• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 08.04.2016

Тип документа

Наказ

Номер документа

39

Дата затвердження

10.02.2016

Дата вступу в дію

08.04.2016

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство аграрної політики та продовольства України

Галузі

Адміністративне право

Порядок визначає процедуру державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам.

Оператор ринку, який провадить діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів рослинного походження, не подає до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, на яку цим оператором ринку отримано експлуатаційний дозвіл.

Інформація про таку потужність вноситься компетентним органом до Державного реєстру потужностей операторів ринку (далі - Реєстр) протягом 3 місяців з дати набрання чинності цим Порядком.

Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

10.02.2016  № 39

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
12 березня 2016 р. 
за № 382/28512

Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам

{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки
№ 142-22 від 21.01.2022}

Відповідно до статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, що додається.

2. Департаменту тваринництва в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Краснопольського Я.В.

 

Міністр

О.М. Павленко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
10.02.2016  № 39

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 березня 2016 р.
за № 382/28512

ПОРЯДОК
проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам

І. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає процедуру державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам.

1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

державний реєстр потужностей операторів ринку (далі - Реєстр) - інформаційна (автоматизована) система, що призначена для накопичення, зберігання та оброблення інформації про потужності операторів ринку, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.

Інші терміни вживаються в цьому Порядку в значеннях, наведених у Законах України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон), «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг».

{Пункт 1.2 розділу I в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

1.3. Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку), який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку.

{Пункт 1.3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

1.4. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.

{Пункт 1.4 розділу I в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

1.5. Кумулятивній державній реєстрації підлягають транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.

Оператор ринку, в управлінні якого перебуває такий транспортний засіб, подає (надсилає) до територіального органу компетентного органу за місцезнаходженням потужності одну заяву.

Незалежно від кількості відповідних транспортних засобів, територіальним органом компетентного органу присвоюється один особистий реєстраційний номер для такої потужності.

{Пункт 1.5 розділу I в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

1.6. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.

{Пункт 1.6 розділу I в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

1.7. Адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.

ІІ. Подання заяви про державну реєстрацію потужності

2.1. Для державної реєстрації потужності оператор ринку подає територіальному органу компетентного органу за адресою потужності заяву в паперовій формі згідно з додатком до цього Порядку, в разі подання заяви в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) така заява формується в довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, відповідно до відомостей, передбачених для цієї заяви.

{Пункт 2.1 розділу II в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

2.2. Заява про державну реєстрацію потужності засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи.

2.3. Заява про державну реєстрацію потужності реєструється територіальним органом компетентного органу в день її надходження.

2.4. Заява про державну реєстрацію потужності може бути подана в паперовій або електронній формі. Подання заяви в електронній формі здійснюється шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

У разі співпадіння адреси розташування потужності із адресою зареєстрованого місця проживання оператора ринку заява про державну реєстрацію потужності ринку подається виключно в паперовій формі, за виключенням випадків, використання потужності для здійснення видів діяльності, визначених у підпунктах 8.1.2, 8.3.3 та 8.6 пункту 8 заяви про державну реєстрацію потужності.

Заява в електронній формі подається через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або через інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу.

{Пункт 2.4 розділу II в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

2.5. Заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності.

{Пункт 2.5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

2.6. Територіальному органу компетентного органу забороняється вимагати для державної реєстрації потужності будь-які інші документи, крім заяви.

ІІІ. Державна реєстрація потужності

3.1. У разі подання заяви в паперовій формі державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 10 календарних днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію.

Рішення про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер або про відмову в державній реєстрації з обґрунтуванням причин територіальний орган компетентного органу повідомляє оператору ринку протягом трьох робочих днів після прийняття рішення в паперовій або електронній формі.

У разі подання заяви через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу державна реєстрація потужності здійснюється автоматично в режимі реального часу, шляхом унесення інформації, передбаченої пунктом 3.5 розділу III цього Порядку до Реєстру.

При цьому внесення інформації про державну реєстрацію потужності до Реєстру здійснюється програмними засобами Реєстру на підставі даних про перевірку відомостей, зазначених операторами ринку в заяві про державну реєстрацію потужності.

Перевірка достовірності відомостей проводиться на підставі даних отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів компетентного органу із іншими електронними інформаційними ресурсами, зокрема з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

У разі подання заяви в електронній формі повідомлення про державну реєстрацію потужності із зазначенням її особистого номера або про відмову в державній реєстрації надсилається автоматично за допомогою програмних засобів Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів компетентного органу шляхом направлення в особистий кабінет, на електронну адресу або інші засоби зв’язку обрані оператором ринку у заяві.

{Пункт 3.1 розділу III в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

3.2. Державна реєстрація потужності здійснюється безоплатно.

