• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження Ти...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 01.03.2011

Тип документа

Постанова

Номер документа

59

Дата затвердження

26.01.2011

Дата вступу в дію

01.03.2011

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Фінансове право

Це Типове положення визначає завдання та функціональні обов’язки бухгалтерської служби бюджетної установи (далі - бухгалтерська служба) та повноваження її керівника.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 26 січня 2011 р. N 59

 

Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи

Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 7 листопада 2012 року N 1022,
 від 9 січня 2013 року N 11,
від 5 вересня 2014 року N 436,
від 8 квітня 2015 року N 173

Відповідно до частини третьої статті 56 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, що додається.

2. Пункт 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади:

привести до 1 березня 2011 р. власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою;

забезпечити функціонування бухгалтерських служб міністерств, інших центральних органів виконавчої влади і бюджетних установ, що належать до сфери їх управління, у межах граничної чисельності працівників та коштів, передбачених на їх утримання.

4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.

5. Ця постанова набирає чинності з 1 березня 2011 р., крім підпунктів 1 і 3 пункту 7 та підпункту 4 пункту 11 Типового положення, затвердженого цією постановою, щодо застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, які набирають чинності з 1 січня 2015 року.

(пункт 5 із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 р. N 1022,
 від 09.01.2013 р. N 11)

Прем'єр-міністр України                                                                                            М. АЗАРОВ 

 

Інд. 34

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 січня 2011 р. N 59 

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про бухгалтерську службу бюджетної установи

(У тексті Типового положення слова "Державна казначейська служба" у всіх відмінках замінено словом "Казначейство" у відповідному відмінку згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2012 року N 1022)

1. Це Типове положення визначає завдання та функціональні обов'язки бухгалтерської служби бюджетної установи (далі - бухгалтерська служба) та повноваження її керівника.

(пункт 1 у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

2. Бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, - департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби. Обов'язки бухгалтерської служби може виконувати централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи.

У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, повноваження головного бухгалтера бюджетної установи, встановлені цим Типовим положенням, поширюються на спеціаліста, на якого покладається виконання завдань та функціональних обов'язків бухгалтерської служби.

(пункт 2 доповнено новим абзацом другим згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 р. N 1022,
 у зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом третім,
абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

Положення про бухгалтерську службу (посадова інструкція спеціаліста, на якого покладено виконання обов'язків бухгалтерської служби) затверджується керівником бюджетної установи.

3. Бухгалтерська служба підпорядковується безпосередньо керівникові бюджетної установи або його заступникові.

4. Бухгалтерська служба у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими актами законодавства, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи, наказами керівника бюджетної установи, а також положенням про бухгалтерську службу.

(пункт 4 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

5. Основними завданнями бухгалтерської служби є:

1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності;

2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

5) запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

6. Бухгалтерська служба бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи, здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності у таких установах.

7. Бухгалтерська служба відповідно до покладених на неї завдань:

1) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

2) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

3) здійснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;

веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;

4) своєчасно подає звітність;

5) своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

6) забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

7) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

8) забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

відповідні структурні підрозділи бюджетної установи даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;

9) бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

10) розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників та працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;

11) здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

8. Бухгалтерська служба має право:

1) представляти бюджетну установу в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції бухгалтерської служби, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;

2) встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до бухгалтерської служби структурними підрозділами бюджетної установи первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;

3) одержувати від структурних підрозділів бюджетної установи та бюджетних установ, які їй підпорядковані, необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них;

4) вносити керівникові бюджетної установи пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

9. Керівником бухгалтерської служби є головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним керівникові бюджетної установи або його заступникові.

Головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади керівником бюджетної установи відповідно до законодавства про працю.

(пункт 9 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

10. Пункт 10 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

11. Призначення на посаду головного бухгалтера бюджетної установи та/або спеціаліста, на якого покладається виконання завдань та функціональних обов'язків бухгалтерської служби, здійснюється згідно з Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців або Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників.

(пункт 11 у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 07.11.2012 р. N 1022,
із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 05.09.2014 р. N 436,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

11 1. Пункт 11 1 виключено

(Типове положення доповнено пунктом 11 1 згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2014 р. N 436,
пункт 11 1 виключено згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 р. N 173)

12. Прийняття (передача) справ головним бухгалтером у разі призначення на посаду або звільнення з посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої оформляється відповідний акт. Копія такого акта надсилається бюджетній установі, якій підпорядковується бюджетна установа.

Прийняття (передача) справ головним бухгалтером може здійснюватися за участю представника бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа.

13. Головний бухгалтер:

1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу;

2) здійснює керівництво діяльністю бухгалтерської служби, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

3) погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

4) бере у разі потреби участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;

5) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

6) погоджує кандидатури працівників бюджетної установи, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

7) подає керівникові бюджетної установи пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

визначення оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників;

призначення на посаду та звільнення з посади працівників бухгалтерської служби;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;

притягнення до відповідальності працівників бухгалтерської служби, у тому числі працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі, за результатами контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників бухгалтерської служби, у тому числі працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі, з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення бухгалтерської служби нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

8) підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

9) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує керівника бюджетної установи про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;

10) здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться бюджетною установою;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості бюджетної установи та бюджетних установ, які їй підпорядковані;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерської служби;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

виконанням головними бухгалтерами бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі, функцій з контролю;

11) погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

12) виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.

14. Головний бухгалтер у разі отримання від керівника бюджетної установи розпорядження вчинити дії, які суперечать законодавству, інформує у письмовій формі керівника про неправомірність такого розпорядження, а у разі отримання даного розпорядження повторно надсилає керівникові бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, та керівникові органу Казначейства за місцем обслуговування бюджетної установи відповідне повідомлення.

Керівник органу Казначейства розглядає в триденний строк отримане повідомлення та здійснює у разі встановлення факту порушення бюджетного законодавства заходи відповідно до законодавства, про що інформує у письмовій формі керівника бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, та головного бухгалтера. Якщо факт порушення не встановлено, керівник зазначеного органу інформує про це у письмовій формі керівника бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, та головного бухгалтера.

15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки керівника бюджетної установи на період його тимчасової відсутності.

16. Працівники бухгалтерської служби, які призначаються на посаду та звільняються з посади у порядку, встановленому законодавством про працю, підпорядковуються головному бухгалтерові.

17. У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи - на іншого працівника бухгалтерської служби.

18. Казначейство забезпечує в межах повноважень організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності.

(пункт 18 у редакції постанов Кабінету
 Міністрів України від 07.11.2012 р. N 1022,
від 08.04.2015 р. N 173)

19. Оцінка виконання головним бухгалтером своїх повноважень проводиться відповідно до порядку, затвердженого Мінфіном.

20. Головний бухгалтер у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно із законами.

Пов'язані публікації
Кадри та зарплата
11:47
11:47

Оцінювання діяльності держслужбовців: кому можна виплачувати премію

Баланс-Бюджет № 41 від 8 жовтня 2024 року Держслужбовці за результатами своєї роботи за рік можуть отримувати премію. Проте в умовах реформування держслужби змінилися підходи до визначення розмірів заробітку держслужбовців та його складових. Розглянемо практичні питання стосовно можливості преміюва...

Анна Канішевська

07.10.2024 52 0 0

Оплата праці та податки.
08:50
08:50

Оцінювання діяльності держслужбовців: кому можна виплачувати премію

Держслужбовці за результатами своєї роботи за рік можуть отримувати премію. Проте в умовах реформування держслужби змінилися підходи до визначення розмірів заробітку держслужбовців та його складових. Розглянемо практичні питання стосовно можливості преміювання держслужбовців в умовах воєнного період...

Анна Канішевська

07.10.2024 81 0 0

Кадри та зарплата
23:38
23:38

Оплата праці керівників військових адміністрацій: як обґрунтувати розмір складових

Баланс-Бюджет № 38 від 17 вересня 2024 року Із запровадженням воєнного стану в нашій країні утворені й функціонують такі структури, як військові адміністрації. Розглянемо, які повноваження виконують деякі з них, з яких осіб формуються та як здійснюється оплата праці цих осіб. Загальні питання Норм...

Анна Канішевська

16.09.2024 43 0 0

Оплата праці та податки.
08:32
08:32

Оплата праці керівників військових адміністрацій: як обґрунтувати розмір складових

Із запровадженням воєнного стану в нашій країні утворені й функціонують такі структури, як військові адміністрації. Розглянемо, які повноваження виконують деякі з них, з яких осіб формуються та як здійснюється оплата праці цих осіб. Із запровадженням воєнного стану в нашій країні утворені й функціон...

Анна Канішевська

13.09.2024 127 0 0

Бухгалтерський облік
10:23
10:23

Оцінювання роботи головного бухгалтера

Баланс-Бюджет № 7 від 13 лютого 2024 року У читачів виникають запитання стосовно коректного застосування правил оцінювання діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ, адже ця повноважна особа наділена високим ступенем відповідальності за здійснення установою своїх функцій із дотриманням норм...

Анна Семененко

12.02.2024 101 0 0

Кадри та зарплата
09:44
09:44

Оплата праці та надання відпусток працівникам бухгалтерських служб у воєнний період

Баланс-Бюджет № 6 від 6 лютого 2024 року Жодна установа не може повноцінно виконувати свої функції, якщо відсутній бухгалтерський облік. Розглянемо, як сьогодні має оплачуватися праця та надаватися відпустки працівникам, на яких покладено функції з ведення бухобліку. Запитання – відповіді Я...

Анна Канішевська

05.02.2024 102 0 0

Оплата праці та податки.
13:55
13:55

Оплата праці та надання відпусток працівникам бухгалтерських служб у воєнний період

Жодна установа не може повноцінно виконувати свої функції, якщо відсутній бухгалтерський облік. Розглянемо, як сьогодні має оплачуватися праця та надаватися відпустки працівникам, на яких покладено функції з ведення бухобліку. Жодна установа не може повноцінно виконувати свої функції, якщо відсутні...

Анна Канішевська

02.02.2024 255 0 0

Контроль та аудит
09:03
09:03

Відповідальність бухгалтера: підстави та види

Баланс-Бюджет № 5 від 30 січня 2024 року Помилки та недбалість при веденні бухгалтерського обліку можуть мати негативні наслідки для установи та бути підставою для притягнення до відповідальності бухгалтера, який неналежним чином виконав свою роботу. Про законодавче обґрунтування та особливості від...

Олександр Козка

29.01.2024 201 0 0

Перевірки контролюючих органів.
15:50
15:50

Відповідальність бухгалтера: підстави та види

Помилки та недбалість при веденні бухгалтерського обліку можуть мати негативні наслідки для установи та бути підставою для притягнення до відповідальності бухгалтера, який неналежним чином виконав свою роботу. Про законодавче обґрунтування та особливості відповідальності бухгалтера розповімо у цій к...

Олександр Козка

24.01.2024 290 0 0

Бухгалтерський облік
09:56
09:56

Розподіл повноважень і відповідальності – запорука якісного виконання посадових обов’язків

Баланс-Бюджет № 33 від 15 серпня 2023 року Не всім структурним підрозділам міністерств і відомств, їх підвідомчим установам «пощастило» з визначенням повноважень, а отже і відповідальності на рівні нормативно-правових актів, так, як бухгалтерській службі. Проте особиста безпека головног...

Анастасія Матвієнко

14.08.2023 25 0 0

Кадри та зарплата
09:17
09:17

Нове у визначенні категорій посад ОМС: покращення для головбухів

Баланс-Бюджет № 15 від 11 квітня 2023 року Запитання – відповіді Законодавство передбачає, що посадовим особам органів місцевого самоврядування (далі – ОМС) присвоюються ранги в межах відповідних категорій посад. Як нині регулюється це питання, розповімо нижче. Нормою ст. 14 Закону ві...

Анна Канішевська

10.04.2023 77 0 0

Оплата праці та податки.
11:30
11:30

Нове у визначенні категорій посад ОМС: покращення для головбухів

Законодавство передбачає, що посадовим особам органів місцевого самоврядування (далі – ОМС) присвоюються ранги в межах відповідних категорій посад. Як нині регулюється це питання, розповімо нижче. Для яких посад визначено категорії останнім рішенням Кабміну? Яку категорію можна встановлюват...

Анна Канішевська

05.04.2023 447 0 2

Кадри та зарплата
09:40
09:40

Про що звітувати 2023 року перед НАДС, військкоматами та Держпраці

Баланс-Бюджет № 49 від 13 грудня 2022 року Для бюджетних установ не рідкість, коли на бухгалтера покладають обов’язки з ведення кадрової роботи. Тому, поряд з бухгалтерськими звітами, він має не пропустити терміни подання кадрових звітів. Розглянемо, які саме звіти має складати бухгалтер з об...

Сергій Кравцов

12.12.2022 59 0 0

Оплата праці та податки.
13:49
13:49

Про що звітувати 2023 року перед НАДС, військкоматами та Держпраці

Для бюджетних установ не рідкість, коли на бухгалтера покладають обов’язки з ведення кадрової роботи. Тому, поряд з бухгалтерськими звітами, він має не пропустити терміни подання кадрових звітів. Розглянемо, які саме звіти має складати бухгалтер з обов’язками кадровика, в які строки та д...

Сергій Кравцов

12.12.2022 661 0 0

Юридичні питання
09:30
09:30

Положення та обов’язки бухгалтерської служби в ОМС

Баланс-Бюджет № 33 від 23 серпня 2022 року Бухгалтерський облік органів місцевого самоврядування (далі – ОМС), як і інших бюджетних установ, має свої відмінності та тонкощі організації. Розглянемо це питання більш конкретніше, а також оновимо свої знання щодо діяльності бухгалтерської служби ...

Сергій Кравцов

22.08.2022 75 0 0

Юридичні питання.
09:14
09:14

Положення та обов’язки бухгалтерської служби в ОМС

Бухгалтерський облік органів місцевого самоврядування (далі – ОМС), як і інших бюджетних установ, має свої відмінності та тонкощі організації. Розглянемо це питання більш конкретніше, а також оновимо свої знання щодо діяльності бухгалтерської служби в ОМС. Бухгалтерський облік органів місцевог...

Сергій Кравцов

22.08.2022 174 0 1

Зарплата і кадри
09:00
09:00

Головний бухгалтер підприємства звільняється: як прийняти справи

Ситуація з практики. Головний бухгалтер, пропрацювавши більш як три роки у штаті підприємства (ТОВ з двома власниками-фізособами, платник податку на прибуток з річним базовим звітним періодом та ПДВ), попередив про своє звільнення (за власним бажанням за ст. 38 КЗпП), подавши письмову заяву, яку бул...

Євгеній Губа

23.02.2022 391 0 0

Бухгалтерський облік
09:19
09:19

Обслуговування бухгалтерією ОТГ бюджетних установ

Баланс-Бюджет № 23 від 14 червня 2021 року Чи може бухгалтерія сільської ради об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ) обслуговувати всі бюджетні установи на території громади? Ні, не може. Такі функції може виконувати централізована бухгалтерія (далі – ЦБ). Як та з якою стр...

Людмила Ільяш

11.06.2021 116 0 0

Всі публікації
09:00
09:00

Обслуговування бухгалтерією ОТГ бюджетних установ

Чи може бухгалтерія сільської ради об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ) обслуговувати всі бюджетні установи на території громади? Ні, не може. Такі функції може виконувати централізована бухгалтерія (далі – ЦБ). Як та з якою структурою її створити; чиїм коштом утримувати;...

Людмила Ільяш

08.06.2021 276 0 0

Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025