• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 15.05.2018

Тип документа

Наказ

Номер документа

486

Дата затвердження

06.04.2018

Дата вступу в дію

15.05.2018

Суб'єкт нормотворчості

Фонд державного майна

Галузі

Адміністративне право

Наказом затверджено Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації та Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації.

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ

06.04.2018  № 486

 

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
27 квітня 2018 р. 
за № 529/31981

Про затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації та Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації

Відповідно до  статей 15, 19 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації;

2) Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації.

2. Департаменту підготовки та продажу об’єктів приватизації Фонду державного майна України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В. о. Голови Фонду

В. Трубаров


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Фонду державного 
майна України 
06.04.2018  № 486

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
27 квітня 2018 р. 
за № 529/31981

ПОЛОЖЕННЯ 
про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації

І. Загальні положення

1. Це Положення, розроблене відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації (далі - комісія), її повноваження, права та порядок роботи.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Фонду державного майна України та цим Положенням.

ІІ. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження

1. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом, що утворюється державними органами приватизації для продажу об’єктів малої приватизації протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта.

2. До складу комісії входять не менш як п’ять осіб, які є представниками державного органу приватизації.

У разі потреби до складу комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники органів виконавчої влади, підприємств та/або господарських товариств тощо.

3. Основні принципи діяльності комісії:

дотримання вимог законодавства;

колегіальність прийнятих рішень;

професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади).

4. Склад комісії та зміни до нього затверджуються наказом відповідного державного органу приватизації.

Голова комісії та секретар призначаються із працівників відповідного державного органу приватизації.

На період тривалої відсутності голови комісії (хвороба, відпустка тощо) його повноваження покладаються наказом керівника державного органу приватизації на будь-кого із членів комісії.

5. До основних повноважень комісії належать:

розроблення умов продажу та їх подання на затвердження державному органу приватизації;

визначення стартової ціни;

визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;

розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону;

ведення протоколів засідань комісії та їх подання на затвердження державному органу приватизації.

6. Комісія має право:

під час розроблення умов продажу вносити пропозиції державному органу приватизації щодо запитів до органів державної влади, підприємств та/або господарських товариств стосовно подання пропозицій щодо умов продажу, а також надання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу;

вносити пропозиції державному органу приватизації щодо подання запитів спеціалістам, експертам;

заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших спеціалістів.

ІІІ. Порядок роботи комісії

1. Очолює комісію та організовує її роботу голова комісії.

2. Організаційною формою роботи комісії є засідання.

3. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу.

4. Засідання комісії є правоможним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.

5. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.

6. За результатами засідання комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні, та у триденний строк подаються на затвердження відповідному державному органу приватизації.

7. Секретар комісії забезпечує:

підготовку матеріалів для розгляду комісією;

виконання доручень голови комісії;

підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань комісії.

8. Члени комісії зобов’язані брати участь у роботі комісії.

У разі якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання комісії переноситься на інший день.

9. Діяльність комісії припиняється наказом державного органу приватизації.

Директор Департаменту 
підготовки та продажу 
об’єктів приватизації

В. Герц

 


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Фонду державного 
майна України 
06.04.2018  № 486

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
27 квітня 2018 р. 
за № 530/31982

ПОЛОЖЕННЯ 
про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації

I. Загальні положення

1. Це Положення, розроблене відповідно до частини шостої статті 19 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації (далі - комісія), її повноваження, права та порядок роботи.

2. Метою цього Положення є забезпечення конкурентності, справедливості, неупередженості, послідовності та високого професійного рівня в підготовці і проведенні аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації.

II. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження

1. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом, що утворюється державними органами приватизації протягом десяти робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта.

2. Основними принципами діяльності комісії є:

додержання законодавства;

колегіальність прийнятих рішень;

рівність усіх учасників аукціону;

професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади, а також учасників аукціону).

3. Державний орган приватизації забезпечує комісію необхідними документами для проведення відповідного аукціону, приміщенням для проведення її засідань, комп'ютерною технікою тощо.

4. До складу комісії входять працівники державного органу приватизації.

До складу комісії можуть входити представники відповідних міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, підприємств та/або господарських товариств.

У разі потреби до складу комісії залучаються з правом дорадчого голосу представники профспілкових організацій, правоохоронних органів тощо.

5. До складу комісії входять не менш як п’ять осіб.

6. Державний орган приватизації направляє до міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, підприємств та/або господарських товариств письмові запити щодо надання кандидатур до складу комісії.

У триденний строк з дня одержання запиту міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, місцеві державні адміністрації, підприємства та/або господарські товариства направляють до державного органу приватизації відомості про кандидатури до складу комісії (прізвище, ім'я, по батькові, посада, яку він (вона) займає, контактний телефон, факс).

7. Склад комісії та всі зміни до нього затверджуються наказом державного органу приватизації.

Голова комісії та відповідальний секретар призначаються із працівників державного органу приватизації.

III. Завдання, функції та права комісії

1. Основними завданнями комісії є:

розробка умов продажу та визначення дати та часу проведення аукціону;

визначення стартової ціни об’єкта приватизації у випадках, передбачених законодавством;

визначення за результатами аукціону переможця.

2. Основними функціями аукціонної комісії є:

розробка умов продажу;

розгляд рекомендацій та пропозицій робочої групи, утвореної відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2015 року № 525 «Про утворення робочої групи з підготовки рекомендацій та пропозицій до проектів рішень Кабінету Міністрів України щодо приватизації та умов продажу об’єктів державної власності, що підлягають приватизації» (із змінами);

визначення кроку аукціону;

визначення дати та часу проведення аукціону;

визначення стартової ціни на підставі вартості, визначеної відповідно до методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України;

визначення стартової ціни на аукціоні із зниженням стартової ціни;

визначення стартової ціни на підставі вивчення цінових пропозицій від потенційних учасників аукціону;

розробка проекту інформаційного повідомлення про проведення аукціону та подання його до державного органу приватизації на затвердження;

розгляд пропозицій щодо ціни купівлі об’єкта приватизації, поданих потенційними покупцями, у тому числі на відповідність вимогам, визначеним частиною третьою статті 22 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;

надання висновків щодо можливості застосування Закону України «Про міжнародне приватне право» до проекту договору купівлі-продажу об’єкта великої приватизації;

реєстрація учасників аукціону;

ведення протоколів засідань та подання їх до державного органу приватизації на затвердження.

3. Комісія розглядає на своїх засіданнях пояснення спеціалістів, радників, експертів, консультантів, залучених до роботи комісії (за наявності), та учасників аукціону.

IV. Порядок роботи комісії

1. Комісія розпочинає роботу з дати підписання наказу про її створення.

2. Очолює комісію та організовує її роботу голова комісії.

3. Голова комісії в межах покладених повноважень:

скликає засідання комісії;

головує на засіданнях комісії;

дає доручення членам комісії;

дає доручення спеціалістам, радникам та експертам, які залучені до роботи комісії (за наявності);

організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд комісії.

4. Голова комісії повідомляє всіх членів комісії про заплановані засідання за три дні до дати їх проведення. Повідомлення надсилаються одним із засобів зв’язку (поштою, телефонограмою, факсом, електронною поштою тощо).

5. Відповідальний секретар забезпечує виконання доручень голови комісії, готує матеріали для розгляду комісією, веде протоколи засідань комісії.

6. Члени комісії беруть участь у діяльності комісії, виконують доручення голови комісії.

7. Засідання комісії є правоможним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.

8. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень.

9. Рішення комісії про визначення переможця аукціону приймається не менш як двома третинами складу членів комісії. З решти питань рішення приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівної кількості голосів голос голови є вирішальним.

10. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"), результати якого заносяться до відповідного протоколу.

11. За результатами засідання комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні, та протягом п’яти робочих днів подаються на затвердження державному органу приватизації.

Результати аукціону оформлюються наказом державного органу приватизації.

12. Якщо член комісії не бере участі у засіданні, орган приватизації може відповідним наказом припинити його діяльність у складі комісії та включити до складу комісії іншу кандидатуру.

У разі якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання аукціонної комісії переноситься на інший день.

13. Діяльність комісії припиняється наказом державного органу приватизації.

Директор Департаменту 
підготовки та продажу 
об’єктів приватизації

В. Герц

 

Пов'язані публікації
Новини законодавства
10:30
10:30

Документи, які набрали чинності 15 травня 2018 року

Постанова КМУ від 25.04.2018 №322 «Про затвердження зразка, технічного опису бланка та Порядку оформлення, видачі, обміну, скасування, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсною та знищення посвідки на тимчасове проживання»; Постанова НБУ від 07.05.2018 №52 «Пр...

Редакція

15.05.2018 667 0 0

Про затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації та Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів великої приватизації

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025