• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 17.09.2013

Тип документа

Постанова

Номер документа

631

Дата затвердження

01.08.2013

Дата вступу в дію

17.09.2013

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Фінансове право

Постановою затверджено Порядок проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами.

Порядок визначає процедуру проведення Держфінінспекцією та її територіальними органами перевірок державних закупівель.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 1 серпня 2013 р. N 631

Київ

Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України

(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 26 липня 2018 року N 659,
від 16 грудня 2020 року N 1266

Відповідно до частини третьої статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, що додається.

(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

2. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2001 р. N 955 "Про затвердження Порядку планування контрольно-ревізійної роботи Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами" (Офіційний вісник України, 2001 р., N 32, ст. 1478; 2003 р., N 42, ст. 2221; 2006 р., N 13, ст. 868; 2007 р., N 43, ст. 1721; 2011 р., N 71, ст. 2684) і розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. N 148 "Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни" (Офіційний вісник України, 2011 р., N 14, ст. 594; 2012 р., N 50, ст. 1989) зміни, що додаються.

 

Прем'єр-міністр України

М. АЗАРОВ

Інд. 70


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 серпня 2013 р. N 631

ПОРЯДОК
проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами

(назва Порядку із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

(У тексті Порядку: слова "об'єкт контролю" у всіх відмінках і формах числа замінено словом "замовник" у відповідному відмінку і числі; слова "державні закупівлі" у всіх відмінках і формах числа замінено словом "закупівлі" у відповідному відмінку і числі; слова "контролюючий орган" у всіх відмінках замінено словами "орган державного фінансового контролю" у відповідному відмінку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2018 року N 659)

Загальна частина

1. Цей Порядок визначає підстави та процедуру проведення Держаудитслужбою, її міжрегіональними територіальними органами (далі - орган державного фінансового контролю) перевірок закупівель.

(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659,
від 16.12.2020 р. N 1266)

2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

акт перевірки закупівель - документ, який складається особою (особами) органу державного фінансового контролю за результатами перевірки закупівель. Заперечення, зауваження до акта перевірки (за їх наявності) та висновки на них є невід'ємною частиною акта;

документи замовника - будь-які документи (оригінали або належним чином завірені копії), що стосуються закупівлі протягом усього періоду її проведення починаючи з планування та оприлюднення інформації про закупівлю і до повного виконання зобов'язань за договором, укладеним за результатами процедури закупівель;

абзац четвертий пункту 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

абзац п'ятий пункту 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

перевірка закупівель - перевірка, яка проводиться за наявності підстав, передбачених цим Порядком, щодо замовника за його місцезнаходженням чи за місцем розташування об'єкта його права власності;

абзац сьомий пункту 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про публічні закупівлі" та Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою України, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 16, ст. 1206, N 100, ст. 3261) (далі - Порядок проведення інспектування).

(абзац восьмий пункту 2 у редакції постанови
 Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

Організація і проведення перевірок закупівель

3. Питання здійснення закупівель перевіряються органом державного фінансового контролю під час проведення інспектування з урахуванням вимог Порядку проведення інспектування, а також під час державного фінансового аудиту.

4. Перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав:

1) виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі, а саме:

укладення договору (договорів) до/без проведення процедур закупівель / спрощених закупівель відповідно до вимог законодавства;

стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору;

поділу предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедур закупівель / спрощених закупівель у визначеному законодавством порядку;

2) наявність доручення або рішення Кабінету Міністрів України, Мінфіну щодо проведення перевірки закупівель;

3) виявлення органом державного фінансового контролю вищого рівня під час перевірки (в порядку здійснення контролю за достовірністю висновків органу державного фінансового контролю нижчого рівня) актів перевірки закупівель / висновків про результати моніторингу процедури закупівлі невідповідності їх змісту вимогам законодавства. Перевірка закупівель може бути ініційована органом державного фінансового контролю вищого рівня, якщо розпочато дисциплінарне провадження стосовно посадових або службових осіб органу державного фінансового контролю нижчого рівня, які проводили перевірку закупівель, моніторинг процедури закупівлі або у разі повідомлення їм про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

(пункт 4 із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 16.12.2020 р. N 1266)

5. Пункт 5 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

6. Пункт 6 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

7. Повідомлення про проведення перевірки закупівель та зустрічної звірки не надсилається замовнику.

8. У ході підготовки до перевірки закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю складають у двох примірниках програму перевірки закупівель, в якій зазначаються найменування замовника, тема, період перевірки та питання, що підлягають перевірці відповідно до компетенції органу державного фінансового контролю. Програма затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником.

Посадові особи органу державного фінансового контролю під час проведення перевірки закупівель для вивчення питань у повному обсязі можуть вносити за письмовим погодженням з керівником органу державного фінансового контролю або його заступником зміни до програми перевірки закупівель.

Один примірник програми перевірки закупівель (змін до неї) видається керівникові замовника чи його заступникові під розписку на примірнику органу державного фінансового контролю для ознайомлення. Якщо керівник замовника чи його заступник відмовляється ставити підпис, про це зазначається у вступній частині акта перевірки.

9. До участі в перевірці закупівель (для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок) можуть залучатися на договірних засадах кваліфіковані фахівці відповідних органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій.

10. Для проведення перевірки закупівель орган державного фінансового контролю оформляє на кожну посадову особу органу державного фінансового контролю та залученого кваліфікованого фахівця направлення у двох примірниках установленого Мінфіном зразка, яке підписує керівник органу державного фінансового контролю або його заступник.

(пункт 10 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659,
із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. N 1266)

11. Склад, кількість посадових осіб органу державного фінансового контролю та строки проведення перевірки закупівель визначає орган державного фінансового контролю з урахуванням обсягу передбачених програмою перевірки питань у межах 20 робочих днів. Строки проведення перевірки закупівель, щодо яких здійснювався моніторинг закупівель, передбачений Законом України "Про публічні закупівлі", визначається органом державного фінансового контролю в межах десяти робочих днів.

(пункт 11 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

12. У разі проведення перевірки закупівель посадовими особами органу державного фінансового контролю у складі групи керівник органу державного фінансового контролю або його заступник призначає керівником групи одного з її членів.

13. Посадові особи органу державного фінансового контролю в разі проведення перевірки закупівель зобов'язані поставити підпис в журналі реєстрації перевірок замовника (у разі наявності такого журналу). Факт ненадання замовником зазначеного журналу фіксується в акті перевірки.

14. Перед початком перевірки закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю та залучені кваліфіковані фахівці повинні видати керівникові замовника чи його заступникові направлення під розписку на примірнику органу державного фінансового контролю. Якщо керівник замовника чи його заступник відмовляється ставити підпис, про це зазначається у вступній частині акта перевірки.

15. Керівник замовника, в якому проводиться перевірка закупівель, та керівник підприємства, установи чи організації, в яких проводиться зустрічна звірка, зобов'язані забезпечити місце для роботи посадових осіб органу державного фінансового контролю та залучених спеціалістів, створити умови для зберігання документів та надати можливість користуватися зв'язком, комп'ютерною, розмножувальною та іншою технікою, необхідною для виконання ними службових обов'язків.

16. Під час проведення перевірки закупівель проводиться документальна та/або фактична перевірка питань програми перевірки закупівель, а також аналіз інформації щодо проведення процедур закупівель, розміщеної в електронній системі закупівель, та інформації, що міститься в державних реєстрах та базах даних, відкритих для доступу органу державного фінансового контролю.

(пункт 16 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

17. Під час документальної перевірки здійснюється контроль за дотриманням законодавства про закупівлі шляхом вивчення документів замовника. У разі ведення документообігу з використанням електронних засобів зберігання та обробки інформації керівником замовника або уповноваженою ним особою забезпечується безперешкодний доступ посадових осіб органу державного фінансового контролю до електронних документів та у разі потреби подання їх завірених копій на паперовому носії.

Аналіз інформації щодо проведення процедур закупівель, розміщеної в електронній системі закупівель, проводиться за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю або замовника.

На письмову вимогу посадової особи органу державного фінансового контролю керівник замовника або уповноважена ним особа подає у трьох примірниках завірені копії документів, у тому числі тих, які не розміщено в електронній системі закупівель, що, зокрема, підтверджують факти виявлення порушень.

У разі потреби подання копій бухгалтерських документів забезпечує головний бухгалтер чи його заступник або уповноважена на це посадова особа замовника.

Якщо замовник не подав завірені копії документів, про це зазначається в акті перевірки.

(пункт 17 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

18. Фактична перевірка здійснюється під час проведення перевірки закупівель шляхом інвентаризації, обстеження та контрольного обміру закуплених (отриманих) замовником товарно-матеріальних цінностей, робіт, послуг та проведення інших дій відповідно до повноважень органу державного фінансового контролю. При цьому замовник забезпечує доступ на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать замовнику або використовуються ним.

Посадові особи органу державного фінансового контролю мають право вимагати від керівника замовника або його заступника створення належних умов для проведення фактичної перевірки за участю матеріально відповідальних осіб замовника, а в разі перевірки обсягу виконаних робіт - також представників суб'єкта господарювання - виконавця робіт.

19. У разі відсутності бухгалтерського обліку в замовника, перешкоджання замовником проведенню перевірки закупівель (недопущення посадових осіб органу державного фінансового контролю та залучених спеціалістів до проведення перевірки закупівель, неподання необхідних для перевірки закупівель документів, затримка у поданні документів та інше) орган державного фінансового контролю складає акт про неможливість проведення перевірки закупівель та вчиняє відповідні дії згідно з процедурою, визначеною пунктом 23 Порядку проведення інспектування.

(пункт 19 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

20. Перевірка закупівель може бути зупинена у разі необхідності проведення значної кількості зустрічних звірок, без завершення яких неможливе проведення на належному рівні перевірки, а також за обґрунтованим зверненням замовника. У такому разі загальна тривалість перевірки становить не більш як 40 робочих днів з дня її початку, а в разі проведення перевірки закупівель, щодо яких проводився моніторинг закупівель, передбачений Законом України "Про публічні закупівлі", - 20 робочих днів. При цьому строк, на який зупинено перевірку, не включається до строку проведення перевірки, визначеного пунктом 11 цього Порядку.

(пункт 20 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

21. Рішення про зупинення та поновлення проведення перевірки приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за письмовим поданням посадової особи органу державного фінансового контролю, що проводить перевірку закупівель.

У разі зупинення перевірки закупівель на строк понад три робочих дні орган державного фінансового контролю надсилає замовнику письмове повідомлення про дату її зупинення:

особисто керівникові або головному бухгалтерові замовника під розписку;

через канцелярію (підрозділ з питань діловодства) з відміткою на повідомленні про дату реєстрації в журналі вхідної кореспонденції замовника та за підписом працівника канцелярії (загального відділу), який здійснив реєстрацію;

рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням.

22. З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку замовника орган державного фінансового контролю може проводити зустрічні звірки на підприємствах, в установах та організаціях за процедурою, передбаченою пунктом 26 Порядку проведення інспектування.

23. Під час перевірки закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю можуть вилучати оригінали документів за процедурою, передбаченою пунктом 20 Порядку проведення інспектування.

24. Для здійснення на належному рівні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю мають право одержувати:

від службових і матеріально відповідальних осіб замовників - письмові пояснення з питань, які виникають у ході проведення перевірки закупівель;

від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців - інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на орган державного фінансового контролю завдань;

на письмовий запит в установленому законодавством про захист персональних даних порядку у керівника замовника, голови та членів тендерного комітету чи уповноваженої особи - їх персональні дані (дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті), адреса проживання (перебування), реєстрації) та інші дані, необхідні для складення протоколу про адміністративне правопорушення.

У разі відмови зазначених у цьому пункті осіб від надання письмових пояснень з питань, які виникають під час проведення перевірки закупівель, інформації, документів і матеріалів, необхідних для виконання покладених на орган державного фінансового контролю завдань, персональних та інших даних, необхідних для складення протоколу про адміністративне правопорушення, про цей факт зазначається в акті перевірки закупівель.

(пункт 24 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 16.12.2020 р. N 1266)

Оформлення та реалізація результатів перевірки закупівель

25. У разі виявлення порушень законодавства у сфері закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю, не чекаючи закінчення перевірки, мають право рекомендувати керівникові замовника вжити невідкладних заходів для усунення та недопущення їх у подальшому.

26. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки.

27. Складення акта перевірки закупівель, його підписання та реалізація результатів перевірки здійснюються за процедурами, передбаченими пунктами 35, 38 - 47, абзацами першим і другим пункту 48, пунктами 49 - 52 Порядку проведення інспектування, з урахуванням норм, установлених цим Порядком.

Акт перевірки закупівель підписує керівник замовника, голова тендерного комітету чи уповноважена особа (особи), головний бухгалтер замовника, а у разі їх відсутності - інші уповноважені на виконання їх функцій особи та посадова особа органу державного фінансового контролю.

(абзац другий пункту 27 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 р. N 659)

У разі проведення перевірки закупівель посадовими особами органу державного фінансового контролю і залученими спеціалістами у складі групи акт перевірки підписує керівник групи.

28. Результати перевірки закупівель, проведеної органом державного фінансового контролю, можуть бути оскаржені замовником, щодо якого проведено перевірку, в передбаченому законом порядку.

29. За результатами перевірки закупівель керівник структурного підрозділу, який проводив таку перевірку, може вносити на розгляд керівника органу державного фінансового контролю або його заступника пропозицію щодо проведення перевірки всього комплексу питань фінансово-господарської діяльності замовника шляхом інспектування або державного фінансового аудиту.

 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 серпня 2013 р. N 631

ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2001 р. N 955 і розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. N 148

1. У Порядку планування контрольно-ревізійної роботи Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2001 р. N 955:

1) у пункті 1, абзаці першому пунктів 3 і 7 слова ", перевірки державних закупівель" виключити;

2) в абзаці першому пункту 4 слова "перевірки державних закупівель;" виключити.

2. В абзаці четвертому підпункту 1 пункту 5 розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. N 148 слово "позапланове" виключити.

Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:15
09:15

Чи може Держаудитслужба перевірити підприємство або підприємця, які надавали послуги бюджетним організаціям

Бібліотека Баланс № 22 «Співпраця з бюджетниками» Об'єктами контролю Держаудитслужби найчастіше виступають підприємства та організації, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів, але не тільки. Тому на практиці у суб'єктів господарювання (далі – СГ) – юросіб та фізосіб-пі...

Олена Кантерман

20.11.2023 65 0 0

Юридичні питання
09:12
09:12

Державний контроль органів місцевого самоврядування: особливості воєнного часу

Баланс-Бюджет № 45 від 15 листопада 2022 року Діяльність місцевих органів влади підлягає контролю уповноваженими на цю функцію державними структурами. Це пов’язано, передусім, з тим, що місцева влада та утворені нею підприємства, установи, організації здійснюють управління та розпорядження ма...

Олександр Козка

14.11.2022 57 0 0

Юридичні питання.
14:45
14:45

Державний контроль органів місцевого самоврядування: особливості воєнного часу

Діяльність місцевих органів влади підлягає контролю уповноваженими на цю функцію державними структурами. Це пов’язано, передусім, з тим, що місцева влада та утворені нею підприємства, установи, організації здійснюють управління та розпорядження майном, бюджетними коштами та іншими активами тер...

Олександр Козка

14.11.2022 129 0 0

КНП медичні
09:19
09:19

Аудит фінансового плану КНП

Баланс-Бюджет № 4 від 25 січня 2021 року КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів і свою фінансову діяльність визначають не в кошторисі, а у фінансовому плані. З урахуванням цих особливостей розглянемо питання проведення держаудиту фінансових планів КНП. Фінансовий пла...

Людмила Ільяш

19.01.2021 122 0 0

Держзакупівлі
09:19
09:19

Ефективне використання бюджетних коштів через зміни в закупівлях

Баланс-Бюджет № 4 від 25 січня 2021 року Із 19.12.20 р. почали діяти зміни, унесені до постанови КМУ від 11.10.16 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» постановою КМУ від 16.12.20 р. № 1266 (далі – Постанова № 710, Постанова № 1266). Розглянемо, що у зв’язку...

Наталія Заєць

19.01.2021 73 0 0

Планування діяльності
09:00
09:00

Аудит фінансового плану КНП

КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів і свою фінансову діяльність визначають не в кошторисі, а у фінансовому плані. З урахуванням цих особливостей розглянемо питання проведення держаудиту фінансових планів КНП. КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бю...

Людмила Ільяш

15.01.2021 727 0 1

Публічні закупівлі.
09:00
09:00

Ефективне використання бюджетних коштів через зміни в закупівлях

Із 19.12.20 р. почали діяти зміни, унесені до постанови КМУ від 11.10.16 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» постановою КМУ від 16.12.20 р. № 1266 (далі – Постанова № 710, Постанова № 1266). Розглянемо, що у зв’язку із цим слід узяти до уваги під час оприлю...

Наталія Заєць

15.01.2021 1961 0 2

Перевірки контролюючих органів.
12:37
12:37

Ревізія оборотних та необоротних активів

Із цієї консультації ви дізнаєтеся: якими нормативними документами керується ревізор під час перевірки, на що саме звертає увагу та які документи перевіряються особливо ретельно. Нормативна база Під час ревізії оборотних та необоротних активів ревізор перевіряє повноту оприбуткування та збереження ...

Любов Кошулько

12.09.2018 2199 0 3

Новини законодавства
11:02
11:02

Новації у порядку проведення перевірок публічних закупівель

Перевірки держзакупівель: хто? коли? як? Унесено зміни до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою КМУ від 01.08.13 р. № 631 (далі – Порядок № 631). Зокрема, цей Порядок доповнено переліком пі...

Редакція

12.09.2018 408 0 0

Перевірки контролюючих органів.
09:39
09:39

Перевірки держзакупівель: хто? коли? як?

Майже півроку закупівельна спільнота чекає запровадження нового виду державного фінансового контролю – моніторингу публічних закупівель. Але до сьогодні механізм його проведення ще не врегульовано. Як же зараз перевіряють закупівлі? Саме про це ми й розповімо в консультації. Загальні положення...

Ярослава Дуброва

03.08.2018 1082 0 3

Перевірки
22:38
22:38

Контролює Держаудитслужба: кого, коли та як

Де закінчується мораторій Державна аудиторська служба України (далі – Держаудитслужба) – особливий контролюючий орган. Найчастіше вона перевіряє бюджетні установи та держпідприємства. Але має право перевіряти й комерційні підприємства, щоправда, у суворо визначених ви...

Олена Кантерман

02.08.2018 2958 0 0

Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025