• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про внесення змін д...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 02.07.2018

Тип документа

Постанова

Номер документа

496

Дата затвердження

13.06.2018

Дата вступу в дію

02.07.2018

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Уряд спростив порядок реєстрації касової техніки та її технічного обслуговування. Зокрема, запроваджено реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстр центрів сервісного обслуговування, що дозволить істотно спростити процес реєстрації таких реєстраторів, зменшить вплив людського фактору на прийняття рішень в цій сфері та надасть можливість бізнесу здійснювати їх реєстрацію в один крок за один робочий день на підставі заяви за спрощеною формою.

Крім того, удосконалено процес обміну інформацією між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування шляхом запровадження механізму обміну документами в електронній формі під час введення в експлуатацію реєстраторів та подальшому їх обслуговуванні.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 13 червня 2018 р. № 496

Київ

 

Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 р. № 601 Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (Офіційний вісник України, 2004 р., № 19, ст. 1318; 2016 р., № 7, ст. 351), зміни, що додаються.

        Прем’єр-міністр України        

                     В. ГРОЙСМАН

Інд. 67


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 червня 2018 р. № 496

ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій

1. Пункт 5 викласти в такій редакції:

“5. Технічне обслуговування та ремонт реєстраторів може бути пов’язаним, зокрема, з розбиранням реєстраторів та заміною комплектувальних виробів та складових частин, у тому числі окремих вузлів (блоків), та залежно від вимог експлуатаційних документів та умов укладеного договору між користувачем та центром сервісного обслуговування може проводитися у приміщенні центру сервісного обслуговування або за місцем їх експлуатації.”.

2. У пункті 7 слова і цифри “міждержавного стандарту (ДСТУ 2.601:2006)” замінити словами і цифрами “національного стандарту ДСТУ ГОСТ 2.601:2006”.

3. Пункт 11 викласти в такій редакції:

“11. Роботи з введення реєстраторів в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування відповідно до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує трьох діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.

Інформація про резервування фіскального номера до центру сервісного обслуговування надсилається ДФС засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів у день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.”.

4. Пункт 13 викласти в такій редакції:

“13. Після закінчення робіт з введення реєстратора в експлуатацію представник центру сервісного обслуговування робить запис в експлуатаційних документах, складає довідку про опломбування реєстратора та акт введення його в експлуатацію за формою згідно з додатком 1. По одному примірнику довідки та акта залишаються в центрі сервісного обслуговування і надаються користувачеві. Один примірник таких документів надсилається центром сервісного обслуговування засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів до територіального органу ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.”.

5. Пункт 16 викласти в такій редакції:

“16. Періодичність виконання робіт з технічного обслуговування реєстратора узгоджується між користувачем та центром сервісного обслуговування відповідно до експлуатаційних документів.”.

6. У пункті 17 слова “, та в книзі обліку розрахункових операцій” виключити.

7. У пункті 24 слова “, книги обліку розрахункових операцій” виключити.

8. У пункті 26 слова “робить відповідний запис у книзі обліку розрахункових операцій і” виключити.

9. У пункті 29 слова “та до книги обліку розрахункових операцій” виключити.

10. Друге речення пункту 32 після слів “другий — передається” доповнити словами “засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів”.

11. У пункті 35 слова “та книги обліку розрахункових операцій” виключити.

12. У пункті 37 слова “та в книзі обліку розрахункових операцій” виключити.

13. Пункт 40 після слів “про назву” доповнити словами “та податковий номер”, а після слів “центр сервісного обслуговування” — словами “, із зазначенням щодо кожної моделі (модифікації) реєстратора періоду, протягом якого центр має право здійснювати обслуговування та ремонт такої моделі реєстратора згідно з укладеними з виробником (постачальником) договором про технічне обслуговування та ремонт такої моделі реєстратора”.

14. У пункті 42 слова “Мінекономрозвитку та” виключити.

15. Пункт 50 викласти в такій редакції:

“50. У разі укладення, розірвання, припинення дії або внесення змін до договору між центром сервісного обслуговування та користувачем про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів не пізніше дати набрання чинності відповідним правочином центр сервісного обслуговування повинен повідомити про це територіальному органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора такого користувача за формою та у порядку, встановленому відповідно до статті 7 Закону Порядком реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).”.

16. Доповнити Порядок пунктом 57 такого змісту:

“57. У випадках, передбачених цим Порядком, у разі здійснення опломбування, переопломбування або розпломбування реєстратора до територіального органу ДФС за місцем реєстрації такого реєстратора центр сервісного обслуговування повинен надіслати повідомлення про опломбування реєстратора за формою та у порядку, встановленими відповідно до статті 7 Закону Порядком реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).”.

17. Доповнити Порядок розділом такого змісту:

“Ведення реєстру екземплярів
реєстраторів розрахункових операцій

58. З метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації реєстраторів, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, ведеться реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій.

59. Виробники (постачальники) не пізніше дня поставки реєстратора надсилають ДФС інформацію про такий екземпляр реєстратора, яка повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) реєстратора, сферу його застосування та версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій), унікальний (серійний) номер реєстратора, дату виготовлення, гарантійний строк зберігання, гарантійний строк експлуатації, строк служби реєстратора, складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект поставки.

На підставі зазначеної інформації ДФС веде реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій у порядку, визначеному Мінфіном.”.

 

Пов'язані публікації
Щоденний бухгалтерський огляд
10:09
10:09

Яким чином будуть реалізовувати затверджені зміни щодо застосування РРО

Нові правила роботи з РРО та КОРО Зміни, внесені Наказом № 733, набувають чинності у два етапи: з дня набрання чинності - ті зміни, що не пов'язані з веденням реєстру екземплярів РРО, реєстру ЦСО та запровадженням електронного обміну документами між ДФС та ЦСО; решта змін, передбачених Наказом № 733...

Редакція

23.10.2018 281 0 0

Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025