• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 15.07.1997

Тип документа

Постанова

Номер документа

765

Дата затвердження

15.07.1997

Дата вступу в дію

15.07.1997

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджено Порядок акредитації закладу охорони здоров'я.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА

від 15 липня 1997 р. № 765 
Київ

Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я

(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 17.12.2012 р. N 1216)
Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 21 червня 2001 року N 678,
 від 14 лютого 2002 року N 134, 
від 10 листопада 2010 року N 1035,
 від 17 грудня 2012 року N 1216,
від 27 травня 2015 року N 329,
від 11 листопада 2015 року N 921,
від 8 лютого 2017 року N 68,
від 13 березня 2019 року N 215

 

З метою підвищення якості надання медичної допомоги населенню України та відповідно до статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров'я Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ: 
1. Затвердити Порядок акредитації закладу охорони здоров'я, що додається. 
(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 17.12.2012 р. N 1216)
2. Міністерству охорони здоров'я у двомісячний термін створити Головну акредитаційну комісію при Міністерстві охорони здоров'я України та забезпечити формування акредитаційних комісій при Міністерстві охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управліннях охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. 
Абзац другий пункту 2 виключено
(пункт 2 доповнено абзацом другим згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2001 р. N 678, абзац другий пункту 2 виключено згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10.11.2010 р. N 1035)
3. Міністерству охорони здоров'я України, Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям забезпечити проведення державної акредитації всіх закладів охорони здоров'я до 2000 року. 
Державному департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення провести протягом 2001 року акредитацію фармацевтичних (аптечних) закладів. 
(пункт 3 доповнено абзацом другим згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2001 р. N 678)
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Віце-прем'єр-міністра України Кураса І. Ф. 

Виконуючий обов'язки 
Прем'єр-міністра України

В.ДУРДИНЕЦЬ

Інд. 28


ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 15 липня 1997 р. № 765 
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України 
від 17 грудня 2012 р. № 1216)

ПОРЯДОК 
акредитації закладу охорони здоров'я

(У тексті Порядку слова "фармацевтичні (аптечні) заклади" в усіх відмінках замінено словами "аптечні заклади" у відповідному відмінку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року N 921)


1. Акредитація закладу охорони здоров'я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров'я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров'я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
2. Заклади охорони здоров'я (далі - заклади) незалежно від форми власності, в тому числі аптечні, можуть добровільно проходити акредитацію.
Акредитація закладу проводиться після отримання ним ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів, крім активних фармацевтичних інгредієнтів.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 р. N 921, у редакції постанови Кабінету  Міністрів України від 13.03.2019 р. N 215)
3. Акредитацію закладів, крім аптечних закладів, проводить Головна акредитаційна комісія, а акредитацію аптечних закладів - Головна комісія з акредитації аптечних закладів, що утворюються при МОЗ (далі - головні акредитаційні комісії), та акредитаційні комісії, що утворюються при Міністерстві охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - акредитаційні комісії).
4. Положення про головні акредитаційні комісії та типове положення про акредитаційні комісії затверджуються МОЗ.
5. Головна акредитаційна комісія при МОЗ проводить акредитацію закладів державної форми власності, комунальної форми власності, що надають третинну медичну допомогу, та приватної форми власності, що надають вторинну та третинну медичну допомогу.
Акредитаційні комісії проводять акредитацію закладів, крім аптечних закладів, комунальної форми власності, що надають первинну та вторинну медичну допомогу, та приватної форми власності, що надають первинну медичну допомогу.
Головна комісія з акредитації аптечних закладів при МОЗ проводить акредитацію аптечних закладів усіх форм власності.
6. Для проходження акредитації заклад подає заяву про проведення акредитації (додаток 1) та документи згідно з переліком обов'язкових документів, що додаються до заяви про проведення акредитації (додаток 2).
Відповідна головна акредитаційна або акредитаційна комісія у двомісячний строк з дня подання закладом заяви про проведення акредитації здійснює розгляд поданих закладом документів на предмет їх відповідності переліку, визначеному цим Порядком, та формує експертні групи для проведення оцінки відповідності закладу стандартам акредитації (далі - експертна оцінка).
Стандарти акредитації закладів затверджуються МОЗ.
7. Результати проведеної експертної оцінки вносяться до експертного висновку про відповідність закладу стандартам акредитації (далі - експертний висновок), в якому зазначаються пропозиції щодо акредитації закладу та присвоєння останньому на підставі затверджених МОЗ критеріїв акредитації відповідної акредитаційної категорії (друга, перша, вища) або відмови в акредитації.
8. На підставі розгляду поданих закладом документів, експертних висновків відповідна головна акредитаційна або акредитаційна комісія у місячний строк приймає рішення або про акредитацію закладу та присвоєння закладу певної акредитаційної категорії (друга, перша, вища), або про відмову в акредитації, або про необхідність проведення у місячний строк повторної експертної оцінки.
Відповідна головна акредитаційна або акредитаційна комісія протягом 10 робочих днів інформує заклад про прийняте рішення.
Порядок проведення експертної оцінки, у тому числі повторної експертної оцінки, відповідності закладу стандартам акредитації, а також положення про експертну групу затверджуються МОЗ.
9. Рішення головних акредитаційних комісій затверджуються наказом МОЗ.
Рішення акредитаційних комісій після погодження з Головною акредитаційною комісією при МОЗ затверджуються наказами Міністерства охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій.
10. У разі прийняття рішення про присвоєння закладу певної акредитаційної категорії відповідна головна акредитаційна або акредитаційна комісія безоплатно видає йому акредитаційний сертифікат (додаток 3).
Строк дії акредитаційного сертифіката не повинен перевищувати трьох років і визначається відповідною головною акредитаційною комісією або акредитаційною комісією з урахуванням рекомендацій, зазначених в експертному висновку.
Строк дії акредитаційних сертифікатів, виданих закладам охорони здоров'я, що провадять діяльність у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або які розташовані на лінії зіткнення, згідно з переліками, затвердженими розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. N 1085 (Офіційний вісник України, 2014 р., N 92, ст. 2655; 2015 р., N 36, ст. 1090), продовжується на період проведення антитерористичної операції. 
(пункт 10 доповнено абзацом згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 27.05.2015 р. N 329)
11. Протягом строку дії акредитаційного сертифіката заклад несе відповідальність за дотримання галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.
12. Бланк акредитаційного сертифіката виготовляється друкарським способом, має облікову серію і номер.
В акредитаційному сертифікаті зазначається найменування акредитаційної комісії, що його видала, акредитаційна категорія, назва закладу, адреса (адреси) закладу, строк дії, дата та номер рішення про акредитацію закладу, реєстраційний номер та дата видачі.
Акредитаційний сертифікат підлягає постійному зберіганню у закладі.
13. Акредитовані заклади вносяться до реєстру акредитованих закладів, що ведеться МОЗ.
14. У разі прийняття рішення про відмову в акредитації головна акредитаційна комісія або акредитаційна комісія повинна повідомити про це відповідний орган ліцензування протягом 10 робочих днів після затвердження зазначеного рішення.
Заклад, якому відмовлено в акредитації, може подати заяву про проведення акредитації не раніше ніж через один рік після прийняття головною акредитаційною або акредитаційною комісією рішення про відмову в акредитації.
15. Позачергова акредитація може проводитися з ініціативи закладу з метою підвищення категорії, проте не раніше ніж через один рік після затвердження МОЗ рішення про попередню акредитацію.
За результатами проведеної позачергової акредитації головна акредитаційна комісія може прийняти рішення про присвоєння закладу певної акредитаційної категорії, зниження категорії закладу або анулювання акредитаційного сертифіката.
(пункт 15 у редакції постанови Кабінету  Міністрів України від 13.03.2019 р. N 215)
16. У разі анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами відповідна головна акредитаційна комісія приймає рішення про анулювання акредитаційного сертифіката.
У разі прийняття головною акредитаційною комісією рішення про анулювання акредитаційного сертифіката або зниження акредитаційної категорії раніше виданий закладу сертифікат анулюється.
17. У разі незгоди з експертним висновком керівник закладу будь-якої форми власності може подати протягом 10 робочих днів з дати ознайомлення з експертним висновком апеляцію до МОЗ з вимогою провести повторну експертну оцінку експертною групою у новому складі або безпосередньо оскаржити експертний висновок у судовому порядку. Якщо керівник закладу не погоджується з експертним висновком, підготовленим за результатами повторної експертної оцінки, він може оскаржити його у судовому порядку.
18. Бланк акредитаційного сертифіката підлягає переоформленню у разі:
зміни назви закладу;
(абзац другий пункту 18 із змінами, внесеними згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2019 р. N 215)
зміни найменування суб'єкта господарювання, структурним підрозділом якого є заклад;
зміни адреси закладу, якщо така зміна пов'язана з перейменуванням населеного пункту, вулиці або зміною нумерації будинку.
У разі виникнення підстав для переоформлення акредитаційного сертифіката заклад подає відповідній головній акредитаційній або акредитаційній комісії заяву про переоформлення акредитаційного сертифіката (додаток 4), копію сертифіката, який підлягає переоформленню, та відповідні документи або їх нотаріально засвідчені копії, які підтверджують зазначені зміни.
19. У разі втрати або пошкодження бланка акредитаційного сертифіката головна акредитаційна комісія або акредитаційна комісія видає закладу на підставі відповідної заяви дублікат акредитаційного сертифіката та приймає рішення про анулювання бланка акредитаційного сертифіката, який було втрачено або пошкоджено.
20. Ведення обліку, зберігання бланків акредитаційних сертифікатів покладається на головні акредитаційні та акредитаційні комісії.
Документи, на підставі яких проводиться акредитація закладу, зберігаються протягом п'яти років у МОЗ або Міністерстві охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій.
 
 



Додаток 1
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України 
від 8 лютого 2017 р. N 68)


ЗАЯВА
про проведення акредитації закладу охорони здоров'я

 

Додаток 1.docx
Завантажити

Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України 
від 8 лютого 2017 р. N 68)


ПЕРЕЛІК
обов'язкових документів, що додаються до заяви про проведення акредитації закладу охорони здоров'я

Копія положення (статуту) закладу, засвідчена в установленому законодавством порядку (крім статуту, що оприлюднений на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань")
Копії документів, що підтверджують речові права на нерухоме майно, в якому розташований заклад охорони здоров'я, та копії документів, що підтверджують право користування обладнанням, необхідним для надання медичної допомоги, засвідчені в установленому законодавством порядку
Затверджена структура закладу
Звіт про медичні кадри (за формою, затвердженою МОЗ)
Позицію виключено
Результати аналізу діяльності закладу щодо якості медичної допомоги та/або фармацевтичної діяльності та критерії її оцінки
(додаток 2 у редакції постанови  Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 р. N 68, із змінами, внесеними згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 13.03.2019 р. N 215)
 

Додаток 3 
до Порядку

АКРЕДИТАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ

 

Додаток 3.docx
Завантажити

Додаток 4
до Порядку


ЗАЯВА
про переоформлення акредитаційного сертифіката

(Порядок із змінами, внесеними згідно з постановами   Кабінету Міністрів України від 21.06.2001 р. N 678,  від 14.02.2002 р. N 134,  від 10.11.2010 р. N 1035,  у редакції постанови Кабінету   Міністрів України від 17.12.2012 р. N 1216)

 

Додаток 4.docx
Завантажити
Пов'язані публікації
Планування діяльності
10:00
10:00

Акредитація медзакладу: новації від Кабміну

Акредитація поки що не є обов’язковою. Але якщо медичне КНП усе-таки бажає її пройти, це можна зробити одразу після отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медпрактики. Про новації з цього питання, ухвалені урядом, докладно в нашому матеріалі. Акредитація поки що не є обов...

Тимур Алієв

11.02.2025 50 0 0

Юридичні питання
12:57
12:57

Медогляд працівників: види, підстави, порядок проведення

Баланс-Бюджет № 1-2 від 13 січня 2020 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина перша)» Фізичне та психічне здоров’я працівників є важливою передумовою їх допуску роботодавцем до виконання передбачених трудовим договором обов’язків. Саме тому...

Олександр Козка

13.01.2020 250 0 0

Оплата праці та податки.
10:00
10:00

Медогляд працівників: види, підстави, порядок проведення

Умови та оплата праці в бюджетних установах (частина 1) Фізичне та психічне здоров’я працівників є важливою передумовою їх допуску роботодавцем до виконання передбачених трудовим договором обов’язків. Саме тому питання щодо підстав та порядку проведення медоглядів працівників окремих кат...

Олександр Козка

27.12.2019 528 0 1

Бухоблік та оподаткування
13:43
13:43

Перетворення медичної БУ в КНП: організаційні нюанси

Бухгалтерський облік і фінанси медичного КНП Акценти статті: як назвати та за яким кодом зареєструвати медичне комунальне некомерційне підприємство (далі – КНП), яке утворилося внаслідок перетворення бюджетної установи (далі – БУ); що потрібно врахувати при написанні статуту КНП;які ...

Олена Кушина

19.09.2019 11944 0 1

Щоденний бухгалтерський огляд
09:38
09:38

Акредитація закладів охорони здоров'я та ліцензійні умови медпрактики

Перетворення бюджетного медзакладу в комунальне некомерційне підприємство Із 13.03.19 р. набула чинності нова редакція Порядку акредитації закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 15.07.97 р. № 765 (далі – Порядок № 765). Акредитація закладу охорони здоров’я (дал...

Редакція

03.04.2019 2689 0 0

Новини законодавства
06:49
06:49

Огляд деяких документів, які набули чинності в березні 2019 року

Податкова та митна служби функціонують окремо Із 20 березня набули чинності: 1. Положення про Державну податкову службу України (далі – ДПС), яка є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується КМУ через міністра фінансів і який реалізує державну податк...

Редакція

28.03.2019 2204 0 0

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
13:14
13:14

Туристичний збір: база справляння та порядок звітування

Акценти статті: у яких рекреаційних закладах не потрібно сплачувати туристичний збір (далі – ТЗ); чи можуть податкові агенти сплачувати ТЗ за свої відокремлені підрозділи; порядок заповнення та подання декларації з ТЗ; відповідальність податкових агентів за неутримання ТЗ. База...

Олена Коровська

04.07.2018 1347 0 0

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
10:33
10:33

Перетворення бюджетного медзакладу в комунальне некомерційне підприємство

Медзаклади – КНП: перехідний період Комунальне некомерційне підприємство: організація діяльності та бухоблік Одним із напрямів медреформи є перехід від фінансування медзакладів до оплати діяльності постачальників медичних послуг на основі конкретних результатів їх діяльності. Для вирішення ць...

Наталія Жовницька

05.04.2018 2368 0 1

Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025