• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 29.07.2020

Тип документа

Постанова

Номер документа

647

Дата затвердження

15.07.2020

Дата вступу в дію

29.07.2020

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджується Порядок подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 15 липня 2020 р. N 647

Київ

Про затвердження Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна

Відповідно до частини п'ятнадцятої статті 13 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, що додається.

 

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 липня 2020 р. N 647

ПОРЯДОК
подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна

1. Цей Порядок визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів) (далі - аукціони), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій (далі - комісія).

2. Комісія є постійно діючим колегіальним органом, що утворюється Мінекономіки.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснює Мінекономіки.

3. Комісія під час виконання покладених на неї завдань керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, цим Порядком та наказами Мінекономіки.

4. Основними завданнями комісії є:

розгляд скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів, дій учасників, орендодавців, операторів електронних майданчиків, адміністратора електронної торгової системи у відносинах, пов'язаних з передачею в оренду майна на конкурентних засадах у формі аукціонів;

прийняття рішень за результатами розгляду скарг та пропозицій.

5. За результатами своєї роботи комісія може подавати Мінекономіки пропозиції щодо удосконалення організації та проведення аукціонів.

6. До складу комісії входять:

три представники Мінекономіки;

два представники Фонду державного майна;

один представник адміністратора електронної торгової системи.

Комісія утворюється у складі голови, його заступника, секретаря та інших членів.

Персональний склад комісії та її голова затверджуються Мінекономіки.

7. Комісія має право залучати до участі у своїй роботі експертів, консультантів та представників неурядових організацій з правом дорадчого голосу.

До участі у роботі комісії як експерти, консультанти та представники неурядових організацій не можуть бути залучені представники операторів електронних майданчиків, та особи, які одночасно є скаржниками (заявниками).

8. Голова комісії здійснює загальне керівництво та забезпечує організацію роботи комісії.

9. Заступник голови та секретар комісії обираються з числа її членів за пропозицією голови комісії на першому засіданні комісії шляхом відкритого голосування більшістю складу комісії.

Секретар комісії забезпечує підготовку проведення засідань комісії та матеріалів до розгляду на засіданнях комісії, ведення протоколів засідань комісії та здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.

У разі відсутності секретаря комісії його обов'язки виконує один із членів комісії, що обирається за пропозицією голови або заступника голови комісії.

10. Члени комісії зобов'язані:

брати участь у засіданнях комісії особисто або віддалено за допомогою засобів дистанційного зв'язку;

ознайомлюватися з матеріалами щодо питань, включених до порядку денного засідання комісії;

брати участь у голосуванні під час засідання комісії;

не допускати розголошення конфіденційної інформації, банківської таємниці, персональних даних та інших відомостей, що стали відомі під час виконання ними своїх обов'язків згідно з цим Порядком, та не використовувати їх у своїх інтересах або в інтересах третіх осіб;

повідомляти комісію про наявність конфлікту інтересів із скаржником (заявником) або особами, дії (бездіяльність) яких є предметом розгляду комісії;

дотримуватися вимог законодавства та цього Порядку.

У разі порушення вимог, передбачених абзацом п'ятим цього пункту, члени комісії несуть відповідальність, передбачену законом.

У разі наявності обставини, передбаченої абзацом шостим цього пункту, такий член комісії не бере участі у голосуванні.

11. Формою роботи комісії є засідання.

Засідання комісії проводить її голова, а в разі його відсутності заступник голови.

Засідання комісії є правоможним, якщо на ньому присутня більшість загальної кількості її членів.

Члени комісії можуть брати участь у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв'язку, які забезпечують усім учасникам можливість чути один одного, спілкуватися між собою та ідентифікувати результати голосування.

12. Засідання комісії проводиться в разі надходження не менше однієї скарги або пропозиції.

Про дату, час, місце проведення засідання комісії та перелік питань, що виносяться на її розгляд, члени комісії повідомляються секретарем комісії не пізніше ніж за три календарних дні до дати його проведення з наданням порядку денного у паперовій або електронній формі.

Скаржники (заявники) у разі прийняття рішення про запрошення їх для участі у засіданні комісії для надання усних та/або письмових пояснень щодо поданих ними скарг та пропозицій повідомляються про дату, час, місце проведення засідання комісії секретарем комісії не пізніше ніж за три календарних дні до дати його проведення у письмовій або електронній формі.

13. Розгляд комісією скарги або пропозиції здійснюється в такій послідовності:

1) доповідь головуючого по суті скарги або пропозиції;

2) надання усних та/або письмових пояснень скаржником (заявником), запрошеним для розгляду відповідної скарги або пропозиції;

3) обговорення комісією скарги або пропозиції;

4) винесення головуючим питання на голосування за результатами розгляду скарги або пропозиції;

5) голосування комісією за результатами розгляду скарги або пропозиції.

Скаржники (заявники), запрошені для розгляду відповідних скарг або пропозицій, можуть бути присутніми на засіданні комісії виключно під час надання усних та/або письмових пояснень по суті таких скарг або пропозицій.

14. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, які беруть участь у її засіданні.

Під час участі у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв'язку результати голосування членів комісії повинні бути такими, що чітко ідентифікуються засобами дистанційного зв'язку.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

У разі незгоди з прийнятим комісією рішенням член комісії може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання комісії.

15. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписують головуючий та секретар комісії.

Протокол засідання комісії повинен містити перелік осіб, які присутні на засіданні або які беруть участь у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв'язку, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, прийняті комісією рішення (у тому числі результати голосування), пропозиції та/або рекомендації щодо кожного питання, що виносилися на розгляд.

16. Скарги подаються Мінекономіки в паперовій або електронній формі за формою згідно з додатком 1 виключно:

учасником аукціону;

користувачем інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин;

орендодавцем;

оператором електронного майданчика.

17. Пропозиції подаються Мінекономіки в паперовій або електронній формі будь-якою особою за формою згідно з додатком 2.

18. Матеріали, що додаються до скарги або пропозиції, яка подається в електронній формі, виготовляються шляхом сканування з обов'язковим накладенням відповідним скаржником (заявником) кваліфікованого електронного підпису.

19. Скарги та пропозиції реєструються не пізніше наступного робочого дня з дня їх надходження до Мінекономіки.

20. Комісія розглядає скарги та пропозиції протягом 20 робочих днів з дати їх реєстрації Мінекономіки.

Строк розгляду скарг та пропозицій може бути продовжений за рішенням комісії на десять робочих днів з обґрунтуванням причини продовження строку.

21. Комісія у межах своїх повноважень встановлює наявність обставин, якими обґрунтовано скаргу або пропозицію, та інших обставин, які мають значення для її об'єктивного розгляду, і приймає рішення за результатами розгляду.

22. У разі недостатності інформації, поданої скаржником (заявником) для прийняття рішення, комісія може зобов'язати осіб, визначених пунктами 16 і 17 цього Порядку, подати документи (матеріали) та/або роз'яснення щодо здійснених дій (бездіяльності) або фактів (обставин) та перенести розгляд скарги або пропозиції на наступне засідання комісії з обов'язковим їх включенням до порядку денного.

23. Комісія за результатами розгляду скарг та пропозицій:

приймає рішення про встановлення або відсутність порушень порядку організації, проведення аукціонів та вжиття заходів для усунення таких порушень;

доводить до відома адміністратора електронної торгової системи обставини та факти, викладені у скарзі або пропозиції, та рішення комісії;

надає рекомендації щодо вдосконалення процесу проведення аукціонів.

24. За результатами розгляду скарги або пропозиції Мінекономіки надсилає витяг із протоколу засідання комісії відповідному орендодавцю, оператору електронного майданчика для розгляду та вжиття відповідних заходів.

Витяг із протоколу комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінекономіки не пізніше п'яти робочих днів після проведення відповідного засідання з дотриманням вимог законодавства щодо захисту персональних даних та надсилається скаржнику (заявнику).

25. Скарга залишається без розгляду комісією в разі, коли:

1) скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії);

2) усунення орендодавцем порушень, зазначених у скарзі;

3) до дня подання скарги орендодавцем прийнято рішення про відміну аукціону чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з таких рішень;

4) подання скарги особою, не передбаченою пунктом 16 цього Порядку.

26. У разі відкликання скарги або пропозиції скаржником/заявником комісія припиняє її розгляд.

27. Рішення комісії набирає чинності з дня його прийняття та є обов'язковим для виконання.


Додаток 1
до Порядку

ФОРМА
скарги

Форма скарги.doc
Завантажити

Додаток 2
до Порядку

ФОРМА
пропозиції

Форма пропозиції.doc
Завантажити
Пов'язані публікації
Новини законодавства
15:17
15:17

Документи, що набрали чинності 3 25 по 31 липня 2020 року

Постанова КМУ від 22.07.2020 № 639 «Про внесення змін до граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за раху...

Редакція

31.07.2020 735 0 0

Про затвердження Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025