• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про умови оплати пр...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 26.12.2019

Тип документа

Постанова

Номер документа

1112

Дата затвердження

24.12.2019

Дата вступу в дію

26.12.2019

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Фінансове право

Постановою затверджено:

Умови оплати праці працівників патронатних служб у державних органах;

Умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА

від 24 грудня 2019 р. № 1112 
Київ

Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України “Про державну службу”

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити такі, що додаються:

Умови оплати праці працівників патронатних служб у державних органах;

Умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.

2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 1 січня 2020 року.

Прем'єр-міністр України

О.ГОНЧАРУК

Інд. 73
 


ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 24 грудня 2019 р. № 1112

УМОВИ 
оплати праці працівників патронатних служб у державних органах

1. Ці Умови визначають механізм оплати праці працівників патронатних служб у державних органах (далі - працівники патронатних служб).

2. Посадові оклади працівників патронатних служб визначаються за схемами посадових окладів (у коефіцієнтах) згідно з додатками 1-6.

3. Керівником Апарату Верховної Ради України, Керівником Офісу Президента України, Державним секретарем Кабінету Міністрів України, державним секретарем міністерства, керівником державного органу або заступником керівника, на якого покладено функції керівника апарату, за пропозицією посадової особи, при якій утворено патронатну службу, або голови депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України у межах затвердженого фонду оплати праці відповідного державного органу:

1) установлюються:

конкретні розміри посадових окладів - відповідно до схем посадових окладів (у коефіцієнтах), визначених згідно з пунктом 2 цих Умов;

надбавка за інтенсивність праці;

надбавка за виконання особливо важливої роботи - до 100 відсотків посадового окладу.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни надбавка скасовується або її розмір зменшується;

2) здійснюється преміювання працівників патронатної служби відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу.

Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників патронатних служб визначаються у положенні про преміювання, що діє у відповідному державному органі;

3) надається матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.

4. Працівникам патронатної служби виплачується:

надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.

При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються раніше набутий стаж державної служби, в тому числі з урахуванням періодів роботи, передбачених частиною другою статті 46 Закону України “Про державну службу”.

Працівникам, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавки змінюється з дня набуття права на підвищення;

матеріальна допомога для оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.

5. Конкретний перелік підрозділів і посад працівників патронатної служби визначається особою, при якій утворено службу, або головою депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України в межах граничної чисельності працівників відповідного державного органу.


 


Додаток 1 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, його Першого заступника та заступника, керівника Апарату, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Керівник Секретаріату Голови Верховної Ради України

4,2

Заступник Керівника Секретаріату Голови Верховної Ради України

4,12

Керівник секретаріату Першого заступника, заступника Голови Верховної Ради України

4,05

Прес-секретар Голови Верховної Ради України, перший помічник Голови Верховної Ради України

3,76-3,97

Керівник секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

4,05

Перший заступник керівника секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

3,95

Заступник керівника секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

3,32

Керівник підрозділу в Секретаріаті Голови Верховної Ради України, радник, помічник Голови Верховної Ради України

2,89-3,18

Радник, помічник Першого заступника, заступника Голови Верховної Ради України, керівника Апарату Верховної Ради України

2,77-3,04

Головний консультант Секретаріату Голови Верховної Ради України, головний консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

2,3

Старший консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

1,79

Консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України

1,65


__________

Примітка.          

Посадові оклади працівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, його Першого заступника та заступника, керівника Апарату, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт та коефіцієнт 1,25. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

Додаток 2 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб Президента України, в Офісі Президента України (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Перший помічник, помічники Президента України, радники Президента України, Прес-секретар Президента України, представники Президента України, уповноважені Президента України

4,46

Керівник патронатної служби

4,26

Перший заступник керівника, заступник керівника патронатної служби

4,06

Керівник структурного підрозділу в патронатній службі

3,18

Заступник керівника структурного підрозділу в патронатній службі, радник

2,89

Помічник, референт

2,55

Головний консультант структурного підрозділу в патронатній службі

2,24

__________

Примітка.          

Посадові оклади працівників патронатних служб Президента України, в Офісі Президента України визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт та коефіцієнт 1,45. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

Додаток 3 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб в Апараті Ради національної безпеки і оборони України (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Керівник Служби Секретаря Ради національної безпеки і оборони України

4,26

Радник, прес-секретар Секретаря Ради національної безпеки і оборони України

4,2

Помічник Секретаря Ради національної безпеки і оборони України

4,05

Помічник Першого заступника Секретаря Ради національної безпеки і оборони України

2,89

Помічник заступника Секретаря Ради національної безпеки і оборони України

2,75

__________

Примітка.          

Посадові оклади працівників патронатних служб в Апараті Ради національної безпеки і оборони України визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

Додаток 4 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

 

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Керівник патронатної служби

4,05-4,26

Перший заступник, заступник керівника патронатної служби, керівник структурного підрозділу в патронатній службі, керівник протоколу Прем’єр-міністра України, прес-секретар, радник

3,76-3,97

Заступник керівника протоколу Прем’єр-міністра України, керівника структурного підрозділу в патронатній службі

2,89-3,18

Помічник

2,75-3,02

Заступник прес-секретаря Прем’єр-міністра України

2,61-2,87

Референт Прем’єр-міністра України, консультант

2,24

__________

Примітка.          

Посадові оклади працівників патронатних служб Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

Додаток 5 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб у державних органах (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

вся територія України

територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя

територія одного або кількох районів, міст обласного значення

Керівник патронатної служби (секретаріату, апарату)

3,75-4,12

2,55-2,7

1,93-2,13

Заступник керівника патронатної служби (секретаріату, апарату)

3,32-3,46

   

Керівник структурного підрозділу в патронатній службі

2,53-2,95

1,65-2,13

 

Радник

2,53-2,95

1,65-2,13

1,49

Заступник керівника структурного підрозділу в патронатній службі

2,25-2,81

   

Прес-секретар, помічник, референт

1,82-2,19

1,36

1,14

__________

Примітка.          

Посадові оклади працівників патронатних служб у державних органах визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

Додаток 6 
до Умов оплати праці працівників патронатних 
служб у державних органах

СХЕМА 
посадових окладів працівників патронатних служб у системі правосуддя (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Вища рада правосуддя, Конституційний Суд України, Верховний Суд (Верховний Суд України), вищі спеціалізовані суди, Офіс Генерального прокурора, Вища кваліфікаційна комісія суддів України, Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія прокурорів, ДСА

апеляційні суди, окружні адміністративні, господарські суди

місцеві загальні суди

Керівник патронатної служби

4,26

   

Заступник керівника патронатної служби

3,83

   

Прес-секретар, референт

2,24

1,36

1,14

Радник: голови, заступника голови, Генерального прокурора, першого заступника та заступників Генерального прокурора; керівник служби інспекторів, інспектор, науковий консультант, науковий радник

3,73

   

Помічник: голови суду, заступника голови суду, секретаря судової палати, секретаря пленуму, судді

3,73

2,87

2,36

__________

Примітки.          

1. Посадові оклади працівників патронатних служб у системі правосуддя визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

2. Посадові оклади працівників патронатних служб Конституційного Суду України встановлюються у коефіцієнтах, передбачених цією схемою для відповідних працівників патронатних служб Верховного Суду, з коефіцієнтом 1,25.

3. Посадові оклади працівників патронатних служб Офісу Генерального прокурора визначаються відповідно до цієї схеми з коефіцієнтом 1,25.

ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 24 грудня 2019 р. № 1112

УМОВИ 
оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів  України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України

1. Ці Умови визначають механізм оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.

2. Посадові оклади працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України визначаються за схемою посадових окладів (у коефіцієнтах) згідно з додатком.

3. Керівники державної служби в державному органі та керівники Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі - управління) у межах затвердженого фонду оплати праці:

1) установлюють:

розміри посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, та управлінь (далі - працівники) відповідно до схеми посадових окладів, зазначеної у пункті 2 цих Умов;

надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи - до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років у державних органах;

доплату за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника (крім обов’язків керівника та заступників керівника самостійного структурного підрозділу) у розмірі до 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього працівника.

Зазначена доплата не встановлюється керівникам управлінь, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів управлінь і їх заступникам.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавка та доплата скасовуються або їх розмір зменшується;

2) здійснюють преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу.

Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників визначаються у положенні про преміювання, що діє у відповідному державному органі, управлінні;

3) надають матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.

4. Працівникам під час надання щорічної відпустки  надається матеріальна допомога для оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.

5. Працівникам виплачується надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах, управліннях у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.

При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються стаж роботи у державних органах на посадах керівних працівників, спеціалістів і службовців, раніше набутий стаж державної служби, у тому числі з урахуванням періодів роботи, передбачених частиною другою статті 46 Закону України “Про державну службу”.

Працівникам, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавки змінюється з дня набуття права на підвищення.

6. Преміювання керівників Управлінь, установлення їм надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань здійснюється в порядку та розмірах, що встановлені цими Умовами, у межах затверджених видатків на оплату праці. Рішення про зазначені виплати приймається керівником органу вищого рівня.


Додаток 
до Умов оплати праці працівників 
державних органів, які виконують 
функції з обслуговування, і працівників 
Управління адміністративних будинків 
Господарсько-фінансового департаменту 
Секретаріату Кабінету Міністрів України, 
Управління адміністративними будинками 
Державного управління справами, 
Управління адміністративними будинками 
Управління справами Апарату 
Верховної Ради України

СХЕМА 
посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (у коефіцієнтах)

Найменування посади

Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року

вся територія України

територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя

територія одного або кількох районів, міст обласного значення

Начальник Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України

3,26

   

Перший заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України

3,04

   

Заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України; головний бухгалтер Управління адміністративними будинками Державного управління справами

2,84

   

Начальник самостійного відділу Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України

2,5

   

Заступник начальника самостійного відділу Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України; заступник головного бухгалтера Управління адміністративними будинками Державного управління справами

2,27

   

Начальник відділу у складі департаменту, самостійного управління, управління

1,99

1,45

1,33

Заступник начальника відділу у складі департаменту, самостійного управління; завідувач самостійного сектору

1,79

1,36

1,28

Завідувач сектору у складі департаменту, самостійного управління, управління, самостійного відділу

1,65

1,28

1,22

Інженер, інженер-програміст, інженер-електронік, інженери інших спеціальностей, консультант, документознавець, інспектор та інші:

     

провідний

1,36

1,19

1,16

I категорії

1,22

1,16

1,14

II категорії

1,19

1,14

1,11

без категорії

1,16

1,11

1,08

Завідувач: архіву, протокольної частини, підрозділу з обліку і доставки документів, бібліотеки, експедиції, господарства, складу, копіювально-розмножувального бюро, орденської комори, військово-облікового бюро

1,16

1,11

1,08

Старший: інспектор, статистик; секретар приймальні судів, секретар керівника, фахівець з інтерв’ювання, бібліотекар, відповідальний черговий, черговий оперативний

1,14

1,08

1,05

Касир, інспектор, статистик, підбирач довідкового та інформаційного матеріалу, діловод, стенографіст I категорії, оператор комп’ютерного набору I категорії, комендант, диспетчер, адміністратор

1,11

1,05

1,02

Стенографіст II категорії, оператор комп’ютерного набору II категорії, архіваріус, експедитор органів прокуратури, експедитор судів, експедитор, оператор копіювальних та розмножувальних машин

1,08

1,02

0,99

__________

Примітки:          

1. Посадові оклади працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний коефіцієнт. У разі коли посадовий оклад визначено у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище заокруглюються до однієї гривні.

2. Посадові оклади працівників, найменування посад (професій) яких не передбачені цією схемою, встановлюються у розмірах, визначених для працівників аналогічної кваліфікації, найменування посад (професій) яких передбачені у тому самому розділі класифікації професій Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту від 28 липня 2010 р. № 327. При цьому кваліфікаційні категорії визначаються відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.

3. Розміри посадових окладів працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України визначаються за підграфою “вся територія України”.

4. Посадові оклади працівників, які виконують функції з обслуговування, Секретаріату Конституційного Суду України визначаються відповідно до цієї схеми за підграфою “вся територія України” з коефіцієнтом 1,25.

5. Посадові оклади працівників, які виконують функції з обслуговування, Офісу Президента України визначаються відповідно до цієї схеми за підграфою “вся територія України” з коефіцієнтом 1,45.


ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 24 грудня 2019 р. № 1112

ПЕРЕЛІК 
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 10, ст. 632) стосовно службовців органів прокуратури.

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 9, ст. 284) стосовно працівників патронатних служб в державних органах та працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.

 

Пов'язані публікації
Кадри та зарплата
09:16
09:16

Нові підходи до оплати праці в держорганах: експеримент розпочато

Баланс-Бюджет № 32 від 8 серпня 2023 року Незважаючи на напружену воєнну ситуацію в Україні, уряд наважився на проєктний експеримент щодо новацій в оплаті праці осіб, які працюють у державних органах. Розглянемо, що саме передбачатиме цей експеримент. Нормативно-правове підґрунтя Засади оплати пра...

Анна Канішевська

07.08.2023 49 0 0

Оплата праці та податки.
16:20
16:20

Нові підходи до оплати праці в держорганах: експеримент розпочато

Незважаючи на напружену воєнну ситуацію в Україні, уряд наважився на проєктний експеримент щодо новацій в оплаті праці осіб, які працюють у державних органах. Розглянемо, що саме передбачатиме цей експеримент. Незважаючи на напружену воєнну ситуацію в Україні, уряд наважився на проєктний експеримент...

Анна Канішевська

02.08.2023 225 0 0

Бюджетний процес
08:41
08:41

Держбюджет-2023: якою буде оплата праці у бюджетних установах

Баланс-Бюджет № 50 від 20 грудня 2022 року У цій консультації розглянемо, як вплинуть на оплату праці працівників бюджетних установ нові розміри мінімальної зарплати (далі – МЗП) та прожиткового мінімуму (далі – ПМ), установлені на 2023 рік, та звуження або зупинення дії деяких законода...

Анна Канішевська

20.12.2022 79 0 0

Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
09:54
09:54

Держбюджет-2023: якою буде оплата праці у бюджетних установах

У цій консультації розглянемо, як вплинуть на оплату праці працівників бюджетних установ нові розміри мінімальної зарплати (далі – МЗП) та прожиткового мінімуму (далі – ПМ), установлені на 2023 рік, та звуження або зупинення дії деяких законодавчих норм. У цій консультації розглянемо, як...

Анна Канішевська

21.12.2022 554 0 0

Кадри та зарплата
11:49
11:49

Розрахунок заробітку працівників держорганів після внесення змін до держбюджету-2021

Баланс-Бюджет № 3 від 17 січня 2022 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина перша)» Ця консультація пояснить нюанси оплати праці деяких категорій персоналу держорганів в умовах законодавчих змін. Нормативно-правове підгрунтя Базовими нормами, що регул...

Анна Канішевська

14.01.2022 97 0 0

Кадри та зарплата
11:49
11:49

Кому чекати на підвищення посадових окладів?

Баланс-Бюджет № 3 від 17 січня 2022 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина перша)» З’ясуємо, яким категоріям бюджетних працівників підвищать посадові оклади 2022 року. Працівники освіти Уже багато років відтерміновується реалізація постанови КМ...

Олена Афоніна

14.01.2022 89 0 0

Оплата праці та податки
09:00
09:00

Розрахунок заробітку працівників держорганів після внесення змін до держбюджету-2021

Ця консультація пояснить нюанси оплати праці деяких категорій персоналу держорганів в умовах законодавчих змін. Оплата праці за професіями та галузями (частина перша) Ця консультація пояснить нюанси оплати праці деяких категорій персоналу держорганів в умовах законодавчих змін. Нормативно-правове пі...

Анна Канішевська

09.01.2022 251 0 1

Оплата праці та податки
09:00
09:00

Кому чекати на підвищення посадових окладів?

З’ясуємо, яким категоріям бюджетних працівників підвищать посадові оклади 2022 року. Оплата праці за професіями та галузями (частина перша) З’ясуємо, яким категоріям бюджетних працівників підвищать посадові оклади 2022 року. Працівники освіти Уже багато років відтерміновується реаліза...

Олена Афоніна

09.01.2022 520 0 0

Бюджет. Бухгалтерський огляд
09:34
09:34

Розрахунок окладів патронатних служб та працівників держорганів, які виконують функції з обслуговування

Постановою № 1112 врегульовані умови оплати праці працівників патронатних служб у державних органах та працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування. Розміри посадових окладів зазначених працівників визначаються шляхом множення двох розмірів прожиткового мінімуму для працезда...

Редакція

25.11.2021 125 0 0

Кадри та зарплата
09:42
09:42

Зміни в оплаті праці «патронатників» та «обслуговуючих» працівників

Баланс-Бюджет № 5 від 3 лютого 2020 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина друга)» Відомо, що працівникам держорганів щороку окремим урядовим рішенням установлюються (чи переглядаються) умови оплати праці. Розглянемо, як упорядковано це питання стосов...

Анна Семененко

03.02.2020 68 0 0

Оплата праці та податки.
08:00
08:00

Зміни в оплаті праці «патронатників» та «обслуговуючих» працівників

Умови та оплата праці в бюджетних установах (частина 2) Відомо, що працівникам держорганів щороку окремим урядовим рішенням установлюються (чи переглядаються) умови оплати праці. Розглянемо, як упорядковано це питання стосовно працівників патронатних служб держорганів та працівників, які виконують ф...

Анна Семененко

30.01.2020 363 0 0

Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України “Про державну службу”

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025