___________________________________________________________________________________________________________________________________________, далі по тексту – Сторона 2,  з іншої сторони, склали цей акт про наступне:

Стороною 1 передано, а Стороною 2 прийнято персоналізовані бланки службових посвідчень:

N
з/п

Тип бланка службового посвідчення

Кількість бланків

Серія та номери бланків

1.

Персоналізовані бланки

   

2.

Невикористані бланки

   

3.

     

4.

Бланки, пошкоджені під час персоналізації, та виробничий брак

   

 

 

Сторона 1

Посада __________________

Підрозділ __________________

П.І.Б. __________________

Сторона 2

Посада __________________

Підрозділ __________________

П.І.Б. __________________

__________________
(підпис)
__________________
(підпис)

 

Додаток 7

до Інструкції щодо порядку зберігання, видачі і

знищення службових посвідчень працівників

ДПС та її територіальних органів

(абзац перший пункту 3.8)

Звіт щодо персоналізованих, зіпсованих
або непридатних для використання бланків посвідчень

______________________________________

(назва органу ДПС)

за ______________________________________

(звітний період)

Залишок бланків посвідчень на початок періоду (неперсоналізованих), шт

Надійшло бланків посвідчень протягом звітного періоду (неперсоналізованих), шт

Персоналізовано бланків посвідчень у звітному періоді, шт

Виявлено зіпсованих або непридатних для використання бланків посвідчень у звітному періоді, шт

Бланки посвідчень, що пропонуються для списання, шт

(графа 3+ графа 4)

Серійні номери (виробника) бланків посвідчень, що пропонуються для списання
(графа 5)

Залишок бланків посвідчень на кінець звітного періоду (неперсоналізованих), що підлягають подальшому використанню, шт

(графа 1+ графа 2 – графа 5)

1

2

3

4

5

6

7

             

 

Керівник підрозділу персоналу

________________

______________

 
(підпис)
(ім’я ПРІЗВИЩЕ)

 

Додаток 8
до Інструкції щодо порядку зберігання,
видачі і знищення службових
посвідчень працівників ДПС та її
територіальних органів
(абзац другий пункту 4.1)

АКТ

знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень ДПС

«___»_________20__р.                                           № ____________

Комісія зі знищення непридатних бланків та повернутих посвідчень ДПС у складі голови комісії _______________________________________________________

                                                                                                                                                                                                           (посада, власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

та членів комісії _________________________________________________________

                                       (посада, власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

відібрала для знищення повернуті працівниками посвідчення, зіпсовані посвідчення (пошкоджене зображення або написи, брак електронного носія тощо) та бланки, непридатні для використання:

№

з/п

Найменування

Номери бланків (з номера по номер)

Серії бланків

Кількість

бланків (штук)

1.

       

2.

       

3.

       

4.

       

Усього підлягає знищенню __________ непридатних бланків та посвідчень ДПС

                                              (кількість словами)

Голова комісії

________________

__________________

 
(підпис)
(Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

Члени комісії

________________

__________________

 
(підпис)
(Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

Зазначені непридатні бланки та посвідчення ДПС перед знищенням звірили із записами в акті та ____. ____. 20 ____ знищили шляхом подрібнення.

Голова комісії

________________

__________________

 
(підпис)
(Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

Члени комісії

_________________

__________________

 
(підпис)
(Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

 

Пов'язані публікації
Перевірки
09:26
09:26

Допуск до податкової перевірки: алгоритм дій

Перед початком будь-якої перевірки, у тому числі й податкової, суб’єкту господарювання варто виконати низку нескладних дій, щоби переконатися, що візит перевіряльників законний. І лише після цього потрібно приймати рішення – допускати чи не допускати представників податкового органу до п...

Олена Кантерман

16.08.2023 111 0 1

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:03
09:03

Допуск до податкової перевірки: алгоритм дій

Бібліотека Баланс № 15 «Податкові перевірки та відповідальність» Перед початком будь-якої перевірки, у тому числі й податкової, суб’єкту господарювання варто виконати низку нескладних дій, щоби переконатися, що візит перевіряльників законний. І лише після цього потрібно приймати р...

Олена Кантерман

14.08.2023 42 0 0

Правова допомога
16:20
16:20

У двері стукає податкова: які документи запитати у перевіряючого

Баланс-Агро № 6 від 3 лютого 2020 року Із цієї статті ви дізнаєтеся: які документи запитувати у представників податкової перед перевіркою, яку інформацію мають містити ці документи, якими є відповідальність платника податків за незаконне недопущення до перевірки та аргументи захисту. У консультації...

Ольга Більченко

04.07.2020 67 0 0

Юридичні консультації
08:00
08:00

У двері стукає податкова: які документи запитати у перевіряючого

Із цієї статті ви дізнаєтеся: які документи запитувати у представників податкової перед перевіркою, яку інформацію мають містити ці документи, якими є відповідальність платника податків за незаконне недопущення до перевірки та аргументи захисту. У консультації мова піде про перелік та вимоги до доку...

Ольга Більченко

28.01.2020 1160 0 0

Про службові посвідчення працівників Державної податкової служби України

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025