• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження Ви...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 10.05.2016

Тип документа

Наказ

Номер документа

518

Дата затвердження

28.03.2016

Дата вступу в дію

10.05.2016

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Галузі

Адміністративне право

Наказом Мінекономрозвитку затверджено Вимоги до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації.

Призначеним органом з сертифікації в державній системі сертифікації (далі - призначений орган) може бути юрособа - резидент незалежно від форми власності.

Призначений орган повинен бути третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає продукцію для проведення сертифікації, та від особи, яка заінтересована в продукції як споживач або користувач).

Призначений орган повинен бути акредитованим національним органом України з акредитації.

Призначений орган повинен мати досвід виконання робіт з сертифікації не менше 3 років.

Призначений орган повинен укласти договір про страхування або мати наявні кошти в розмірі, достатньому для відшкодування в установленому законодавством порядку фізичним чи юридичним особам збитків, заподіяних унаслідок провадження ним діяльності як призначеного органу.

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

28.03.2016  № 518

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
18 квітня 2016 р. 
за № 580/28710

 

Про затвердження Вимог до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації

Відповідно до пункту 1 статті 14 Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Вимоги до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації, що додаються.

2. Департаменту технічного регулювання (Віткін Л.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодова М.Є.

 

Міністр економічного 
розвитку і торгівлі України

А. Абромавичус


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
економічного розвитку 
і торгівлі України 
28.03.2016 № 518

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
18 квітня 2016 р. 
за № 580/28710

 

ВИМОГИ 
до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації

1. Призначеним органом з сертифікації в державній системі сертифікації (далі - призначений орган) може бути юридична особа - резидент незалежно від форми власності.

2. Призначений орган повинен бути третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає продукцію для проведення сертифікації, та від особи, яка заінтересована в продукції як споживач або користувач).

3. Призначений орган (його керівник, заступники керівника та персонал, відповідальний за виконання робіт з сертифікації):

не повинен бути проектувальником, виробником, імпортером, розповсюджувачем, монтажником, покупцем, власником, користувачем чи відповідальним за обслуговування продукції, сертифікацію якої він проводить, або представником будь-якої з цих сторін. Ця вимога не виключає можливості використання сертифікованої продукції, що є необхідною для роботи призначеного органу, чи використання такої продукції в особистих цілях;

не повинен брати безпосередньої участі в проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, сертифікацію якої він проводить, або представляти сторони, що беруть участь у такій діяльності. Призначений орган не повинен провадити будь-яку іншу діяльність, що може суперечити незалежності його суджень або його доброчесності стосовно діяльності як призначеного органу. Ця вимога, зокрема, стосується консультаційних послуг.

4. Призначений орган, який є членом (учасником) об’єднання підприємців, що представляє юридичних осіб та/або фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, сертифікацію якої він проводить, може вважатися третьою стороною в разі доведення незалежності такого органу та відсутності будь-якого конфлікту інтересів.

5. Призначений орган повинен забезпечувати, щоб діяльність субпідрядників або дочірніх підприємств, які ним залучаються до виконання робіт з сертифікації, не впливала на конфіденційність інформації, об'єктивність і неупередженість його діяльності.

6. Призначений орган повинен виконувати роботи з сертифікації належним чином та з технічною компетентністю, бути вільним від будь-якого тиску та спонукання, зокрема фінансового характеру, які могли б впливати на його судження або результати робіт з сертифікації, особливо з боку осіб чи груп осіб, заінтересованих у результатах такої діяльності.

7. Повинна бути забезпечена неупередженість призначеного органу, його керівника, заступників керівника та персоналу, відповідального за виконання робіт з сертифікації.

8. Оплата праці керівника, заступників керівника призначеного органу та його персоналу, відповідального за виконання робіт з сертифікації, не повинна залежати від кількості виконаних робіт з сертифікації чи її результатів.

9. Призначений орган повинен бути акредитованим національним органом України з акредитації.

10. Для виконання робіт з сертифікації продукції за схемою (моделлю) з сертифікацією або оцінкою системи управління призначений орган повинен бути акредитованим національним органом України з акредитації як орган з сертифікації систем управління.

11. Призначений орган повинен бути здатним виконувати всі роботи з сертифікації незалежно від того, чи такі роботи виконуються самим органом з сертифікації, чи від його імені та під його відповідальність субпідрядником або дочірнім підприємством.

12. Призначений орган у будь-який час і для кожної схеми (моделі) сертифікації та кожного виду чи категорії продукції повинен мати:

кваліфікований персонал для виконання робіт з сертифікації, у тому числі штатних та/або залучених аудиторів, атестованих у встановленому порядку відповідно до сфери призначення;

опис процедур, згідно з якими проводиться сертифікація (у разі відсутності правил обов'язкової сертифікації, установлених нормативно-правовими актами), що забезпечують їхню прозорість і відтворюваність. Призначений орган повинен застосовувати відповідні нормативно-правові акти, правила, методики, настанови та процедури тощо, що дають можливість розрізняти види робіт, які він виконує як призначений орган, та іншу діяльність;

процедури для проведення сертифікації з належним урахуванням величини суб’єкта господарювання, що замовляє роботи з сертифікації, галузі, в якій він діє, його структури, ступеня складності технології виробництва відповідної продукції та масового чи серійного характеру виробничого процесу;

необхідні засоби для виконання в належний спосіб технічних  і адміністративних робіт з сертифікації.

13. Персонал, відповідальний за виконання робіт з сертифікації, повинен мати:

технічну і професійну підготовку та достатні знання вимог, що стосуються виконання робіт з сертифікації, які він проводить;

навички складання сертифікатів відповідності, свідоцтв про визнання відповідності, сертифікатів на системи управління, протоколів, звітів та інших документів, що підтверджують виконання робіт з сертифікації.

Призначений орган повинен вести облік відомостей про кваліфікацію, навчання та професійний досвід персоналу.

14. Персонал призначеного органу повинен зберігати комерційну таємницю стосовно всієї інформації, одержаної під час виконання робіт з сертифікації, за винятком її надання у визначених законом випадках відповідним уповноваженим органам.

15. Для виконання робіт з сертифікації продукції призначений орган повинен мати власні акредитовані лабораторії (центри) для проведення випробувань продукції та/або укладені відповідні угоди з іншими акредитованими лабораторіями (центрами), з якими він співпрацює.

Власною акредитованою лабораторією (центром) є структурний підрозділ призначеного органу або юридична особа, щодо якої орган з сертифікації володіє більше ніж 50 відсотками статутного капіталу.

16. Призначений орган повинен мати актуалізований фонд нормативних документів на продукцію, сертифікацію якої він проводить, та методи її випробовувань.

17. Призначений орган повинен мати загальний опис власної системи управління якістю (настанова з якості) та здійснювати внутрішнє перевіряння функціонування системи управління якістю з документальним оформленням його результатів.

18. Призначений орган повинен мати досвід виконання робіт з сертифікації не менше трьох років.

19. Призначений орган повинен укласти договір про страхування або мати наявні кошти в розмірі, достатньому для відшкодування в установленому законодавством порядку фізичним чи юридичним особам збитків, заподіяних унаслідок провадження ним діяльності як призначеного органу.

 

Директор департаменту 
технічного регулювання

Л. Віткін

Пов'язані публікації
Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
09:17
09:17

Формування штатів центрів соцпідтримки дітей та сімей

В умовах нинішньої децентралізації, тобто фактичного зняття багатьох раніше належних держорганам усіх рівнів повноважень та делегування їх органам місцевого самоврядування (далі – ОМС), упорядковуються відповідні урядові рішення. Сподіваємось, ця консультація допоможе місцевим органам влади, насампе...

Анна Семененко

09.10.2017 910 0 1

Новини законодавства
13:58
13:58

Уповноваженим органом по сертифікації може бути юрособа - резидент незалежно від форми власності

Сьогодні набув чинності наказ Мінекономрозвитку Про затвердження Вимог до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації . Наказом визначено, що призначеним органом з сертифікації в державній системі сертифікації (далі - призначений орган) може бути юрособа - резидент незалежн...

Редакція

10.05.2016 168 0 0

Про затвердження Вимог до призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025