• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 12.05.2007

Тип документа

Постанова

Номер документа

698

Дата затвердження

12.05.2007

Дата вступу в дію

12.05.2007

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Фінансове право

Постановою затверджено Порядок, який визначає механізм проведення Держаудитслужбою, її міжрегіональними територіальними органами (далі - органи Держаудитслужби) державного фінансового аудиту місцевих бюджетів.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 12 травня 2007 р. № 698
Київ

Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів

{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з
Постановами КМ № 968 від 07.09.2011, № 950 від 14.12.2016, № 578 від 04.07.2018}

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 968 від 07.09.2011
№ 950 від 14.12.2016
№ 578 від 04.07.2018
№ 922 від 03.11.2019
№ 795 від 09.09.2020}

З метою запровадження контролю за ефективним формуванням і виконанням місцевих бюджетів Кабінет Міністрів України постановляє:

{Вступна частина із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ № 578 від 04.07.2018}

Затвердити Порядок проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів, що додається.

{Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з
Постановами КМ № 968 від 07.09.2011, № 950 від 14.12.2016, № 578 від 04.07.2018}

 

Прем’єр-міністр України

В.ЯНУКОВИЧ

Інд. 34


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2007 р. № 698
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2018 р. № 578)

ПОРЯДОК
проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів

1. Цей Порядок визначає механізм проведення Держаудитслужбою, її міжрегіональними територіальними органами (далі - органи Держаудитслужби) державного фінансового аудиту місцевих бюджетів.

Державний фінансовий аудит місцевих бюджетів (далі - аудит) - вид державного фінансового аудиту, спрямований на проведення аналізу та перевірки законності та ефективності формування (складення, розгляд, затвердження) і виконання місцевих бюджетів, правильності ведення бухгалтерського обліку об’єктами аудиту, достовірності їх фінансової та бюджетної звітності, функціонування системи внутрішнього контролю та стану внутрішнього аудиту, а також стану використання рухомого і нерухомого майна, коштів, землі, природних ресурсів, що перебувають у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, та об’єктів їх спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

державний аудитор - посадова особа органу Держаудитслужби, яка наділена повноваженнями з проведення державного фінансового аудиту та користується правами, визначеними статтею 10 Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”;

аудиторські процедури - комплекс дій державного аудитора (аудиторська вибірка, методи і способи, формування та дослідження гіпотез аудиту (суджень державного аудитора щодо причин виникнення та наявності проблем, упущень і недоліків, порушень, ризиків), що спрямовані на отримання аудиторських доказів (документів, інформації, результатів опитування працівників об’єкта аудиту та учасників аудиту, що підтверджують аудиторські висновки) під час аудиту;

об’єкт аудиту - органи влади Автономної Республіки Крим, місцеві держадміністрації, органи місцевого самоврядування та місцевий фінансовий орган, щодо яких проводиться аудит;

учасник аудиту - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми і форми власності та суб’єкти підприємницької діяльності - фізичні особи, які беруть (брали) участь у виконанні місцевих бюджетів та/або використовували (отримували) рухоме та нерухоме майно, кошти, землю, природні ресурси, що перебувають у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, та об’єкти їх спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад, крім об’єктів аудиту.

Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України і Законі України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

3. Основними завданнями аудиту є:

1) проведення аналізу та перевірки:

обґрунтованості планування надходжень та витрат місцевих бюджетів;

стану виконання місцевих бюджетів, зокрема, шляхом проведення оцінки законності та ефективності управління бюджетними коштами, досягнення їх економії і цільового використання під час виконання місцевих бюджетів;

законності, ефективності і результативності діяльності об’єктів аудиту на всіх стадіях бюджетного процесу, зокрема їх управлінських рішень;

стану міжбюджетних відносин;

правильності ведення бухгалтерського обліку, достовірності фінансової та бюджетної звітності;

функціонування системи внутрішнього контролю та стану внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів;

2) розроблення пропозицій та рекомендацій щодо усунення виявлених під час аудиту недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому (далі - пропозиції та рекомендації).

4. Аудит проводиться такими етапами:

1) планування та організація аудиту (попереднє вивчення об’єкта аудиту, розроблення робочого плану, складення та затвердження програми аудиту).

Робочий план та програму аудиту складає керівник аудиту та подає на затвердження керівникові органу Держаудитслужби або одному з його заступників. Керівник аудиту подає для ознайомлення програму аудиту об’єкту аудиту одним із способів, визначених у пункті 13 цього Порядку;

2) проведення аудиторських процедур, формування і оформлення аудиторських доказів, підготовка аудиторських висновків, пропозицій та рекомендацій;

3) звітування за результатами аудиту шляхом оформлення та узгодження проекту звіту про результати аудиту (далі - звіт), підписання протоколу узгодження, формування, підписання звіту та подання звіту об’єкту аудиту;

4) здійснення моніторингу виконання наданих за результатами аудиту пропозицій та рекомендацій та результатів їх упровадження.

{Пункт 5 виключено на підставі Постанови КМ № 795 від 09.09.2020}

6. Під час проведення аудиту з метою дослідження гіпотез аудиту та отримання аудиторських доказів може здійснюватися збір інформації (отримання від учасника аудиту необхідних документів, інформації) такими способами:

за письмовим запитом органу Держаудитслужби;

державними аудиторами за місцезнаходженням учасника аудиту. Результати збору інформації таким способом відображаються в довідці, яка підписується державним аудитором та керівником учасника аудиту та додається до звіту.

7. Аудит проводиться згідно із затвердженим у встановленому порядку планом проведення заходів державного фінансового контролю, що розміщується на офіційному веб-сайті Держаудитслужби.

{Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 922 від 03.11.2019, № 795 від 09.09.2020}

8. Для проведення аудиту на кожного державного аудитора оформляється у двох примірниках направлення за встановленим Мінфіном зразком, яке підписує керівник органу Держаудитслужби.

{Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 795 від 09.09.2020}

9. Державні аудитори видають керівникові об’єкта аудиту чи його заступникові направлення в день виходу на проведення аудиту за місцезнаходженням об’єкта аудиту.

10. Загальна тривалість проведення аудиту становить не більш як 90 робочих днів.

11. Аудит проводиться групою державних аудиторів.

Керівництво групою державних аудиторів здійснює керівник аудиту, який визначається із складу групи державних аудиторів.

Склад групи державних аудиторів, строки проведення аудиту визначає орган Держаудитслужби відповідно до завдань аудиту.

12. Строк проведення аудиту може бути продовжено за рішенням керівника органу Держаудитслужби або заступника з одночасним внесенням в установленому порядку змін до плану проведення заходів державного фінансового контролю. При цьому загальна тривалість аудиту становить не більш як 90 робочих днів.

{Абзац перший пункту 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 795 від 09.09.2020}

У разі продовження строку проведення аудиту державні аудитори зобов’язані пред’явити керівнику об’єкта аудиту чи його заступникові направлення з відміткою про продовження строку його дії.

У разі зміни періоду проведення аудиту після внесення в установленому порядку змін до плану проведення заходів державного фінансового контролю нове направлення не оформляється.

13. У разі наявності обставин, що перешкоджають (унеможливлюють) проведенню аудиту (недопущення державних аудиторів, відсутність ведення бухгалтерського обліку, ненадання необхідних для перевірки документів, наявність інших об’єктивних і незалежних від органу Держаудитслужби причин), державний аудитор складає та підписує в установленому порядку в трьох примірниках акт про неможливість проведення аудиту (далі - акт).

Перший примірник акта надається об’єкту аудиту одним із таких способів:

особисто під підпис керівнику, його заступникові або головному бухгалтеру об’єкта аудиту;

через структурний підрозділ діловодства об’єкта аудиту з відміткою на другому примірнику акта про дату реєстрації в журналі вхідної кореспонденції об’єкта аудиту та підписом працівника структурного підрозділу діловодства, який здійснив реєстрацію;

рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням про вручення.

На другому та третьому примірниках акта, які залишаються в органі Держаудитслужби, зазначаються реквізити поштового відправлення, яке долучається до матеріалів аудиту.

14. Об’єкт аудиту забезпечує державним аудиторам місце для роботи, створення умов для зберігання документів, можливість користування службовим зв’язком, комп’ютерною, розмножувальною та іншою технікою, доступу до електронних баз, систем та програмних комплексів, що використовуються під час автоматизації провадження його фінансово-господарської діяльності, подання матеріалів, інформації, документів, необхідних для проведення аудиту та здійснення аудиторських процедур.

15. Керівник аудиту формує проект звіту та подає його об’єкту аудиту для ознайомлення не пізніше ніж за один робочий день до завершення строку проведення аудиту, визначеного в направленні з урахуванням продовження такого строку одним із способів, передбачених пунктом 13 цього Порядку.

{Пункт 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 795 від 09.09.2020}

16. Керівник та інші визначені ним працівники об’єкта аудиту ознайомлюються з проектом звіту та готують (у разі потреби) обґрунтовані коментарі до нього у письмовій формі у строк, що не перевищує десяти робочих днів з дня отримання такого проекту звіту одним із способів, визначених у пункті 13 цього Порядку.

17. Керівник та інші визначені ним працівники об’єкта аудиту разом із керівником аудиту та державними аудиторами обговорюють і узгоджують проект звіту у визначений органом Держаудитслужби у супровідному листі до проекту строк з урахуванням строку ознайомлення об’єкта аудиту з проектом звіту.

18. За результатами обговорення та узгодження проекту звіту складається протокол узгодження за формою згідно з додатком. Протокол підписує у день обговорення та узгодження проекту звіту керівник аудиту та керівник об’єкта аудиту по одному примірнику для органу Держаудитслужби та кожного об’єкта аудиту.

19. У разі коли за результатами обговорення та узгодження проекту звіту керівник аудиту не врахував коментарів об’єкта аудиту, протокол узгодження підписується з відповідною позначкою в ньому. Коментарі, не враховані під час узгодження проекту звіту, є невід’ємною частиною протоколу узгодження.

20. У разі відмови керівника об’єкта аудиту від узгодження проекту звіту та/або підписання протоколу узгодження керівник аудиту складає акт про відмову підписувати звіт, інформує про такий факт за рішенням керівника органу Держаудитслужби Кабінет Міністрів України, а також інші заінтересовані органи та робить відповідний запис у протоколі узгодження.

21. Керівник аудиту протягом трьох робочих днів з дня підписання протоколу узгодження складає та підписує по одному примірнику звіту для органу Держаудитслужби та кожного об’єкта аудиту.

22. Примірники звіту візує керівник аудиту на кожній сторінці із зазначенням на останній сторінці загальної кількості сторінок.

23. Керівник аудиту протягом трьох робочих днів з дня підписання протоколу узгодження подає відповідний примірник звіту об’єкту аудиту одним із способів, визначених у пункті 13 цього Порядку.

24. Разом із звітом керівник аудиту подає об’єкту аудиту супровідний лист із зазначенням строку інформування про виконання пропозицій та рекомендацій, наведеним у ньому.

25. Пропозиції та рекомендації, що містяться у звіті, обов’язкові до розгляду об’єктом аудиту.

26. Об’єкт аудиту у строк, визначений у листі органу Держаудитслужби, зазначеному в пункті 24 цього Порядку, інформує орган Держаудитслужби про стан та результати розгляду пропозицій та рекомендацій, заплановані та вжиті заходи, спосіб виконання зазначених у звіті пропозицій та рекомендацій і результати їх впровадження.

27. Орган Держаудитслужби проводить моніторинг стану врахування і виконання пропозицій та рекомендацій, відображених у звіті, та результатів їх впровадження.

28. Керівник Держаудитслужби інформує Міністра фінансів про результати аудиту та/або стан врахування і результати впровадження пропозицій та рекомендацій об’єктом аудиту і приймає рішення про таке інформування заінтересованих органів та громадськості.

{Абзац перший пункту 28 в редакції Постанови КМ № 922 від 03.11.2019}

Результати аудиту можуть оприлюднюватися у засобах масової інформації.

29. Орган Держаудитслужби з метою інформування громадськості розміщує звіт на офіційному веб-сайті Держаудитслужби.

{Порядок в редакції Постанови КМ № 578 від 04.07.2018}

 

 

Додаток
до Порядку

ПРОТОКОЛ
узгодження звіту про результати державного фінансового аудиту місцевих бюджетів

{Додаток в редакції Постанови КМ № 578 від 04.07.2018}

Пов'язані публікації
Роботодавцям
09:14
09:14

Надаємо допомогу працівникам і не працівникам підприємства: порядок обкладення ПДФО, ВЗ та ЄСВ

Баланс-Агро № 52 від 27 грудня 2022 року Наприкінці року після підбиття підсумків господарської діяльності багато підприємств надають різні види допомоги як працівникам, так і не працівникам підприємства. У консультації розповімо, як обкладаються ПДФО, військовим збором (далі – ВЗ) та ЄСВ дея...

Вера Богатова

26.12.2022 246 0 0

Роботодавцям
09:14
09:14

Новорічні подарунки працівникам та дітям: ПДФО, ВЗ, ЄСВ

Баланс-Агро № 52 від 27 грудня 2022 року Більшість роботодавців перед Новим роком придбавають святкові подарунки для працівників та їхніх дітей. І цей рік не став винятком. Адже, незважаючи на складну ситуацію в країні, ми не припиняємо підтримувати один одного. Водночас бухгалтер має знати, які по...

Олена Ткаченко

26.12.2022 253 0 0

Оплата праці та кадри
09:08
09:08

Новорічні подарунки працівникам та дітям: ПДФО, ВЗ, ЄСВ

Баланс № 52 від 27 грудня 2022 року Більшість роботодавців перед Новим роком придбавають святкові подарунки для працівників та їхніх дітей. І цей рік не став винятком. Адже, незважаючи на складну ситуацію в країні, ми не припиняємо підтримувати один одного. Водночас бухгалтер має знати, які податко...

Олена Ткаченко

26.12.2022 94 0 0

Оплата праці та кадри
09:01
09:01

Надаємо допомогу працівникам і не працівникам підприємства: порядок обкладення ПДФО, ВЗ та ЄСВ

Баланс № 52 від 27 грудня 2022 року Наприкінці року після підбиття підсумків господарської діяльності багато підприємств надають різні види допомоги як працівникам, так і не працівникам підприємства. У консультації розповімо, як обкладаються ПДФО, військовим збором (далі – ВЗ) та ЄСВ деякі ви...

Вера Богатова

26.12.2022 226 0 0

Юридичні питання
09:12
09:12

Державний контроль органів місцевого самоврядування: особливості воєнного часу

Баланс-Бюджет № 45 від 15 листопада 2022 року Діяльність місцевих органів влади підлягає контролю уповноваженими на цю функцію державними структурами. Це пов’язано, передусім, з тим, що місцева влада та утворені нею підприємства, установи, організації здійснюють управління та розпорядження ма...

Олександр Козка

14.11.2022 55 0 0

Юридичні питання.
14:45
14:45

Державний контроль органів місцевого самоврядування: особливості воєнного часу

Діяльність місцевих органів влади підлягає контролю уповноваженими на цю функцію державними структурами. Це пов’язано, передусім, з тим, що місцева влада та утворені нею підприємства, установи, організації здійснюють управління та розпорядження майном, бюджетними коштами та іншими активами тер...

Олександр Козка

14.11.2022 126 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
21:10
21:10

Використання авто співробітника у діяльності підприємства без укладання договору оренди

Бібліотека Баланс № 20 «Оренда та лізинг транспортних засобів» Розглянемо ситуацію, коли підприємство користується автомобілем свого співробітника у господарській діяльності та виплачує йому компенсацію. Ситуації, коли підприємство використовує автомобіль фізособи в рамках договорів ор...

Зінаїда Омельницька

30.10.2022 98 0 0

Оподаткування
09:22
09:22

Оподаткування негрошової допомоги фізособам: подарунки, медичне страхування, оренда житла, прощення боргу

Баланс № 41 від 11 жовтня 2022 року У чому суть питання? Багато підприємств підтримують своїх працівників, надаючи їм різні види заохочень у рамках так званого соціального пакету, зокрема в негрошовій формі. Питання оподаткування таких виплат завжди є актуальним. Про що стаття? Ми розглянемо на пр...

Ольга Целуйко

06.10.2022 227 0 1

Роботодавцям
09:05
09:05

Як оформити виплату працівникам матеріальної допомоги без ПДФО та ЄСВ

Баланс-Агро № 19 від 10 травня 2022 року Керівництво підприємства хоче надати матеріальну допомогу всім працівникам у зв’язку з воєнним станом. Чи можна виплатити частину неоподатковуваної матеріальної допомоги в розмірі 3 470 грн і частину оподатковуваної в сумі, яка перевищує цей розмір? Як...

Катерина Мудровська

10.05.2022 374 0 2

Оплата праці та кадри в С/Г
11:20
11:20

Як оформити виплату працівникам матеріальної допомоги без ПДФО та ЄСВ

Керівництво підприємства хоче надати матеріальну допомогу всім працівникам у зв’язку з воєнним станом. Чи можна виплатити частину неоподатковуваної матеріальної допомоги в розмірі 3 470 грн і частину оподатковуваної в сумі, яка перевищує цей розмір? Як правильно оформити наказ? Відповімо на ці...

Катерина Мудровська

09.05.2022 1051 0 3

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:00
09:00

Благодійна та інша допомога фізичним особам

Бібліотека Баланс № 7-8 «Воєнний стан: путівник бухгалтера» У зв’язку з воєнною агресією проти України та її обороною громадянами України багато хто із суб’єктів господарювання прагне надати благодійну допомогу фізособам – як працівникам, так і не працівникам своїх під...

Мирослава Гайдук

30.04.2022 117 0 0

Роботодавцям
11:15
11:15

Благодійна та інша допомога фізичним особам

Баланс-Агро № 12-13 від 28 березня 2022 року У зв’язку з воєнною агресією проти України та її обороною громадянами України багато хто із суб’єктів господарювання прагне надати благодійну допомогу фізособам – як працівникам, так і не працівникам своїх підприємств. Правила обкладен...

Мирослава Гайдук

29.03.2022 202 0 0

Оплата праці та кадри
11:38
11:38

Благодійна та інша допомога фізичним особам

Баланс № 12-13 від 28 березня 2022 року У зв’язку з воєнною агресією проти України та її обороною громадянами України багато хто із суб’єктів господарювання прагне надати благодійну допомогу фізособам – як працівникам, так і не працівникам своїх підприємств. Правила обкладення ПДФ...

Мирослава Гайдук

29.03.2022 249 0 1

Кадри та зарплата
12:09
12:09

Виплати померлому працівникові в запитаннях і відповідях

Баланс-Бюджет № 6 від 7 лютого 2022 року Здійснення виплат працівникам за різними статтями – для бухгалтера справа буденна. Однак іноді доводиться це робити, коли вже працівника не стає. У такій ситуації виникає безліч запитань щодо звільнення померлого працівника, остаточного розрахунку нале...

Сергій Кравцов

04.02.2022 180 0 0

Оплата праці та податки
09:08
09:08

Виплати померлому працівникові в запитаннях і відповідях

Здійснення виплат працівникам за різними статтями – для бухгалтера справа буденна. Однак іноді доводиться це робити, коли вже працівника не стає. У такій ситуації виникає безліч запитань щодо звільнення померлого працівника, остаточного розрахунку належних йому сум, виплати допомоги на похован...

Сергій Кравцов

01.02.2022 367 0 0

Кадри та зарплата
11:19
11:19

Допомога на поховання: у якому розмірі виплачується та як оподатковується?

Баланс-Бюджет № 4 від 24 січня 2022 року Такі ситуації, як виплата матеріальної допомоги на поховання, поодинокі, тому й відсутня практика дій у цьому разі. Чи виплачується матеріальна допомога на поховання за кошти бюджетної установи та в якому розмірі? Як оподатковується така допомога? Запитання...

Анна Ляшенко

21.01.2022 145 0 0

Кадровий облік.
16:00
16:00

Допомога на поховання: у якому розмірі виплачується та як оподатковується?

Такі ситуації, як виплата матеріальної допомоги на поховання, поодинокі, тому й відсутня практика дій у цьому разі. Чи виплачується матеріальна допомога на поховання за кошти бюджетної установи та в якому розмірі? Як оподатковується така допомога? Такі ситуації, як виплата матеріальної допомоги на ...

Анна Ляшенко

17.01.2022 473 0 2

Бюджет. Бухгалтерський огляд
10:43
10:43

Грошова допомога, виплачена держслужбовцю при виході на пенсію: чи нараховувати ЄВ

Статтею 7 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами і доповненнями визначена база нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі -Є...

Редакція

29.12.2021 70 0 0

Приватний підприємець
15:00
15:00

Навчання працівника в автошколі за рахунок підприємства

Предприятие, имея в собственности легковой автомобиль, решило за свой счет обучить управлению своего работника (менеджера), у которого нет удостоверения водителя. С текущего счета предприятия на текущий счет автошколы (ООО, не плательщик НДС, основной вид деятельности по КВЭД-2010 – 85.53 &laq...

Євгеній Губа

17.12.2021 802 0 0

Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025