• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження Ме...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 27.04.2015

Тип документа

Постанова

Номер документа

214

Дата затвердження

08.04.2015

Дата вступу в дію

27.04.2015

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджено Методику формування спроможних територіальних громад, яка визначає механізм та умови формування спроможних територіальних громад, а також порядок розроблення і схвалення перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 8 квітня 2015 р. № 214
Київ

Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 695 від 02.09.2015
№ 601 від 08.09.2016
№ 662 від 30.08.2017
№ 850 від 25.09.2019
№ 34 від 24.01.2020}

Відповідно до статті 11 Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Методику формування спроможних територіальних громад, що додається.

2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним державним адміністраціям у місячний строк розробити проекти перспективних планів формування територій громад згідно з Методикою, затвердженою цією постановою, та подати їх на розгляд Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад.

3. Міністерству розвитку громад та територій надавати роз’яснення щодо застосування Методики, затвердженої цією постановою.

{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 850 від 25.09.2019}

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 39

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 квітня 2015 р. № 214
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 24 січня 2020 р. № 34)

МЕТОДИКА
формування спроможних територіальних громад

1. Ця Методика визначає порядок розроблення перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області (далі - перспективний план) та умови формування проектних спроможних територіальних громад.

2. У цій Методиці терміни вживаються у такому значенні:

проектна спроможна територіальна громада (далі - спроможна територіальна громада) - територіальні громади сіл, селищ, міст, які в результаті добровільного об’єднання (добровільного приєднання до об’єднаної територіальної громади) здатні самостійно або через відповідні органи місцевого самоврядування забезпечити належний рівень надання публічних послуг, зокрема у сфері освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства, з урахуванням кадрових ресурсів, фінансового забезпечення та розвитку інфраструктури відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

потенційний адміністративний центр спроможної територіальної громади - населений пункт (село, селище, місто), який має найбільш розвинуту інфраструктуру і, як правило, розташований найближче до географічного центру території спроможної територіальної громади;

зона доступності потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади - територія навколо потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, що визначається з урахуванням доступності публічних послуг у відповідних сферах на території такої громади.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України, Законах України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про добровільне об’єднання територіальних громад”, інших нормативно-правових актах.

3. Формування спроможних територіальних громад здійснюється з урахуванням:

здатності органів місцевого самоврядування вирішувати суспільні питання, які належать до їх компетенції, для задоволення потреб населення відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

історичних, географічних, соціально-економічних, природних, екологічних, етнічних, культурних особливостей розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

розвитку інфраструктури відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

фінансового забезпечення відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

трудової міграції населення;

результатів попередньої оцінки рівня спроможності спроможних територіальних громад (далі - оцінка рівня спроможності);

оптимальних мереж соціальної інфраструктури та доступності публічних послуг у відповідних сферах.

4. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрація з урахуванням утворених відповідно до Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад” об’єднаних територіальних громад розробляє відповідно до цієї Методики із залученням представників органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та громадськості відповідних адміністративно-територіальних одиниць:

проект перспективного плану;

паспорти спроможних територіальних громад за формою згідно з додатком 1.

5. Формування спроможних територіальних громад здійснюється у такій послідовності:

1) визначення потенційних адміністративних центрів спроможних територіальних громад та зон їх доступності;

2) визначення переліку територіальних громад, що входять до складу спроможних територіальних громад;

3) проведення оцінки рівня спроможності.

6. Потенційні адміністративні центри спроможних територіальних громад визначаються у такій послідовності:

1) міста обласного значення та населені пункти - адміністративні центри районів.

Зони доступності таких потенційних адміністративних центрів визначаються на відстані не більш як 20 кілометрів автомобільними дорогами загального користування. Відстань може бути збільшена до 25 кілометрів у разі, коли чисельність населення спроможної територіальної громади в зоні віддаленості від потенційного адміністративного центру більш як 20 кілометрів становить не більш як 10 відсотків загальної чисельності населення такої громади. Така відстань може бути зменшена у разі відсутності автомобільних доріг загального користування чи з урахуванням особливостей рельєфу, що унеможливлює сполучення (ріки без мостів, гори).

Зони доступності потенційних адміністративних центрів спроможних територіальних громад визначаються з урахуванням доступності публічних послуг у відповідних сферах, зокрема часу прибуття для надання швидкої медичної допомоги у невідкладних випадках та пожежної допомоги, що не повинно перевищувати 20 хвилин;

2) населені пункти (села, селища, міста), які раніше мали статус адміністративних центрів районів та розташовані на відстані більш як 20 кілометрів автомобільними дорогами загального користування від міст обласного значення, населених пунктів - адміністративних центрів районів та зон їх доступності.

