• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 26.12.2003

Тип документа

Постанова

Номер документа

2030

Дата затвердження

26.12.2003

Дата вступу в дію

26.12.2003

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою КМУ затверджено Порядок обліку пожеж та їх наслідків, який визначає вимоги до ведення обліку пожеж та їх наслідків і є обов'язковим для міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форми власності.

Облік пожеж та їх наслідків здійснюється з метою проведення аналізу причин та умов виникнення пожеж, оцінки стану пожежної безпеки населених пунктів та об'єктів, прогнозування ситуації і розроблення запобіжних заходів для забезпечення безпеки людей, збереження матеріальних цінностей та створення умов для гасіння пожеж.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 

П О С Т А Н О В А
від 26 грудня 2003 р. N 2030
 Київ

 

Про затвердження Порядку   обліку пожеж та їх наслідків
 

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
           N  726 (  726-2006-п ) від 25.05.2006
           N  648 (  648-2007-п ) від 20.04.2007
           N  293 (  293-2008-п ) від 02.04.2008
           N  944 (  944-2009-п ) від 03.09.2009
           N 1109 ( 1109-2011-п ) від 20.10.2011
           N  657 (  657-2012-п ) від 18.07.2012
           N  380 (  380-2013-п ) від 29.05.2013
           N  294 (  294-2017-п ) від 26.04.2017 }
 

 

     Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:  

     1. Затвердити  Порядок  обліку  пожеж  та  їх  наслідків,  що  додається.  

     2. Визнати такими, що втратили чинність:  

     пункт 2  постанови  Кабінету  Міністрів  України від 26 липня  1994 р.  N 508 ( 508-94-п )  "Про  заходи  щодо  виконання  Закону  України    "Про     пожежну безпеку" (ЗП України,  1994 р.,  N 11,  ст. 270);  

     підпункт 2  пункту  1  змін  і  доповнень,  що  вносяться  до  постанов   Кабінету  Міністрів  України,  затверджених  постановою  Кабінету    Міністрів  України  від  21  жовтня  1999  р.  N  1943  ( 1943-99-п ) (Офіційний вісник України, 1999 р., N 42, ст. 2107);  

     підпункт 2  пункту 3 змін,  що вносяться до постанов Кабінету  Міністрів  України,  затверджених  постановою  Кабінету  Міністрів  України від 16 листопада 2002 р. N 1759 ( 1759-2002-п ) (Офіційний  вісник України, 2002 р., N 47, ст. 2146);  

     підпункт 3 пункту 1 змін,  що вносяться до постанов  Кабінету  Міністрів  України,  затверджених  постановою  Кабінету  Міністрів  України   від 4 червня 2003 р.  N  873  ( 873-2003-п )  (Офіційний  вісник України, 2003 р., N 23, ст. 1080).   
 

     Прем'єр-міністр України

                            В.ЯНУКОВИЧ

     Інд. 31
 
 


                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 26 грудня 2003 р. N 2030
 

ПОРЯДОК
обліку пожеж та їх наслідків
 

 

     1. Цей  Порядок визначає вимоги до ведення обліку пожеж та їх  наслідків і є  обов'язковим  для  міністерств,  інших  центральних  органів  виконавчої  влади,  підприємств,  установ  та організацій  незалежно від їх підпорядкування і форми власності.  

     2. Облік  пожеж  та  їх  наслідків  (далі  -   облік   пожеж)  здійснюється  з метою проведення аналізу причин та умов виникнення  пожеж,  оцінки  стану  пожежної  безпеки  населених   пунктів   та  об'єктів,  прогнозування ситуації і розроблення запобіжних заходів  для забезпечення безпеки людей,  збереження матеріальних цінностей  та створення умов для гасіння пожеж.  

     3. Поняття,  що використовуються у цьому Порядку,  мають таке  значення:  

     загиблий унаслідок пожежі - особа,  смерть  якої  має  прямий  причинний  зв'язок  з  пожежею (від тілесних ушкоджень,  одержаних  унаслідок впливу основних небезпечних факторів  пожежі,  вторинних  проявів  небезпечних факторів пожежі,  а також механічних порушень  анатомічної цілісності організму,  отриманих під час  евакуації  з  місця   пожежі   та   її  гасіння);  особа,  смерть  якої  настала  безпосередньо під час пожежі або  протягом  одного  місяця  з  дня  отримання  травм  на  пожежі,  що встановлено на підставі висновку  судово-медичної експертизи або результатів лікарського обстеження;  