3.3. Оператор ринку відповідальний за достовірність інформації, вказаної ним у заяві про державну реєстрацію потужності.

3.4. Якщо державна реєстрація потужності не закінчена протягом строку, визначеного у пункті 3.1 цього розділу, територіальний орган компетентного органу надає заявнику письмове обґрунтування причин відмови у реєстрації або продовження строку проведення реєстрації, який не може бути продовжений більше ніж на 15 робочих днів. Не допускається продовження строку реєстрації за наявності підстав для відмови у реєстрації потужності.

Якщо за результатами здійснення заходу державного контролю виявлено незареєстровану потужність, обов’язковість державної реєстрації якої встановлено Законом, та отримано інформацію, достатню для її державної реєстрації, територіальний орган компетентного органу здійснює державну реєстрацію такої потужності з власної ініціативи, про що повідомляє оператора ринку.

{Пункт 3.4 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

3.5. Рішення про державну реєстрацію потужності містить інформацію, що вноситься до Реєстру, а саме:

1) найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (далі - код ЄДРПОУ), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) або серія (за наявності), номер паспорта, ким і коли виданий (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) оператора ринку;

2) особистий реєстраційний номер потужності;

3) адреса потужності;

4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності;

5) дата внесення запису про державну реєстрацію потужності до Реєстру.

Територіальний орган компетентного органу здійснює державну реєстрацію потужності за відсутності підстав для відмови в такій реєстрації, наведених у пункті 3.7 цього розділу. Під час державної реєстрації потужності присвоюється реєстраційний номер, що складається з таких елементів, які розділяються дефісом:

літери «r»;

двозначного літерного коду України (UA);

першої пари цифр коду області, в якій розташована потужність, згідно з Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26 листопада 2020 року № 290 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 12 січня 2021 року № 3);

другої пари цифр коду району (міста), в якому розташована потужність, згідно з Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26 листопада 2020 року № 290 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 12 січня 2021 року № 3);

порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці.

Приклад реєстраційного номера потужності: r-UA-05-06-12, де:

UA - Україна;

05 - Вінницька область;

06 - Жмеринський район;

12 - порядковий номер потужності.

{Пункт 3.5 розділу III в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

3.6. Порядковий номер потужності, який є частиною її особистого реєстраційного номера, є унікальним та не може бути присвоєний іншій потужності, що розташована на території району (міста), в тому числі після внесення до Реєстру запису про припинення використання потужності.

3.7. Територіальний орган компетентного органу відмовляє у державній реєстрації потужності у таких випадках:

1) заява про державну реєстрацію потужності не відповідає формі, наведеній у додатку до цього Порядку;

{Підпункт 1 пункту 3.7 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

2) у заяві про державну реєстрацію потужності оператором ринку надано неповну інформацію;

3) наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності.

{Пункт 3.7 розділу III доповнено новим підпунктом згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

3.8. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється.

{Пункт 3.8 розділу III в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

{Пункт 3.9 розділу III виключено на підставі Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

3.9. У разі усунення причин, що стали підставою для відмови у державній реєстрації потужності, оператор ринку має право на повторне звернення до територіального органу компетентного органу із заявою про державну реєстрацію такої потужності.

3.10. Оператор ринку може оскаржити рішення територіального органу компетентного органу про відмову у державній реєстрації потужності відповідно до законодавства.

Оператор ринку має право розпочати експлуатацію потужності за принципом мовчазної згоди, якщо протягом 15 робочих днів після подання ним заяви про державну реєстрацію потужності територіальний орган компетентного органу не прийняв рішення про відмову в державній реєстрації потужності або не надав копії такого рішення оператору ринку.

{Пункт 3.10 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

IV. Питання функціонування Реєстру та внесення інформації до нього

4.1. Держателем Реєстру є компетентний орган, який забезпечує формування та ведення Реєстру в електронній формі.

У Реєстрі містяться такі відомості щодо потужностей операторів ринку:

1) найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) оператора ринку;

2) особистий реєстраційний номер потужності;

3) адреса розташування потужності;

4) види діяльності, які планується здійснювати з використанням потужності;

5) код з ЄДРПОУ, або РНОКПП, або серія (за наявності), номер паспорта, ким і коли виданий (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

6) перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати;

7) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію;

8) запис про припинення використання потужності («Припинено») та дата запису (дд/мм/рррр).

4.2. Унесення до Реєстру інформації, вказаної в пункті 3.5 розділу ІІІ цього Порядку, здійснюється компетентним органом протягом 5 робочих днів з дати прийняття рішення про державну реєстрацію потужності, крім випадків державної реєстрації потужності автоматично.

4.3. Компетентний орган забезпечує відкритий та безоплатний доступ до Реєстру шляхом його розміщення на своєму офіційному вебсайті, за винятком персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».

