• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про захист інформац...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 04.08.1994

Тип документа

Закон

Номер документа

80/94-ВР

Дата затвердження

05.07.1994

Дата вступу в дію

04.08.1994

Суб'єкт нормотворчості

Президент України

Галузі

Адміністративне право

Цей Закон регулює відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах

{Назва Закону із змінами, внесеними згідно із Законом № 1089-IX від 16.12.2020}

(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 31, ст.286)

{Вводиться в дію Постановою ВР
 від 5 липня 1994 року N 81/94-ВР}
{Із змінами, внесеними згідно із Законом
від 11 травня 2004 року N 1703-IV}

{В редакції Закону
 від 31 травня 2005 року N 2594-IV}

{Із змінами, внесеними згідно із Законами
від 15 січня 2009 року N 879-VI,
від 19 березня 2009 року N 1180-VI,
 від 16 січня 2014 року N 721-VII - втратив чинність на підставі Закону
від 28 січня 2014 року N 732-VII,
від 23 лютого 2014 року N 767-VII,
 від 27 березня 2014 року N 1170-VII,
від 4 червня 2020 року N 681-IX
від 16 грудня 2020 року № 1089-IX,
від 16 листопада 2021 року № 1882-IX,
від 15 березня 2022 року № 2130-IX,
від 1 грудня 2022 року № 2801-IX}

{У тексті Закону:
слова "власник інформації" у всіх відмінках і числах замінено словами "володілець інформації" у відповідному відмінку і числі;
слова "інформація, яка є власністю держави" у всіх відмінках замінено словами "державні інформаційні ресурси" у відповідному відмінку згідно із Законом № 1170-VII від 27.03.2014}

 

Цей Закон регулює відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах (далі - система).

{Преамбула із змінами, внесеними згідно із Законом № 1089-IX від 16.12.2020}

Стаття 1. Визначення термінів

У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

блокування інформації в системі - дії, внаслідок яких унеможливлюється доступ до інформації в системі;

виток інформації - результат дій, внаслідок яких інформація в системі стає відомою чи доступною фізичним та/або юридичним особам, що не мають права доступу до неї;

володілець інформації - фізична або юридична особа, якій належать права на інформацію;

{Абзац четвертий статті 1 в редакції Закону № 1170-VII від 27.03.2014}

власник системи - фізична або юридична особа, якій належить право власності на систему;

доступ до інформації в системі - отримання користувачем можливості обробляти інформацію в системі;

захист інформації в системі - діяльність, спрямована на запобігання несанкціонованим діям щодо інформації в системі;

знищення інформації в системі - дії, внаслідок яких інформація в системі зникає;

інформаційна (автоматизована) система - організаційно-технічна система, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів;

інформаційно-комунікаційна система - сукупність інформаційних та електронних комунікаційних систем, які у процесі обробки інформації діють як єдине ціле;

комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації;

користувач інформації в системі (далі - користувач) - фізична або юридична особа, яка в установленому законодавством порядку отримала право доступу до інформації в системі;

криптографічний захист інформації - вид захисту інформації, що реалізується шляхом перетворення інформації з використанням спеціальних (ключових) даних з метою приховування/відновлення змісту інформації, підтвердження її справжності, цілісності, авторства тощо;

несанкціоновані дії щодо інформації в системі - дії, що провадяться з порушенням порядку доступу до цієї інформації, установленого відповідно до законодавства;

обробка інформації в системі - виконання однієї або кількох операцій, зокрема: збирання, введення, записування, перетворення, зчитування, зберігання, знищення, реєстрації, приймання, отримання, передавання, які здійснюються в системі за допомогою технічних і програмних засобів;

порушення цілісності інформації в системі - несанкціоновані дії щодо інформації в системі, внаслідок яких змінюється її вміст;

порядок доступу до інформації в системі - умови отримання користувачем можливості обробляти інформацію в системі та правила обробки цієї інформації;

електронна комунікаційна система - сукупність технічних і програмних засобів, призначених для обміну інформацією шляхом передавання, випромінювання та/або приймання її у вигляді сигналів, знаків, звуків, рухомих або нерухомих зображень чи в інший спосіб;

технічний захист інформації - вид захисту інформації, спрямований на забезпечення за допомогою інженерно-технічних заходів та/або програмних і технічних засобів унеможливлення витоку, знищення та блокування інформації, порушення цілісності та режиму доступу до інформації;