Зони доступності таких потенційних адміністративних центрів визначаються відповідно до підпункту 1 цього пункту.

У разі розташування в зоні доступності потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, визначеного відповідно до підпунктів 1 і 2 цього пункту, населеного пункту (села, селища, міста), який має відповідні кадрові ресурси, фінансове забезпечення та розвинуту інфраструктуру (зокрема, на території якого є заклад загальної середньої освіти I-III ступеня, медична амбулаторія, проживає не менш як 250 дітей шкільного і 100 дітей дошкільного віку), такий населений пункт може бути визначений потенційним адміністративним центром спроможної територіальної громади;

3) інші населені пункти (села, селища, міста), територія яких не охоплюється зонами доступності потенційних адміністративних центрів, визначених відповідно до підпунктів 1 і 2 цього пункту, які розташовані на відстані не менш як 20 кілометрів автомобільними дорогами загального користування від таких потенційних адміністративних центрів та частково забезпечені інфраструктурою.

У разі наявності на території, яка не охоплюється зонами доступності потенційних адміністративних центрів, визначених відповідно до підпунктів 1 і 2 цього пункту, більш як одного населеного пункту, який може бути визначений потенційним адміністративним центром, перевага надається тому, що має найбільш розвинуту інфраструктуру.

7. Оцінка рівня спроможності проводиться на основі критеріїв, що характеризують основні соціально-економічні показники, які впливають на розвиток відповідної спроможної територіальної громади (далі - критерії оцінки рівня спроможності).

Критеріями оцінки рівня спроможності є:

чисельність населення, що постійно проживає на території спроможної територіальної громади;

чисельність учнів, що здобувають освіту в закладах загальної середньої освіти, розташованих на території спроможної територіальної громади;

площа території спроможної територіальної громади;

індекс податкоспроможності бюджету спроможної територіальної громади;

частка місцевих податків та зборів у доходах бюджету спроможної територіальної громади.

Оціночний рівень спроможності спроможних територіальних громад визначається на основі суми числових значень критеріїв оцінки рівня спроможності та становить:

низький рівень спроможності - від 1,5 до 2,1;

середній рівень спроможності - від 2,2 до 3,8;

високий рівень спроможності - від 3,9 до 5.

Числові значення критеріїв оцінки рівня спроможності наведені в додатку 2.

8. Результати оцінки рівня спроможності враховуються під час розроблення проекту (внесення змін до проекту) перспективного плану.

При цьому кількість спроможних територіальних громад з низьким рівнем спроможності не може перевищувати 10 відсотків загальної кількості спроможних територіальних громад Автономної Республіки Крим, відповідної області.

9. Межі території спроможної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що входять до її складу.

10. Межі територій спроможних територіальних громад визначаються з дотриманням таких вимог:

територія спроможної територіальної громади повинна включати території територіальних громад, що входять до її складу, та бути нерозривною;

спроможні територіальні громади розташовуються у межах території Автономної Республіки Крим, однієї області;

у разі входження до складу спроможної територіальної громади однієї або кількох територіальних громад, розташованих на території суміжного району, розширенню підлягають межі району, на території якого розташований адміністративний центр утвореної спроможної територіальної громади.

11. Територіальна громада, яка розташована на однаковій відстані від потенційних адміністративних центрів спроможних територіальних громад, може бути включена до складу тієї спроможної територіальної громади, потенційний адміністративний центр якої має найбільш розвинуту соціальну і транспортну інфраструктуру та розташований у межах одного району.

12. З метою забезпечення відкритості та прозорості роботи з розроблення проекту перспективного плану утворюється робоча група, до складу якої входять представники Ради міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрації, відповідних органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та громадськості.

13. З метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб’єктами господарювання та їх громадськими об’єднаннями.

За результатами консультацій оформляється протокол.

Консультації проводяться під час:

визначення переліку територіальних громад, що можуть увійти до складу спроможної територіальної громади;

визначення переліку територіальних громад, території яких не охоплюються зонами доступності потенційних адміністративних центрів;

визначення меж територій спроможних територіальних громад.

Консультації проводяться насамперед з представниками територіальних громад, території яких охоплюються зонами доступності кількох потенційних адміністративних центрів.

За результатами консультацій та на підставі рішень органів місцевого самоврядування визначається потенційний адміністративний центр спроможної територіальної громади.

14. Якщо в процесі розроблення проекту перспективного плану після проведення консультацій виникла необхідність внесення до нього змін, проводяться додаткові консультації.

15. Проект перспективного плану розробляється в електронному та паперовому вигляді та включає:

графічну частину, яка відображає межі спроможних територіальних громад, їх потенційні адміністративні центри та всі населені пункти, що увійшли до їх складу;

перелік спроможних територіальних громад із зазначенням найменування територіальних громад, що входять до їх складу.

16. Проект акта Кабінету Міністрів України про затвердження перспективного плану (внесення змін до перспективного плану) вноситься Кабінетові Міністрів України Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією в установленому порядку разом з паспортами спроможних територіальних громад.


Додаток 1
до Методики

ПАСПОРТ

__________________________________________
(найменування спроможної територіальної громади та її

__________________________________________
потенційного адміністративного центру)

 

Найменування показника

Значення показника

1.

Чисельність населення станом на 1 січня 2020 р.

 

 

у тому числі дітей:

 

 

дошкільного віку

 

 

шкільного віку

 

 

учнів, що здобувають освіту в закладах загальної середньої освіти, розташованих на території спроможної територіальної громади

 

2.

Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади

 

3.

Розрахунковий обсяг доходів спроможної територіальної громади (Д = Д1 + Д2 + Д3 - Д4), гривень

 

 

у тому числі:

 

 

сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України (Д1)

 

 

бюджету розвитку (Д2)

 

 

базова дотація (Д3)

 

 

реверсна дотація (Д4)

 

4.

Розрахунковий індекс податкоспроможності бюджету спроможної територіальної громади

 

5.

Розрахункова частка місцевих податків та зборів у доходах бюджету (Д1 + Д2) спроможної територіальної громади, відсотків

 

6.

Площа території спроможної територіальної громади, кв. кілометрів

 

7.

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування

 

 

у тому числі:

 

 

закладів загальної середньої освіти I-III ступеня

 

 

закладів загальної середньої освіти I-II ступеня

 

 

закладів загальної середньої освіти I ступеня

 

 

закладів дошкільної освіти

 

 

закладів позашкільної освіти

 

 

закладів культури

 

 

закладів фізичної культури

 

 

фельдшерсько-акушерських пунктів

 

 

амбулаторій, поліклінік

 

 

лікарень

 

 

станцій швидкої допомоги

 

8.

Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо:

 

 

правоохоронної діяльності

 

 

реєстрації актів цивільного стану та майнових прав

 

 

пенсійного забезпечення

 

 

соціального захисту

 

 

пожежної безпеки

 

 

казначейського обслуговування

 

9.

Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування

 

10.

Наявність центру надання адміністративних послуг

 

Відомості про територіальні громади, що увійдуть до складу спроможної територіальної громади

 

Порядковий номер

Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу

Чисельність населення станом на 1 січня 2020 р.

Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів

{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 34 від 24.01.2020}

 


Додаток 2
до Методики

КРИТЕРІЇ
попередньої оцінки рівня спроможності спроможних територіальних громад

Найменування критерію

Показник

Числове значення критерію

1.

Чисельність населення, що постійно проживає на території спроможної територіальної громади

до 3 тис. осіб

0,3

від 3 до 7 тис. осіб

0,6

більш як 7 тис. осіб

1

2.

Чисельність учнів, що здобувають освіту в закладах загальної середньої освіти, розташованих на території спроможної територіальної громади

до 300 осіб

0,3

від 300 до 500 осіб

0,6

більш як 500 осіб

1

3.

Площа території спроможної територіальної громади

до 200 кв. кілометрів

0,3

від 200 до 400 кв. кілометрів

0,6

більш як 400 кв. кілометрів

1

4.

Індекс податкоспроможності бюджету спроможної територіальної громади

до 0,3

0,3

від 0,3 до 0,9

0,6

більш як 0,9

1

5.

Частка місцевих податків та зборів у доходах бюджету спроможної територіальної громади

до 20 відсотків

0,3

від 20 до 40 відсотків

0,6

більш як 40 відсотків

1

{Додаток 2 в редакції Постанови КМ № 34 від 24.01.2020}

Пов'язані публікації
Юридичні питання
09:44
09:44

Кооперативи та кластери в територіальних громадах: роль місцевої влади

Баланс-Бюджет № 34 від 22 серпня 2023 року Попри війну, Україна продовжує курс на євроінтеграцію, що потребує реформування та вдосконалення багатьох сфер суспільного життя. Це передбачає в тому числі наявність спроможних територіальних громад (далі – ТГ), які мають стале фінансування, що базу...

Олександр Козка

21.08.2023 72 0 0

Юридичні питання.
11:04
11:04

Кооперативи та кластери в територіальних громадах: роль місцевої влади

Попри війну, Україна продовжує курс на євроінтеграцію, що потребує реформування та вдосконалення багатьох сфер суспільного життя. Це передбачає в тому числі наявність спроможних територіальних громад (далі – ТГ), які мають стале фінансування, що базується на стабільній виробничій інфраструктур...

