• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження Пр...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 02.11.2007

Тип документа

Постанова

Номер документа

103

Дата затвердження

19.04.2007

Дата вступу в дію

02.11.2007

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджується Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів.

Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями

Наказ Міністерства економіки України
від 19 квітня 2007 року N 103

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
16 жовтня 2007 р. за N 1181/14448

Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 28 грудня 2016 року N 2149,
від 10 травня 2018 року N 632,
наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
 від 16 червня 2020 року N 1130

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення", а також з метою впровадження передових технологій продажу товарів НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Правила продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, що додаються.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99 N 199 "Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та вдома у покупців", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.04.99 за N 249/3542.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки України Слюсаренко О. О.

 

Міністр 

А. Кінах 

ПОГОДЖЕНО: 

  

Перший заступник Голови
правління Центральної спілки
споживчих товариств України 

 М. В. Людвічук 

Т. в. о. Голови
Державного комітету України
з питань технічного регулювання
та споживчої політики 

 І. Б. Саєвич 

Заступник Міністра
фінансів України 

 А. І. Мярковський 

В. о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва 

 К. О. Ващенко 


ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства економіки України
від 19 квітня 2007 р. N 103

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 жовтня 2007 р. за N 1181/14448  

ПРАВИЛА
продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями

Розділ I. Загальні положення

1.1. Ці Правила визначають відносини між споживачем і суб'єктом господарювання - продавцем товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями на підставі договору купівлі-продажу, укладеного на відстані чи поза торговельними або офісними приміщеннями, а також регламентують вимоги в дотриманні прав споживачів щодо належної якості, безпеки і належного торговельного обслуговування.

Ці Правила поширюються на суб'єктів господарювання сфери торгівлі незалежно від форм власності, які зареєстровані в установленому порядку.

Ці Правила спрямовані на поліпшення торговельного обслуговування населення шляхом максимального скорочення часу на придбання товарів, надання послуг з доставки товарів споживачам.

1.2. У цих Правилах уживаються терміни в такому значенні:

дистанційна торгівля - форма продажу товарів поза торговельними або офісними приміщеннями, за якої вибір товару та його замовлення не збігаються у часі з безпосереднім передаванням вибраного товару споживачем;

договір - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами (далі - розрахунковий документ);

договір, укладений на відстані, - договір, укладений продавцем із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку;

договір, укладений поза торговельними або офісними приміщеннями, - договір, укладений із споживачем особисто в місці, іншому ніж торговельні або офісні приміщення продавця;

засоби дистанційного зв'язку - телекомунікаційні мережі, поштовий зв'язок, телебачення, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані;

продаж товарів на замовлення - вид торгівлі, за якої споживач укладає договір купівлі-продажу товарів із продавцем на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку або здійснює їх попереднє замовлення безпосередньо в продавця.

У цих Правилах поняття "електронний документ" уживається у значенні, наведеному в Законі України "Про електронні документи та електронний документообіг".

(пункт 1.2 доповнено абзацом восьмим згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2016 р. N 2149)

1.3. Асортимент товарів, що продаються на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, визначається суб'єктом господарювання самостійно, крім товарів, продаж яких згідно із законодавством заборонений.

У випадках, передбачених законодавчими актами, суб'єкт господарювання, що здійснює продаж товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, повинен отримати відповідні документи дозвільного характеру та ліцензії.

(абзац другий пункту 1.3 із змінами, внесеними
 згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі
 та сільського господарства України від 16.06.2020 р. N 1130)

1.4. Суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити споживачів необхідною, достовірною, своєчасною та доступною інформацією про перелік послуг, що надаються, тарифи на них, час приймання і видачі замовлень, асортимент і ціни на товари, що пропонуються до продажу, години доставки замовлень, споживчі властивості товарів, строки їх придатності до споживання або гарантійні строки та строк служби.

На вимогу споживача продавець зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують якість, безпеку та ціну товарів.

Абзац третій пункту 1.4 виключено

(абзац третій пункту 1.4 у редакції наказу Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2016 р. N 2149,
виключено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки,
 торгівлі та сільського господарства України від 16.06.2020 р. N 1130,
у зв'язку з цим абзац четвертий вважати абзацом третім)

Суб'єкт господарювання відповідно до законодавства зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт реалізованих товарів в установленому порядку.

1.5. У разі реалізації товарів поза торговельними або офісними приміщеннями продавець зобов'язаний надати споживачеві документ, який засвідчує факт укладення договору і є підставою для виникнення взаємних прав та обов'язків. Такий документ повинен містити інформацію про:

1) дату укладення договору;

2) найменування та місцезнаходження продавця;

3) найменування товару;

4) ціну;

5) строк виконання робіт (надання послуг);

6) інші істотні умови договору;

7) права та обов'язки сторін договору.

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із законодавством.

1.6. У разі реалізації товарів за договором на відстані продавець повинен надати споживачеві інформацію про:

1) найменування продавця, його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;

2) основні характеристики товару;

3) ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;

4) гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом товару;

5) інші умови поставки або виконання договору;

6) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки товару;

7) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;

8) період прийняття пропозицій;

9) порядок розірвання договору.

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із законодавством.

Факт надання інформації повинен бути підтверджений письмово або за допомогою електронного повідомлення. Інформація, підтверджена таким чином, не може бути змінена продавцем в односторонньому порядку.

Якщо послуга надається засобами дистанційного зв'язку і оплачується через оператора телекомунікаційних послуг, підтвердження інформації не вимагається.

1.7. Споживач має право розірвати договір, укладений поза торговельними або офісними приміщеннями, за умови повідомлення про це продавця протягом чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями чи прийняття товару або першої поставки такого товару, за умови, що такий товар є річчю, а прийняття чи поставка товару відбувається пізніше часу одержання споживачем документа на їх продаж.

Продавець повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має право не повертати товар до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.

1.8. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.

Якщо відповідно до абзацу тринадцятого пункту 1.6 цього розділу підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.

У разі продажу матеріальних речей їх повернення також свідчить про розірвання договору.

Якщо підтвердження інформації не відповідає вимогам пункту 1.6 цього розділу, строк, протягом якого споживач має право розірвати договір, становить дев'яносто днів з моменту одержання такої інформації, або у разі продажу матеріальних речей - з моменту одержання товару або першої поставки товару. Якщо протягом цього строку підтвердження інформації було виправлене, споживач має право розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту одержання виправленого підтвердження.

1.9. У разі, коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

1) надання послуги або поставка товару електронними засобами зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку розірвання договору, визначеного у пункті 1.8 цього розділу, про що споживачу було повідомлено у підтвердженні інформації;

2) споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними.

1.10. Продавець повинен повернути сплачені гроші та відшкодувати витрати, понесені споживачем у зв'язку з поверненням продукції, протягом тридцяти днів з моменту одержання повідомлення споживача про недійсність договору.

У разі розірвання договору споживач повинен повідомити продавця про місце, де товар може бути повернений.

Договором може передбачатися, що товар, який був надісланий поштою, повинен у разі розірвання договору також бути повернений поштою.

Будь-які витрати, пов'язані з поверненням товару, покладаються на продавця. Продавець повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням товару.

1.11. У разі розірвання договору, укладеного на відстані чи поза торговельними або офісними приміщеннями, обов'язок споживача зберігати у себе товар припиняється по закінченні шістдесяти днів після його одержання. Якщо продавець не вживає заходів для повернення його собі протягом зазначеного періоду, такий товар переходить у власність споживача без виникнення зобов'язання з оплати його вартості.

Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати одержаний товар у незміненому стані.

Знищення, пошкодження або псування товару, що сталося не з вини споживача, не позбавляє його права на розірвання договору. Зменшення вартості товару внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки товару не позбавляє права споживача на розірвання договору.

1.12. Якщо споживачеві не було надано документ (електронний документ), який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями, такий правочин не є підставою для виникнення обов'язків для споживача.

(абзац перший пункту 1.12 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 28.12.2016 р. N 2149)

У разі ненадання документа (електронного документа) або підтвердження інформації споживач повідомляє продавця про недійсність договору.

(абзац другий пункту 1.12 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 28.12.2016 р. N 2149)

1.13. Якщо всупереч вимогам цього розділу протягом установлених строків продавець не здійснює повернення сплаченої суми грошей за товар у разі розірвання договору, споживачеві виплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день затримки повернення грошей.

1.14. Розрахунки за продані товари та надані послуги можуть здійснюватися готівкою та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) відповідно до законодавства. Разом з товаром споживачеві в обов'язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проданої продукції, який засвідчує факт купівлі товару та/або надання послуги.

1.15. Реклама товарів, що пропонуються для продажу на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, здійснюється відповідно до вимог законодавства про рекламу.

1.16. Продаж товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями проводиться із додержанням вимог правил продажу окремих видів продовольчих і непродовольчих товарів.

1.17. Транспортні засоби для перевезення споживачам продовольчих товарів повинні відповідати вимогам законодавства щодо безпеки та якості харчових продуктів.

1.18. Відпуск товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями проводиться в упакованому вигляді, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу або не випливає із суті зобов'язання. Упаковка товарів повинна відповідати вимогам відповідних санітарних правил та забезпечувати збереження товарів. 

Суб'єкт господарювання може надавати додаткові послуги з упаковки товарів у спеціальну тару, комплектування замовлень (наборів) у подарунковому оформленні, їх доставки.

Зразки спеціальної тари із зазначенням її вартості повинні бути виставлені на огляд споживача.

1.19. Суб'єкти господарювання, що здійснюють реалізацію товарів через спеціалізовані магазини, крамниці, магазини-склади, через відділи замовлень магазинів (крамниць), повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.

(пункт 1.19 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та
 сільського господарства України від 16.06.2020 р. N 1130)

1.20. Вимоги споживача до якості, безпеки, гарантійного ремонту та обміну товарів задовольняються суб'єктом господарювання відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Розділ II. Порядок продажу товарів на замовлення покупців

2.1. Суб'єкти господарювання можуть продавати товари на замовлення споживачів через спеціалізовані магазини, крамниці, магазини-склади, через відділи замовлень магазинів (крамниць), а також за допомогою засобів дистанційного зв'язку.

2.2. Замовлення на товари приймаються від споживачів у порядку, встановленому суб'єктом господарювання (безпосередньо у магазині, за допомогою засобів дистанційного зв'язку, за місцем роботи громадян на підприємствах, установах, організаціях, з доставкою).

2.3. Доставка замовлень проводиться в узгоджений зі споживачем час. Форма і порядок оплати за товари, що придбаваються, визначаються за погодженням між споживачем і суб'єктом господарювання.

2.4. Замовлення на продовольчі та непродовольчі товари оформлюється на бланку замовлення у двох примірниках, у якому зазначаються: найменування суб'єкта господарювання, назва товару, його ціна (за один кілограм або сто грамів, одиницю розфасовки, упаковки, штуку, один метр тощо), кількість, загальна вартість товару, вартість послуг, що надаються додатково, дата (час) виконання замовлення тощо.

Перший примірник оформленого бланка замовлення передається споживачу, другий - залишається у суб'єкта господарювання. Якщо проведена попередня оплата, то в бланку замовлення робиться спеціальна відмітка.

На товари споживачу видається розрахунковий документ із зазначенням усіх належних реквізитів.

2.5. При оплаті замовлення, що прийняте за допомогою засобів дистанційного зв'язку, споживачу видається перший примірник бланка замовлення з відміткою про оплату та дату (час) виконання замовлення, яка засвідчується підписом уповноваженої особи суб'єкта господарювання. На товари споживачу видається розрахунковий документ.

(абзац перший пункту 2.5 із змінами, внесеними згідно з
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 10.05.2018 р. N 632)

При передачі споживачу замовлення уповноважена особа суб'єкта господарювання забезпечує перевірку відповідності товарів виконаному замовленню.

На другому примірнику бланка замовлення споживач своїм підписом підтверджує отримання замовлення та сплату грошей.

2.6. При доставці прийнятого за допомогою засобів дистанційного зв'язку замовлення на непродовольчі товари, на які нормативно-правовими актами чи договором встановлено гарантійні строки, споживачу передається технічний паспорт чи інший документ, що його замінює. У цих документах обов'язково робиться відмітка про дату продажу (день доставки) та найменування суб'єкта господарювання, що виконав замовлення, яка засвідчується підписом уповноваженої особи суб'єкта господарювання.

(абзац перший пункту 2.6 із змінами, внесеними згідно з
 наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 28.12.2016 р. N 2149,
від 10.05.2018 р. N 632,
наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та
 сільського господарства України від 16.06.2020 р. N 1130)

Уповноважена особа суб'єкта господарювання повинна в обов'язковому порядку проінформувати споживача про найменування та місцезнаходження підприємства, що здійснює функції суб'єкта господарювання щодо прийняття претензій від споживачів, а також проводить ремонт, технічне обслуговування проданих товарів.

2.7. При виконанні прийнятого замовлення суб'єкт господарювання не має права вносити зміни до асортименту товарів і змінювати ціни на них без узгодження зі споживачем. У разі неможливості виконання договору через відсутність замовленого товару суб'єкт господарювання повинен негайно повідомити про це споживача, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди споживача на укладення договору.

Суб'єкт господарювання може використовувати стандартну умову у договорі про можливість заміни товару в разі його відсутності іншим товаром. Така умова вважатиметься справедливою, якщо:

1) інший товар відповідає меті використання замовленого товару;

2) має таку ж або кращу якість;

3) його ціна не перевищує ціни замовленого товару.

Про наявність такої умови у договорі споживач повинен бути повідомлений перед укладенням договору в порядку, передбаченому пунктом 1.6 розділу I цих Правил.

2.8. Якщо продаж товарів на замовлення здійснюється за допомогою засобів дистанційного зв'язку - за договором, укладеним на відстані, продавець повинен поставити споживачеві товар протягом прийнятного строку, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди споживача на укладення договору.

Розділ III. Порядок продажу товарів поза торговельними або офісними приміщеннями

3.1. Суб'єкт господарювання, зважаючи на свої можливості, визначає територію, на якій здійснюватиметься продаж товарів поза торговельними або офісними приміщеннями.

3.2. Уповноважена особа суб'єкта господарювання, який здійснює продаж товарів поза торговельними або офісними приміщеннями, повинна пред'явити споживачу документ, що підтверджує свою належність до суб'єкта господарювання та виконання відповідних обов'язків.

3.3. На товари, що продані поза торговельними або офісними приміщеннями, видається розрахунковий документ.

Споживачеві товарів, на які встановлені гарантійні строки, крім зазначених документів, видається технічний паспорт чи інший документ, що його замінює. У цих документах обов'язково робиться відмітка про дату продажу та найменування суб'єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, яка засвідчується підписом уповноваженої особи суб'єкта господарювання.

(абзац другий пункту 3.3 із змінами, внесеними згідно з
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
 від 10.05.2018 р. N 632)

Уповноважена особа суб'єкта господарювання повинна в обов'язковому порядку проінформувати споживача про найменування та місцезнаходження підприємства, що здійснює функції суб'єкта господарювання щодо прийняття претензій від споживачів, а також проводить ремонт, технічне обслуговування проданих товарів.

Розділ IV. Відповідальність суб'єкта господарювання

4.1. Суб'єкт господарювання у своїй діяльності повинен керуватися та дотримуватися вимог Законів України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про захист прав споживачів", "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833, та інших нормативно-правових актів, що регулюють торговельну діяльність.

(пункт 4.1 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства
 економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2016 р. N 2149)

4.2. Контроль за дотриманням цих Правил здійснюють органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

4.3. За порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із законодавством.

 

Директор департаменту
регуляторної політики 

 В. Жовтуха 

Пов'язані публікації
Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:54
09:54

Заборони та обмеження для інтернет-торгівлі

Бібліотека Баланс № 18 «Інтернет-торгівля: організація, розрахунки, облік» Суб'єктам господарювання, які мають намір зайнятися інтернет-торгівлею, слід знати, що деякі товари заборонено продавати через Інтернет. Щоб допомогти вам розібратися в цьому питанні та вберегти від штрафів, розп...

Олена Кантерман

18.09.2024 42 0 0

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:14
09:14

Як організувати роботу інтернет-магазину

Бібліотека Баланс № 18 «Інтернет-торгівля: організація, розрахунки, облік» У статті розповімо, що є інтернет-магазином, яких норм законодавства слід дотримуватися при здійсненні інтернет-торгівлі, а також які організаційні документи має оформити суб'єкт господарювання (далі – СГ),...

Олена Кантерман

18.09.2024 47 0 1

Публікації online видання Бібліотека «Баланс»
09:35
09:35

Дропшипінг: організаційні моменти та укладання договорів

Бібліотека Баланс № 18 «Інтернет-торгівля: організація, розрахунки, облік» Суть питання. Напевно, вам доводилося чути слово «дропшипінг», яке останнім часом часто використовується у сфері інтернет-торгівлі. По суті цим терміном позначають один із способів ведення бізнесу. Ба...

Олена Кантерман

18.09.2024 44 0 0

Бухгалтерський облік та фінзвітність
09:44
09:44

Дропшипінг: організаційні моменти та укладання договорів

Баланс № 15 від 9 квітня 2024 року Суть питання. Напевно, вам доводилося чути слово «дропшипінг», яке останнім часом часто використовується у сфері інтернет-торгівлі. По суті цим терміном позначають один із способів ведення бізнесу. Багато суб’єктів господарювання (далі – СГ...

Олена Кантерман

05.04.2024 108 0 0

Господарські операції
11:00
11:00

Дропшипінг: організаційні моменти та укладання договорів

Суть питання. Напевно, вам доводилося чути слово «дропшипінг», яке останнім часом часто використовується у сфері інтернет-торгівлі. По суті цим терміном позначають один із способів ведення бізнесу. Багато суб’єктів господарювання (далі – СГ) успішно використовують його практи...

Олена Кантерман

04.04.2024 345 0 1

Приватний підприємець
09:00
09:00

ФОП – єдинник планує продавати товари онлайн: який КВЕД обрати

Цивільне законодавство дозволяє ФОП здійснювати будь-які види діяльності, крім заборонених державою. А от Податковий кодекс установлює певні обмеження на види діяльності з метою оподаткування. Цивільне законодавство дозволяє ФОП здійснювати будь-які види діяльності, крім заборонених державою. А от П...

Олена Габрук

01.06.2021 840 0 1

Практика обліку
09:57
09:57

Інтернет-торгівля сільгосппродукцією: облік і розрахунки з покупцями

Баланс-Агро № 17 від 5 травня 2021 року Зі статті ви дізнаєтеся: які документи повинне видати покупцеві сільгосппідприємство, яке торгує сільгосппродукцією через свій сайт або сайт посередника; коли під час проведення розрахунків застосовують РРО або програмний РРО (далі – ПРРО); як вес...

Катерина Тихомирова

30.04.2021 78 0 0

Правова допомога
09:57
09:57

Продаж сільгосппродукції через Інтернет: створюємо сайт

Баланс-Агро № 17 від 5 травня 2021 року Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які мають намір продавати свою продукцію (насіння, продукти харчування і т. д.) через Інтернет. Ми розглянемо юридичні тонкощі, які необхідно враховувати аграріям при створенні інтернет-магазину та продажу продукці...

Маргарита Майоренко

30.04.2021 64 0 0

Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
09:00
09:00

Інтернет-торгівля сільгосппродукцією: облік і розрахунки з покупцями

Зі статті ви дізнаєтеся: які документи повинне видати покупцеві сільгосппідприємство, яке торгує сільгосппродукцією через свій сайт або сайт посередника; коли під час проведення розрахунків застосовують РРО або програмний РРО (далі – ПРРО); як вести облік операцій продажу через Інтернет....

Катерина Тихомирова

28.04.2021 174 0 1

Господарські операції в агросекторі
09:00
09:00

Продаж сільгосппродукції через Інтернет: створюємо сайт

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які мають намір продавати свою продукцію (насіння, продукти харчування і т. д.) через Інтернет. Ми розглянемо юридичні тонкощі, які необхідно враховувати аграріям при створенні інтернет-магазину та продажу продукції в режимі онлайн. Для кого ця стаття: д...

Маргарита Майоренко

28.04.2021 140 0 0

Каса та розрахунки
12:43
12:43

Які товари можна/не можна продавати через Інтернет?

Баланс № 11 від 22 березня 2021 року Що послужило приводом для написання статті. До редакції надійшло запитання від передплатника. Суть питання. У зв’язку з численними змінами, унесеними до податкового законодавства, просимо розповісти, що зараз можна, а що не можна продавати через інтернет-...

Ольга Целуйко

18.03.2021 77 0 0

Розрахунки
09:00
09:00

Які товари можна/не можна продавати через Інтернет

Що послужило приводом для написання статті. До редакції надійшло запитання від передплатника. Суть питання. У зв’язку з численними змінами, унесеними до податкового законодавства, просимо розповісти, що зараз можна, а що не можна продавати через інтернет-магазин. Що послужило приводом для на...

Ольга Целуйко

19.03.2021 537 0 2

Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025