• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 03.04.2015

Тип документа

Наказ

Номер документа

205

Дата затвердження

02.03.2015

Дата вступу в дію

03.04.2015

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Галузі

Адміністративне право

Наказом затверджено Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки.

МІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.03.2015    м. Київ    N 205


Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
19 березня 2015 р. за N 300/26745

Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки
Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 3 листопада 2015 року N 1394,
від 31 липня 2018 року N 1070

Відповідно до статей 75 і 77, частини п'ятої статті 89 Господарського кодексу України та з метою розроблення нової методології фінансового планування суб'єктами господарювання державного сектору економіки
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства економіки України згідно з переліком, що додається.
3. Департаменту фінансової політики забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
 
Міністр

    А. Абромавичус

ПОГОДЖЕНО:     
Виконуючий обов'язки Голови
Державної фіскальної служби
України

    М. В. Мокляк

Голова Державної
регуляторної служби України

    К. Ляпіна

В. о. Голови Фонду
державного майна України    

Д. Парфененко

Міністр фінансів України

   Н. Яресько
 


Додаток
до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
02.03.2015 N 205


ПЕРЕЛІК
наказів Міністерства економіки України, що втратили чинність

1. Наказ Міністерства економіки України від 21 червня 2005 року N 173 "Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 липня 2005 року за N 729/11009.
2. Наказ Міністерства економіки України від 11 серпня 2005 року N 244 "Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 21.06.2005 N 173", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2005 року за N 1227/11507.
3. Наказ Міністерства економіки України від 31 березня 2006 року N 117 "Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07 липня 2006 року за N 809/12683.
4. Наказ Міністерства економіки України від 17 січня 2007 року N 7 "Про затвердження Змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану державного комерційного та казенного підприємства, господарського товариства, у статутному фонді якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06 лютого 2007 року за N 98/13365.
5. Наказ Міністерства економіки України від 16 березня 2009 року N 216 "Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану державного комерційного та казенного підприємства, господарського товариства, у статутному фонді якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 квітня 2009 року за N 336/16352.
 
Директор департаменту
фінансової політики 

   І. Лівий
 


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
02 березня 2015 року N 205
(у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 31 липня 2018 року N 1070)
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України 
19 березня 2015 р. за N 300/26745


ПОРЯДОК
складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки

1. Цей Порядок визначає процедуру складання, затвердження (погодження) та контролю виконання фінансового плану державного комерційного та казенного підприємства, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) прямо чи опосередковано належить державі (далі - підприємство).
2. Фінансовий план підприємства складається за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку на кожний наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати в запланованому році. Фінансовий план підприємства містить інформацію щодо фактичних показників минулого року, планових і прогнозних показників поточного року, запланованих показників на плановий рік, а також інформацію згідно із стратегічним планом розвитку підприємства.
Під час складання фінансового плану, звіту про його виконання та підготовки пояснювальної записки підприємство використовує рекомендації щодо складання фінансового плану підприємства та звіту про його виконання, підготовки пояснювальних записок до них, зазначені в додатку 2 до цього Порядку.
3. Фінансовий план має забезпечувати збільшення показників рентабельності діяльності підприємства, активів та власного капіталу порівняно з плановими та прогнозними показниками на поточний рік. У разі зменшення зазначених показників, а також обсягу сплати поточних податків, зборів (обов'язкових платежів) до державного бюджету підприємство обов'язково подає обґрунтування причин такого зменшення з відповідними розрахунками.
4. Проект фінансового плану підприємства, підписаний керівником підприємства, з пронумерованими та прошнурованими сторінками у двох примірниках разом з пояснювальною запискою в паперовому та електронному вигляді подається суб'єкту управління об'єктами державної власності (далі - суб'єкт управління) до 01 червня року, що передує плановому.
У разі необхідності суб'єкти управління самостійно встановлюють диференційовані строки подання проектів фінансових планів підприємств, але не пізніше 01 червня року, що передує плановому.
Проект фінансового плану підприємства, суб'єктом управління якого є Кабінет Міністрів України, подається Мінекономрозвитку відповідно до абзаців першого і другого цього пункту.
Фінансовий план підприємства за рік, що минув, не підлягає затвердженню/погодженню.
5. Суб'єкти управління у строк, що становить не більш як 10 робочих днів з дня надходження проекту фінансового плану підприємства, здійснюють аналіз зазначеного проекту з обов'язковим порівнянням його показників з показниками фінансово-господарської діяльності підприємства за два попередні роки, приймають рішення про затвердження/погодження фінансового плану або повернення його на доопрацювання та в письмовій формі повідомляють підприємство про прийняте рішення.
У разі повернення проекту фінансового плану на доопрацювання підприємство забезпечує його доопрацювання з урахуванням зауважень та подає на повторне затвердження/погодження протягом строку, установленого суб'єктом управління, але не більш як 10 робочих днів з дня надходження зауважень до проекту.
Суб'єкти управління подають у паперовому та електронному вигляді Мінфіну до 15 липня року, що передує плановому, для врахування під час формування державного бюджету зведені основні фінансові показники підприємств, зазначені в додатку 1 до цього Порядку, з відміткою "Розглянуто", за винятком підприємств, що є суб'єктами природних монополій або плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України.
Суб'єкти управління затверджують фінансовий план підприємства до 01 вересня (фінансовий план підприємства електроенергетики, ліцензована діяльність якого регулюється шляхом затвердження Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складений з урахуванням затвердженої цією Комісією структури тарифів на електричну та теплову енергію, - до 31 грудня) року, що передує плановому, та в паперовому вигляді подають до Мінекономрозвитку, Мінфіну і ДФС завізовані зведені основні фінансові показники за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, а в електронному вигляді - фінансові плани щодо кожного підприємства в повному обсязі.
Зведені показники затверджених/погоджених фінансових планів підприємств подаються разом з пояснювальною запискою, переліком підприємств державного сектору економіки, що перебувають у сфері їх управління, та довідкою стосовно затверджених/погоджених фінансових планів підприємств. У разі незатвердження фінансових планів підприємств суб'єкти управління подають відповідні пояснення із зазначенням причин незатвердження.
6. Фінансові плани підприємств, що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках, підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України, підлягають затвердженню шляхом прийняття відповідних рішень Кабінетом Міністрів України.
Підприємством, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку якого перевищує 50 мільйонів гривень, вважається суб'єкт господарювання державного сектору економіки, який за показником "Чистий фінансовий результат" (прибуток) (далі - чистий прибуток) планує отримати в плановому році 50 мільйонів гривень і більше.
Суб'єкти управління, до сфери управління яких належать підприємства, що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках, та підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, подають до 01 липня року, що передує плановому, на погодження до Мінекономрозвитку і Мінфіну в електронному та паперовому вигляді проект рішення Кабінету Міністрів України з пояснювальною запискою, до якого додається проект фінансового плану підприємства за формою згідно з додатком 1, підписаний керівником підприємства, з пронумерованими та прошнурованими сторінками у двох примірниках (у тому числі по одному непрошнурованому примірнику) з відміткою "Розглянуто" із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові та дати його розгляду разом з пояснювальною запискою в порядку, визначеному абзацами першим і другим пункту 4 цього Порядку.
Проекти фінансових планів підприємств, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України, подаються до 01 червня року, що передує плановому, на погодження до Мінекономрозвитку в порядку, визначеному абзацом третім пункту 4 цього Порядку.
Суб'єкти управління, до сфери управління яких належать підприємства електроенергетики (що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках та/або плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень), ліцензована діяльність яких регулюється шляхом затвердження Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та які складають фінансові плани з урахуванням затвердженої цією Комісією структури тарифів на електричну і теплову енергію, подають до 01 листопада року, що передує плановому, на погодження до Мінекономрозвитку і Мінфіну в електронному та паперовому вигляді проект рішення Кабінету Міністрів України з пояснювальною запискою, до якого додається проект фінансового плану підприємства за формою згідно з додатком 1, підписаний керівником підприємства, з пронумерованими та прошнурованими сторінками у двох примірниках (у тому числі по одному непрошнурованому примірнику) з відміткою "Розглянуто" із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові та дати його розгляду разом з пояснювальною запискою в порядку, визначеному абзацами першим і другим пункту 4 цього Порядку.
Підприємства електроенергетики, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України, ліцензована діяльність яких регулюється шляхом затвердження структури тарифів на електричну і теплову енергію Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та які складають фінансові плани з урахуванням затвердженої цією Комісією структури тарифів на електричну і теплову енергію, подають у паперовому та електронному вигляді до 01 листопада року, що передує плановому, на погодження до Мінекономрозвитку проекти фінансових планів, підписані керівником підприємства, з пронумерованими та прошнурованими сторінками у двох примірниках (у тому числі один непрошнурований примірник) разом з пояснювальною запискою.
До проекту фінансового плану підприємства в паперовому та електронному вигляді додаються такі документи:
фінансова звітність на останню звітну дату поточного року за формою, визначеною Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року N 73, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за N 336/22868, зокрема баланс (звіт про фінансовий стан) (форма N 1) (з розшифруванням статей балансу, що становлять більше 10 відсотків валюти балансу), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (форма N 2), звіт про рух грошових коштів (форма N 3), звіт про власний капітал (форма N 4);
затверджені в установленому порядку стратегія розвитку підприємства (крім стратегій малих підприємств, суб'єктів господарювання, що перебувають у процедурі банкрутства, а також стосовно яких прийнято рішення про приватизацію, реорганізацію (реструктуризацію) чи передання в комунальну власність) та інвестиційний план підприємства на середньострокову перспективу (3 - 5 років);
документ, що містить інформацію про наявність у судах загальної юрисдикції судових справ майнового характеру, стороною в яких є підприємство, відомості про стан виконання рішення суду або інших виконавчих документів, у яких зазначено суму, що підлягає сплаті, або яку стягнуто на користь підприємства, наслідки виконання яких матимуть вплив на фінансовий стан підприємства (за наявності).
7. Мінекономрозвитку і Мінфін у строк, що становить не більше ніж 10 робочих днів з дати надходження проекту рішення Кабінету Міністрів України щодо затвердження фінансового плану підприємства, опрацьовують матеріали та приймають рішення стосовно його погодження.
Про прийняте рішення Мінекономрозвитку і Мінфін у письмовій формі повідомляють суб'єкт управління.
У разі наявності зауважень до проекту рішення Кабінету Міністрів України та/або фінансового плану підприємства Мінекономрозвитку і Мінфін надають їх окремо (з обґрунтуваннями) разом з погодженим із зауваженнями проектом рішення Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану підприємства.
У разі погодження Мінекономрозвитку та/або Мінфіном проекту рішення Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану підприємства із зауваженнями суб'єкт управління у строк, що становить не більше ніж 10 робочих днів з дати надходження зауважень до проекту, приймає одне з таких рішень:
доопрацювати проект рішення Кабінету Міністрів України та подати його на повторне погодження до Мінекономрозвитку і Мінфіну в порядку, передбаченому абзацами першим - третім цього пункту;
подати проект у встановленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України з обов'язковим повідомленням у строк протягом трьох робочих днів Мінекономрозвитку і Мінфіну про прийняте рішення та наданням відповідних матеріалів щодо врахування зауважень.
Мінекономрозвитку у строк, що становить не більше ніж 10 робочих днів з дати надходження проекту фінансового плану підприємства, суб'єктом управління якого є Кабінет Міністрів України, розглядає проект фінансового плану підприємства, за результатами якого Мінекономрозвитку приймає одне з таких рішень:
погоджує проект фінансового плану підприємства та подає його на розгляд Мінфіну та іншим заінтересованим органам для подальшого подання на розгляд Кабінету Міністрів України;
повертає проект фінансового плану підприємства на доопрацювання з наданням обґрунтованих зауважень.
У разі повернення проекту фінансового плану підприємства, суб'єктом управління якого є Кабінет Міністрів України, на доопрацювання підприємство враховує висловлені зауваження та подає на погодження протягом строку, установленого Мінекономрозвитку, але не більш як 10 робочих днів з дня надходження зауважень до підприємства.
Суб'єкт управління до 10 серпня року, що передує плановому, подає проект рішення Кабінету Міністрів України в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України.
У тижневий строк після затвердження Кабінетом Міністрів України фінансового плану підприємства суб'єкт управління/підприємство, суб'єктом управління якого є Кабінет Міністрів України, подає до Мінекономрозвитку, Мінфіну і ДФС завірену копію затвердженого фінансового плану підприємства в паперовому та електронному вигляді.
8. Зміни до затвердженого фінансового плану підприємства можуть уноситись не більше двох разів протягом календарного року.
Зміни до фінансового плану підприємства не можуть уноситись у періоди, календарний строк яких закінчився.
Обов'язковому перегляду підлягають фінансові плани підприємств, які запланували чистого прибутку менше ніж 50 мільйонів гривень, але за результатами останнього звітного періоду (рік, квартал) фактично отримали та/або за прогнозними розрахунками мають отримати чистого прибутку 50 мільйонів гривень і більше.
9. Суб'єкти управління після прийняття рішення щодо внесення змін до фінансового плану підприємства подають зведені показники фінансових планів з урахуванням унесених змін до Мінекономрозвитку, Мінфіну і ДФС згідно з вимогами, передбаченими пунктом 5 цього Порядку, із зазначенням підстав унесення змін.
Суб'єкти управління, до сфери управління яких належать підприємства, що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках, та підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, подають завізований проект рішення Кабінету Міністрів України разом з проектом зміненого фінансового плану таких підприємств на погодження до Мінекономрозвитку і Мінфіну, а підприємства, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України, - до Мінекономрозвитку згідно з пунктом 6 цього Порядку.
Проект рішення Кабінету Міністрів України погоджується згідно з пунктом 7 цього Порядку. На проекті фінансового плану підприємства ставиться відмітка "Змінений" та зазначається дата його затвердження або погодження.
10. Контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємств та виконанням показників затверджених фінансових планів підприємств здійснюють суб'єкти управління.
11. Звіт про виконання фінансового плану підприємства в паперовому та електронному вигляді за формою, наведеною в додатку 3 до цього Порядку, підприємство подає суб'єкту управління щокварталу в строки, установлені для подання фінансової звітності, разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності такого підприємства із зазначенням значних відхилень фактичних показників від планових.
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за IV квартал подається разом із звітом про виконання фінансового плану підприємства за рік.
12. Суб'єкти управління подають Мінекономрозвитку в паперовому та електронному вигляді зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств, зазначені в додатку 3 до цього Порядку, у тому числі стосовно підприємств, що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках, та підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень.
До зведених основних фінансових показників виконання фінансових планів підприємств додаються перелік підприємств, що належать до сфери управління суб'єкта управління, пояснювальна записка та довідка щодо загальної кількості підприємств, кількості підприємств, яким було затверджено фінансові плани та які звітували про виконання фінансових планів, у тому числі щодо кількості прибуткових і збиткових підприємств.
Суб'єкти управління стосовно підприємств, що є суб'єктами природних монополій на загальнодержавних ринках, і підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємства, суб'єктом управління яких є Кабінет Міністрів України, подають до Мінекономрозвитку і Мінфіну звіти про виконання фінансових планів окремо щодо кожного підприємства в повному обсязі, до яких, крім зазначених матеріалів, додаються:
баланс (звіт про фінансовий стан) підприємства на останню звітну дату з розшифруванням статей, що становлять більше 10 відсотків валюти балансу;
звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) підприємства за останній звітний період.
Показники виконання фінансових планів підприємств подаються:
за IV квартал та рік - до 31 березня року, що настає за звітним періодом;
за I, II та III квартали - до 31 травня, 31 серпня та 30 листопада року, що настає за звітним періодом.
13. Мінекономрозвитку здійснює узагальнення і аналіз отриманої інформації та подає її Кабінету Міністрів України і Мінфіну:
за IV квартал, рік та I квартал - до 30 червня року, що настає за звітним періодом;
за II і III квартали - до 30 вересня та 31 грудня року, що настає за звітним періодом.
 
Директор департаменту
управління державною власністю

   Р. В. Кропивницький

додатки до порядку.docx
Завантажити
Пов'язані публікації
Звітність
11:59
11:59

Відмінності між звітністю КНП і ЗОЗ

Баланс-Бюджет № 1 від 4 січня 2022 року Більшість закладів охорони здоров’я (далі – ЗОЗ) – бюджетних установ, реорганізованих шляхом перетворення їх у комунальні некомерційні підприємства (далі – КНП), пристосувалися до нових правил бухгалтерського та податкового обліку і впе...

Людмила Ільяш

30.12.2021 114 0 0

Бухгалтерський облік
09:28
09:28

Відмінності між звітністю КНП і ЗОЗ

Більшість закладів охорони здоров’я (далі – ЗОЗ) – бюджетних установ, реорганізованих шляхом перетворення їх у комунальні некомерційні підприємства (далі – КНП), пристосувалися до нових правил бухгалтерського та податкового обліку і впевнено працюють за ними. Однак бухгалтери...

Людмила Ільяш

28.12.2021 621 0 0

Бюджетний процес
11:49
11:49

Планування потреб та видатків державними та комунальними підприємствами

Баланс-Бюджет № 51 від 28 грудня 2021 року Шановні читачі! Редакція журналу та порталу «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» до закінчення поточного готує для вас спецпроєкт «Планування потреб та видатків для здійснення закупівель». Некоректне визначення потреби замовником та, як наслі...

Наталія Заєць

24.12.2021 88 0 0

Публічні закупівлі
09:00
09:00

Планування потреб та видатків державними та комунальними підприємствами

Розглянемо порядок планування потреб та видатків для замовників, що є державними та комунальними підприємствами і формують фінансовий план. Ця інформація в частині визначення потреби є актуальною і для організацій, що діють відповідно до кошторисів. Вашій увазі запропоновано таблиці, розра...

Наталія Заєць

20.12.2021 243 0 0

Планування діяльності
09:00
09:00

Фінплан медичного КНП-2022: саме час уточнити

Медичні КНП, які втратили статус бюджетників, але отримали «горде звання» комунальних підприємств, зіткнулися з необхідністю розробляти замість кошторису річний фінплан, а відтак – звітувати про його виконання. Ось і зараз більшість таких підприємств уже мають «на руках»...

Олена Кушина

14.12.2021 265 0 0

Бухоблік та оподаткування
09:00
09:00

Адміністративні витрати медичного КНП: особливості обліку, розподілу та звітування

Загальногосподарські витрати є в кожного медичного КНП. Адже вони необхідні для забезпечення ефективної управлінської діяльності закладу охорони здоров’я. За загальними правилами, до собівартості наданих медичних послуг вони не входять. Але мають свої особливості обліку, пов’язані з різн...

Тимур Алієв

24.05.2021 579 0 1

КНП медичні
09:19
09:19

Аудит фінансового плану КНП

Баланс-Бюджет № 4 від 25 січня 2021 року КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів і свою фінансову діяльність визначають не в кошторисі, а у фінансовому плані. З урахуванням цих особливостей розглянемо питання проведення держаудиту фінансових планів КНП. Фінансовий пла...

Людмила Ільяш

19.01.2021 119 0 0

Планування діяльності
09:00
09:00

Аудит фінансового плану КНП

КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів і свою фінансову діяльність визначають не в кошторисі, а у фінансовому плані. З урахуванням цих особливостей розглянемо питання проведення держаудиту фінансових планів КНП. КНП після реорганізації можуть бути лише одержувачами бю...

Людмила Ільяш

15.01.2021 719 0 1

Бухгалтерський облік
08:39
08:39

Унесення бюджетних коштів до статутного капіталу КП: як відобразити в обліку

Баланс-Бюджет № 49 від 30 листопада 2020 року Як відобразити в бухобліку операції з поповнення статутного капіталу комунального підприємства (далі – СК, КП) за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (ТПКВКМБ) 7670 «Внески до статутного капіталу суб&rsq...

Людмила Ільяш

23.11.2020 93 0 0

Бухгалтерський облік і звітність.
09:00
09:00

Унесення бюджетних коштів до статутного капіталу КП: як відобразити в обліку

Як відобразити в бухобліку операції з поповнення статутного капіталу комунального підприємства (далі – СК, КП) за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (ТПКВКМБ) 7670 «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання», КЕКВ 3210 з мет...

Людмила Ільяш

24.11.2020 1119 0 0

Облік, податки та звiтнiсть
13:43
13:43

Дивіденди акціонерних товариств та держпідприємств: податкові нюанси

Все про дивіденди - 2019 Дивіденди ТОВ та ФОП: податкові нюанси Виплачуємо дивіденди Визначення поняття «дивіденди» надано: у пп. 14.1.49. Податкового кодексу (далі – ПК): «дивіденди – це платіж, що здійснюється юридичною особою у зв’язку з розподілом частини...

Олена Лимешко

20.03.2019 1211 0 1

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
14:11
14:11

Фінансовий план КНП

Комунальне некомерційне підприємство: організація діяльності та бухоблік МОЗ оновило Методичні рекомендації з питань перетворення закладів первинної медичної допомоги (далі – заклади ПМД) із бюджетних установ на комунальні некомерційні підприємства (далі – КНП), але питань від цього не п...

Анна Ляшенко

15.11.2018 2913 0 1

Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025