резервна копія державних інформаційних ресурсів - копія інформації, яка міститься в державних інформаційних ресурсах, що перебувають у володінні або розпорядженні органів державної влади, органів місцевого самоврядування, військових формувань, утворених відповідно до законів України, державних підприємств, установ та організацій, та є критичною для їх сталого функціонування, створюється, записується, обробляється або зберігається у цифровій чи іншій нематеріальній формі за допомогою електронних, магнітних, електромагнітних, оптичних, технічних, програмних або інших засобів з метою подальшого відновлення цієї інформації;

{Частину першу статті 1 доповнено абзацом двадцятим згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

резервування державних інформаційних ресурсів та систем - сукупність заходів, спрямованих на забезпечення створення резервної копії (резервних копій) та зберігання державних інформаційних ресурсів та систем з метою забезпечення безперервності їх роботи та подальшого відновлення інформації, що міститься в державних інформаційних ресурсах та системах, а також інсталяційних копій програмного забезпечення та операційних систем (та/або їх образів), в яких здійснюється їх обробка. Перелік видів державних інформаційних ресурсів та систем, щодо яких може здійснюватися резервне копіювання, визначається Кабінетом Міністрів України.

{Частину першу статті 1 доповнено абзацом двадцять першим згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в законах України "Про інформацію" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".

{Статтю 1 доповнено частиною другою згідно із Законом № 681-IX від 04.06.2020}

{Стаття 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1089-IX від 16.12.2020}

Стаття 2. Об'єкти захисту в системі

Об'єктами захисту в системі є інформація, що обробляється в ній, та програмне забезпечення, яке призначено для обробки цієї інформації.

Стаття 3. Суб'єкти відносин

Суб'єктами відносин, пов'язаних із захистом інформації в системах, є:

володільці інформації;

власники системи;

користувачі;

спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації і підпорядковані йому регіональні органи;

{Абзац п'ятий частини першої статті 3 в редакції Закону № 879-VI від 15.01.2009}

{Абзац шостий частини першої статті 3 виключено на підставі Закону № 767-VII від 23.02.2014}

{Частину другу статті 3 виключено на підставі Закону № 1170-VII від 27.03.2014}

На підставі укладеного договору або за дорученням власник системи може надати право розпоряджатися системою іншій фізичній або юридичній особі - розпоряднику системи.

Стаття 4. Доступ до інформації в системі

Порядок доступу до інформації, перелік користувачів та їх повноваження стосовно цієї інформації визначаються володільцем інформації.

Порядок доступу до державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, перелік користувачів та їх повноваження стосовно цієї інформації визначаються законодавством.

У випадках, передбачених законом, доступ до інформації в системі може здійснюватися без дозволу її володільця в порядку, встановленому законом.

{Частина третя статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1170-VII від 27.03.2014}

Стаття 5. Відносини між володільцем інформації та власником системи

Власник системи забезпечує захист інформації в системі в порядку та на умовах, визначених у договорі, який укладається ним із володільцем інформації, якщо інше не передбачено законом.

Власник системи на вимогу володільця інформації надає відомості щодо захисту інформації в системі.

Протягом періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні та шести місяців після його припинення чи скасування володільці інформації - власники (держателі) державних інформаційних ресурсів можуть укладати договори про технічне адміністрування відповідних реєстрів з іноземними компаніями, організаціями - постачальниками послуг з надання хмарних ресурсів (надавачами хмарних послуг), утвореними відповідно до законодавства інших держав, та/або їх зареєстрованими (акредитованими або легалізованими) відповідно до законодавства України філіями, представництвами та іншими відокремленими підрозділами з місцезнаходженням на території України в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

{Статтю 5 доповнено частиною третьою згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

Стаття 6. Відносини між власником системи та користувачем

Власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу.

Стаття 7. Відносини між власниками систем

Власник системи, яка використовується для обробки інформації з іншої системи, забезпечує захист такої інформації в порядку та на умовах, що визначаються договором, який укладається між власниками систем, якщо інше не встановлено законодавством.

Власник системи, яка використовується для обробки інформації з іншої системи, повідомляє власника зазначеної системи про виявлені факти несанкціонованих дій щодо інформації в системі.

Стаття 8. Умови обробки інформації в системі

Умови обробки інформації в системі визначаються власником системи відповідно до договору з володільцем інформації, якщо інше не передбачено законодавством.

Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.

{Частина друга статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1170-VII від 27.03.2014, № 681-IX від 04.06.2020}

Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи засобів технічного і криптографічного захисту інформації здійснюються в порядку, встановленому законодавством. Для створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, та засоби технічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації або сертифікат відповідності, виданий органом з оцінки відповідності, який акредитовано:

національним органом України з акредитації;

чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації, і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності.

