• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження Зм...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 02.05.2018

Тип документа

Наказ

Номер документа

1095/5

Дата затвердження

10.04.2018

Дата вступу в дію

02.05.2018

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство юстиції України

Галузі

Адміністративне право

Наказом затверджено Зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

10.04.2018  № 1095/5

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
11 квітня 2018 р. 
за № 435/31887

Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства

Відповідно до підпункту 1 пункту 3, пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства, що додаються.

2. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

3. Державному підприємству «Національні інформаційні системи» (Лур’є С.С.) у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим наказом забезпечити технічну та технологічну можливість внесення інформації, поданої відповідно до затверджених цим наказом форм подання обов’язкових відомостей, до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції Глущенко С.В.

Міністр

П. Петренко

 


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
10.04.2048 № 1095/5

Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
11 квітня 2018 р. 
за № 435/31887

 

ЗМІНИ 
до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства

1. У Положенні про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3018/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2011 року за № 1106/19844 (в редакції наказу Міністерства юстиції України 18.01.2013 № 131/5):

1) у розділі І:

у пункті 1.8 слова «Департамент з питань банкрутства» замінити словами «структурний підрозділ Міністерства юстиції України, що забезпечує виконання завдань, покладених на Міністерство, щодо забезпечення реалізації державної політики з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту)»;

пункт 1.9 викласти у такій редакції:

«1.9. Відомості до Єдиного реєстру підприємств вносяться арбітражними керуючими шляхом подання через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України.

Структурні підрозділи територіальних органів з питань банкрутства здійснюють:

внесення відомостей про відкриття провадження у справі про банкрутство; призначення та припинення повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора; зупинення, відновлення та поновлення провадження у справі про банкрутство;

виправлення/доповнення відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного реєстру підприємств арбітражними керуючими (у разі наявності документів (судових рішень та інших офіційних документів), у яких містяться відомості щодо справи про банкрутство, що відрізняються від внесених арбітражними керуючими, або у разі, якщо ці відомості відсутні в Єдиному реєстрі підприємств);

внесення або підтвердження внесених арбітражними керуючими відомостей про закриття провадження у справі про банкрутство;

внесення інформації про проведені перевірки за результатами здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).

Внесення/доповнення відомостей в Єдиному реєстрі підприємств структурними підрозділами територіальних органів з питань банкрутства здійснюється в межах адміністративно-територіальної одиниці за  місцезнаходженням боржника.

Структурний підрозділ Мін’юсту на підставі судових рішень та інших офіційних документів, у яких містяться відомості щодо справи про банкрутство, здійснює моніторинг Єдиного реєстру підприємств на предмет актуальності інформації.

У разі встановлення відсутності в Єдиному реєстрі підприємств відомостей, які підлягають внесенню до цього реєстру, або у разі наявності неактуальних відомостей структурний підрозділ Мін’юсту вживає заходів для актуалізації таких відомостей в Єдиному реєстрі підприємств структурним підрозділом територіального органу з питань банкрутства або здійснює виправлення/доповнення цих відомостей самостійно.»;

у пунктах 1.10, 1.12 слова «Департамент з питань банкрутства» замінити словами «Структурний підрозділ Мін’юсту»;

2) у підпункті 2.1.2 пункту 2.1 розділу ІІ слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

3) у розділі ІІІ:

у пунктах 3.3, 3.4 слова «порушення провадження», «припинення провадження» замінити відповідно словами «відкриття провадження», «закриття провадження»;

доповнити розділ новим пунктом 3.6 такого змісту:

«3.6. Відомості з Єдиного реєстру підприємств є актуальними на дату формування довідки.»;

4) додаток до Положення виключити.

2. У наказі Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року № 130/5 «Про порядок подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації)», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 21 січня 2013 року за № 148/22680:

у пункті 1:

у підпункті 1.2 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

у підпункті 1.7 слова та цифру «Форму № 5 «Фінансово-економічні показники діяльності боржника - актив балансу» замінити словами та цифрою «Форму № 5 «Повідомлення про фінансовий стан боржника - актив балансу»;

у підпункті 1.8 слова та цифри «Форму № 5.1 «Фінансово-економічні показники діяльності боржника - пасив балансу» замінити словами та цифрами «Форму № 5.1 «Повідомлення про фінансовий стан боржника - пасив балансу»;

у підпункті 1.9 слова та цифри «Форму № 5.2 «Фінансові результати діяльності боржника» замінити словами та цифрами «Форму № 5.2 «Повідомлення про фінансові результати (Повідомлення про сукупний дохід)»;

після підпункту 1.9 доповнити пункт новими підпунктами 1.10, 1.11 такого змісту:

«1.10. Форму № 5.2.1 «Повідомлення про фінансові результати (для суб’єкта малого підприємництва)».

1.11. Форму № 5.2.2 «Повідомлення про фінансові результати (спрощена форма для суб’єкта малого підприємництва)».».

У зв’язку з цим підпункти 1.10 - 1.12 вважати відповідно підпунктами 1.12 - 1.14;

у підпункті 1.12 слова «припинення провадження» замінити словами «закриття провадження».

3. У Порядку подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації), затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року № 130/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 21 січня 2013 року за № 148/22680:

1) у пункті 1.2 розділу І слова «Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 року № 87 «Про затвердження Положень (стандартів) бухгалтерського обліку», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 року за № 391/3684 (із змінами), від 29 листопада 2000 року № 302 «Про Примітки до річної фінансової звітності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 грудня 2000 року за № 904/5125 (із змінами)» замінити словами «Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 року за № 336/22868 (із змінами), від 25 лютого 2000 року № 39 «Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (із змінами)»;

2) розділ ІІ викласти у такій редакції:

«ІІ. Подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей  (інформації) через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих

Форми подання інформації подаються арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) (далі - арбітражні керуючі) через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих.

Онлайн система електронної звітності арбітражних керуючих - інформаційно-телекомунікаційна система, яка забезпечує можливість внесення, обробки та подання арбітражними керуючими форм обов’язкових відомостей (інформації) до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України, а також можливість перегляду поданої інформації.

Форма подання інформації вважається поданою з моменту підписання електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП) арбітражного керуючого та надходження підписаної форми до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Доступ до онлайн системи електронної звітності арбітражним керуючим надається через веб-браузер з використанням відповідного комп’ютерного обладнання та захищених каналів зв’язку. Автентифікація користувачів онлайн системи електронної звітності арбітражних керуючих здійснюється за допомогою ЕЦП.

В онлайн системі електронної звітності арбітражних керуючих дозволяється використання ЕЦП тільки акредитованих центрів сертифікації ключів.

Забезпечення технічного та технологічного супроводження програмного забезпечення онлайн системи електронної звітності арбітражних керуючих здійснюється адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.»;

3) в абзаці другому пункту 3.2 розділу ІІІ слова «припинення провадження», «порушення провадження» замінити відповідно словами «закриття провадження», «відкриття провадження»;

4) у розділі ІV:

у пункті 4.1:

в абзаці першому слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

в абзаці другому слова «порушено провадження» замінити словами «відкрито провадження»;

в абзаці сьомому слова «порушено відносно» замінити словами «відкрито відносно»;

в абзаці п’ятому пункту 4.3 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

у пункті 4.7:

абзац перший викласти у такій редакції:

«4.7. Форми № 5 «Повідомлення про фінансовий стан боржника - актив балансу», № 5.1 «Повідомлення про фінансовий стан боржника - пасив балансу», № 5.2 «Повідомлення про фінансові результати (Повідомлення про сукупний дохід)», № 5.2.1 «Повідомлення про фінансові результати (для суб’єкта малого підприємництва)», № 5.2.2 «Повідомлення про фінансові результати (спрощена форма для суб’єкта малого підприємництва)».»;

після абзацу третього доповнити пункт новими абзацами четвертим - сьомим такого змісту:

«Форми №№ 5, 5.1 є загальними для усіх суб’єктів підприємницької діяльності, у тому числі для суб’єктів, які відповідно до чинного законодавства подають скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу.

У полях з позначкою «*» наводяться уточнені назви полів для суб’єктів, які відповідно до чинного законодавства подають фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва.

У полях з позначкою «**» наводяться уточнені назви полів для суб’єктів, які відповідно до чинного законодавства подають спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва.

Суб’єкти, які відповідно до чинного законодавства подають скорочену за показниками фінансову звітність, при поданні форм №№ 5 та 5.1 заповнюють лише ті поля, які відповідають статтям, визначеним у відповідних формах фінансової звітності суб’єкта малого підприємництва.».

У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом восьмим;

у пункті 4.8:

слова «припинення провадження» замінити словами «закриття провадження»;

після слів «подає форми №№» цифри «2, 3, 4, 5, 5.1, 5.2, 7» замінити цифрами та словами «2, 3, 4, 5, 5.1, 5.2, 5.2.1, 5.2.2 - для боржників - юридичних осіб та форми №№ 3, 4, 7 - для боржників - фізичних осіб - підприємців»;

пункт 4.9 після цифр «5.2» доповнити цифрами «, 5.2.1, 5.2.2»;

5) у додатку до Порядку:

у позиції 1 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

у позиціях 2 - 4, 6, 7 слова «припинення провадження» замінити словами «закриття провадження»;

позиції 5 - 5.2 викласти у такій редакції:

«

5

Повідомлення про фінансовий стан боржника - актив балансу

Протягом 10 днів після призначення арбітражного керуючого розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором або переходу до іншої стадії провадження у справі про банкрутство, після проведення інвентаризації та протягом 10 днів з дати винесення ухвали про закриття провадження у справі

5.1

Повідомлення про фінансовий стан боржника - пасив балансу

5.2

Повідомлення про фінансові результати (Повідомлення про сукупний дохід)

5.2.1

Повідомлення про фінансові результати (для суб’єкта малого підприємництва)

5.2.2

Повідомлення про фінансові результати (спрощена форма для суб’єкта малого підприємництва)

».

4. У формах, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року № 130/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 січня 2013 року за № 148/22680:

у назві форми № 1 та позиціях 5, 6 слова «порушення провадження», «порушено провадження» замінити відповідно словами «відкриття провадження», «відкрито провадження»;

у позиціях 9, 11 форми № 2 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

у позиції 6 форми № 3 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

у позиції 14 форми № 4 слова «припинення провадження» замінити словами «закриття провадження»;

у назві форми № 6 та позиціях 6 - 8 слова «припинення провадження», «припинено провадження» замінити відповідно словами «закриття провадження», «закрито провадження»;

у позиції 5 форми № 7 слова «порушення провадження» замінити словами «відкриття провадження»;

форми №№ 5, 5.1, 5.2 викласти у новій редакції, що додаються;

доповнити новими формами 5.2.1, 5.2.2, що додаються.

5. У пункті 2.2 розділу ІІ Порядку формування і ведення Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 26 березня 2013 року № 541/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України  28 березня 2013 року за № 514/23046, цифри «1.5.8 - 1.5.15» замінити цифрами «1.5.8, 1.5.15».

Директор Департаменту 
з питань правосуддя 
та національної безпеки

О.М. Олійник


ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
18.01.2013 № 130/5 
(в редакції наказу Міністерства 
юстиції України 
від 10.04.2018 № 1095/5)

 

ФОРМА № 5 
Повідомлення про фінансовий стан боржника - актив балансу

 

Форма № 5.doc
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
18.01.2013 № 130/5 
(в редакції наказу Міністерства 
юстиції України 
від 10.04.2018 № 1095/5)

 

ФОРМА № 5.1 
Повідомлення про фінансовий стан боржника - пасив балансу

Форма № 5.1.doc
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
18.01.2013 № 130/5 
(в редакції наказу Міністерства 
юстиції України 
від 10.04.2018 № 1095/5)

 

ФОРМА № 5.2 
Повідомлення про фінансові результати (Повідомлення про сукупний дохід)

Форма № 5.2.doc
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
18.01.2013 № 130/5 
(в редакції наказу Міністерства 
юстиції України 
від 10.04.2018 № 1095/5)

 

ФОРМА № 5.2.1 
Повідомлення про фінансові результати (для суб’єкта малого підприємництва)

Форма № 5.2.1.doc
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
юстиції України 
18.01.2013 № 130/5 
(в редакції наказу Міністерства 
юстиції України 
від 10.04.2018 № 1095/5)

ФОРМА № 5.2.2 
Повідомлення про фінансові результати (спрощена форма для суб’єкта малого підприємництва)

Форма № 5.2.2.doc
Завантажити
Пов'язані публікації
Новини законодавства
09:45
09:45

Документи, які набрали чинності 2 травня 2018 року

Наказ Міністерства регіонального розвитку; будівництва та житлово-комунального господарства від 12.03.2018 №52 «Про затвердження Методики обчислення частки енергії, виробленої тепловими насосами з відновлюваних джерел»; Наказ Міністерства внутрішніх справ від 15.03.2018 №200 «Про ...

Редакція

02.05.2018 655 0 0

Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025