• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 12.12.2011

Тип документа

Наказ

Номер документа

244

Дата затвердження

21.10.2011

Дата вступу в дію

12.12.2011

Суб'єкт нормотворчості

МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Цей Порядок не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях із особливим режимом використання.

МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

21.10.2011 N 244

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
22 листопада 2011 р. за N 1330/20068

Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Додатково див. оголошення
("Офіційний вісник України", N 24, 6 квітня 2012 р.),
 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва
 від 25 квітня 2012 року,
ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду
 від 30 липня 2012 року

На виконання частини четвертої статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, що додається.

2. Департаменту нормативно-правового регулювання (Татаринцева М. А.) разом з Департаментом містобудування, архітектури та планування території (Соколов І. А.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ісаєнка Д. В.

Т. в. о. Міністра

О. М. Аліпов

ПОГОДЖЕНО:

Віце-президент Асоціації
міст України з виконавчої роботи

М. В. Пітцик

Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва

М. Бродський


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства регіонального розвитку,
 будівництва та житлово-комунального господарства України
21.10.2011 N 244

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
22 листопада 2011 р. за N 1330/20068

Порядок
розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

I. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

1.2. Цей Порядок не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях із особливим режимом використання.

1.3. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

1.4. Терміни у цьому Порядку застосовуються у такому значенні:

архітектурний тип ТС (далі - архітип) - зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС;

замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;

комплексна схема розміщення ТС - схема розміщення ТС на території населеного пункту або його частині;

паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;

схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м;

типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання.

1.5. Комплексна схема розміщення ТС в межах вулиці (скверу, бульвару, провулку, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо), мікрорайону (кварталу), населеного пункту - текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

1.6. Комплексна схема розміщення ТС та архітип розробляються за рішенням сільської, селищної, міської, районної ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням (розпорядженням, наказом) виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації. Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.

1.7. Розміщення окремих ТС здійснюється згідно з цим Порядком.

1.8. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, не потребує отримання будь-якого дозволу. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС, а обладнання має розміщуватися поряд з ТС.

1.9. Дообладнання (переобладнання) приміщень усередині будинків та споруд здійснюється на частині їх площі залежно від функціонального призначення та бажаного місця розміщення ТС, а також комплексної схеми розміщення ТС на підставі договору оренди з власником (користувачем) приміщення будинку, споруди за погодженням з органами державного нагляду, необхідність отримання яких передбачено законами України, з дотриманням будівельних, санітарних та пожежних норм. При дообладнанні (переобладнанні) приміщень усередині будинків та споруд IV або V категорій складності розміщення таких приміщень здійснюється відповідно до комплексної схеми розміщення ТС.

Розміщення ТС на території ринку як торговельного об'єкта визначається планувальною документацією території цього ринку або проектною документацією його споруди.

1.10. Для розміщення групи ТС (але не більше п'яти) розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на топографо-геодезичній основі М 1:500).

1.11. Розміщення ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у порядку, встановленому органами місцевого самоврядування.

1.12. При розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

II. Порядок отримання паспорта прив'язки ТС

2.1. Підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС (додаток 1).

2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.

2.3. До заяви додаються:

графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;

реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).

Цей перелік документів є вичерпним.

2.4. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам визначає відповідний орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

У разі відсутності у складі відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради органу з питань містобудування та архітектури відповідність намірів щодо місця розташування ТС на території сільської, селищної, міської ради визначає орган з питань містобудування та архітектури відповідної районної державної адміністрації за територіальною належністю. У такому випадку строк розгляду заяви становить п'ятнадцять робочих днів.

2.5. Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється відповідним органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

2.6. Для оформлення паспорта прив'язки замовник звертається до органу з питань містобудування та архітектури із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

схему розміщення ТС (додаток 1);

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 1);

схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України";

технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

2.7. Паспорт прив'язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

2.8. Час, витрачений на підготовку та подачу до органу з питань містобудування та архітектури схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.

2.9. Для підготовки паспорта прив'язки ТС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.

2.10. Паспорт прив'язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.

2.11. Паспорт прив'язки включає:

схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);

технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж;

реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).

Цей перелік документів є вичерпним.

2.12. Паспорт прив'язки підписується керівником (заступником керівника) відповідного органу з питань містобудування та архітектури виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації.

2.13. При оформлені паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.

2.14. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.6 цього Порядку;

подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку.

Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.

2.15. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.

2.16. Паспорт прив'язки підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі органом, який його видав, з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.

2.17. Строк дії паспорта прив'язки визначається органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради або районної державної адміністрації відповідно до генерального плану, плану зонування та детального плану територій та з урахуванням строків реалізації їх положень.

2.18. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації.

2.19. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.

2.20. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.

2.21. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

2.22. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.

2.23. Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної державної адміністрації письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.

2.24. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий - у відповідному органі з питань містобудування та архітектури.

2.25. Відомості паспорта прив'язки вносяться органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради або відповідної районної державної адміністрації в інформаційну базу містобудівного кадастру (для стаціонарних ТС).

2.26. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:

необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;

необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження.

2.27. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:

недотримання вимог паспорта прив'язки при її встановленні;

невстановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки;

надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки ТС.

2.28. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах власнику ТС надається тимчасове місце для розміщення ТС з перенесенням ТС (у тому числі з перенесенням на попереднє місце) за рахунок балансоутримувача цих мереж у місячний строк (при аварійних роботах - тижневий строк) з дати прийняття рішення (розпорядження, наказу) виконавчим органом відповідної ради або районної державної адміністрації про призупинення дії паспорта прив'язки.

На період до надання замовнику тимчасового місця розташування ТС така ТС розташовується в межах місця проведення ремонтних робіт.

2.29. Підставами для відновлення дії паспорта прив'язки ТС є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.

2.30. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу.

2.31. Розміщення ТС самовільно забороняється.

2.32. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.

2.33. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до відповідного органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. Орган з питань містобудування та архітектури розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник (заступник) органу з питань містобудування та архітектури візує нові ескізи фасадів ТС.

2.34. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства.

2.35. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.

Директор Департаменту
містобудування, архітектури
та планування територій

І. А. Соколов


Додаток 1
до Порядку розміщення тимчасових споруд для
провадження підприємницької діяльності

 

ПАСПОРТ ПРИВ'ЯЗКИ

Додаток 1.docx
Завантажити

 Додаток 2
до Порядку розміщення тимчасових споруд для
провадження підприємницької діяльності

 

Заява

     Заявник (суб'єкт господарювання) ______________________________________________________

   Цією заявою повідомляю, що вимоги паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, виданого ______________ від _____ N _____, виконані у повному обсязі.
_____________________________________________________________________________________
(П. І. Б. керівника підприємства, установи, організації або П. І. Б. фізичної особи - підприємця, підпис, дата, печатка (за наявності))

Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
08:24
08:24

Торгівля на ярмарках і ринках: які дозвільні документи має отримати сільгосппідприємство

Бібліотека Баланс № 14 «Торгівля: організація та облік» У чому суть цієї статті? Якщо агропідприємство вирішило продавати свою сільгосппродукцію на ринках і ярмарках, то спочатку йому потрібно виконати низку законодавчих вимог, а саме: додати новий вид діяльності до Єдиного державног...

Маргарита Майоренко

18.07.2024 41 0 0

Правова допомога
09:56
09:56

Торгівля на ярмарках і ринках: які дозвільні документи має отримати сільгосппідприємство

Баланс-Агро № 22 від 28 травня 2024 року «Торгівля на ярмарках та ринках У чому суть цієї статті? Якщо агропідприємство вирішило продавати свою сільгосппродукцію на ринках і ярмарках, то спочатку йому потрібно виконати низку законодавчих вимог, а саме: додати новий вид діяльності до Єдиног...

Маргарита Майоренко

27.05.2024 78 0 0

Господарські операції в агросекторі
12:30
12:30

Торгівля на ярмарках і ринках: які дозвільні документи має отримати сільгосппідприємство

У чому суть цієї статті? Якщо агропідприємство вирішило продавати свою сільгосппродукцію на ринках і ярмарках, то спочатку йому потрібно виконати низку законодавчих вимог, а саме: додати новий вид діяльності до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громад...

Маргарита Майоренко

18.07.2024 299 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:04
09:04

Організація дрібнороздрібної торгівлі: юридичний аспект

Бібліотека Баланс № 18 «Торгівля: актуальні питання обліку» Суб’єктові господарювання (далі – СГ), який вирішив зайнятися дрібнороздрібною торгівлею, зокрема виїзною (виносною), необхідно знати, які дозвільні документи потрібні для ведення цього бізнесу, щоб у подальшому не ...

Анастасія Шевченко

22.09.2020 117 0 0

Господарські операції
08:35
08:35

Як оформити торгову точку

Довідник підприємця: приклади, схеми, зразки Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Виїзна торгівля: оформлення дозвільних документів Сучасні реалії диктують свої умови ведення бізнесу. ...

Анастасія Шевченко

29.10.2019 3913 0 3

Юридичні консультації
12:10
12:10

Відкриваємо кафе на літній сезон

Літнє кафе у підприємця: підводні камені Акценти цієї статті: які потрібні документи для розміщення літнього кафе; які дозвільні документи знадобиться оформити перед відкриттям літнього кафе; як отримати ліцензію на алкоголь; як краще оформити персонал. Розміщення літнього кафе Які документи потр...

Анастасія Шевченко

23.06.2018 750 0 3

Спецрозбір
11:21
11:21

Торгівля на ярмарках і ринках: які дозвільні документи має отримати сільгосппідприємство

Спецпроєкт «Торгівля: організація та облік» У чому суть цієї статті? Якщо агропідприємство вирішило продавати свою сільгосппродукцію на ринках і ярмарках, то спочатку йому потрібно виконати низку законодавчих вимог, а саме: додати новий вид діяльності до Єдиного державного реєстру юр...

Маргарита Майоренко

30.10.2024 12 0 0

Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням