• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 01.09.2017

Тип документа

Наказ

Номер документа

637

Дата затвердження

14.07.2017

Дата вступу в дію

01.09.2017

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство фінансів України

Галузі

Адміністративне право

Наказом затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет, процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.

Порядок розроблено відповідно до підпункту 14.1.56-2 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

14.07.2017  № 637

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
01 серпня 2017 р. 
за № 942/30810

Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету

Відповідно до вимог підпункту 14.1.56-2 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України та Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок функціонування Електронного кабінету, що додається.

2. Державній фіскальній службі України до 01 січня 2018 року забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що функціонує у дослідній експлуатації.

3. Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат Міністерства фінансів України, Департаменту обслуговування платників Державної фіскальної служби України в установленому порядку забезпечити:

подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;

оприлюднення цього наказу.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на в. о. Голови Державної фіскальної служби України Продана М.В.

Міністр

О. Данилюк

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби 
спеціального зв'язку 
та захисту інформації України

Л.О. Євдоченко

В.о. Голови 
Державної фіскальної служби України

 М.В. Продан


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ 
Міністерства фінансів України 
14.07.2017 № 637

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
01 серпня 2017 р. 
за № 942/30810

ПОРЯДОК 
функціонування Електронного кабінету

I. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблено відповідно до підпункту 14.1.56-2 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України (далі - Кодекс) з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

2. Цим Порядком визначаються загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.

3. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

адміністратор безпеки Електронного кабінету - визначена наказом Державної фіскальної служби України (далі - ДФС) відповідальна особа, яка відповідно до покладених на неї функціональних повноважень здійснює загальний контроль за станом безпеки в системі, а також контролює відповідність настроювань програмних та технічних засобів Електронного кабінету прийнятій політиці безпеки;

адреса користувача - податкова адреса платника податків та/або електронна адреса користувача, що складається з ідентифікатора, позначки «@» та доменного імені, яке використовується користувачем для листування з контролюючими органами та повідомляється шляхом внесення адреси електронної пошти до облікових даних Електронного кабінету;

електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну особу;

методолог Електронного кабінету - ДФС;

послуга - надання інформації (відомостей) та/або документів в електронному вигляді;

технічний адміністратор Електронного кабінету - структурний підрозділ ДФС, який відповідно до функціональних повноважень здійснює заходи із розробки, створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Електронного кабінету, відповідає за виконання всіх етапів життєвого циклу такого програмного забезпечення, за його технічне і технологічне забезпечення, впровадження, функціонування, оновлення, модифікацію, усунення помилок, забезпечення цілісності та автентичності вихідного програмного коду; здійснює технічні та технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до Електронного кабінету, відповідає за збереження та захист даних системи.

Інші терміни вживаються у значеннях, визначених Кодексом, законами України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

ІІ. Функціонування Електронного кабінету

1. Електронний кабінет забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Кодексом.

2. Електронний кабінет складається з:

апаратно-програмного комплексу;

портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється онлайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;

портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;

програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;

інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

3. Електронний кабінет в процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-телекомунікаційними системами ДФС.

4. Електронний кабінет ведеться українською мовою.

5. На офіційному веб-порталі ДФС розміщується гіперпосилання на адресу, за якою розташовується веб-інтерфейс Електронного кабінету.

6. Електронний кабінет функціонує за принципами, визначеними пунктом 42-1.1 статті 42-1глави 1 розділу ІІ Кодексу.

7. Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Тривалість проведення технічного обслуговування встановлюється ДФС з урахуванням вимог пункту 42-1.6 статті 42-1 глави 1 розділу ІІ Кодексу та оприлюднюється на офіційному веб-порталі ДФС.

8. Електронний кабінет забезпечує захист даних (у тому числі персональних даних) від несанкціонованого доступу із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю, яка є сукупністю організаційних та інженерно-технічних заходів, спрямованих на унеможливлення витоку, перехоплення, втрати, знищення, модифікації та блокування інформації.

Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи з отриманням атестата відповідності в установленому законодавством порядку.

9. У разі виявлення проблем в роботі Електронного кабінету користувач надсилає до ДФС повідомлення про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет», за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

10. Методолог Електронного кабінету зобов’язаний провести перевірку наявності методологічної помилки протягом 72 годин після надходження такого повідомлення від користувача, крім вихідних та святкових днів. За результатами опрацювання повідомлення користувачу у цей самий строк надсилається повідомлення про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет», за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, в якому підтверджується або спростовується наявність відповідної помилки. Якщо методолог Електронного кабінету визнає наявність методологічної помилки, він зобов’язаний усунути її у строк, що визначається ним з урахуванням критичності виявленої помилки та технічної можливості її усунення. Якщо методологічна помилка призводить до порушення прав платника податків або передбачає притягнення платників податків до відповідальності, методолог Електронного кабінету надсилає в Електронний кабінет та на електронну адресу (адреси) платника податків документ, яким повідомляє про існування методологічної помилки та про час, необхідний для її усунення та відновлення порушених прав платника податків. Про усунення методологічної помилки методолог Електронного кабінету повідомляє платників податків шляхом надіслання відповідного документа із повідомленням в Електронний кабінет та на електронну адресу (адреси) платників податків.

11. Технічний адміністратор Електронного кабінету зобов’язаний провести перевірку наявності технічної помилки протягом 72 годин після надходження такого повідомлення від користувача, крім вихідних та святкових днів. За результатами опрацювання повідомлення користувачу та методологу Електронного кабінету у цей самий строк надсилається повідомлення про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в Електронному кабінеті, в якому підтверджується або спростовується наявність відповідної помилки. Якщо технічний адміністратор Електронного кабінету визнає наявність технічної помилки, він зобов’язаний усунути її у строк, визначений методологом Електронного кабінету з урахуванням критичності виявленої помилки та технічної можливості її усунення. Якщо технічна помилка призводить до порушення прав платника податків або передбачає притягнення платників податків до відповідальності, технічний адміністратор Електронного кабінету надсилає в Електронний кабінет та на електронну адресу (адреси) платників податків документ, яким повідомляє всіх платників податків про існування технічної помилки та про час, необхідний для її усунення та відновлення порушених прав платників податків. Про усунення технічної помилки технічний адміністратор Електронного кабінету повідомляє платників податків шляхом надіслання відповідного документа із повідомленням в Електронний кабінет та на електронну адресу (адреси) платників податків.

12. Електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет).

13. Усі користувачі без використання електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) мають доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету та можуть отримувати інформацію, необхідну для роботи контролюючих органів, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП.

14. Перелік послуг, що надаються через Електронний кабінет, залежить від способу авторизації користувача: з використанням ЕЦП/без використання ЕЦП.

15. Користувачами Електронного кабінету є:

відкритої частини:

фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет;

приватної частини (особистого кабінету):

платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП;

уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами (далі - уповноважені особи), які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов’язків, покладених на такі органи згідно із законодавством.

16. Для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Платник податків під час проходження електронної ідентифікації зазначає свою електронну адресу, підтверджує правильність своїх ідентифікаційних даних та визначає спосіб взаємодії з контролюючими органами.

За достовірність відомостей, зазначених під час електронної ідентифікації, відповідає користувач.

Після електронної ідентифікації особи платник податків має право доступу до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету, яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача.

Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42-1.2 статті 42-1 глави 1 розділу ІІ Кодексу.

Усі документи, звернення, заяви, листи, подані платником податків, зберігаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДФС.

17. Послуги засобами Електронного кабінету уповноваженим особам надаються виключно з метою виконання прав та обов’язків, покладених на державні органи відповідно до законодавства.

Реєстрація уповноважених осіб в Електронному кабінеті здійснюється у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету з використанням ЕЦП.

Використання ЕЦП уповноваженими особами здійснюється відповідно до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 (зі змінами).

Надання послуг засобами Електронного кабінету уповноваженим особам здійснюється шляхом формування та направлення такими особами до ДФС запитів і надання відповідей на такі запити.

Перелік інформації, строки її надання, форми та електронні формати запитів (відповідей) визначаються ДФС спільно з державними органами (оформлюються угодами, протоколами в установленому законодавством порядку).

18. Для забезпечення контролю за роботою та адміністрування Електронного кабінету технічному адміністратору надається право перегляду журналу всіх дій (подій), що відбуваються в Електронному кабінеті, включаючи, зокрема, фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через Електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою електронної позначки часу.

19. Платникам податків та уповноваженим посадовим особам державних, у тому числі контролюючих, органів надається право перегляду журналу всіх дій (подій), що відбуваються у приватній частині Електронного кабінету (особистому кабінеті), включаючи, зокрема, фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через Електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою електронної позначки часу.

20. Платник податків має право в будь-який момент відмовитися від електронної форми взаємодії з контролюючим органом шляхом надіслання повідомлення про відмову платника податків від електронної взаємодії з контролюючим органом через інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет» за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку (пункт 42-1.5 статті 42-1 глави 1 розділу ІІ Кодексу).

Починаючи з дня, що настає за днем надіслання такого повідомлення, взаємодія платника податків з контролюючим органом в електронній формі припиняється і здійснюється в загальному порядку, встановленому Кодексом.

Директор Департаменту 
моніторингу баз даних 
та верифікації виплат

Д.М. Серебрянський

В.о. директора Департаменту 
податкової політики

Л.П. Максименко


Додаток 1 
до Порядку функціонування 
Електронного кабінету 
(пункт 9 розділу ІІ)

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет»

Додаток 1_Повідомлення.doc
Завантажити

Додаток 2 
до Порядку функціонування 
Електронного кабінету 
(пункт 10 розділу ІІ)

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет»

Додаток 2_Повідомлення.doc
Завантажити

Додаток 3 
до Порядку функціонування 
Електронного кабінету 
(пункт 20 розділу ІІ)

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про відмову платника податків від електронної взаємодії з контролюючим органом через інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет»

Додаток 3_Повідомлення.doc
Завантажити
Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:39
09:39

Складаємо заперечення до акта податкової перевірки

Бібліотека Баланс № 24 «Перевірки контролюючими органами: правила проведення та нюанси»Суть питання. Якщо за результатами податкової перевірки ви отримали акт, з яким не згодні, то першим кроком може бути подання заперечень до акта перевірки. Саме на цьому етапі у платника податків є мо...

Наталя Романова

24.12.2024 83 0 0

Податки та збори
09:18
09:18

Складаємо заперечення до акта податкової перевірки

Баланс-Бюджет № 17 від 23 квітня 2024 року Суть питання. Якщо за результатами податкової перевірки ви отримали акт, з яким не згодні, то першим кроком може бути подання заперечень до акта перевірки. Саме на цьому етапі у платника податків є можливість довести законність своїх дії, додати документи,...

Наталя Романова

22.04.2024 59 0 0

Оподаткування
10:26
10:26

Складаємо заперечення до акта податкової перевірки

Баланс-Агро № 17 від 23 квітня 2024 року Суть питання. Якщо за результатами податкової перевірки ви отримали акт, з яким не згодні, то першим кроком може бути подання заперечень до акта перевірки. Саме на цьому етапі у платника податків є можливість довести законність своїх дії, додати документи, я...

Наталя Романова

19.04.2024 115 0 1

Перевірки
10:05
10:05

Складаємо заперечення до акта податкової перевірки

Баланс № 17 від 23 квітня 2024 року Суть питання. Якщо за результатами податкової перевірки ви отримали акт, з яким не згодні, то першим кроком може бути подання заперечень до акта перевірки. Саме на цьому етапі у платника податків є можливість довести законність своїх дії, додати документи, які не...

Наталя Романова

19.04.2024 113 0 0

Перевірки
11:00
11:00

Складаємо заперечення до акта податкової перевірки

Суть питання. Якщо за результатами податкової перевірки ви отримали акт, з яким не згодні, то першим кроком може бути подання заперечень до акта перевірки. Саме на цьому етапі у платника податків є можливість довести законність своїх дії, додати документи, які не було взято до уваги під час перевірк...

Наталя Романова

18.04.2024 661 0 2

Юридичні питання.
13:37
13:37

Перевіряємо документи контрагента під час укладання госпдоговору

Укладаючи господарський договір, особливо на велику суму, важливо бути обачним і вжити всіх заходів, щоб убезпечити себе від фінансових втрат. Для цього слід ретельно перевірити документи потенційного контрагента, а також зібрати всю доступну інформацію про нього. Затвердженого законодавством перел...

Олена Кантерман

04.12.2023 155 0 0

Юридичні питання
08:37
08:37

Перевіряємо документи контрагента під час укладання госпдоговору

Баланс-Бюджет № 49 від 5 грудня 2023 року Укладаючи господарський договір, особливо на велику суму, важливо бути обачним і вжити всіх заходів, щоб убезпечити себе від фінансових втрат. Для цього слід ретельно перевірити документи потенційного контрагента, а також зібрати всю доступну інформацію про...

Олена Кантерман

05.12.2023 33 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
10:41
10:41

Перевіряємо документи контрагента під час укладання госпдоговору

Бібліотека Баланс № 23 «Господарські договори: поради щодо складання та зразки» Укладаючи господарський договір, особливо на велику суму, важливо бути обачним і вжити всіх заходів, щоб убезпечити себе від фінансових втрат. Для цього слід ретельно перевірити документи потенційного контра...

Олена Кантерман

11.12.2023 52 0 1

Новини законодавства
15:30
15:30

Оприлюднено проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку функціонування Електронного кабінету»

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням розміщено проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку функціонування Електронного кабінету» (далі – проєкт наказу), розроблено з мет...

Редакція

12.07.2022 107 0 0

Спецрозбір
09:40
09:40

Перевіряємо документи контрагента під час укладання госпдоговору

Спецпроєкт «Господарські договори: поради щодо складання та зразки» Укладаючи господарський договір, особливо на велику суму, важливо бути обачним і вжити всіх заходів, щоб убезпечити себе від фінансових втрат. Для цього слід ретельно перевірити документи потенційного контрагента, а так...

Олена Кантерман

25.01.2024 23 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
10:18
10:18

Чи можливо надати заступнику директора повний доступ до Електронного кабінету?

Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження (абзац другий пункту 42.6 статті 42 Кодек...

Редакція

01.09.2021 194 0 0

Новини
09:31
09:31

Уточнено Порядок функціонування е-кабінету

Баланс № 20 від 24 травня 2021 року «Щорічні відпустки: оформлення та розрахунок відпусткових для різних ситуацій» Прийнято зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну від 14.07.17 р. № 637 (далі – Порядок № 637, е-кабінет), зокрема: уст...

Тетяна Пономарева

21.05.2021 77 0 0

Новини законодавства
09:01
09:01

Уточнено Порядок функціонування е-кабінету

Прийнято зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну від 14.07.17 р. № 637 (далі – Порядок № 637, е-кабінет), зокрема: установлено, що листування контролюючих органів із платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли ел...

Тетяна Пономарева

19.05.2021 290 0 0

Правова допомога
15:43
15:43

Свердловина на сільгосппідприємстві: реєстрація та дозволи

Баланс-Агро № 37 від 10 серпня 2020 року Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, у тому числі фермерських господарств (далі – ФГ), які мають (або збираються облаштувати) свердловину для видобутку підземних вод, що використовуються для провадження власної господарської діяльності. Із ціє...

Олександр Золотухін

07.08.2020 115 0 0

Господарські операції в агросекторі
09:00
09:00

Свердловина на сільгосппідприємстві: реєстрація та дозволи

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, у тому числі фермерських господарств (далі – ФГ), які мають (або збираються облаштувати) свердловину для видобутку підземних вод, що використовуються для провадження власної господарської діяльності. Із цієї статті ви дізнаєтеся: чи треба реєструва...

Олександр Золотухін

04.08.2020 426 0 3

Щоденний бухгалтерський огляд
09:14
09:14

Відомості про залишок коштів на електронному рахунку платника ПДВ

Платник податків має право реалізовувати через електронний кабінет права і обов'язки, передбачені Податковим Кодексом, які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв'язку. З метою реалізації платниками податків та державними, в тому числі контролюючими, органами своїх прав...

Редакція

24.09.2019 428 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
10:06
10:06

Щодо запровадження ІТС «Електронний кабінет»

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 01 серпня 2017 року за № 942/30810, запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет». Створення ІТ...

Редакція

04.01.2018 209 0 0

Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням