• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Деякі питання реалі...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 29.08.2017

Тип документа

Постанова

Номер документа

647

Дата затвердження

18.08.2017

Дата вступу в дію

29.08.2017

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Фінансове право

Уряд схвалив Порядок та умови розподілу і використання бюджетних коштів на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління.

Розпорядженням Кабінету Міністрів від 11 листопада 2016 р. № 905 схвалено Концепцію запровадження посад фахівців з питань реформ, метою якої є створення необхідних умов для підготовки та реалізації національних реформ шляхом оновлення і посилення кадрового потенціалу через залучення на державну службу кваліфікованих і компетентних фахівців - фахівців з питань реформ. З метою реалізації зазначеної Концепції у Законі України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" затверджено видатки в обсязі 300 млн. гривень.

Постанова Уряду "Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління" визначає механізм розподілу та порядок використання бюджетних коштів на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління. Водночас розпорядженням Уряду "Про передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2017 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління" передбачено розподілити бюджетні кошти між відповідними органами виконавчої влади з метою фінансового забезпечення впровадження у цих органах посад фахівців з питань реформ.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 18 серпня 2017 р. N 647

Київ

Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління

Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 6 вересня 2017 року N 694,
від 11 жовтня 2017 року N 772,
від 1 грудня 2017 року N 917,
від 14 березня 2018 року N 235
(зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України
 від 14 березня 2018 року N 235, застосовуються з 1 січня 2018 року),
від 24 жовтня 2018 року N 945,
від 6 березня 2019 року N 166,
від 26 червня 2019 року N 562,
від 11 вересня 2019 року N 838,
від 18 вересня 2019 року N 856,
від 25 вересня 2019 року N 850,
від 11 грудня 2019 року N 1034
(зміни, внесені підпунктами 3 та 4 пункту 4 змін,
 затверджених постановою Кабінету Міністрів України
 від 11 грудня 2019 року N 1034, набирають чинності з 1 січня 2020 року),
від 18 грудня 2019 року N 1071,
від 15 січня 2020 року N 6,
від 11 березня 2020 року N 212,
від 23 березня 2020 року N 238,
від 15 квітня 2020 року N 275,
від 27 травня 2020 року N 425,
від 25 червня 2020 року N 563,
від 15 липня 2020 року N 590,
від 23 вересня 2020 року N 864,
від 8 грудня 2020 року N 1199,
від 9 грудня 2020 року N 1212,
від 16 грудня 2020 року N 1249,
від 28 грудня 2020 року N 1344,
від 20 січня 2021 року N 27
(яка застосовується з 1 січня 2021 року),
від 27 січня 2021 року N 60,
від 1 березня 2021 року N 156,
від 31 березня 2021 року N 296

Відповідно до статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

(вступна частина із змінами, внесеними згідно з
 постановами Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 р. N 235,
яка застосовується з 01.01.2018 р.,
від 06.03.2019 р. N 166)

1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління, що додається.

(пункт 1 у редакції постанов Кабінету
 Міністрів України від 14.03.2018 р. N 235,
яка застосовується з 01.01.2018 р.,
від 06.03.2019 р. N 166)

2. Установити, що:

абзац другий пункту 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

абзац третій пункту 2 виключено

(абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно з
 постановами Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 р. N 235,
яка застосовується з 01.01.2018 р.,
від 06.03.2019 р. N 166,
від 11.12.2019 р. N 1034,
виключено згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

у 2021 році заборонено заповнення посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції понад межі бюджетних призначень, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у 2021 році на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління, та чисельності, визначеної абзацом першим пункту 9 Порядку, затвердженого пунктом 1 цієї постанови, крім Міністерства аграрної політики та продовольства, Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів і Міністерства молоді та спорту.

(пункт 2 доповнено абзацом згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 р. N 563,
абзац четвертий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з
 постановами Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 р. N 590,
від 23.09.2020 р. N 864,
від 09.12.2020 р. N 1212,
у редакції постанов Кабінету
 Міністрів України від 16.12.2020 р. N 1249,
від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

3. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. N 85 "Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів" (Офіційний вісник України, 2014 р., N 29, ст. 814) зміни, що додаються.

4. Пункт 4 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 06.03.2019 р. N 166)

5. Міністерствам, Національному агентству з питань державної служби подавати щомісяця до 5 числа Кабінетові Міністрів України інформацію про стан реформування відповідних органів, зокрема кількість державних службовців, що призначені на вакантні посади державної служби у директоратах, генеральних департаментах, встановлені для них ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності на період випробування і стан використання бюджетних коштів.

(пункт 5 із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 р. N 772,
від 14.03.2018 р. N 235,
яка застосовується з 01.01.2018 р.,
від 25.09.2019 р. N 850,
від 18.09.2019 р. N 856,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 11.12.2019 р. N 1034)

 

Прем'єр-міністр України

В. ГРОЙСМАН

Інд. 40


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 2017 р. N 647
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 6 березня 2019 р. N 166)

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління

1. Цей Порядок визначає механізм розподілу видатків, передбачених Господарсько-фінансовому департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України у державному бюджеті за програмою 0421060 "Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління", та використання бюджетних коштів для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління (далі - бюджетні кошти).

2. Бюджетні кошти розподіляються за рішенням Кабінету Міністрів України державним органам шляхом передачі бюджетних призначень у порядку, передбаченому статтею 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до завдань, визначених Стратегією реформування державного управління України на період до 2021 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. N 474 (Офіційний вісник України, 2016 р., N 55, ст. 1919), - в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 р. N 1102.

3. Бюджетні призначення, передбачені за програмою "Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління", передаються на бюджетні програми, пов'язані з функціонуванням державних органів, або нові бюджетні програми, відкриті в установленому порядку.

4. Проект розподілу бюджетних коштів готується Секретаріатом Кабінету Міністрів України або органом виконавчої влади, визначеним відповідно до вимог пункту 4 § 33 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. N 950 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199), з урахуванням:

(абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

кількості посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади, що утворюються для виконання завдань, пов'язаних із забезпеченням формування державної політики у відповідних сферах, із стратегічним плануванням діяльності та координацією роботи із забезпечення формування державної політики, та в Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції у порядку, зазначеному у пункті 9 цього Порядку;

(абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 р. N 562)

посад Державного секретаря Кабінету Міністрів України, його першого заступника та заступників, Керівника Апарату Офісу Президента України, державних секретарів всіх міністерств, Голови НАДС, його першого заступника та заступника, яким передбачено встановлення надбавки за виконання особливо важливої роботи;

(абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
 постановами Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 р. N 562,
від 11.12.2019 р. N 1034)

абзац четвертий пункту 4 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 11.12.2019 р. N 1034)

пропозицій Координаційної ради з питань реформування державного управління, утвореної відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 травня 2016 р. N 335 (Офіційний вісник України, 2016 р., N 42, ст. 1577), щодо здійснення інших заходів, пов'язаних з реалізацією Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. N 474, на підставі обґрунтованої потреби органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та Офісу Президента України.

(абзац п'ятий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 р. N 562)

5. Передані відповідно до пункту 3 цього Порядку бюджетні кошти спрямовуються на:

виплату Державному секретарю Кабінету Міністрів України, його першому заступнику та заступникам, Керівнику Апарату Офісу Президента України, державним секретарям міністерств, Голові НАДС, його першому заступнику та заступникам, фахівцям з питань реформ, посади яких введені у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади, що утворюються для виконання завдань, пов'язаних із забезпеченням формування державної політики у відповідних сферах, із стратегічним плануванням діяльності та координацією роботи із забезпечення формування державної політики, та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції (генеральним директорам, заступникам генеральних директорів, директорам генеральних департаментів, керівникам експертних груп, державним експертам) з урахуванням положень абзаців шостого - двадцять дев'ятого пункту 9 цього Порядку надбавки за виконання особливо важливої роботи, грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки;

(абзац другий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

виплату заробітної плати іншим державним службовцям у разі, коли виплати особам, зазначеним в абзаці другому цього пункту, були здійснені за рахунок кошторису установи до отримання коштів, переданих за рішенням Кабінету Міністрів України відповідно до цього Порядку (такі виплати не можуть перевищувати розміру витрат, здійснених до передачі додаткових коштів);

здійснення інших заходів, пов'язаних з реалізацією Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. N 474, в тому числі на виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення капітального та/або поточного ремонту або реконструкції приміщень, придбання техніки, меблів, систем кондиціювання, інвентарю, іншого обладнання та устаткування, у тому числі для дообладнання приміщень для проведення презентаційних, комунікаційних, інформаційних та тренінгових заходів, придбання ліцензійного програмного забезпечення, створення та впровадження інформаційно-аналітичних систем, зберігання матеріальних активів, придбання експертно-аналітичних послуг, послуг з проведення соціологічних опитувань у рамках здійснення комплексної реформи державного управління;

виплату, як виняток, у 2020 році всіх складових заробітної плати державним службовцям центральних органів виконавчої влади, в яких проведено оптимізацію відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 травня 2020 р. N 425 "Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 45, ст. 1449), в тому числі тим, що визначені абзацом другим цього пункту, в разі економії бюджетних коштів.

(пункт 5 доповнено новим абзацом п'ятим згідно з
 постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2020 р. N 1199,
у зв'язку з цим абзаци п'ятий і шостий
 вважати відповідно абзацами шостим і сьомим)

Техніка, меблі, інше обладнання та устаткування (зокрема персональний комп'ютер або ноутбук, стіл письмовий, крісло офісне (стілець), подовжувач, багатофункціональний пристрій, інформаційна панель, зовнішній диск, фліпчарт, принтер, планшет, клавіатура для планшета, ліцензійне програмне забезпечення, картриджі), придбані у 2017 році Господарсько-фінансовим департаментом Секретаріату Кабінету Міністрів України за програмою "Проведення ремонту, реконструкції, облаштування приміщень, створення та впровадження інформаційно-аналітичних систем, придбання техніки, меблів, іншого обладнання та устаткування, їх зберігання в рамках здійснення комплексної реформи державного управління", передаються в установленому порядку органам державної влади, залученим до реалізації комплексної реформи державного управління, для облаштування робочих місць фахівців з питань реформ у межах ліміту, визначеного абзацами шостим - двадцять дев'ятим пункту 9 цього Порядку (з урахуванням раніше придбаної або переданої техніки для зазначених потреб), а також для забезпечення діяльності Центру оцінювання кандидатів на зайняття посад державної служби на підставі обґрунтованих звернень таких органів та за пропозиціями Координаційної ради з питань реформування державного управління. Техніка, меблі, інше обладнання та устаткування, які не були передані, залишаються в розпорядженні Секретаріату Кабінету Міністрів України.

(абзац шостий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з
 постановами Кабінету Міністрів України від 15.04.2020 р. N 275,
від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

Техніка, меблі, інше обладнання та устаткування, придбані для фахівців з питань реформ, можуть використовуватися іншими працівниками Секретаріату Кабінету Міністрів України, органу державної влади.

(пункт 5 із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 р. N 562,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 11.12.2019 р. N 1034)

5 1. Бюджетні кошти, передані відповідно до пункту 3 цього Порядку, спрямовуються також на оплату праці членів Комісії з питань вищого корпусу державної служби, крім тих, що входять до її складу за посадою.

(Порядок доповнено пунктом 5 1 згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 18.12.2019 р. N 1071)

6. Пункт 6 виключено

(згідно з постановою Кабінету
 Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

7. Передані відповідно до пункту 3 цього Порядку бюджетні кошти (крім видатків на оплату праці) визначаються за окремим напрямом у паспорті бюджетної програми з урахуванням заходів з інформатизації.

8. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.

Остаточні розрахунки за товари, роботи і послуги здійснюються згідно з умовами договору про їх закупівлю на підставі актів приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг.

Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, ведення обліку бюджетних зобов'язань, а також відкриття рахунків в органах Казначейства та проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

9. Проект розподілу коштів на оплату праці готується у 2021 році на підставі інформації, отриманої від державних органів, залучених до реалізації комплексної реформи державного управління, виходячи з чисельності фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції (генеральних директорів, заступників генеральних директорів, директорів генеральних департаментів, керівників експертних груп, державних експертів), які призначені станом на 1 січня 2021 р. за результатами конкурсу та за результатами добору з призначення на вакантну посаду на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Визначення кількості посад фахівців з питань реформ та розподіл коштів на оплату праці для Міністерства аграрної політики та продовольства, Мінстратегпрому, Міндовкілля та Мінмолодьспорту здійснюється в межах нерозподіленого залишку бюджетних коштів за програмою 0421060 "Підтримка реалізації комплексної реформи державного управління" після розгляду рекомендацій Координаційної ради з питань реформування державного управління щодо:

утворення директоратів відповідно до вимог пункту 1 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 р. N 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій" (Офіційний вісник України, 2005 р., N 11, ст. 522);

структури апарату зазначених міністерств;

кількості фахівців з питань реформ у зазначених міністерствах.

Кількість посад фахівців з питань реформ у директоратах Секретаріату Кабінету Міністрів України, директоратах Офісу Президента України, директоратах міністерств, генеральних департаментах інших центральних органів виконавчої влади, що утворюються для виконання завдань, пов'язаних із забезпеченням формування державної політики у відповідних сферах, із стратегічним плануванням діяльності та координацією роботи із забезпечення формування державної політики, та Урядовому офісі координації європейської та євроатлантичної інтеграції, яка враховується протягом року під час розподілу бюджетних коштів, не може перевищувати для:

Мінекономіки - 119 (149) посад*;

(абзац сьомий пункту 9 у редакції постанови
 Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 р. N 60)

Міністерство аграрної політики та продовольства - 30 посад**;

(абзац восьмий пункту 9 у редакції постанови
 Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 р. N 60)

Міненерго - 80 посад;

Мінінфраструктури - 105 посад;

МКІП - 88 посад;

Мінмолодьспорту - 20 посад;

МОЗ - 133 посади;

МОН - 120 посад;

Мінрегіону - 129 посад;

Мінсоцполітики - 144 посади;

Мінфіну - 113 посад;

Мінцифри - 150 посад;

Мін'юсту - 115 посад;

МВС - 150 посад;

Мінветеранів - 50 посад;

Мінреінтеграції - 51 посаду;

МЗС - 21 посаду;

Міноборони - 100 посад;

Секретаріату Кабінету Міністрів України - 180 посад;

НАДС - 67 посад;

Офісу Президента України - 250 посад;

Міндовкілля - 50 посад;

Мінстратегпрому - 20 посад.

____________
*
Зазначена у дужках кількість застосовується до 21 квітня 2021 року.

(виноска "*" у редакції постанов Кабінету
 Міністрів України від 27.01.2021 р. N 60,
від 01.03.2021 р. N 156,
із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 31.03.2021 р. N 296)

** З 21 квітня 2021 року.

(пункт 9 доповнено виноскою "**" згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 р. N 60,
виноска "**" у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 01.03.2021 р. N 156,
із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 31.03.2021 р. N 296)

(пункт 9 із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 р. N 562,
від 11.09.2019 р. N 838,
від 18.09.2019 р. N 856,
від 11.12.2019 р. N 1034,
від 15.01.2020 р. N 6,
від 11.03.2020 р. N 212,
від 23.03.2020 р. N 238,
від 27.05.2020 р. N 425,
від 25.06.2020 р. N 563,
від 28.12.2020 р. N 1344,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 20.01.2021 р. N 27,
яка застосовується з 01.01.2021 р.)

 

10. Не допускається спрямування бюджетних коштів на цілі, не визначені цим Порядком.

11. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

(Порядок із змінами, внесеними згідно з постановами
 Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 р. N 694,
від 01.12.2017 р. N 917,
у редакції постанови
Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 р. N 235,
яка застосовується з 01.01.2018 р.,
 із змінами, внесеними згідно з постановою
 Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 р. N 945,
у редакції постанови Кабінету
 Міністрів України від 06.03.2019 р. N 166)


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 2017 р. N 647

ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. N 85

1. Доповнити постанову пунктом 2 1 такого змісту:

"2 1. Затвердити тимчасову граничну чисельність працівників апарату окремих центральних органів виконавчої влади згідно з додатком 3.".

2. Доповнити постанову додатком 3 такого змісту:

"Додаток 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 5 квітня 2014 р. N 85

ТИМЧАСОВА ГРАНИЧНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
працівників апарату окремих центральних органів виконавчої влади

Найменування органу виконавчої влади

Гранична чисельність працівників апарату

усього

у тому числі державних службовців

Мінагрополітики*

382

378

Міненерговугілля*

435

435

Мінінфраструктури*

295

295

Мінкультури*

275

271

МОН*

412

412

Мінсоцполітики*

608

608

Мінфін*

809

809

Мін'юст*

1217

1217

НАДС*

144

133

Державне агентство з питань електронного урядування*

95

95

МОЗ**

393

391

Мінрегіон**

633

631


____________
*
Діє до 1 травня 2018 року.

** Діє до 1 липня 2018 р. за рахунок та в межах фонду оплати праці, врахованого у державному бюджеті за програмами керівництва та управління.".

Пов'язані публікації
Кадри та зарплата
11:08
11:08

Новації щодо структури та реформування держорганів

Баланс-Бюджет № 3 від 20 січня 2020 року Останнім часом ухвалюється низка законодавчих та інших нормативно-правових актів, якими передбачаються кардинальні зміни щодо функціонування держорганів усіх рівнів – від найвищих (міністерств, відомств) до місцевих (зокрема, райдержадміністрацій). Зві...

Анна Семененко

20.01.2020 102 0 0

Оплата праці та податки.
08:00
08:00

Новації щодо структури та реформування держорганів

Останнім часом ухвалюється низка законодавчих та інших нормативно-правових актів, якими передбачаються кардинальні зміни щодо функціонування держорганів усіх рівнів – від найвищих (міністерств, відомств) до місцевих (зокрема, райдержадміністрацій). Звісно, удосконаленню в цій царині немає меж,...

Анна Семененко

16.01.2020 417 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
09:32
09:32

Кошти для реформи держуправління

Унесено зміни до постанови КМУ від 18.08.17 р. № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління» (далі – Постанова № 647). Зокрема, цьогоріч, як і 2018 року, до держорганів, залучених до реалізації комплексної реформи держуправління, не застосовуватимуться...

Редакція

03.04.2019 110 0 0

Оплата праці та податки.
10:21
10:21

Нюанси оплати праці в держорганах: підказка для укладення колдоговорів

Колективний договір: галузеві особливості оплати праці Мета цієї консультації – огляд деяких особливостей оплати праці в державних органах для відображення іх у колдоговорах. Категорії осіб, які перебувають у штаті держорганів Умови оплати праці працівників держорганів насамперед регулюються ...

Анна Семененко

29.12.2018 437 0 1

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
08:55
08:55

Реформування держслужби продовжується

Процес удосконалення будь-чого, по суті, є необмеженим у часі. Це стосується й заходів із реформування держслужби. Розглянемо, що нового відбувається в цій царині після прийняття деяких урядових рішень. Зміни щодо структури апарату міністерств Постановою КМУ від 25.10.18 р. № 946 «Про заверше...

Анна Семененко

11.12.2018 576 0 1

Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025