     небезпечні фактори пожежі - прояви,  що призводять чи  можуть  призвести  до  опіку,  отруєння  леткими  продуктами  згорання або  травмування чи загибелі людей,  заподіяння матеріальних  та  інших  збитків.   До   небезпечних  факторів  пожежі  належать  підвищена  температура, задимлення, погіршення складу газового середовища;  

     вторинні прояви  небезпечних  факторів  пожежі  -   наявність  уламків зруйнованих апаратів,  агрегатів,  установок, конструкцій;  виділення радіоактивних  та  токсичних  речовин  і  матеріалів  із  зруйнованих  апаратів,  установок;  виникнення електричного струму  внаслідок винесення напруги на струмопровідні частини конструкцій,  апаратів,  агрегатів; інших небезпечних факторів вибуху, що стався  внаслідок пожежі;  

     побічні збитки від пожеж  -  оцінені  у  грошовому  вираженні  витрати   на   гасіння   пожежі   (вартість  вогнегасних  речовин,  пально-мастильних  матеріалів  тощо),  ліквідацію   її   наслідків  (враховуючи  соціально-економічні  та  екологічні втрати),  у тому  числі  на  відбудову  об'єкта;  втрати,   зумовлені   простоєм   у  виробництві,  перервою в роботі,  зміною графіка руху транспортних  засобів тощо;  

     прямі збитки  від  пожеж  -  оцінені  в  грошовому  вираженні  матеріальні   цінності,   знищені   та/або   пошкоджені  внаслідок  безпосереднього впливу небезпечних факторів пожежі;  

     травмований на пожежі - особа, що  зазнала тілесних або інших  ушкоджень   унаслідок   впливу  небезпечних  факторів  пожежі  (її  вторинних  проявів),  а  також  механічних  порушень   анатомічної  цілісності  організму,  отриманих під час евакуації з місця пожежі  та її гасіння, що підтверджено довідкою з лікувального закладу.    

     {  Пункт  4  виключено  на   підставі   Постанови  КМ  N  293  ( 293-2008-п ) від 02.04.2008 }    

     5. Обліку  підлягають  усі  пожежі  незалежно  від  місця  їх  виникнення та наслідків.  

     6. Не підлягають обліку:  

     випадки горіння,   обумовленого   специфікою   технологічного  процесу   виробництва  чи  умовами  роботи  промислових  апаратів,  агрегатів, установок та конструкцій;  

     вибухи, спалахи та статичні електричні розряди без подальшого  горіння;  

     випадки коротких        замикань       в       електромережі,  електроустаткуванні,  побутових та промислових електроприладах без  подальшого горіння;  

     випадки  горіння  відходів  та сміття на відкритій території,  якщо  такі  випадки  не  завдали  прямих  та/або побічних збитків;  {  Абзац п'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою  КМ N 944 ( 944-2009-п ) від 03.09.2009 }  

     випадки самогубства (спроби самогубства) шляхом самоспалення,  якщо це не призвело до загибелі чи травмування інших громадян і не  завдало їм збитків та не призвело до інших наслідків;  

     пожежі, що  сталися  на  об'єктах права власності міжнародних  організацій,  іноземних юридичних осіб та  громадян,  а  також  на  об'єктах,  що  не  перебувають  в  юрисдикції України,  якщо це не  призвело до загибелі чи травмування громадян України і не  завдало  збитків юридичним та/або фізичним особам України,  або не призвело  до інших наслідків для юридичних та/або фізичних осіб України.  

     7. Документом,  який  засвідчує  факт  пожежі,  є   акт,   що  підписується  комісією,  до  складу  якої  входить  не менш як три  особи,  у  тому  числі  представник  територіального  органу ДСНС,  представник  адміністрації  (власник) об'єкта, потерпілий. { Абзац  перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 380  ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     Міністерства, інші  центральні  органи  виконавчої влади,  на  об'єктах    яких    утворено    підрозділи    відомчої    пожежної  (пожежно-сторожової)  охорони,  можуть  розробляти  відповідно  до  специфіки   своєї   діяльності   за  погодженням  з  ДСНС  відомчі  нормативно-правові  акти,  що  засвідчують  факт  пожежі.  { Абзац  другий  пункту  7  із  змінами,  внесеними згідно з Постановами КМ  N  657  (  657-2012-п  )  від 18.07.2012, N 380 ( 380-2013-п ) від  29.05.2013 }  

     8. Міністерства,  інші  центральні  органи  виконавчої влади,  підприємства, установи та організації ведуть первинний облік пожеж  на об'єктах,  що  належать  до сфери їх управління,  перебувають у  власності чи оренді (якщо інше  не  визначено  договором  оренди),  інформують   ДСНС  про  всі  випадки  пожеж  і  надають  необхідні  матеріали в ході їх розслідування.

{  Пункт  8  із  змінами,  внесеними  згідно з Постановою КМ N 380  ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     9. Облік пожеж ведеться:  

     територіальними  органами  ДСНС  -  у  населених пунктах і на  об'єктах,  підконтрольних  ДСНС,  а також на транспортних засобах,  крім зазначених в абзацах шостому та сьомому цього пункту; { Абзац  другий  пункту  9 в редакції Постанови КМ N 944 ( 944-2009-п ) від  03.09.2009;  із  змінами,  внесеними  згідно з Постановою КМ N 380  ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     міністерствами, іншими   центральними   органами   виконавчої  влади,  підприємствами,  установами  та   організаціями,   які   є  постійними   або   тимчасовими   користувачами  земельних  ділянок  лісового фонду - у лісах;  

     Міноборони,        Мін’юстом        (об’єкти        Державної  кримінально-виконавчої  служби), СБУ, Службою зовнішньої розвідки,  Держспецзв'язку,    Адміністрацією    Держприкордонслужби   -   на  підконтрольних їм об'єктах; { Абзац четвертий пункту 9 із змінами,  внесеними  згідно  з  Постановами  КМ  N  726  (  726-2006-п ) від  25.05.2006,   N   648   (  648-2007-п  )  від  20.04.2007,  N  944  (  944-2009-п  )  від  03.09.2009,  N  1109  (  1109-2011-п  ) від  20.10.2011, N 294 ( 294-2017-п ) від 26.04.2017 }  

     Держгірпромнаглядом   -  на  підземних  об'єктах,  у  шахтах,  розрізах і кар'єрах, рудниках, копальнях, на будівництві тунелів і  гідротехнічних  споруд;  {  Абзац  п'ятий  пункту  9  із  змінами,  внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  293  (  293-2008-п )  від  02.04.2008 }  

     Мінінфраструктури   -   на  транспортних  засобах  морського,  річкового,  повітряного та магістрального залізничного сполучення,  нагляд  (контроль)  за  експлуатацією  яких  він здійснює; { Абзац  шостий  пункту  9 в редакції Постанови КМ N 293 ( 293-2008-п ) від  02.04.2008;  із  змінами,  внесеними  згідно з Постановою КМ N 657  ( 657-2012-п ) від 18.07.2012 }  

     МВС   -   на   підконтрольних   йому  об'єктах,  а  також  на  транспортних    засобах,    причиною    пожежі   на   яких   стала  дорожньотранспортна  пригода. { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з  Постановою КМ N 944 ( 944-2009-п ) від 03.09.2009 }  

     10. Міністерства,  інші  центральні  органи виконавчої влади,  підприємства,   установи,   організації,   зазначені   в   абзацах  третьому  - сьомому пункту  9  цього  Порядку, подають щомісяця до  10  числа,  що настає за звітним періодом, ДСНС інформацію про всі  випадки  пожеж  та  їх наслідки за формами звітності ( z0829-17 ),  затвердженими Міноборони, для ведення ним державного статистичного  обліку пожеж.

{  Пункт  10  із  змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 944  (   944-2009-п  )  від  03.09.2009,  N  657  (  657-2012-п  )  від  18.07.2012, N 380 ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     11. Страхові   організації   незалежно  від  форми  власності  зобов'язані  у  3-денний  строк письмово повідомляти територіальні  органи  ДСНС  про  звернення  до них юридичних та фізичних осіб із  заявою про страховий випадок, спричинений пожежею.

{  Пункт  11  із  змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 293  (   293-2008-п  )  від  02.04.2008,  N  380  (  380-2013-п  )  від  29.05.2013 }  

     12. Матеріальні втрати від пожежі визначаються сумою прямих і  побічних збитків за цінами, що діють на час виникнення пожежі.  

     Облік прямих і побічних збитків ведеться окремо.  

     13. Збитки  від  пожежі  визначаються  незалежно  від   того,  підлягають вони відшкодуванню чи ні.  

     14. Прямі збитки, завдані внаслідок знищення пожежею основних  фондів,  визначаються  за  залишковою   вартістю   з   урахуванням  останньої переоцінки (за винятком вартості залишків).  

     Прямі збитки,  завдані внаслідок  знищення  пожежею  основних  фондів на стадії незавершеного будівництва (капітального ремонту),  визначаються виходячи з обсягу виконаних робіт.  

     15. Збитки від знищення (пошкодження) пожежею обігових коштів  визначаються шляхом виключення з вартості матеріальних  цінностей,  що перебувають  на  обліку,  за цінами на момент виникнення пожежі  вартості матеріальних цінностей, що залишилися.  

     16. Вартість продукції власного  виробництва,  у  тому  числі  тієї,   що   перебуває   на   стадії   незавершеного  виробництва,  визначається  виходячи  з  її  первісної  вартості  та  витрат  на  оброблення, проведене до моменту виникнення пожежі.  

     Вартість готової  продукції,  сировини  та інших матеріальних  цінностей  (включаючи  малоцінні  та  швидкозношувані  речі),   що  перебувають  на  складах  (базах),  визначається  за  оптовими  чи  закупівельними     цінами     з     урахуванням      транспортних,  заготівельно-складських накладних витрат та норм природних збитків  на  момент  виникнення  пожежі,  а  в  роздрібній  торгівлі  -  за  роздрібними цінами.  

     17. У   разі  знищення  внаслідок  пожежі  цінних  паперів  і  грошових знаків прямі збитки вважаються такими,  що дорівнюють  їх  номінальній  вартості,  крім цінних паперів (грошових знаків),  що  перебувають на стадії виготовлення,  матеріальні збитки  за  якими  визначаються відповідно до собівартості їх виготовлення.  

     Збитки, що  визначені  в іноземній валюті,  перераховуються в  гривнях за офіційним обмінним курсом Національного банку,  що діяв  на момент виникнення пожежі.  

     18. У  разі  знищення (пошкодження) продукції інтелектуальної  та творчої діяльності збитки визначаються на  підставі  договірних  та інших документів чи результатів експертизи.  

     19. Побічні   збитки   визначаються   на   підставі  довідки,  складеної   згідно   з   документами    бухгалтерського    обліку.  Відповідальність  за  достовірність  відомостей  про збитки несуть  особи, які подали таку довідку.  

     У разі відсутності документів про побічні  збитки  їх  розмір  визначається    за   методикою,   що   розробляється   відповідним  центральним органом виконавчої влади з урахуванням специфіки  його  діяльності.  

     20. Прямі та побічні збитки, завдані пожежею фізичним особам,  визначаються на підставі відомостей страхових організацій, витягів  з  рішень судових органів,  документів чи письмових заяв власників  майна.  

     21. Обліку підлягають  особи,  загиблі  внаслідок  пожеж,  та  травмовані  на  пожежах,  крім  осіб,  що  загинули або травмовані  внаслідок кримінальних дій  чи  самогубства  (спроби  самогубства)  шляхом самоспалення.  

     22. Медичні заклади незалежно від форми власності зобов'язані  протягом  доби  повідомити територіальні органи ДСНС про звернення  чи  доставку до них для надання медичної допомоги осіб з тілесними  ушкодженнями чи отруєнням, отриманими під час пожежі (її вторинних  проявів),  або  тих,  що  померли  від  травм і впливу небезпечних  факторів пожежі, з поданням висновку про причину смерті.

{  Пункт  22  із  змінами,  внесеними згідно з Постановою КМ N 380  ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     23. Контроль   за   веденням   обліку  пожеж  на  підвідомчих  підприємствах,   в   установах   та   організаціях    здійснюється  міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади.  

     24. ДСНС та його територіальні органи мають право проводити в  установленому  законодавством  порядку  перевірку повноти і якості  ведення  обліку  пожеж  у міністерствах, інших центральних органах  виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях.  {  Пункт  24  із  змінами,  внесеними згідно з Постановою КМ N 380  ( 380-2013-п ) від 29.05.2013 }  

     25. Відповідальність за достовірність інформації про  випадки  пожежі  несуть  керівники  міністерств,  інших центральних органів  виконавчої  влади,   підприємств,   установ   та   організацій   в  установленому порядку.  

     26. Облік    виявлених   незареєстрованими   пожеж   ведеться  відповідно до вимог цього Порядку.

 

Пов'язані публікації
Практика обліку
14:04
14:04

Ліквідація багаторічних насаджень: нюанси документування та обліку

Баланс-Агро № 12 від 25 березня 2025 року Саме навесні більшість господарств починають роботи з розкорчування садів. Адже якщо багаторічні насадження (далі – БН) стали непридатними до використання, тобто припинили відповідати критеріям визнанням активом, вони підлягають ліквідації. Як оформит...

Тамара Кучеренко

24.03.2025 86 0 1

Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
10:40
10:40

Ліквідація багаторічних насаджень: нюанси документування та обліку

Саме навесні більшість господарств починають роботи з розкорчування садів. Адже якщо багаторічні насадження (далі – БН) стали непридатними до використання, тобто припинили відповідати критеріям визнанням активом, вони підлягають ліквідації. Як оформити документально та відобразити в обліку опе...

Тамара Кучеренко

24.03.2025 200 0 2

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:01
09:01

Ліквідація об’єкта основних засобів: документальне оформлення та облік

Бібліотека Баланс № 6 «Документальне оформлення операцій з основними засобами» Експлуатовані підприємством основні засоби (далі – ОЗ) рано чи пізно стануть непридатними, а отже, воно буде змушено їх ліквідувати. Крім того, ОЗ можуть бути викрадені, зіпсовані або зруйновані внаслід...

Олексій Нагорний

21.03.2025 60 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:01
09:01

Які підтверджуючі документи є підставою для ненарахування ПДВ при ліквідації основних засобів

Бібліотека Баланс № 6 «Документальне оформлення операцій з основними засобами» Практична ситуація Які підтверджуючі документи щодо знищення або зруйнування основних виробничих або невиробничих засобів, подані до контролюючого органу, є підставою для ненарахування податкових зобов&rsquo...

Вікторія Якимащенко

21.03.2025 48 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:01
09:01

Об’єкт основних засобів частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?

Бібліотека Баланс № 6 «Документальне оформлення операцій з основними засобами» Ворожі обстріли, яким зараз піддається територія України, часто призводить до ушкоджень основних засобів (далі – ОЗ) підприємств, зокрема нерухомості. При цьому якщо знищена тільки частина об’єкта...

Вікторія Якимащенко

21.03.2025 39 0 0

Бухгалтерський облік та фінзвітність
09:27
09:27

Об’єкт ОЗ частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?

Баланс № 51 від 17 грудня 2024 року Ворожі обстріли, яким зараз піддається територія України, часто призводить до ушкоджень основних засобів (далі – ОЗ) підприємств, зокрема нерухомості. При цьому якщо знищена тільки частина об’єкта ОЗ і він може продовжувати експлуатуватися без цієї ча...

Вікторія Якимащенко

13.12.2024 43 0 0

Господарські операції
14:48
14:48

Об’єкт ОЗ частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?

Ворожі обстріли, яким зараз піддається територія України, часто призводить до ушкоджень основних засобів (далі – ОЗ) підприємств, зокрема нерухомості. При цьому якщо знищена тільки частина об’єкта ОЗ і він може продовжувати експлуатуватися без цієї частини або після її заміни на нову, то...

Вікторія Якимащенко

17.03.2025 142 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:42
09:42

Як списати з балансу непридатну комп’ютерну та офісну техніку

Бібліотека Баланс № 17 «Комп’ютер на підприємстві: від оприбуткування до списання» Відслуживши своє, через моральний та фізичний знос техніка стає непридатною для використання або через аварію, стихійне лихо та інші форс-мажорні обставини вже не працює. Як правильно відобразити в ...

Галина Морозовська

12.09.2024 90 0 0

Спецрозбір
14:48
14:48

Як оформити ПН у разі ліквідації основних засобів

Спецпроєкт «Податкова накладна: правила оформлення та приклади» Відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) операція з ліквідації основних засобів (далі – ОЗ) прирівнюється до постачання товарів. Тобто така операція вимагає нарахування ПДВ та оформлення податкової нак...

Світлана Стадник

03.06.2024 34 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:00
09:00

Як оформити ПН у разі ліквідації основних засобів

Бібліотека Баланс № 8 «Податкова накладна: правила оформлення та приклади» Відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) операція з ліквідації основних засобів (далі – ОЗ) прирівнюється до постачання товарів. Тобто така операція вимагає нарахування ПДВ та оформлення под...

Світлана Стадник

23.04.2024 85 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
10:35
10:35

Втрата товару перевізником: облік та оподаткування у продавця та покупця

Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Втрати товару при доставці: правові та облікові нюанси» Товари, які перевозить суб’єкт господарювання – перевізник, можуть зазнати в дорозі значних пошкоджень чи взагалі зникнути. Це не поодинокі випадки навіть у мирний час. А ...

Олена Кушина

15.11.2023 102 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
19:07
19:07

Якими документами підтвердити ліквідацію ОЗ для цілей ПДВ

Бібліотека Баланс № 7 «Основні засоби: практичні кейси» Розглянемо ситуацію, коли підприємство ліквідує об’єкти основних засобів (далі – ОЗ), які вже повністю замортизовані та морально застаріли. Як документально оформити таку операцію та чи потрібно нараховувати ПДВ, ви діз...

Зінаїда Омельницька

15.04.2023 103 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
20:54
20:54

Об’єкт ОЗ частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?

Бібліотека Баланс № 7 «Основні засоби: практичні кейси» Ворожі обстріли, яким зараз піддається територія України, часто призводить до ушкоджень основних засобів (далі – ОЗ) підприємств, зокрема нерухомості. При цьому якщо знищена тільки частина об’єкта ОЗ і він може продовжу...

Вікторія Якимащенко

10.04.2023 125 0 0

Облік, податки та звiтнiсть
10:00
10:00

Втрата товару перевізником: облік та оподаткування у продавця та покупця

Товари, які перевозить суб’єкт господарювання – перевізник, можуть зазнати в дорозі значних пошкоджень чи взагалі зникнути. Це не поодинокі випадки навіть у мирний час. А що вже говорити про війну… Як має реагувати в цих ситуаціях продавець та покупець? Як відобразити такі події&n...

Олена Кушина

07.09.2022 316 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
08:39
08:39

Ліквідація автомобіля: документальне оформлення та облік

Бібліотека Баланс № 17 «Автомобіль на підприємстві: від придбання до вибуття» Якщо автомобіль непридатний для подальшої експлуатації, підприємство може виключити його зі складу основних засобів (далі – ОЗ) через невідповідність критеріям визнання активом. Це випливає з п. 33 НП(С)...

Вікторія Якимащенко

02.09.2022 59 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
19:30
19:30

Як підтвердити свою неможливість виконувати податкові обов’язки під час війни

Бібліотека Баланс № 13-14 «ПДВ: питання воєнного часу» Мінфін розробив проєкт давно очікуваного наказу. І вже дуже скоро ми дізнаємося, як же податківці визначатимуть наявність або відсутність у платника податків можливості виконувати свої податкові зобов’язання у період воєнного ...

Олена Кантерман

26.07.2022 149 0 0

Новини
09:31
09:31

Огляд проєкту наказу Мінфіну: як підтвердити свою неможливість виконувати податкові обов’язки під час війни?

Баланс-Агро № 28 від 12 липня 2022 року Мінфін розробив проєкт давно очікуваного наказу. І вже дуже скоро ми дізнаємося, як же податківці визначатимуть наявність або відсутність у платника податків можливості виконувати свої податкові зобов’язання у період воєнного стану. Передісторія У тра...

Олена Кантерман

12.07.2022 186 0 2

Новини
09:02
09:02

Огляд проєкту наказу Мінфіну: як підтвердити свою неможливість виконувати податкові обов’язки під час війни?

Баланс № 28 від 12 липня 2022 року Мінфін розробив проєкт давно очікуваного наказу. І вже дуже скоро ми дізнаємося, як же податківці визначатимуть наявність або відсутність у платника податків можливості виконувати свої податкові зобов’язання у період воєнного стану. Передісторія У травні н...

Олена Кантерман

11.07.2022 199 0 0

Облік, податки та звiтнiсть
10:00
10:00

Огляд проєкту наказу Мінфіну: як підтвердити свою неможливість виконувати податкові обов’язки під час війни?

Мінфін розробив проєкт давно очікуваного наказу. І вже дуже скоро ми дізнаємося, як же податківці визначатимуть наявність або відсутність у платника податків можливості виконувати свої податкові зобов’язання у період воєнного стану. Мінфін розробив проєкт давно очікуваного наказу. І вже дуже ...

Олена Кантерман

11.07.2022 978 0 4

Про затвердження Порядку обліку пожеж та їх наслідків

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025