4.4. Компетентний орган на запит заінтересованої особи надає інформацію з Реєстру, що містить запитувану інформацію, в порядку та на умовах, установлених Законом України «Про доступ до публічної інформації».

{Розділ IV в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

V. Внесення змін до відомостей Реєстру

5.1. Оператор ринку зобов'язаний повідомити територіальний орган компетентного органу про зміни в інформації про оператора ринку та потужність, що визначена у підпунктах 1, 3, 4 пункту 3.5 розділу ІІІ цього Порядку, не пізніше 10 робочих днів з дати настання таких змін. Компетентний орган вносить відповідні зміни до відомостей Реєстру протягом 5 робочих днів з дати надходження відповідного повідомлення оператора ринку.

Повідомлення про зміни може бути сформовано та подано оператором ринку через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

{Пункт 5.1 розділу V доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

У цьому разі та за умови наявності інформації в Реєстрі про код ЄДРПОУ або РНОКПП оператора ринку зміни до відомостей до Реєстру вносяться автоматично в режимі реального часу в день його подання. У разі відсутності зазначеної інформації зміни до відомостей Реєстру вносяться компетентним органом у строк, визначений абзацом першим цього пункту.

{Пункт 5.1 розділу V доповнено абзацом третім згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

Повідомлення про зміни повинно бути підписаним оператором ринку або уповноваженою ним особою.

5.2. Територіальні органи компетентного органу вносять до Реєстру відомості про припинення використання потужності в разі:

надходження повідомлення оператора ринку про припинення використання ним потужності;

припинення діяльності юридичної особи - оператора ринку;

припинення підприємницької діяльності оператора ринку - фізичної особи - підприємця;

припинення діяльності оператора ринку - фізичної особи.

Оператор ринку зобов’язаний протягом 10 робочих днів повідомити територіальний орган компетентного органу про зміни у своїй діяльності, що зумовлюють необхідність унесення таких змін до відомостей Реєстру, а також про припинення використання потужностей.

{Пункт 5.2 розділу V в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

5.3. Запис про припинення використання потужності вноситься до Реєстру не пізніше 5 робочих днів з дати отримання повідомлення про настання випадків, зазначених в пункті 5.2 цього розділу.

У разі отримання компетентним органом повідомлення про припинення використання потужності через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу відомості до Реєстру вносяться автоматично в день його подання/отримання, за наявності інформації в Реєстрі про код ЄДРПОУ або РНОКПП оператора ринку, а в разі подання заяви у вихідний день не пізніше наступного робочого дня.

{Пункт 5.3 розділу V доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

 

Директор
Департаменту тваринництва


М.М. Кваша


Додаток
до Порядку проведення
державної реєстрації потужностей,
ведення державного реєстру
потужностей операторів ринку
та надання інформації з нього
заінтересованим суб’єктам
(пункт 2.1 розділу II)

ЗАЯВА
про державну реєстрацію потужності

{Додаток в редакції Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

{Додаток 2 виключено на підставі Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

{Додаток 3 виключено на підставі Наказу Міністерства економіки № 142-22 від 21.01.2022}

Пов'язані публікації
Правова допомога
09:56
09:56

Торгівля на ярмарках і ринках: які дозвільні документи має отримати сільгосппідприємство

Баланс-Агро № 22 від 28 травня 2024 року «Торгівля на ярмарках та ринках У чому суть цієї статті? Якщо агропідприємство вирішило продавати свою сільгосппродукцію на ринках і ярмарках, то спочатку йому потрібно виконати низку законодавчих вимог, а саме: додати новий вид діяльності до Єдиног...

Маргарита Майоренко

27.05.2024 78 0 0

Юридичні консультації
15:00
15:00

Відкриваємо магазин роздрібної торгівлі: організаційні питання

Баланс № 19 від 7 травня 2024 року «Роздрібна торгівля: організація, облік, оподаткування» Про що стаття? Ви вирішили відкрити точку роздрібної торгівлі (магазин), але не знаєте, із чого розпочати? Насамперед вам потрібно вирішити організаційні питання, зокрема оформити низку документів...

Олена Кантерман

02.05.2024 60 0 1

Державна підтримка
09:56
09:56

Держпідтримка розвитку тваринництва та перероблення сільгосппродукції

Баланс-Агро № 20 від 24 травня 2021 року «Державна підтримка підприємств АПК на 2021 рік» Одним із напрямів державної підтримки сільгосптоваровиробників є підтримка розвитку тваринництва та перероблення сільгосппродукції. Згідно з наказом Мінекономіки від 09.03.21 р. № 473 на 2021 рік н...

Світлана Стадник

21.05.2021 90 0 0

Державна підтримка та інвестиції
09:00
09:00

Держпідтримка розвитку тваринництва та перероблення сільгосппродукції

Одним із напрямів державної підтримки сільгосптоваровиробників є підтримка розвитку тваринництва та перероблення сільгосппродукції. Згідно з наказом Мінекономіки від 09.03.21 р. № 473 на 2021 рік на цей напрям виділено 1 млрд 150 млн грн. На момент підготовки цього номера до друку конкретні напрями...

Світлана Стадник

19.05.2021 353 0 1

Довідкова інформація
09:20
09:20

Відповідальність операторів ринку

Баланс-Агро № 3-4 від 25 січня 2021 року «Довідник бухгалтера агробізнесу - 2021» Усі оператори ринку зобов’язані запровадити у процесі діяльності систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – НАССР, від англ. Hazard Analysis and Critical Contro...

Зінаїда Козюк

19.01.2021 102 0 1

Дані для розрахунків
09:56
09:56

Відповідальність операторів ринку

Усі оператори ринку зобов’язані запровадити у процесі діяльності систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – НАССР, від англ. Hazard Analysis and Critical Control Points) та зареєструвати свої потужності. Це передбачено: Законом від 23.12.97 р. № 771/97...

Зінаїда Козюк

18.01.2024 1535 0 0

Роботодавцям
08:35
08:35

Чи варто сільгосппідприємству відкривати їдальню для своїх працівників

Баланс-Агро № 31 від 6 липня 2020 року Cитуація: сільгосппідприємства часто забезпечують своїх працівників безплатним харчуванням. А в період проведення польових робіт, коли важлива кожна хвилина, вони привозять гаряче харчування прямо на поле. Це не тільки підвищує продуктивність праці, але й пока...

Олена Чуйко

28.06.2020 74 0 0

Господарські операції в агросекторі
10:00
10:00

Чи варто сільгосппідприємству відкривати їдальню для своїх працівників

Cитуація: сільгосппідприємства часто забезпечують своїх працівників безплатним харчуванням. А в період проведення польових робіт, коли важлива кожна хвилина, вони привозять гаряче харчування прямо на поле. Це не тільки підвищує продуктивність праці, але й показує турботу підприємства про своїх праці...

Олена Чуйко

30.06.2020 866 0 3

Державна підтримка
08:12
08:12

Державна підтримка фермерів і тваринників: поки що проєкт

Баланс-Агро № 22-23 від 12 травня 2020 року На дату підписання цього номера до друку порядки надання державної підтримки фермерським господарствам (далі – ФГ) та сільгосптоваровиробникам, які провадять діяльність у галузі тваринництва, ще не оприлюднено. Як тільки відповідні порядки будуть за...

Світлана Стадник

06.05.2020 59 0 0

Державна підтримка та інвестиції
11:00
11:00

Державна підтримка фермерів і тваринників: поки що проєкт

Держпідтримка аграріїв - 2020 На сьогодні порядки надання державної підтримки фермерським господарствам (далі – ФГ) та сільгосптоваровиробникам, які провадять діяльність у галузі тваринництва, ще не оприлюднено. Як тільки відповідні порядки будуть затверджені, ми обов’язково докладно їх ...

Світлана Стадник

05.05.2020 560 0 0

Господарські операції
16:00
16:00

Торгівля продуктами харчування: підтвердження якості

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Спецпроект «ХАССП – 7 простих кроків до прибутковості підприємства» Якщо суб’єкт господарювання (далі – СГ) займається...

Маргарита Майоренко

02.09.2019 35657 0 1

Юридичні консультації
12:10
12:10

Відкриваємо кафе на літній сезон

Літнє кафе у підприємця: підводні камені Акценти цієї статті: які потрібні документи для розміщення літнього кафе; які дозвільні документи знадобиться оформити перед відкриттям літнього кафе; як отримати ліцензію на алкоголь; як краще оформити персонал. Розміщення літнього кафе Які документи потр...

Анастасія Шевченко

23.06.2018 750 0 3

Ділові новини
14:09
14:09

Виробники харчових продуктів зобов’язані зареєструвати потужності в управлінні Держпродспоживслужби

З метою реалізації норм наказу Мінагрополітики від 10 лютого 2016р. № 39 "Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам", зареєстрованого в Мін'юсті 12 березня 2016...

Редакція

14.12.2017 1527 0 0

Господарські операції в агросекторі
15:15
15:15

Хто та як повинен реєструвати свої потужності

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які здійснюють первинне виробництво, транспортування, зберігання харчових продуктів тваринного походження. Із цієї статті ви дізнаєтеся: коли необхідно отримувати експлуатаційний дозвіл (далі – дозвіл), а коли – реєструвати потужності та в якому порядку,...

Зінаїда Козюк

02.11.2017 4135 0 2

Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням