• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 22.03.2022

Тип документа

Постанова

Номер документа

331

Дата затвердження

20.03.2022

Дата вступу в дію

22.03.2022

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Трудове право

Цей Порядок визначає умови, механізм виплати та порядок використання коштів для надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за кожну працевлаштовану особу з числа внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні за рахунок коштів резервного фонду держбюджету.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 20 березня 2022 р. № 331
Київ

Про затвердження Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 415 від 06.04.2022}

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 березня 2022 р. № 331

ПОРЯДОК
надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

1. Цей Порядок визначає умови, механізм виплати та порядок використання коштів для надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за кожну працевлаштовану особу з числа внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні (далі - компенсація витрат) за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету.

Дія цього Порядку поширюється на роботодавців, які працевлаштували внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, зокрема тих працівників, які отримали статус внутрішньо переміщеної особи після працевлаштування.

{Пункт 1 доповнено новим абзацом
згідно з Постановою КМ № 415 від 06.04.2022}

Для цілей цього Порядку під терміном “внутрішньо переміщена особа” розуміється особа, яка після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” воєнного стану перемістилася з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми “єПідтримка”, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204, та отримала довідку внутрішньо переміщеної особи відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 38, ст. 1145, № 70, ст. 2312).

Термін “роботодавець” вживається у цьому Порядку в значенні, наведеному в Податковому кодексі України.

2. Компенсація витрат надається роботодавцю, крім роботодавців, які є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, за кожну працевлаштовану особу на умовах строкового або безстрокового трудового договору (контракту), гіг-контракту, зокрема за сумісництвом, за таких умов:

{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ № 415 від 06.04.2022}

роботодавець перебуває на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством;

подання в установленому законодавством порядку податкової звітності за IV квартал 2021 р. або річної звітності за 2021 рік.

Особа з числа внутрішньо переміщених осіб (далі - особа) може бути працевлаштована на умовах, визначених цим Порядком, один раз.

3. Компенсація витрат надається у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавцем сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Загальна тривалість надання компенсації витрат не може перевищувати двох місяців з дня працевлаштування особи на умовах, передбачених пунктом 2 цього Порядку.

4. Для отримання компенсації витрат роботодавець не раніше, ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи подає до міського, районного, міськрайонного центру зайнятості або філії регіонального центру зайнятості (далі - центри зайнятості) заяву про компенсацію витрат (далі - заява):

в електронній формі - через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія);

в паперовій формі - особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості.

Заява подається роботодавцем до центру зайнятості, розташованого за місцезнаходженням роботодавця.

Форма заяви затверджується Державним центром зайнятості, крім форми заяви, яка подається засобами Порталу Дія.

5. До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі (зокрема на адресу електронної пошти), додаються:

копія наказу про працевлаштування особи;

документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених пунктом 2 цього Порядку;

відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

6. Для подання заяви в електронній формі через Портал Дія роботодавець повинен:

1) створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі Дія та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

2) заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами Порталу Дія і містить такі відомості:

найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи-підприємця, код згідно з ЄДРПОУ;

дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

дані про документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених пунктом 2 цього Порядку;

розрахунковий рахунок роботодавця.

За наявності технічної можливості формування заяви в електронній формі здійснюється з урахуванням відомостей, отриманих через Портал Дія з інших електронних інформаційних ресурсів або інформаційних систем органів державної влади у порядку інформаційної взаємодії, зокрема:

з Державного реєстру фізичних осіб платників податків - про особу та її реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - про найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) фізичної особи-підприємця, код згідно з ЄДРПОУ;

із реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування - про роботодавців та подані ними відомості про застрахованих осіб відповідно;

з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб - про номер та дату видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

7. Для визначення та підтвердження відомостей, зазначених роботодавцем у заяві, використовуються відомості, подані Пенсійним фондом України.

ДПС протягом одного робочого дня з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 331 “Про затвердження Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні” передає Пенсійному фонду України відомості про страхувальників, які перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або звільнені від сплати зазначеного внеску, сформовані ДПС станом на 1 число місяця.

Пенсійний фонд України на підставі відомостей, що обробляються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, яка поновлюється щомісяця до 10 числа, формує та передає Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, працевлаштованих у відповідного страхувальника, що містить актуальні відомості на дату та час її формування.

Порядок інформаційної взаємодії між ДПС, Пенсійним фондом України та Мінцифри, структура та формат інформації, зазначеної в цьому пункті, що передається, визначаються в договорі інформаційної взаємодії.

8. Після підтвердження відомостей, зазначених роботодавцем у заяві, інформація про подані заяви вноситься до Реєстру роботодавців отримувачів компенсації витрат. Мінцифри кожного дня, крім святкових та вихідних днів, шляхом інформаційної взаємодії подає Державному центру зайнятості Реєстр роботодавців отримувачів компенсації витрат з відомостями за попередню добу, сформований засобами Порталу Дія, з накладеною кваліфікованою електронною печаткою технічного адміністратора Порталу Дія.

Роботодавцю автоматично засобами Порталу Дія надходить повідомлення про результати обробки інформації для отримання компенсації витрат.

9. Рішення щодо надання або відмови у наданні компенсації витрат приймається регіональним центром зайнятості та оформлюється відповідним наказом протягом п’яти календарних днів після отримання заяви від роботодавця (крім подання заяви через Портал Дія).

Рішення щодо відмови у наданні компенсації витрат приймається регіональним центром зайнятості у разі:

невідповідності роботодавця вимогам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку;

невідповідності особи критеріям, зазначеним у цьому Порядку.

Повідомлення про прийняте рішення щодо надання компенсації витрат, відмови у її наданні надсилається роботодавцю протягом трьох календарних днів у спосіб, обраний роботодавцем для подання заяви (крім подання заяви через Портал Дія).

10. Регіональний центр зайнятості здійснює перерахування коштів роботодавцю за перший місяць роботи працівника протягом п’яти робочих днів після прийняття рішення щодо надання компенсації витрат або отримання відомостей з Реєстру роботодавців отримувачів компенсації витрат через Портал Дія.

11. У разі припинення трудових відносин, зокрема розірвання строкового або безстрокового трудового договору (контракту), гіг-контракту, зокрема за сумісництвом, до завершення строку виплати компенсації витрат, роботодавець протягом п’яти робочих днів з дня такого припинення зобов’язаний повернути суму невикористаної компенсації витрат на рахунок регіонального центру зайнятості. Сума, що підлягає поверненню, визначається як різниця між сумою компенсації витрат (6500 гривень) та її розміром, розрахованим пропорційно відпрацьованому працівником часу на місяць.

12. Для отримання компенсації витрат за другий місяць роботодавець підтверджує продовження зайнятості осіб, стосовно яких прийнято рішення щодо надання компенсації витрат, засобами Порталу Дія або шляхом подання повідомлення центру зайнятості (безпосередньо або на адресу електронної пошти).

Регіональний центр зайнятості здійснює перерахування коштів роботодавцю за другий місяць роботи працівника протягом п’яти робочих днів після надходження повідомлення про підтвердження продовження зайнятості цих осіб.

13. Державний центр зайнятості кожного дня на підставі отриманих заявок на потребу в коштах для надання компенсації витрат надсилає до Мінекономіки подання щодо перерахування коштів на рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі - Фонд) для надання компенсації витрат (далі - подання) за формою, затвердженою Мінекономіки.

14. Мінекономіки на підставі подання перераховує кошти Державному центру зайнятості на рахунок 3554 “Рахунки державних цільових фондів”, відкритий в Казначействі для обслуговування коштів Фонду. Після надходження перерахованих Мінекономіки коштів на рахунок Фонду Державний центр зайнятості проводить фінансування видатків центрів зайнятості на надання роботодавцям компенсації витрат.

15. Реєстрація, облік бюджетних зобов’язань у Казначействі та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

16. Невикористані кошти для надання компенсації витрат повертаються Державним центром зайнятості протягом 10 робочих днів після завершення періоду надання компенсації, визначеного пунктом 3 цього Порядку, на рахунок Мінекономіки для подальшого їх повернення до резервного фонду державного бюджету.

17. Роботодавець, працевлаштована особа несуть відповідальність за достовірність документів і відомостей, що є підставою для надання компенсації витрат, та цільове використання отриманих коштів відповідно до законодавства.

У разі подання недостовірних документів та відомостей, передбачених цим Порядком, нецільового використання роботодавцем отриманих коштів або використання їх з порушенням цього Порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду зобов’язані повернути Фонду кошти, отримані або використані з порушенням цього Порядку.

18. Центр зайнятості має право перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів, дотримання порядку їх використання роботодавцем.

Перевірка може бути проведена за місцезнаходженням роботодавця або у приміщенні центру зайнятості. Роботодавець зобов’язаний допустити працівників центру зайнятості до проведення перевірки, а в разі її проведення у приміщенні центру зайнятості - подати відповідні документи.

Центр зайнятості контролює використання коштів, що перераховуються роботодавцю як компенсація витрат, шляхом проведення відповідної перевірки протягом 180 календарних днів після останньої виплати такої компенсації та має право отримувати від роботодавця необхідні пояснення з відповідних питань, зокрема в письмовій формі.

19. Спори, що виникають з питань надання та цільового використання коштів для надання компенсації витрат, розглядаються в установленому законодавством порядку.

Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
11:59
11:59

Облік цільового фінансування

Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки» Часто буває складно ідентифікувати фінансування як цільове. Водночас це важливо, адже дохід за ним визначається за спеціальними правилами НП(С)БО 15. А це впливає і на податкові наслідки. Розгля...

Галина Морозовська

19.06.2024 97 0 0

Практика обліку
10:02
10:02

Облік цільового фінансування

Баланс-Агро № 45 від 7 листопада 2023 року Часто буває складно ідентифікувати фінансування як цільове. Водночас це важливо, адже дохід за ним визначається за спеціальними правилами НП(С)БО 15. А це впливає і на податкові наслідки. Розглянемо: що є цільовим фінансуванням, і покажемо на приклада...

Галина Морозовська

06.11.2023 273 0 0

Бухгалтерський облік та фінзвітність
15:12
15:12

Облік цільового фінансування

Баланс № 41 від 10 жовтня 2023 року Облік грантів та міжнародної технічної допомоги Часткова компенсація витрат на придбання генератора: які наслідки в бухобліку та оподаткуванні? Гуманітарна допомога: облік в отримувача і набувача Гуманітарна допомога з відбитком війни: особливості ввезення Час...

Галина Морозовська

09.10.2023 120 0 0

Господарські операції
09:08
09:08

Облік цільового фінансування

Часто буває складно ідентифікувати фінансування як цільове. Водночас це важливо, адже дохід за ним визначається за спеціальними правилами НП(С)БО 15. А це впливає і на податкові наслідки. Розглянемо: що є цільовим фінансуванням, і покажемо на прикладах; на яку дату визнавати дохід від цільового...

Галина Морозовська

19.06.2024 807 0 2

Щоденний бухгалтерський огляд
12:32
12:32

Компенсація витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб

Чи включає ФОП на загальній системі оподаткування до складу доходу суму компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні, та яким чином відображає у Типовій формі, за якою здійснюється облік доходів ...

Редакція

13.09.2022 40 0 0

Оплата праці та кадри
08:46
08:46

Як оформити на роботу переселенця, який не звільнився з попереднього місця роботи?

Баланс № 27 від 5 липня 2022 року Ситуація. Наше підприємство хоче прийняти на роботу переселенця з іншої області. З колишнього місця роботи він не звільнився, і трудової книжки у нього при собі немає, оскільки зараз там район активних бойових дій. У зв'язку із цим виникло декілька запитань, що сто...

Олена Кантерман

05.07.2022 115 0 0

Юридичні консультації
11:00
11:00

Як оформити на роботу переселенця, який не звільнився з попереднього місця роботи?

Ситуація. Наше підприємство хоче прийняти на роботу переселенця з іншої області. З колишнього місця роботи він не звільнився, і трудової книжки у нього при собі немає, оскільки зараз там район активних бойових дій. У зв'язку із цим виникло декілька запитань, що стосуються працевлаштування тимчасово ...

Олена Кантерман

30.06.2022 1595 0 2

Роботодавцям
12:00
12:00

Як оформити на роботу переселенця та отримати компенсацію за його працевлаштування

Баланс-Агро № 21 від 24 травня 2022 року У разі працевлаштування внутрішньо переміщених осіб (далі – ВПО) роботодавцям необхідно узяти до уваги ряд нюансів. До того ж держава вирішила заохотити роботодавців, які приймають на роботу ВПО. За виконання певних умов таким роботодавцям виплачують г...

Маргарита Майоренко

23.05.2022 120 0 0

Роботодавцям
12:00
12:00

Працівник звільняється з підприємства в період воєнного стану: правила та нюанси

Баланс-Агро № 21 від 24 травня 2022 року Дія в Україні воєнного стану – не перешкода для звільнення працівника. У цей період можна оформляти звільнення як за ініціативою працівника, так і за ініціативою роботодавця. Проте при цьому треба враховувати деякі нюанси, що виникли у зв’язку з ...

Олена Кантерман

23.05.2022 208 0 0

Оплата праці та кадри в С/Г
10:59
10:59

Як оформити на роботу переселенця та отримати компенсацію за його працевлаштування

У разі працевлаштування внутрішньо переміщених осіб (далі – ВПО) роботодавцям необхідно узяти до уваги ряд нюансів. До того ж держава вирішила заохотити роботодавців, які приймають на роботу ВПО. За виконання певних умов таким роботодавцям виплачують грошову компенсацію. У консультації ми розп...

Маргарита Майоренко

23.05.2022 398 0 0

Оплата праці та кадри в С/Г
11:00
11:00

Працівник звільняється з підприємства в період воєнного стану: правила та нюанси

Дія в Україні воєнного стану – не перешкода для звільнення працівника. У цей період можна оформляти звільнення як за ініціативою працівника, так і за ініціативою роботодавця. Проте при цьому треба враховувати деякі нюанси, що виникли у зв’язку з війною і прийняттям Закону від 15.03.2022 ...

Олена Кантерман

18.05.2022 621 0 1

Юридичні питання
17:15
17:15

Реєстрація, соцгарантії та компенсації вимушеним переселенцям та тим, хто їм допомагає

Баланс-Бюджет № 18 від 2 травня 2022 року Через війну, розв’язану російськими агресорами, наші співвітчизники вимушені були покинути свої домівки та виїхати для пошуку місця проживання та роботи в інші регіони країни. У межах своїх сьогоднішніх можливостей держава та місцеві громади роблять у...

Олександр Козка

02.05.2022 62 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:00
09:00

Підприємство працевлаштовує переселенців: як отримати компенсацію від держави

Бібліотека Баланс № 7-8 «Воєнний стан: путівник бухгалтера» Ситуація. Підприємство приймає на роботу декількох працівників, які тимчасово переїхали в безпечне місце з населених пунктів, де наразі відбуваються активні бойові дії. Виник ряд запитань, пов’язаних з отриманням компенса...

Олена Кантерман

30.04.2022 70 0 0

Зарплата і кадри
13:10
13:10

Трудові відносини із внутрішньо переміщеними особами

Термін «внутрішньо переміщена особа» з’явився ще 2014 року після першого вторгнення рф на територію України. А з початку повномасштабної війни в Україні багатьом українцям довелося покинути свої домівки, щоб сховатися від війни чи російської окупації. Про те, як отримати статус та ...

Таміла Радченко

29.04.2022 754 0 1

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:00
09:00

Практичні питання переміщення бізнесу в безпечне місце

Бібліотека Баланс № 7-8 «Воєнний стан: путівник бухгалтера» Багато підприємств через ведення активних бойових дій прийняли рішення переміститися у безпечніші регіони нашої країни. Держава в цьому теж зацікавлена, і тому нині запущено державну програму релокації підприємств (далі –...

Олена Кантерман

30.04.2022 104 0 0

Юридичні питання
13:00
13:00

Реєстрація, соцгарантії та компенсації вимушеним переселенцям та тим, хто їм допомагає

Через війну, розв’язану російськими агресорами, наші співвітчизники вимушені були покинути свої домівки та виїхати для пошуку місця проживання та роботи в інші регіони країни. У межах своїх сьогоднішніх можливостей держава та місцеві громади роблять усе, щоб їх підтримати. Пропонуємо ознайомит...

Олександр Козка

26.04.2022 496 0 0

Юридичні консультації
08:07
08:07

Як набути статусу безробітного у період воєнного стану?

Баланс № 17 від 26 квітня 2022 року Про що ця стаття? Ми розглянемо, яким чином фізичним особам зараз можна зареєструватися у службі зайнятості, як подати документи, у тому числі в електронній формі, а також які особливості набуття статусу безробітного передбачені для переселенців. Актуальність пит...

Олена Кантерман

26.04.2022 176 0 0

Зарплата і кадри
11:00
11:00

Як набути статусу безробітного у період воєнного стану?

Про що ця стаття? Ми розглянемо, яким чином фізичним особам зараз можна зареєструватися у службі зайнятості, як подати документи, у тому числі в електронній формі, а також які особливості набуття статусу безробітного передбачені для переселенців. Про що ця стаття? Ми розглянемо, яким чином фізичним ...

Олена Кантерман

23.04.2022 2888 0 2

Бюджет. Бухгалтерський огляд
12:50
12:50

Що робити, якщо працівник був вимушений переміститись до більш безпечної місцевості, а в роботі виник вимушений простій та неможливе подальше її виконання?

Відповідно до ст.2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 р. №2136-ІХ, діють такі особливості укладання трудового договору в умовах воєнного стану: У період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору. ...

Редакція

18.04.2022 92 0 0

Роботодавцям
11:31
11:31

Підприємство працевлаштовує переселенців: як отримати компенсацію від держави

Баланс-Агро № 14-15 від 15 квітня 2022 року Ситуація. Підприємство приймає на роботу декількох працівників, які тимчасово переїхали в безпечне місце з населених пунктів, де наразі відбуваються активні бойові дії. Виник ряд запитань, пов’язаних з отриманням компенсації витрат роботодавця на оп...

Олена Кантерман

13.04.2022 82 0 0

Про затвердження Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025