Олександр Козка

17.08.2023 120 0 0

Юридичні питання
11:34
11:34

Субвенція місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури

Баланс-Бюджет № 46 від 22 листопада 2021 року Очевидним для всіх є те, що інфраструктура багатьох міст і селищ має незадовільний стан. Не всі територіальні громади, навіть після об’єднання, спроможні виправити ситуацію, тим паче, що ця робота не на один рік. Для надання якісних послуг у сфері...

Олександр Козка

19.11.2021 71 0 0

Юридичні питання
17:00
17:00

Субвенція місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури

Очевидним для всіх є те, що інфраструктура багатьох міст і селищ має незадовільний стан. Не всі територіальні громади, навіть після об’єднання, спроможні виправити ситуацію, тим паче, що ця робота не на один рік. Для надання якісних послуг у сфері благоустрою територій та дорожньо-транспортної...

Олександр Козка

15.11.2021 149 0 0

Кадровий облік.
09:00
09:00

Функції та повноваження старости громади

Одна із цілей реформи децентралізації – створити дієвий механізм участі кожного члена громади в місцевому самоврядуванні. І саме старости мають утілювати її в життя. З 1 серпня 2021 року набув чинності Закон від 14.07.2021 № 1638-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо розви...

Олександр Козка

09.11.2021 158 0 0

Юридичні питання
12:10
12:10

Сучасні інструменти управління земельними ресурсами територіальних громад

Баланс-Бюджет № 32 від 16 серпня 2021 року Основою розвитку сільської економіки та наповнення бюджету територіальних громад є земельні ресурси. Для їх збереження та раціонального використання органи місцевого самоврядування повинні мати повну та достовірну інформацію щодо земель громади та відповід...

Олександр Козка

13.08.2021 49 0 0

Юридичні питання
08:00
08:00

Сучасні інструменти управління земельними ресурсами територіальних громад

Основою розвитку сільської економіки та наповнення бюджету територіальних громад є земельні ресурси. Для їх збереження та раціонального використання органи місцевого самоврядування повинні мати повну та достовірну інформацію щодо земель громади та відповідне фінансове забезпечення. Пропонуємо розгля...

Олександр Козка

10.08.2021 148 0 0

Юридичні питання
08:36
08:36

Юридичні, майнові та фінансові аспекти об’єднання тергромад

Баланс-Бюджет № 47 від 9 листопада 2020 року «Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах» Реформа місцевого самоврядування на засадах децентралізації передбачає передання більших повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад. Важливою складовою та запорукою реалізації...

Олександр Козка

02.11.2020 91 0 0

Юридичні питання.
09:00
09:00

Юридичні, майнові та фінансові аспекти об’єднання тергромад

Реформа місцевого самоврядування на засадах децентралізації передбачає передання більших повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад. Важливою складовою та запорукою реалізації цієї реформи є формування спроможних громад, яке відбувається шляхом об’єднання тергромад. Пропонуємо розг...

Олександр Козка

03.11.2020 476 0 0

Місцеве самоврядування
09:19
09:19

Формуємо спроможну територіальну громаду

Баланс-Бюджет № 7 від 17 лютого 2020 року У питаннях функціонування територіальних громад у нинішніх умовах та визначення їх спроможності допоможе розібратися ця стаття. Підготовка рішень щодо об’єднання тергромад Насамперед звернемося до Закону від 05.02.15 р. № 157-VІІІ «Про добровіл...

Анна Семененко

17.02.2020 50 0 0

Публічні закупівлі.
12:32
12:32

Новостворений відділ освіти при ОТГ: як провести закупівлю

При новоствореній ОТГ із 1 січня 2019 року створюється відділ освіти, який обслуговуватиме 4 дитячих садки та 4 школи і проводитиме для них закупівлі товарів, робіт та послуг. До вікриття цього відділу такі закупівлі здійснював районний відділ освіти, який на сьогодні не припинив своєї діяльності. Х...

Ярослава Дуброва

13.12.2018 3043 0 1

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
09:07
09:07

Формування територій громад: складаємо перспективний план

Спроможні тергромади Статтею 4 розд. ІІІ Закону № 157 передбачено, що сам процес об’єднання має відбуватись не хаотично, а відповідно до Перспективного плану формування спроможних територіальних громад, який розробляється на підставі Методики формування спроможних громад, затвердженої постано...

Наталія Жовницька

26.06.2018 826 0 1

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
17:45
17:45

Особливості набуття повноважень тергромадами

Триває процес децентралізації, започаткований Законом від 05.02.15 р. № 157-VІІІ «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (далі – Закон № 157). Розглянемо деякі моменти щодо набуття повноважень тергромадами та держпідтримки місцевого самовря...

Анна Семененко

01.06.2018 398 0 1

Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025