• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Втратив силу

Набрання чинності 09.04.2016

Тип документа

Наказ

Номер документа

454

Дата затвердження

17.03.2016

Дата вступу в дію

09.04.2016

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Галузі

Фінансове право

Наказом Мінекономрозвитку затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.

Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі". Також встановлено, що:

1) положення абзаців першого і третього пункту 1 розділу II Порядку застосовуються до 31 грудня 2016 року;

2) положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку застосовуються з 01 січня 2017 року.

Крім цього, визнано таким, що втратив чинність, наказ Мінекономіки від 26.07.10 р. № 921 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" з 01 серпня 2016 року. Наказ Мінекономрозвитку від 17.03.16 р.

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

17.03.2016                 м. Київ                      N 454

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 р. за N 448/28578

Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі

Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 30 червня 2016 року N 1052,
 від 19 грудня 2016 року N 2092,
від 17 грудня 2018 року N 1910,
від 18 січня 2019 року N 54,
від 7 травня 2019 року N 790,
від 24 травня 2019 року N 898,
від 23 серпня 2019 року N 1460,
наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
 від 18 грудня 2019 року N 729

Наказ втратив чинність
(згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
 від 15 квітня 2020 року N 708)

Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 та абзацу четвертого пункту 11 частини першої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок визначення предмета закупівлі (далі - Порядок), що додається.

2. Установити, що:

1) положення абзаців першого і третього пункту 1 розділу II Порядку застосовуються до 31 грудня 2016 року;

2) положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку застосовуються з 01 січня 2017 року.

3. Департаменту регулювання державних закупівель забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економіки України від 26 липня 2010 року N 921 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06 серпня 2010 року за N 623/17918 (зі змінами), з 01 серпня 2016 року.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Міністр економічного
розвитку і торгівлі України

А. Абромавичус

ПОГОДЖЕНО:

 

Голова Державної
регуляторної служби України

К. М. Ляпіна



 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
17 березня 2016 року N 454

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 р. за N 448/28578

ПОРЯДОК
визначення предмета закупівлі

I. Загальні положення

1. Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).

2. Терміни "замовник", "учасник процедури закупівлі (учасник)", "товари", "роботи", "послуги", "частина предмета закупівлі (лот)" уживаються у значеннях, наведених у Законі.

II. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг

1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

(абзац другий пункту 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 19.12.2016 р. N 2092)

Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого - десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

Під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року N 507, за показником другого знака із зазначенням у дужках конкретної назви будівлі або інженерної споруди.

Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.

(пункт 1 розділу ІІ доповнено абзацом шостим згідно з
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 19.12.2016 р. N 2092)

Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.

(пункт 1 розділу ІІ доповнено абзацом сьомим згідно з
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 19.12.2016 р. N 2092)

Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року N 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.

(пункт 1 розділу ІІ доповнено абзацом восьмим згідно з наказом
 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 р. N 790)

2. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.

(пункт 2 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 19.12.2016 р. N 2092)

3. Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року N 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.

4. У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року N 822, для їх замовлення замовник оголошує процедуру закупівлі та визначає різні теми науково-технічних робіт як окремі лоти.

5. Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.

6. Визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року N 327, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.

7. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації осіб з інвалідністю, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, а також висвітлення таких спортивних заходів з видів спорту осіб з інвалідністю та їх фізкультурно-спортивної реабілітації, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення участі в ньому чи його висвітлення), якщо такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.

(пункт 7 розділу II у редакції наказу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі України від 23.08.2019 р. N 1460)

8. Визначення предмета закупівлі протезних виробів (включаючи протезно-ортопедичні вироби, ортопедичне взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожного інваліда та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням.

9. Визначення предмета закупівлі послуг з оцінки майна під час приватизації здійснюється окремо для кожного об'єкта приватизації.

10. Визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав інвалідів заходів, передбачених Конвенцією ООН про права інвалідів, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу.

11. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України, Голови Верховної Ради України та Прем'єр-міністра України, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного заходу чи офіційного прийому.

12. Під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.

13. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення інспекційної діяльності представниками інших держав за міжнародними договорами та угодами в галузі контролю над озброєнням на території України, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного заходу з контролю над озброєнням.

14. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для забезпечення реалізації пункту 17 завдань і заходів з виконання Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011 - 2020 роки, що є додатком 2 до Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011 - 2020 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року N 1002, здійснюється комплексно за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг.

15. Визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб'єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу.

16. Визначення предмета закупівлі робіт і послуг з придбання (викупу або примусового відчуження) земельних ділянок (їх частин) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності - для будівництва, капітального ремонту, реконструкції та обслуговування об'єктів енергетичної інфраструктури (ліній електропередачі, електричних станцій і підстанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації, здійснюється щодо кожної земельної ділянки окремо.

17. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення культурно-мистецьких заходів (створення нових постановок, концертів, виготовлення (створення) вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів), а також заходів з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам'яті, популяризації читання та української літератури у світі, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного заходу, якщо такий захід включено до планів роботи Міністерства культури України, Українського інституту національної пам'яті та/або державної установи "Український інститут книги" на відповідний період.

(пункт 17 розділу II у редакції наказів Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 30.06.2016 р. N 1052,
від 07.05.2019 р. N 790)

18. Визначення предмета закупівлі в разі придбання м'яса для хижих циркових тварин, що безпосередньо закуповується для організації та проведення гастрольних заходів, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки окремо для кожного заходу (або забезпечення участі в ньому) з розрахунку на кожну тварину відповідно до індивідуальних норм харчування.

19. Визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Спільних міжурядових комісій з питань співробітництва та їх органів, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо щодо кожного заходу.

(розділ ІІ доповнено пунктом 19 згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 17.12.2018 р. N 1910)

20. Визначення предмета закупівлі послуг з публікації в регіональних чи місцевих друкованих засобах масової інформації матеріалів про організацію підготовки та проведення виборів здійснюється окремо щодо кожних виборів та по окремому регіону.

Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг (зокрема, для кожної виборчої комісії або груп виборчих комісій) окремо для цих виборів.

(розділ ІІ доповнено пунктом 20 згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 18.01.2019 р. N 54,
пункт 20 розділу ІІ у редакції наказу Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 24.05.2019 р. N 898)

21. Визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для забезпечення реалізації передачі (транспортування) окружним виборчим комісіям виборчих бюлетенів для голосування в день проведення чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року та позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, здійснюється окремо щодо кожних виборів та для кожної окружної виборчої комісії (або груп окружних виборчих комісій).

(розділ ІІ доповнено пунктом 21 згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 18.01.2019 р. N 54,
пункт 21 розділу ІІ у редакції наказу Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 24.05.2019 р. N 898)

22. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення за кордоном заходів культурної дипломатії та заходів з формування позитивного міжнародного іміджу України, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного заходу, якщо такий захід включено до планів роботи державної установи "Український інститут" на відповідний період.

(розділ ІІ доповнено пунктом 22 згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 р. N 790)

23. Визначення предмета закупівлі товарів, необхідних для надання Міністерством соціальної політики України при народженні дитини одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", здійснюється комплексно за обсягом та номенклатурою згідно з переліком дитячих товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини, що затверджується наказом Міністерства соціальної політики України.

(розділ II доповнено пунктом 23 згідно з наказом Міністерства розвитку
 економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.12.2019 р. N 729)

III. Визначення предмета закупівлі робіт

Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.

 

Директор департаменту
регулювання державних закупівель

О. Є. Стародубцев

Пов'язані публікації
Держзакупівлі
09:19
09:19

Чи можна предмет закупівлі робіт ділити на лоти

Баланс-Бюджет № 23 від 14 червня 2021 року Ремонт Бюджетна установа планує провести капітальний ремонт будинку культури. З метою скорочення строку капремонту та залучення вузько спеціалізованих виконавців ремонтних робіт було прийнято рішення про поділ предмета закупівлі на лоти. Чи можна так роби...

Наталія Заєць

11.06.2021 74 0 0

Всі публікації
09:00
09:00

Чи можна предмет закупівлі робіт ділити на лоти

Бюджетна установа планує провести капітальний ремонт будинку культури. З метою скорочення строку капремонту та залучення вузько спеціалізованих виконавців ремонтних робіт було прийнято рішення про поділ предмета закупівлі на лоти. Чи можна так робити? Ремонт Бюджетна установа планує провести капіта...

Наталія Заєць

08.06.2021 279 0 0

Держзакупівлі
09:19
09:19

Чи можна закупити ту саму послугу, але за різними типами закупівлі

Баланс-Бюджет № 7 від 17 лютого 2020 року Практична ситуація Замовник має потребу в теплопостачанні ліцею та адмінбудівлі, де розміщено відділ освіти. Із цього року котельня, що опалювала адмінбудівлю, здана в оренду. І тепер є два постачальники тепла для адмінбудівлі. Водночас із технічних причин...

Ярослава Дуброва

17.02.2020 62 0 0

Держзакупівлі
14:25
14:25

Предмет закупівлі: новий порядок визначення

Баланс-Бюджет № 31 від 27 липня 2020 року Визначення предмета закупівлі Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/п...

Наталія Заєць

21.07.2020 137 0 0

Публічні закупівлі.
08:00
08:00

Чи можна закупити ту саму послугу, але за різними типами закупівлі

Практична ситуація Замовник має потребу в теплопостачанні ліцею та адмінбудівлі, де розміщено відділ освіти. Із цього року котельня, що опалювала адмінбудівлю, здана в оренду. І тепер є два постачальники тепла для адмінбудівлі. Водночас із технічних причин обидва вони не можуть опалювати ліцей. Як...

Ярослава Дуброва

13.02.2020 509 0 2

Бухгалтерський облік і звітність.
12:00
12:00

Додаткова угода на 20 % – і буде вам щастя

Закриття бухгалтерського року: згадати все! Кінець року – доволі гаряча пора для посадових осіб замовників, зокрема тих, хто відповідає за закупівлі. Адже, як показує практика, треба не тільки забезпечити необхідними закупівлями передноворічні потреби, а й спланувати закупівлі на наступний рік...

Наталія Заєць

18.12.2019 1023 0 1

Бухгалтерський облік і звітність.
12:11
12:11

Готуємо документи для закупівлі товару

Із цієї консультації ви дізнаєтеся, як бюджетній установі здійснити покупку будь-яких товарів, робіт і послуг, якими первинними документами супроводжується проведення торгів, визнання переможця та укладання з ним договору. Відносини між постачальником та установою, яка є замовником (покупцем), буду...

Наталія Жовницька

20.11.2019 636 0 1

Публічні закупівлі.
14:44
14:44

Додаткова потреба в електроенергії: чи повинен замовник проводити нову процедуру закупівлі?

Ситуація із практики На початку року замовник провів відкриті торги для закупівлі електроенергії, за результатами яких уклав договір про закупівлю вартістю 340 000 грн. А на початку осені на балансі замовника з’явились два нових об’єкти, які потребують освітлення. Очікувана вартість еле...

Ярослава Дуброва

16.10.2019 1360 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
08:31
08:31

Роз’яснення Мінекономрозвитку щодо закупівлі медичних виробів

Лист Мінекономрозвитку від 14.06.19 р. № 3301-04/25032-06 Із 14.06.19 р. набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 07.05.19 р. № 790, яким унесено зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.16 р. № 454 (далі – Порядок № 454). Ці зміни,...

Редакція

19.07.2019 1532 0 0

Публічні закупівлі.
11:28
11:28

Закупівля препаратів та ліків для тварин

Ситуація. Замовник має потребу закупити для собак ветеринарні препарати, якими лікують виключно тварин, і лікарські засоби, якими можна лікувати як людей, так і тварин. Як визначати предмет закупівлі таких препаратів: за третьою цифрою Національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівел...

Ярослава Дуброва

17.07.2019 1091 0 1

Публічні закупівлі.
11:01
11:01

Рамкова угода в держзакупівлях

Із цієї консультації ви дізнаєтесь, що таке рамкова угода (далі – РУ) і коли вона застосовується, та отримаєте відповіді на найпоширеніші запитання, які виникають під час укладання такої угоди. Консультація підготовлена за матеріалами узагальненої відповіді Мінекономрозвитку від 29.05.19 р. № ...

Анна Ляшенко

17.07.2019 450 0 2

Щоденний бухгалтерський огляд
09:57
09:57

Унесено зміни до порядку визначення предмета закупівлі

З метою вдосконалення нормативно-правового забезпечення публічних закупівель деякі пункти Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі від 17.03.16 р. № 454, доповнено новими абзацами та викладено в новій редакції. Отже, відтепер визначення предмета заку...

Редакція

19.06.2019 415 0 0

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
08:58
08:58

Зміни до договору про постачання електроенергії

Ситуація: до замовника-бюджетника звернувся постачальник електричної енергії з листом щодо укладення додаткової угоди про підвищення ціни на електроенергію. Постачальник зазначає, що вільні ціни змінилися з 1 квітня цього року, і посилається на п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII &laq...

Ярослава Дуброва

15.05.2019 4851 0 0

Публічні закупівлі.
08:32
08:32

Відкриті торги: покроковий алгоритм

Важко уявити сучасне життя без використання інформаційних технологій. При цьому існує безліч електронних пристроїв, які допомагають нам у повсякденні: персональний комп’ютер, мобільний телефон, планшет та інші. У чому ж їх популярність? Імовірно, у легкості користування та кількості завдань, я...

Ярослава Дуброва

19.02.2019 709 0 1

Публічні закупівлі.
10:31
10:31

Допорогові закупівлі: поетапна процедура

Законом від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) визначено граничні межі його застосування, тому і виникло поняття «допорогові закупівлі». Тож розберемося, що воно означає, якими нормативними документами керуватися в разі проведення такої...

Анна Ляшенко

20.02.2019 1439 0 2

Публічні закупівлі.
14:04
14:04

Як визначити предмет закупівлі у разі придбання послуг із супутніми товарами?

Медична установа планує купувати послуги з проведення лабораторних аналізів. Одна з умов тендерної документації – забір біоматеріалу на території замовника в ємності (контейнери, пробірки тощо) учасника. Друга умова – до вартості послуги має бути включено вартість ємностей для забору біо...

Ярослава Дуброва

23.01.2019 1378 0 2

Публічні закупівлі.
08:17
08:17

Закупівля послуг із поточного ремонту: особливості та ризики

Процедуру закупівлі робіт із капітального ремонту розглянуто в публікації «Закупівля робіт із капремонту: покроковий алгоритм дій». Ця консультація присвячена закупівлі послуг із поточного ремонту. Оскільки деякі кроки цих процедур є спільними, ми наведемо відповідні посилання на...

Ярослава Дуброва

23.11.2018 1925 0 2

Публічні закупівлі.
14:16
14:16

Закупівля робіт із капремонту: покроковий алгоритм дій

Не секрет, що закупівлі робіт завжди викликають багато запитань. З одного боку, через те, що їх часто плутають із послугами, з іншого – оскільки роботи – це специфічні закупівлі, які мають свої особливості. У консультації ми наведемо покроковий алгоритм дій із закупі...

Ярослава Дуброва

22.11.2018 2827 0 5

Публічні закупівлі.
14:24
14:24

Закупівля за додатково виділені кошти: чи можна укласти прямий договір?

У бюджетної установи органу місцевого самоврядування виникла потреба в додатковій закупівлі послуги, за якою цього року вже відбулися електронні відкриті торги. Як здійснити закупівлю за кошти, додатково виділені установі, якщо вартість предмета закупівлі не перевищує 200 тис. грн. Чи можна укласти ...

Наталія Жовницька

05.10.2018 1644 0 1

Публічні закупівлі.
09:07
09:07

Закупівля робіт із поточного ремонту з кількома невідомими

Ситуація. Бюджетна установа отримала кошти на виконання поточних ремонтів у різних місяцях. У зв’язку із цим у неї виникли такі запитання: 1. Чи обов’язково проводити процедуру закупівлі з поточного ремонту школи (ремонт електропроводки на суму 98 000 грн., ремонт туалетів на суму 198 00...

Ярослава Дуброва

30.08.2018 1827 0 3

Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025