• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження по...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 22.04.2019

Тип документа

Наказ

Номер документа

64

Дата затвердження

13.02.2019

Дата вступу в дію

22.04.2019

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство фінансів України

Галузі

Фінансове право

Наказом затверджено порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.02.2019    м. Київ    N 64


Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 березня 2019 р. за N 307/33278

Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій

Із змінами і доповненнями, внесеними
наказом Міністерства фінансів України
 від 26 липня 2021 року N 427

Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", пунктів 39 - 42, 58, 59 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року N 601,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій;
Порядок ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - Порядок).
2. Установити, що:
1) не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, ДФС формує реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр) та включає до Реєстру всі екземпляри реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб'єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів;
2) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру всіх екземплярів РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк служби яких не сплив та які не включені до Реєстру.
Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий РРО вже включений до Реєстру згідно з підпунктом 1 цього пункту, заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру;
3) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб'єкт господарювання - користувач реєстратора додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру;
4) включення екземплярів РРО до Реєстру, які були зняті з реєстрації в органах ДФС (шляхом скасування реєстрації) до набрання чинності цим наказом, які не включені до Реєстру та щодо яких не сплив строк служби, може бути здійснене органом ДФС у загальному порядку, в тому числі на підставі заяви виробника (постачальника) або звернення суб'єкта господарювання - користувача РРО та доданих до неї копій документів, що підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);
5) первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування РРО інформацією про центри сервісного обслуговування РРО здійснюється на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності цим наказом відповідно до вимог Порядку.
3. Затвердити Зміни до Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року N 547, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за N 921/29051, що додаються.
4. Департаменту податкової політики в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
оприлюднення цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на в. о. Голови Державної фіскальної служби України Власова О. С.
 
Міністр  

 О. Маркарова

ПОГОДЖЕНО:     
В. о. Голови Державної 
регуляторної служби України  

 В. Загородній

В. о. Голови Державної 
фіскальної служби України  

 О. Власов

Голова Державної служби спеціального 
зв'язку та захисту інформації України    

Л. О. Євдоченко

Заступник Голови
Національного банку України    

С. В. Холод
 


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13 лютого 2019 року N 64
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
27 березня 2019 р. за N 307/33278


ПОРЯДОК
ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій

(У тексті Порядку слово "ДФС" замінено словом "ДПС"
згідно з наказом Міністерства фінансів України
від 26 липня 2021 року N 427)

I. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон), пунктів 58, 59 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року N 601 (зі змінами) (далі - Порядок).
Цей Порядок визначає механізм включення/внесення змін/виключення до/з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр).
2. Реєстр ведеться з метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі - Державний реєстр РРО).
Створення і обробка документів в електронній формі здійснюються з додержанням вимог законодавства в сферах електронного документообігу та електронних довірчих послуг.
ДФС є розпорядником даних Реєстру та інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру.
3. Терміни у цьому Порядку використовуються у таких значеннях:
заявник - суб'єкт господарювання, який включений до Державного реєстру РРО як виробник або постачальник моделей (модифікацій) РРО;
поставка РРО - передання виробником (постачальником) РРО, модель (модифікація) якого включена до Державного реєстру РРО, іншому суб'єкту господарювання для самостійного застосування, застосування іншими особами або подальшої реалізації, а також будь-які інші операції, що передбачають відвантаження РРО виробником (постачальником) за відповідним договором, з переданням прав власності або без нього, за плату (компенсацію) або без неї незалежно від строків її надання;
Реєстр - єдина інформаційна система збору, накопичення та обробки інформації про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, що поставлені для введення в обіг або експлуатуються, та строк служби яких не сплив.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законі, Положенні про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року N 1315 (далі - Положення), та Порядку.
4. До Реєстру включаються дані про:
1) назву моделі (модифікації) екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
2) версію внутрішнього програмного забезпечення екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
3) сферу застосування екземпляра РРО (згідно з Державним реєстром РРО);
4) унікальний (серійний) номер екземпляра РРО;
5) податковий номер (серію (за наявності) та номер паспорта для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) та найменування (прізвище, ім'я, по батькові) виробника (постачальника) екземпляра РРО;
6) дату виготовлення екземпляра РРО;
7) строк служби екземпляра РРО;
8) гарантійний строк зберігання екземпляра РРО;
9) гарантійний строк експлуатації екземпляра РРО;
10) складові частини екземпляра РРО згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника;
11) комплект поставки екземпляра РРО;
12) дати включення, внесення змін або виключення екземпляра РРО до/із Реєстру;
13) стан екземпляра РРО (не вводився в експлуатацію, зарезервований фіскальний номер, введений в експлуатацію, знятий з реєстрації (скасована реєстрація), закінчився строк служби, викрадений, входить до складу арештованого майна, судом заборонена реєстрація тощо) із зазначенням видів, дати та номерів відповідних документів;
14) зарезервований або діючий фіскальний номер екземпляра РРО;
15) податковий номер (серію (за наявності) та номер паспорта для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) та найменування (прізвище, ім'я, по батькові), суб'єкта господарювання, у користуванні якого перебуває екземпляр РРО (у разі перебування в експлуатації);
16) реєстраційний номер екземпляра РРО;
17) підстави включення, внесення змін або виключення екземпляра до/з Реєстру, дати та номери відповідних документів.

Внесення інформації, зазначеної у підпунктах 5, 12 - 17 цього пункту, здійснюється ДПС у разі проведення відповідних реєстраційних дій.

II. Ведення Реєстру

1. Ведення Реєстру забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику (далі - ДПС).

(пункт 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства фінансів України від 26.07.2021 р. N 427)

2. Внесення даних до Реєстру здійснюється з дотриманням вимог законів щодо електронних довірчих послуг та електронного документообігу.
3. Реєстр ведеться з дотриманням пункту 63.6 статті 63 Податкового кодексу України - за податковими номерами або серією (за наявності) та номером паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта).
4. Дані з Реєстру не є інформацією з обмеженим доступом (крім реєстраційних номерів облікових карток або серії (за наявності) та номерів паспортів фізичних осіб - підприємців). Актуальна інформація про екземпляри РРО, визначені у підпунктах 1 - 16 (крім підпунктів 5 та 15) пункту 4 розділу I цього Порядку, щодня, крім вихідних, святкових та неробочих днів, оприлюднюється в електронному кабінеті, що функціонує відповідно до статті 42 1 Податкового кодексу України.
Захист державних інформаційних ресурсів та інформації з обмеженим доступом, що міститься у Реєстрі, забезпечується відповідно до законодавства в сфері захисту інформації.
5. Рішення ДПС щодо відмови у включенні/внесенні змін/виключенні до/з Реєстру може бути оскаржено у порядку, визначеному статтями 55, 56 Податкового кодексу України.

III. Включення екземпляра РРО до Реєстру

1. До Реєстру вносяться відомості про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, що поставлені для введення в обіг або експлуатуються, та строк служби яких не сплив.
Кожен екземпляр РРО включається до Реєстру один раз.
Кожному екземпляру РРО, включеному до Реєстру, присвоюється унікальний реєстраційний номер, який не змінюється протягом всього строку застосування РРО.
2. Інформація про екземпляри РРО для включення до Реєстру подається до ДПС заявниками не пізніше дня поставки РРО у вигляді заяви про включення/виключення до/з Реєстру екземплярів РРО або внесення змін за формою N 1-ЕРРО (додаток 1) (далі - заява) з ознакою надання інформації "включення до Реєстру".
Заява складається та подається заявником до ДПС електронними засобами зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації і вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов'язкових реквізитів електронних документів.
На заяву накладається кваліфікований електронний підпис керівника юридичної особи або уповноваженої особи, фізичної особи - підприємця або його представника.
Датою та часом подання заяви до ДПС є дата та час, зафіксовані у квитанції про доставку (перша квитанція).
3. Підставами для відмови у включенні екземпляра РРО до Реєстру є:
1) модель (модифікація) РРО не включена/виключена до/з Державного реєстру РРО або внесена до другої частини Державного реєстру РРО;
2) наявність щодо заявника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
3) невідповідність даних у заяві про заявника або екземпляр РРО даним із Державного реєстру РРО про виробника (постачальника) або модель (модифікацію) РРО;
4) екземпляр вже включений до Реєстру, крім випадку, визначеного абзацом другим підпункту 2 пункту 2 наказу Міністерства фінансів України від 13 лютого 2019 року N 64 "Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій".
4. Не пізніше наступного робочого дня після надходження заяви засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС за відсутності підстав для відмови у включенні екземпляра РРО до Реєстру екземпляр РРО включається до Реєстру з присвоєнням унікального реєстраційного номера.
У разі виявлення порушень вимог законодавства в сфері електронних довірчих послуг, дотримання встановленої форми, порядку заповнення і подання заяви згідно з цим Порядком заявнику надсилається повідомлення про необхідність подання нової заяви.
Інформація про результати розгляду заяви надсилається заявнику електронними засобами зв'язку в електронній формі у другій квитанції.
5. Датою включення екземпляра РРО до Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
6. У день включення екземпляра РРО до Реєстру ДПС автоматично формує та надсилає заявнику безкоштовно електронними засобами зв'язку в електронній формі витяг з Реєстру за формою N 2-ЕРРО, наведеною у додатку 2 до цього Порядку (далі - витяг з Реєстру).
Витяг з Реєстру є дійсним до внесення змін до Реєстру.
7. Заявник може надіслати до ДПС електронними засобами зв'язку в електронній формі запит про надання витягу з Реєстру за формою N 3-ЕРРО, наведеною у додатку 3 до цього Порядку.
8. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту автоматично формує та надсилає заявнику електронними засобами зв'язку в електронній формі витяг з Реєстру.

IV. Внесення змін до Реєстру

1. Заявник подає заяву про внесення змін до Реєстру у разі, якщо згідно з Положенням щодо екземпляра РРО проведено:
розширення версії внутрішнього програмного забезпечення;
зміну сфери застосування РРО.
Заява надсилається та приймається у тому самому порядку, що й заява про включення екземпляра РРО до Реєстру.
У такому разі в заяві інформація про екземпляр РРО подається з ознакою надання інформації "зміни" та обов'язковим зазначенням реєстраційного номера екземпляра РРО.
Інформація про екземпляр РРО з ознакою надання інформації "зміни" є підставою для внесення змін до Реєстру щодо даних, зазначених у підпунктах 2, 3, 7 пункту 4 розділу I цього Порядку.
2. У разі виявлення помилок у Реєстрі заявник подає заяву, в якій інформація про екземпляр РРО, щодо якого виявлені помилки, подається з ознакою надання інформації "виправлення помилок" та обов'язковим зазначенням реєстраційного номера екземпляра РРО.
Дані, зазначені в підпунктах 1, 4, 6, 8 - 11 пункту 4 розділу I цього Порядку, можуть бути виправлені заявником лише стосовно тих екземплярів РРО, які не вводились в експлуатацію і для яких не зарезервований фіскальний номер.
3. У разі неможливості усунення помилок шляхом подання заяви про внесення змін заявник або користувач РРО можуть звернутися до ДПС щодо внесення відповідних змін із описом ситуації та наданням підтвердних документів.
За результатами розгляду заяви ДПС може внести зміни до Реєстру або обґрунтовано відмовити у внесенні змін до Реєстру.
4. ДПС відмовляє у внесенні змін до Реєстру, якщо:
відсутній у заяві реєстраційний номер екземпляра РРО або Реєстр не містить екземпляр РРО за реєстраційним номером, зазначеним у заяві;
екземпляр РРО виключений із Реєстру, щодо нього закінчився строк служби, екземпляр значиться у Реєстрі як викрадений, входить до складу арештованого майна або щодо нього наявні судові рішення чи рішення компетентних органів про заборону реєстрації чи обмеження його використання;
модель (модифікація) РРО виключена з Державного реєстру РРО або внесена до другої частини Державного реєстру РРО;
стосовно заявника до Єдиного державного реєстру внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
зміни, які пропонується внести до Реєстру, не відповідають даним про виробника (постачальника) або даним про модель (модифікацію) РРО з Державного реєстру РРО.
5. Зміни до Реєстру щодо даних, зазначених у підпунктах 13 - 15 пункту 4 розділу I цього Порядку, вносяться автоматично з використанням відомостей щодо реєстрації РРО, яка проводиться згідно з наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року N 547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за N 918/29048 (зі змінами).
6. У разі внесення змін до Державного реєстру РРО щодо виробника (постачальника) моделі (модифікації) РРО до Реєстру зміни не вносяться.

V. Виключення екземпляра РРО з Реєстру

1. Заявник може подати до ДПС заяву про виключення екземпляра РРО з Реєстру стосовно тих екземплярів РРО, які не вводились в експлуатацію, для яких не зарезервований фіскальний номер або які зняті з реєстрації у контролюючих органах шляхом скасування реєстрації.

(абзац перший пункту 1 розділу V із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства фінансів України від 26.07.2021 р. N 427)

У такому разі в заяві інформація про екземпляр РРО подається із ознакою надання інформації "виключення з Реєстру" з зазначенням реєстраційного номера екземпляра РРО та даних, зазначених у підпунктах 1, 2, 4 пункту 4 розділу I цього Порядку.
2. Виключення екземпляра РРО з Реєстру здійснюється автоматично засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС у разі:
1) закінчення строку служби екземпляра РРО;
2) виключення моделі (модифікації) РРО з Державного реєстру РРО.
У разі набрання законної сили судовим рішенням щодо заборони експлуатації екземпляра РРО виключення екземпляра РРО з Реєстру здійснюється контролюючим органом.
3. У день виключення екземпляра РРО з Реєстру ДПС автоматично формує та надсилає заявнику витяг з Реєстру електронними засобами зв'язку в електронній формі із зазначенням причини виключення з Реєстру та реєстраційного номера екземпляра РРО.
4. Датою виключення з Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
 
В. о. директора Департаменту
податкової політики  

 Л. П. Максименко
 

Додаток 1
до Порядку ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 2 розділу III)

Форма N 1-ЕРРО


ЗАЯВА
про включення/виключення до/з Реєстру екземплярів РРО або внесення змін

 

Додаток 1_Заява.docx
Завантажити

Додаток 2
до Порядку ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 6 розділу III)

Форма N 2-ЕРРО


ВИТЯГ
з Реєстру екземплярів РРО

 

Додаток 2_ВИТЯГ.docx
Завантажити

Додаток 3
до Порядку ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 7 розділу III)
Форма N 3-ЕРРО


ЗАПИТ
про надання витягу з Реєстру екземплярів РРО

 

Додаток 3_ЗАПИТ.docx
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
13 лютого 2019 року N 64
Зареєстровано 
в Міністерстві юстиції України 
27 березня 2019 р. за N 308/33279


ПОРЯДОК
ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
I. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон), пунктів 39 - 42 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року N 601 (далі - Порядок).
Цей Порядок визначає механізм включення/внесення змін/виключення до/з реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - Реєстр) відомостей про Центри сервісного обслуговування (далі - ЦСО).
2. Реєстр ведеться з метою надання достовірної інформації про ЦСО, які згідно із законодавством мають право на проведення технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) різних моделей (модифікацій), включених до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі - Державний реєстр РРО), та які уклали відповідні договори з виробниками (постачальниками) таких РРО.
Створення і обробка документів в електронній формі здійснюються з додержанням вимог законодавства в сферах електронного документообігу та електронних довірчих послуг.
ДФС є розпорядником даних Реєстру та інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру.
3. Терміни у цьому Порядку використовуються у таких значеннях:
експлуатаційні документи - паспорт або формуляр, інструкція з експлуатації, оформлені згідно з Порядком;
заявник - суб'єкт господарювання, який включений до Державного реєстру РРО як виробник або постачальник моделей (модифікацій) РРО;
реєстр ЦСО РРО - переліки ЦСО та виробників (постачальників) РРО, які самостійно виконують функції ЦСО, що ведуться в електронній формі.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законі та Порядку.
4. До Реєстру включаються:
лише ті ЦСО, якими укладено договори з виробниками (постачальниками) моделей (модифікацій) РРО на надання послуг щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту РРО згідно з експлуатаційною та ремонтною документацією виробника (постачальника) (далі - договір);
виробники (постачальники) РРО, які самостійно виконують функції ЦСО, у тому числі у випадках, передбачених розділом VI цього Порядку.

II. Основні вимоги щодо ведення Реєстру

1. Ведення Реєстру забезпечує ДФС в електронній формі. Включення ЦСО до Реєстру, внесення змін до нього, виключення з Реєстру здійснюються засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.
2. До Реєстру включаються дані про ЦСО:
1) найменування для юридичних осіб або прізвище ім'я, по батькові для фізичних осіб - підприємців;
2) податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
3) місцезнаходження (місце проживання);
4) номер телефону;
5) прізвище, ім'я, по батькові керівника (для юридичних осіб);
6) назва(и) моделі(ей) (модифікації(й)) РРО (згідно з Державним реєстром РРО), технічне обслуговування та ремонт якого (яких) проводить такий ЦСО, із зазначенням щодо кожної моделі (модифікації) РРО періоду, протягом якого ЦСО має право здійснювати обслуговування та ремонт такої (таких) моделі (моделей) РРО згідно з укладеним з виробником (постачальником) договором;
7) дата запису у Реєстрі про включення ЦСО до Реєстру, внесення змін, виключення з Реєстру.
Реєстр ведеться з дотриманням пункту 63.6 статті 63 Податкового кодексу України - за податковими номерами або серією (за наявності) та номером паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).
3. Дані з Реєстру не є інформацією з обмеженим доступом (крім реєстраційних номерів облікових карток або серії (за наявності) та номера паспорта фізичних осіб - підприємців). Актуальна інформація про ЦСО, визначена у підпунктах 1, 3 - 7 пункту 2 цього розділу, оприлюднюється ДФС на власному офіційному веб-порталі.
Захист державних інформаційних ресурсів та інформації з обмеженим доступом, що міститься у Реєстрі, забезпечується відповідно до законодавства в сфері захисту інформації.

III. Включення ЦСО до Реєстру

1. Включення ЦСО до Реєстру (у тому числі первинне наповнення Реєстру інформацією про ЦСО) здійснюється на підставі заяви про включення до Реєстру ЦСО РРО за формою N 1-РЦСО (додаток 1) (далі - заява), що складається та подається разом із електронною копією договору заявником до ДФС електронними засобами зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов'язкових реквізитів електронних документів.
На заяву накладається кваліфікований електронний підпис керівника юридичної особи або уповноваженої особи, фізичної особи - підприємця або його представника.
До Реєстру вносяться відомості про всі моделі (модифікації) РРО незалежно від кількості укладених договорів. Ці відомості включають назву моделі (модифікації) РРО та строк, протягом якого ЦСО має право здійснювати обслуговування та ремонт такої моделі РРО згідно з договором.
Датою та часом подання заяви до контролюючого органу є дата та час, зафіксовані у квитанції про доставку (перша квитанція) заяви.
2. Не пізніше наступного робочого дня після надходження заяви засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС за відсутності підстав для відмови у включенні ЦСО до Реєстру ЦСО включається до Реєстру.
У разі виявлення порушень вимог законодавства в сфері електронних довірчих послуг, дотримання встановленої форми, порядку заповнення і подання заяви згідно з цим Порядком заявнику надсилається повідомлення про необхідність подання нової заяви.
Інформація про результати розгляду заяви надсилається заявнику електронними засобами зв'язку в електронній формі у другій квитанції.
3. Включення до Реєстру виробника (постачальника) РРО, який самостійно виконує функції ЦСО, здійснюється у загальному порядку на підставі заяви, яка подається після включення виробника (постачальника) РРО до Державного реєстру РРО.
4. Датою включення ЦСО до Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
5. Заявник або ЦСО можуть надіслати до ДФС електронними засобами зв'язку в електронній формі запит про надання витягу з Реєстру за формою N 2-РЦСО (додаток 2).
6. ДФС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає у відповідь електронними засобами зв'язку безкоштовно в електронній формі витяг з Реєстру за формою N 3-РЦСО (додаток 3). Витяг є дійсним до внесення змін до Реєстру.

IV. Внесення змін до Реєстру

1. Внесення змін до Реєстру відбувається у разі:
1) укладання нових договорів;
2) внесення змін до договорів;
3) виявлення розбіжностей або помилок у записах Реєстру;
4) припинення/продовження/зміни строку договору.
У разі виникнення таких змін заявник подає заяву за формою N 1-РЦСО з позначкою "зміни у даних про центри сервісного обслуговування" для внесення відповідних змін до Реєстру. Така заява надсилається та приймається у тому самому порядку, що наведено у розділі III цього Порядку.
2. У разі продовження/зміни строку дії договору така заява подається протягом місяця після продовження/зміни строку договору.

V. Підстави для відмови у включенні ЦСО / внесенні змін до Реєстру

1. Підставами для відмови у включенні ЦСО / внесенні змін до Реєстру є:
1) відсутність ЦСО на обліку в контролюючому органі;
2) модель (модифікація) РРО не включена/виключена до/з Державного реєстру РРО;
3) наявність щодо заявника у Єдиному державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
4) невідповідність інформації щодо податкового номера або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичної особи - підприємця, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), найменування або прізвища, імені, по батькові (у тому числі керівників ЦСО), поданої у заяві, відомостям у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, Єдиному державному реєстрі та Єдиному банку даних про платників податків - юридичних осіб, Реєстрі самозайнятих осіб;
5) відсутність у Єдиному державному реєстрі платника податків - фізичної особи - підприємця або юридичної особи чи її відокремлених підрозділів, які відповідно до законодавства мають бути включені до Єдиного державного реєстру.

VI. Припинення технічного обслуговування, проведення гарантійного, післягарантійного ремонту ЦСО моделі (модифікації) РРО

1. Припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту ЦСО моделі (модифікації) РРО відбувається у разі, якщо:
1) сплив строк дії договору, а новий договір не укладено;
2) достроково припинено дію договору;
3) припинено дію договору щодо окремої моделі (модифікації) РРО (у тому числі через припинення її випуску (постачання) виробником (постачальником));
4) виключено модель (модифікацію) РРО з Державного реєстру РРО.
2. Заявник у разі виникнення однієї із підстав, визначених у підпунктах 1 - 3 пункту 1 цього розділу, надає заяву з позначкою "зміни у даних про центри сервісного обслуговування" з ознакою надання інформації "припинення дії договору з ЦСО".
Щодо договорів, строк дії яких спливає, така заява подається за місяць до настання кінцевої дати строку дії договору.
ДФС щомісяця засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС формує переліки договорів щодо ЦСО, строки дії яких спливають, та надсилає електронні повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО за формою N 4-РЦСО (додаток 4) у зв'язку з тим, що спливає строк дії договору, до ЦСО та до контролюючих органів за основним місцем обліку суб'єктів господарювання, які застосовують модель (модифікацію) РРО під час здійснення операцій з розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (далі - користувачі РРО), що обслуговуються ЦСО, строк дії договору якого спливає.
Контролюючий орган за основним місцем обліку користувача РРО, що застосовує модель (модифікацію) РРО, технічне обслуговування та проведення гарантійного, післягарантійного ремонту якої припиняється ЦСО, надсилає такому користувачеві РРО повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО за формою N 5-РЦСО (додаток 5) у зв'язку із закінченням строку дії договору.
Користувач РРО протягом місяця з дня припинення договору повинен укласти договір про технічне обслуговування та ремонт РРО з іншим ЦСО або виробником/постачальником.
Користувачі РРО мають право самостійно обирати ЦСО з числа ЦСО, які мають право на введення в експлуатацію, технічне обслуговування, гарантійний та післягарантійний ремонт відповідних моделей (модифікацій) РРО, або виробника/постачальника, з якими вони укладають договори про технічне обслуговування та ремонт РРО.
У разі неукладання протягом місяця договору користувача РРО з іншим ЦСО виробник (постачальник) після припинення дії раніше укладеного договору з ЦСО самостійно організовує технічне обслуговування та ремонт РРО, які раніше перебували на обслуговуванні в такому ЦСО.
Виробник (постачальник) може самостійно виконувати функції ЦСО щодо проведення технічного обслуговування та ремонту РРО за умови дотримання ним вимог Порядку.
У разі переходу на технічне обслуговування до іншого ЦСО користувач РРО зобов'язаний переопломбувати РРО в установленому порядку. Застосування РРО, опломбованого засобами контролю ЦСО, з яким користувач РРО не уклав договір, вважається порушенням встановленого порядку опломбування.
3. У разі виникнення підстави, визначеної підпунктом 4 пункту 1 цього розділу, за місяць до настання строку, встановленого для виключення моделі з Державного реєстру РРО, ДФС засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС:
формує переліки моделей (модифікацій) РРО, що підлягають виключенню з Державного реєстру РРО;
надсилає виробнику (постачальнику), ЦСО та контролюючим органам за основним місцем обліку користувача РРО повідомлення про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО за формою N 6-РЦСО (додаток 6) у зв'язку з виключенням моделі (модифікації) РРО з Державного реєстру РРО.

VII. Виключення ЦСО з Реєстру

1. Виключення ЦСО з Реєстру здійснюється автоматично засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС:
1) у разі закінчення строку дії договорів ЦСО з усіма виробниками (постачальниками) РРО та неукладання нових;
2) у разі виключення моделей (модифікацій) РРО, що обслуговуються ЦСО, з Державного реєстру РРО;
3) на підставі відомостей із Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, отриманих відповідно до нормативно-правового акта щодо порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та ДФС;
4) у разі набрання законної сили судовим рішенням щодо заборони діяльності ЦСО;
5) у разі виключення виробника (постачальника) з Державного реєстру РРО та відсутності у ЦСО діючих договорів з іншими виробниками (постачальниками) або якщо такий виробник (постачальник) самостійно виконував функції ЦСО.
2. У день виключення ЦСО з реєстру ДФС автоматично формує та надсилає заявнику та ЦСО витяг з Реєстру електронними засобами зв'язку в електронній формі із зазначенням причини виключення з Реєстру.
3. Датою виключення з Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
4. Виключення ЦСО з Реєстру не обмежує можливості його повторного включення до Реєстру. Повторне включення до Реєстру здійснюється у порядку, визначеному у розділі III цього Порядку.
 
В. о. директора Департаменту
податкової політики    

Л. П. Максименко
 

Додаток 1
до Порядку ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 1 розділу III)
Форма N 1-РЦСО


Заява
про включення до Реєстру ЦСО РРО 

 

Додаток 1_Заява Форма N 1-РЦСО.docx
Завантажити

Додаток 2
до Порядку ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 5 розділу III)
Форма N 2-РЦСО


ЗАПИТ
про надання витягу з Реєстру ЦСО РРО

 

Додаток 2_Форма N 2-РЦСО.docx
Завантажити

Додаток 3
до Порядку ведення реєстрів центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 6 розділу III)
Форма N 3-РЦСО


ВИТЯГ
з Реєстру ЦСО РРО

Додаток 3_Форма N 3-РЦСО.docx
Завантажити

Додаток 4
до Порядку ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 2 розділу VI)
Форма N 4-РЦСО


ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО


 

Додаток 4_Форма N 4-РЦСО.docx
Завантажити

Додаток 5
до Порядку ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 2 розділу VI)
Форма N 5-РЦСО


ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО

Додаток 5_Форма N 5-РЦСО.docx
Завантажити

Додаток 6
до Порядку ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
(пункт 3 розділу VI)
Форма N 6-РЦСО


ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту моделі (модифікації) РРО ЦСО

Додаток 6_Форма N 6-РЦСО.docx
Завантажити
Пов'язані публікації
Господарські операції
08:33
08:33

Реєстр екземплярів РРО: наслідки для суб’єкта господарювання

З 19 квітня поточного року набув чинності Порядок ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій, затверджений наказом Мінфіну від 13.02.19 р. № 64 (далі – Порядок № 64). Як позначається це на реєстрації та застосуванні РРО, читайте в нашому матеріалі. Ведення реєстру екземпля...

Тимур Алієв

15.05.2019 2010 0 3

Новини законодавства
10:27
10:27

Усі діючі РРО будуть включені до Реєстру

19.04.2019 року набрав чинності наказ Міністерсва фінансів України «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» від від 13.02.2019 № 64, який визначив: ...

Редакція

07.05.2019 182 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
11:11
11:11

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що станом на 19.04.2019 оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Перелік змін та доповнень (версія 1.27.7.0)...

Редакція

25.04.2019 481 0 0

Господарські операції
10:40
10:40

РРО, КОРО: нові правила реєстрації

Із 19 квітня 2019 року набув чинності наказ Мінфіну від 13.02.19 р. № 64 «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій і реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – Наказ № 64). Як наслідок із ...

Редакція

25.04.2019 30309 3 4

Новини законодавства
12:38
12:38

Зареєструвати РРО стало ще простіше

Затверджено нові порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО, Реєстр ЦСО). Відповідний наказ Мінфіну від 13.02.19 р. № 64 (далі – Наказ № 64) набуває чинності з...

Редакція

25.04.2019 751 0 0

Новини законодавства
08:24
08:24

Спрощено процедуру реєстрації касових апаратів

Відтепер реєстрація касових апаратів буде здійснюватись за спрощеною процедурою – щоб отримати свідоцтво, необхідна лише заява на реєстрацію, яку можна подати в електронному вигляді. Набув чинності наказ Мінфіну №64 про затвердження нового порядку ведення реєстру екземплярів реєстраторів розр...

Редакція

23.04.2019 594 0 1

Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025