{Частина третя статті 8 в редакції Закону № 681-IX від 04.06.2020}

Державні інформаційні ресурси та інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, крім державної таємниці, службової інформації та інформації з державних і єдиних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких визначені законом, можуть оброблятися в системі без застосування комплексної системи захисту інформації у разі виконання всіх таких умов:

підтвердження відповідності системи управління інформаційною безпекою за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іноземної держави, якщо і національний орган України з акредитації, і національний орган з акредитації іноземної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності;

використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації або документ про відповідність, виданий за результатами сертифікації таких засобів відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

жодний з елементів системи не розташований, а власник такої системи або його офіційний представник не є юридичною особою (її представником), зареєстрованою на територіях України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, на території держави, щодо якої застосовані санкції відповідно до Закону України "Про санкції", або на території держави, яка входить до митного союзу з такими державами;

власник системи або його представник, який надає послуги з використанням системи, елементи якої розміщуються поза межами України, є юридичною особою, зареєстрованою в Україні, або має свого офіційного представника в Україні;

виконання особливих вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України до забезпечення захисту інформації в системах залежно від категорії державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, що обробляються.

{Статтю 8 доповнено частиною четвертою згідно із Законом № 681-IX від 04.06.2020;  із змінами, внесеними згідно із Законом № 1882-IX від 16.11.2021; в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022}

Власники систем для забезпечення належного функціонування систем та захисту інформації, що обробляється в них:

створюють резервні копії державних інформаційних ресурсів та систем із дотриманням встановлених для таких ресурсів та систем вимог щодо їх захисту, цілісності та конфіденційності;

забезпечують створення резервних копій державних інформаційних ресурсів та систем на окремих фізичних носіях у зашифрованому вигляді та їх подальшу передачу (переміщення) для зберігання в установленому законодавством порядку, у тому числі за межами України (зокрема в закордонних дипломатичних установах України), протягом періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні та шести місяців після його припинення чи скасування;

забезпечують в установленому законодавством порядку передачу (переміщення) державних інформаційних ресурсів та їх резервних копій для розміщення на хмарних ресурсах та/або в центрах обробки даних, розташованих за межами України, протягом періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні та шести місяців після його припинення чи скасування.

{Статтю 8 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

Порядок передачі, зберігання, функціонування та доступу до державних інформаційних ресурсів та їх резервних копій встановлюється Кабінетом Міністрів України.

{Статтю 8 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

Розміщення систем та зберігання резервних копій державних інформаційних ресурсів та систем на територіях України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, територіях держав, визнаних Верховною Радою України державами-агресорами, територіях держав, щодо яких застосовані санкції відповідно до Закону України "Про санкції", та територіях держав, які входять до митних та воєнних союзів з такими державами, забороняється.

{Статтю 8 доповнено частиною сьомою згідно із Законом № 2130-IX від 15.03.2022}

Стаття 9. Забезпечення захисту інформації в системі

Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи.

Власник системи, в якій обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним.

{Частина друга статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1170-VII від 27.03.2014}

Про спроби та/або факти несанкціонованих дій у системі щодо державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, власник системи повідомляє відповідно спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації або підпорядкований йому регіональний орган.

{Частина третя статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 879-VI від 15.01.2009}

Стаття 10. Повноваження державних органів у сфері захисту інформації в системах

Вимоги до забезпечення захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

{Частину другу статті 10 виключено на підставі Закону № 879-VI від 15.01.2009}

Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації:

{Абзац перший частини третьої статті 10 в редакції Закону № 879-VI від 15.01.2009}

розробляє пропозиції щодо державної політики у сфері захисту інформації та забезпечує її реалізацію в межах своєї компетенції;

визначає вимоги та порядок створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;

організовує проведення державної експертизи комплексних систем захисту інформації, експертизи та підтвердження відповідності засобів технічного і криптографічного захисту інформації;

здійснює контроль за забезпеченням захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;

здійснює заходи щодо виявлення загрози державним інформаційним ресурсам від несанкціонованих дій в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах та дає рекомендації з питань запобігання такій загрозі.

{Частину третю статті 10 доповнено абзацом згідно із Законом № 1180-VI від 19.03.2009}

Державні органи в межах своїх повноважень за погодженням відповідно із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації або підпорядкованим йому регіональним органом встановлюють особливості захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом.

{Частина четверта статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 879-VI від 15.01.2009}

Особливості захисту інформації в системах, які забезпечують банківську діяльність, встановлюються Національним банком України.

{Стаття 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1089-IX від 16.12.2020}

Стаття 11. Відповідальність за порушення законодавства про захист інформації в системах

Особи, винні в порушенні законодавства про захист інформації в системах, несуть відповідальність згідно із законом.

Стаття 12. Міжнародні договори

Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, визначено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються норми міжнародного договору.

Стаття 13. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року.

2. Нормативно-правові акти до приведення їх у відповідність із цим Законом діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

3. Кабінету Міністрів України та Національному банку України в межах своїх повноважень протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

 

Президент України

Л.КУЧМА

м. Київ
5 липня 1994 року
№ 80/94-ВР

Пов'язані публікації
Бухгалтерський облік та фінзвітність
09:13
09:13

Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень?

Баланс № 13 від 1 квітня 2025 року  20.03.2025 набув чинності наказ Мінрозвитку від 27.12.2024 № 1491, яким затверджено Порядок функціонування системи електронного документообігу електронна товарно-транспортна накладна (саме таку не зовсім коректну назву зареєстровано в Мін’юсті, далі &n...

Редакція

31.03.2025 96 0 0

Практика обліку
09:59
09:59

Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень?

Баланс-Агро № 13 від 1 квітня 2025 року 20.03.2025 набув чинності наказ Мінрозвитку від 27.12.2024 № 1491, яким затверджено Порядок функціонування системи електронного документообігу електронна товарно-транспортна накладна (саме таку не зовсім коректну назву зареєстровано в Мін’юсті, далі &nd...

Редакція

31.03.2025 136 0 0

Облік, податки та звiтнiсть
09:00
09:00

Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень?

20.03.2025 набув чинності наказ Мінрозвитку від 27.12.2024 № 1491, яким затверджено Порядок функціонування системи електронного документообігу електронна товарно-транспортна накладна (саме таку не зовсім коректну назву зареєстровано в Мін’юсті, далі – Порядок № 1491). Водночас втратив чи...

Зінаїда Омельницька

31.03.2025 675 0 2

Оплата праці та кадровий облік
10:00
10:00

Резерв медпрацівників: забезпечуємо потребу на деокупованих територіях

Щоб створити комфортні умови для проживання на деокупованих територіях, недостатньо просто звільнити землі. Відродження та розвиток може залежати, зокрема, від повернення туди активного прошарку населення. Серед них і працівники сфери охорони здоров’я. Які кроки у створенні резерву таких праці...

Тимур Алієв

30.11.2023 86 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:34
09:34

Як взяти участь у тендерах на Prozorro

Бібліотека Баланс № 22 «Співпраця з бюджетниками» Електронна система публічних закупівель Prozorro – відома платформа, де можуть отримати державні контракти усі, хто має бажання їх виконувати. Через неї тисячі постачальників знаходять собі ринок збуту. У консультації розглянемо, я...

Наталія Заєць

20.11.2023 54 0 0

Бухгалтерський облік
09:49
09:49

Створення та поліпшення комплексної системи захисту інформації: вивчаємо складові

Баланс-Бюджет № 22 від 30 травня 2023 року Законодавство вимагає, щоб інформація, яку опрацьовує установа, була захищена від несанкціонованого доступу. Процес створення комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) полягає у проведенні низки взаємоузгоджених заходів, спрямованих на роз...

Тетяна Ларікова

29.05.2023 45 0 0

Бухгалтерський облік і звітність.
12:05
12:05

Створення та поліпшення комплексної системи захисту інформації: вивчаємо складові

Законодавство вимагає, щоб інформація, яку опрацьовує установа, була захищена від несанкціонованого доступу. Процес створення комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) полягає у проведенні низки взаємоузгоджених заходів, спрямованих на розроблення і впровадження інформаційної технол...

Тетяна Ларікова

24.05.2023 188 0 0

Господарські операції в агросекторі
08:55
08:55

ТТН: особливості оформлення

У консультації ви знайдете відповіді на такі запитання: який загальний порядок заповнення товарно-транспортної накладної (далі – ТТН); чи може відсутність ТТН спричинити невизнання податкового кредиту; чи потрібна ТТН під час перевезення товару для власних потреб; що загрожує платнику за...

Зінаїда Омельницька

10.10.2022 1171 0 1

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
21:10
21:10

ТТН: особливості оформлення

Бібліотека Баланс № 18 «Перевезення та транспортне експедирування по Україні та за кордоном: документальне оформлення та облікові аспекти» У консультації ви знайдете відповіді на такі запитання: який загальний порядок заповнення товарно-транспортної накладної (далі – ТТН);...

Зінаїда Омельницька

29.09.2022 219 0 0

Юридичні питання
11:32
11:32

Особливості захисту інформації та документів в установі

Баланс-Бюджет № 5 від 31 січня 2022 року Виклики сьогодення та розвиток технологій вимагають переведення більшості напрямів діяльності установ та організацій в електронну форму. Упроваджується електронний документообіг, формуються електронні бази даних клієнтів, споживачів тощо, що значно полегшує ...

Олександр Козка

28.01.2022 55 0 0

Юридичні питання
09:47
09:47

Особливості захисту інформації та документів в установі

Виклики сьогодення та розвиток технологій вимагають переведення більшості напрямів діяльності установ та організацій в електронну форму. Упроваджується електронний документообіг, формуються електронні бази даних клієнтів, споживачів тощо, що значно полегшує роботу з ними. Водночас це потребує впрова...

Олександр Козка

24.01.2022 154 0 0

Кадри та зарплата
09:19
09:19

Обіцянки-цяцянки, або Коли почнуть діяти е-лікарняні

Баланс-Бюджет № 18 від 11 травня 2021 року Увести електронний лікарняний листок (далі – е-лікарняний) нам обіцяли ще минулого року, але сталося не так, як гадалося. Тепер відповідно до змін, унесених до нормативної бази, законотворці говорять про запуск е-лікарняного з 1 липня 2021 року. Чи д...

Анна Ляшенко

07.05.2021 91 0 0

Всі публікації
09:00
09:00

Обіцянки-цяцянки, або Коли почнуть діяти е-лікарняні

Увести електронний лікарняний листок (далі – е-лікарняний) нам обіцяли ще минулого року, але сталося не так, як гадалося. Тепер відповідно до змін, унесених до нормативної бази, законотворці говорять про запуск е-лікарняного з 1 липня 2021 року. Чи дійсно це так, чи вистачить технічних можливо...

Анна Ляшенко

30.04.2021 181 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:00
09:00

Електронні документи: практика застосування

Бібліотека Баланс № 9 «Цифрові технології та об’єкти інтелектуальної власності: як оформити та облікувати для ефективної роботи бізнесу» Із цієї статті ви дізнаєтеся: якими нормативними документами регламентуються питання електронного документообігу; чи можна складати в електр...

Олена Кантерман

05.05.2021 235 0 0

Юридичні питання
09:05
09:05

Захист персональних даних

Чинне законодавство зобов’язує захищати персональні дані працівників державних і комунальних установ та організацій від несанкціонованого ознайомлення, модифікації та розповсюдження. Розглянемо, як організувати роботу з оброблення персональних даних та правильного їх використання. Правове рег...

Олександр Козка

31.03.2021 75 0 0

Юридичні питання.
12:15
12:15

Захист персональних даних

Чинне законодавство зобов’язує захищати персональні дані працівників державних і комунальних установ та організацій від несанкціонованого ознайомлення, модифікації та розповсюдження. Розглянемо, як організувати роботу з оброблення персональних даних та правильного їх використання. Оплата праці...

Олександр Козка

29.03.2021 239 0 1

Держзакупівлі
11:58
11:58

Prozorro-market для замовників: усе, що необхідно знати

Баланс-Бюджет № 3 від 20 січня 2020 року Цього року на закупівельників чекає нова редакція Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), а отже, нові вимоги та питання, суперечливі ситуації та їх розв’язання, а також доволі серйозна відпові...

Наталія Заєць

20.01.2020 52 0 0

Публічні закупівлі.
08:00
08:00

Prozorro-market для замовників: усе, що необхідно знати

Цього року на закупівельників чекає нова редакція Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), а отже, нові вимоги та питання, суперечливі ситуації та їх розв’язання, а також доволі серйозна відповідальність. З огляду на це розглянемо інстр...

Наталія Заєць

16.01.2020 1201 0 1

Казначейське обслуговування.
09:09
09:09

Система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»

Дистанційне казначейське обслуговування розпорядників (одержувачів) коштів здійснюється через програмно-цільовий комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство». Розглянемо організаційно-технічні заходи щодо підключення до цієї системи, а також порядок подання через неї документів в ...

Наталія Жовницька

17.01.2019 1637 0 1

Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням