• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про відповідальніст...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 15.11.1994

Тип документа

Закон

Номер документа

208/94-ВР

Дата затвердження

14.10.1994

Дата вступу в дію

15.11.1994

Суб'єкт нормотворчості

Верховна Рада України

Галузі

Адміністративне право

Закон встановлює відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

З А К О Н   У К Р А Ї Н И
 

Про відповідальність за правопорушення  у сфері містобудівної діяльності
 

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 46, ст.411 )
{ Вводиться в дію Постановою ВР
     N 239/94-ВР від 10.11.94, ВВР, 1994, N 46, ст.412 }
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
  N 607/96-ВР від 17.12.96, ВВР, 1997, N 6, ст. 49
  N 350/97-ВР від 17.06.97, ВВР, 1997, N 34, ст.214
  N 642/97-ВР від 18.11.97, ВВР, 1998, N 10, ст. 36
  N  783-XIV (  783-14 ) від 30.06.99, ВВР, 1999, N 34, ст.274
  N 1988-III ( 1988-14 ) від 21.09.2000, ВВР, 2000, N 46, ст.398
  N  762-IV  (  762-15 ) від 15.05.2003, ВВР, 2003, N 30, ст.247
  N 3370-IV  ( 3370-15 ) від 19.01.2006, ВВР, 2006, N 22, ст.184
  N 1026-V   ( 1026-16 ) від 16.05.2007, ВВР, 2007, N 34, ст.444
  N  509-VI  (  509-17 ) від 16.09.2008, ВВР, 2008, N 48, ст.358 }
{ Щодо визнання конституційними окремих положень див.
                               Рішення Конституційного Суду
        N 4-рп/2009 ( v004p710-09 ) від 03.02.2009 }
{ Із змінами, внесеними згідно із Законом
  N 1704-VI ( 1704-17 ) від 05.11.2009, ВВР, 2010, N 5, ст.41 }
{ В редакції Закону
  N 4220-VI ( 4220-17 ) від 22.12.2011, ВВР, 2012, N 29, ст.345 }
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
  N 5459-VI   ( 5459-17 ) від 16.10.2012, ВВР, 2013, N 48, ст.682
  N 5496-VI   ( 5496-17 ) від 20.11.2012, ВВР, 2014, N  1, ст.4
  N  222-VIII (  222-19 ) від 02.03.2015, ВВР, 2015, N 23, ст.158
  N  320-VIII (  320-19 ) від 09.04.2015, ВВР, 2015, N 28, ст.236
  N 1791-VIII ( 1791-19 ) від 20.12.2016, ВВР, 2017, N  4, ст.42
  N 1817-VIII ( 1817-19 ) від 17.01.2017, ВВР, 2017, N  9, ст.68 }
 

 

   { У тексті Закону слова "Державна архітектурно-будівельна       інспекція  України  або  її  територіальні  органи"  та       "Державна архітектурно-будівельна інспекція України  та       її  територіальні органи"  в  усіх  відмінках  замінено       словами   "центральний  орган   виконавчої   влади,  що       реалізує    державну  політику  з   питань   державного       архітектурно-будівельного  контролю"   у   відповідному       відмінку згідно із  Законом  N 5459-VI ( 5459-17 )  від       16.10.2012 }    

     Цей Закон   встановлює  відповідальність  юридичних  осіб  та  фізичних  осіб  -  підприємців   (суб'єктів   містобудування)   за  правопорушення у сфері містобудівної діяльності.  

     Стаття 1. Загальні положення  

     1. Правопорушеннями   у   сфері  містобудівної  діяльності  є  протиправні діяння    (дії     чи     бездіяльність)     суб'єктів  містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що  призвели  до  невиконання   або   неналежного   виконання   вимог,  установлених   законодавством,  будівельними  нормами,  державними  стандартами і правилами.  

     2. Вчинення суб'єктами містобудування правопорушень  у  сфері  містобудівної   діяльності   тягне   за   собою  відповідальність,  передбачену цим та іншими законами України.  

     Стаття 2. Відповідальність за правопорушення у сфері  містобудівної діяльності  

     1. Суб'єкти   містобудування,   які  здійснюють  проектування  об'єктів, експертизу проектів будівництва, несуть відповідальність  у  вигляді штрафу за передачу замовнику проектної документації для  виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва,  розробленої з  порушенням   вимог   законодавства,   містобудівної  документації,  вихідних   даних   для   проектування   об'єктів   містобудування,  будівельних  норм,  державних стандартів і правил, у тому числі за  нестворення   безперешкодного  життєвого  середовища  для  осіб  з  обмеженими  фізичними  можливостями  та  інших  маломобільних груп  населення,   незабезпечення   приладами  обліку  води  і  теплової  енергії,  а  також за заниження класу наслідків (відповідальності)  об'єкта  будівництва:  {  Абзац  перший частини першої статті 2 із  змінами,  внесеними  згідно  із Законами N 5496-VI ( 5496-17 ) від  20.11.2012, N 1817-VIII ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  

     проектна  організація  -  у  розмірі  дев'яноста  прожиткових  мінімумів для працездатних осіб;  

     експертна  організація  -  у розмірі вісімнадцяти прожиткових  мінімумів для працездатних осіб.  

     2.  Суб’єкти  містобудування,  які  є замовниками будівництва  об’єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що  виконують   функції   замовника  і  підрядника  одночасно,  несуть  відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення:  

     1)  виконання  підготовчих робіт без повідомлення про початок  їх  виконання,  а  також  наведення  недостовірних  даних у такому  повідомленні   -   у  розмірі  десяти  прожиткових  мінімумів  для  працездатних осіб;  

     2)  виконання  будівельних робіт без повідомлення про початок  їх  виконання,  а  також  наведення  недостовірних  даних у такому  повідомленні,  вчинене  щодо  об’єктів,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів з незначними наслідками  (СС1),  -  у  розмірі  тридцяти  шести  прожиткових  мінімумів для  працездатних осіб;  

     3)  виконання  будівельних  робіт без отримання дозволу на їх  виконання:  

     на   об’єктах,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  з  середніми наслідками (СС2), - у розмірі  трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     на   об’єктах,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  із  значними наслідками (СС3), - у розмірі  дев’ятисот прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     4)  експлуатація  або  використання  об’єктів будівництва, не  прийнятих  в експлуатацію, а також наведення недостовірних даних у  декларації  про  готовність  об’єкта  до  експлуатації  чи  в акті  готовності об’єкта до експлуатації, вчинені щодо:  

     об’єктів,  що за класом наслідків (відповідальності) належать  до  об’єктів  з  незначними наслідками (СС1), - у розмірі тридцяти  шести прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     об’єктів,  що за класом наслідків (відповідальності) належать  до  об’єктів  з  середніми  наслідками (СС2), - у розмірі трьохсот  сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     об’єктів,  що за класом наслідків (відповідальності) належать  до  об’єктів  із значними наслідками (СС3), - у розмірі дев’ятисот  прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     5)  незабезпечення замовником здійснення технічного нагляду у  випадках,   якщо   такий   нагляд   є   обов’язковим   згідно   із  законодавством,  -  у  розмірі  сорока  прожиткових  мінімумів для  працездатних осіб;  

     6) незабезпечення замовником здійснення авторського нагляду у  випадках,   якщо   такий   нагляд   є   обов’язковим   згідно   із  законодавством,  -  у розмірі п’ятдесяти прожиткових мінімумів для  працездатних осіб;  

     7) неподання чи несвоєчасне подання замовником інформації про  передачу  права  на  будівництво  об’єкта  іншому замовнику, зміну  генерального  підрядника  чи  підрядника,  осіб, відповідальних за  проведення   авторського   і  технічного  нагляду,  відповідальних  виконавців робіт, а також про коригування проектної документації у  випадках,  коли  подання такої інформації є обов’язковим згідно із  законодавством,  -  у  розмірі  двадцяти прожиткових мінімумів для  працездатних осіб.

{  Частина друга статті 2 із змінами, внесеними згідно із Законами  N  5496-VI  (  5496-17 ) від 20.11.2012, N 320-VIII ( 320-19 ) від  09.04.2015;  в  редакції  Закону  N  1817-VIII  (  1817-19  )  від  17.01.2017 }  

     3. Суб'єкти містобудування,  які виконують будівельні роботи,  несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення:  

     1)  виконання  підготовчих робіт без повідомлення про початок  їх   виконання  -  у  розмірі  десяти  прожиткових  мінімумів  для  працездатних осіб;

{  Пункт  1 частини третьої статті 2 в редакції Закону N 1817-VIII  ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  

     2)  виконання  будівельних робіт без повідомлення про початок  їх  виконання  щодо  об’єктів,  будівництво  яких  здійснюється на  підставі  будівельного  паспорта,  -  у розмірі десяти прожиткових  мінімумів для працездатних осіб;

{  Пункт  1 частини третьої статті 2 в редакції Закону N 1817-VIII  ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  

     3)  виконання  будівельних робіт без направлення повідомлення  про початок виконання таких робіт:  

     на   об’єктах,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  з незначними наслідками (СС1), - у розмірі  тридцяти шести прожиткових мінімумів для працездатних осіб;

{  Пункт  3 частини третьої статті 2 в редакції Закону N 1817-VIII  ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  

     4)  виконання  будівельних  робіт без отримання дозволу на їх  виконання:  

     на   об’єктах,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  з  середніми наслідками (СС2), - у розмірі  трьохсот сімдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     на   об’єктах,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  із  значними наслідками (СС3), - у розмірі  дев’ятисот прожиткових мінімумів для працездатних осіб;

{  Пункт  4 частини третьої статті 2 в редакції Закону N 1817-VIII  ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }    

     {  Пункт  5  частини  третьої  статті 2 виключено на підставі  Закону N 1817-VIII ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }    

     6) ведення  виконавчої  документації з порушенням будівельних  норм,  державних стандартів і  правил  -  у  розмірі  вісімнадцяти  прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     7) застосування    будівельних    матеріалів,    виробів    і  конструкцій,  що не  відповідають  державним  нормам,  стандартам,  технічним умовам,  проектним рішенням,  а також тих, що підлягають  обов'язковій  сертифікації,  але  не  пройшли  її,  -  у   розмірі  дев'яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     8) виконання будівельних робіт з порушенням вимог будівельних  норм,  державних стандартів і правил  або  затверджених  проектних  рішень   -  у  розмірі  сорока  п'яти  прожиткових  мінімумів  для  працездатних осіб.  

     4.   Суб'єкти  містобудування,  які  здійснюють  господарську  діяльність   з   будівництва  об’єктів,  що  за  класом  наслідків  (відповідальності)  належать  до  об’єктів  з  середніми  (СС2) та  значними   (СС3)   наслідками   за   переліком  видів  робіт,  які  визначаються    Кабінетом    Міністрів    України,   що   підлягає  ліцензуванню,   чи   доручають   виконання   окремих  видів  робіт  відповідальним  виконавцям,  які  згідно із законодавством повинні  мати кваліфікаційний сертифікат, несуть відповідальність у вигляді  штрафу  за  такі  правопорушення: { Абзац перший частини четвертої  статті  2  із  змінами,  внесеними  згідно  із Законами N 222-VIII  (   222-19   )  від  02.03.2015,  N  1817-VIII  (  1817-19  )  від  17.01.2017  }

     1) здійснення   господарської   діяльності,    що    підлягає  ліцензуванню,  без  отримання в установленому порядку ліцензії - у  розмірі дев'яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     2) залучення до виконання окремих видів робіт  відповідальних  виконавців,    які    не   мають   відповідного   кваліфікаційного  сертифіката,  у випадках,  коли такий  сертифікат  є  обов'язковим  згідно із законодавством, - у розмірі десяти прожиткових мінімумів  для працездатних осіб.  

     5. Суб'єкти  містобудування,  які   виготовляють   будівельні  матеріали,   вироби  та  конструкції,  несуть  відповідальність  у  вигляді штрафу за такі правопорушення:  

     1) виробництво  або  виготовлення   будівельних   матеріалів,  виробів, конструкцій, які підлягають обов'язковій сертифікації або  показники безпеки  яких  наводяться  в  нормативних  документах  і  підлягають  підтвердженню  відповідності  шляхом  сертифікації або  декларування,  але не пройшли їх,  - у  розмірі  шістдесяти  трьох  прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     2) виробництво   або   виготовлення  будівельних  матеріалів,  виробів,  конструкцій, які не відповідають вимогам державних норм,  стандартів  або  технічним умовам,  - у розмірі ста двадцяти шести  прожиткових мінімумів для працездатних осіб.  

     6.  Суб’єкти містобудування несуть відповідальність у вигляді  штрафу за такі правопорушення:  

     1)      невиконання      приписів      органів     державного  архітектурно-будівельного контролю щодо:  

     усунення  порушення вимог законодавства у сфері містобудівної  діяльності,  будівельних  норм,  стандартів  і  правил - у розмірі  п’ятнадцяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     зупинення  підготовчих  та  будівельних  робіт  -  у  розмірі  п’ятдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;  

     2)    недопущення    посадових    осіб   органів   державного  архітектурно-будівельного   контролю   на   об’єкти   будівництва,  підприємства  будівельної  галузі  для виконання покладених на них  функцій   -   у   розмірі   тридцяти   прожиткових  мінімумів  для  працездатних осіб.

{  Частина  шоста статті 2 із змінами, внесеними згідно із Законом  N   5496-VI   (  5496-17  )  від  20.11.2012;  в  редакції  Закону  N 1817-VIII ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  

     7.   Суб’єкти   містобудування,   що   залучаються   органами  державного   архітектурно-будівельного   контролю   до  проведення  перевірок,  несуть  відповідальність  у  вигляді штрафу за надання  недостовірних  чи  необґрунтованих висновків за результатами таких  перевірок   у   розмірі   тридцяти   прожиткових   мінімумів   для  працездатних осіб.

{ Частина сьома статті 2 в редакції Закону N 1817-VIII ( 1817-19 )  від 17.01.2017 }  

     8. Підприємства,  що  надають технічні умови щодо інженерного  забезпечення  об'єкта  будівництва,  несуть   відповідальність   у  вигляді штрафу за подання недостовірної інформації у складі раніше  наданих  технічних  умов  щодо  інженерного  забезпечення  об'єкта  будівництва,  відмову  у  наданні  технічних умов щодо інженерного  забезпечення об'єкта будівництва або порушення строку їх  надання;  неукладення  договору  про  забезпечення  об'єкта  будівництва  на  підставі  наданих  технічних  умов   або   непідключення   об'єкта  будівництва  до  інженерних  мереж  згідно з технічними умовами та  укладеним договором  про  забезпечення  об'єкта  будівництва  -  у  розмірі дев'яноста прожиткових мінімумів для працездатних осіб.  

     9. Дії,  передбачені  частинами першою - восьмою цієї статті,  вчинені суб'єктами містобудування, яких протягом року було піддано  стягненню за такі самі порушення, -  

     тягнуть за    собою    накладення   штрафу,   визначеного   у  відповідному абзаці цієї статті, у подвійному розмірі.  

     10. Притягнення суб'єктів містобудування до  відповідальності  не    звільняє   їх   від   відшкодування   заподіяної   внаслідок  правопорушення шкоди.  

     11. Штраф може бути  накладено  на  суб'єктів  містобудування  протягом  шести  місяців  з  дня виявлення правопорушення,  але не  пізніш як через три роки з дня його вчинення.  

     12. У разі вчинення суб'єктами містобудування двох або більше  правопорушень  штрафи  накладають  за кожне вчинене правопорушення  окремо.  

     13.   Суб’єкти   містобудування  несуть  відповідальність  за  правопорушення   у  сфері  містобудівної  діяльності,  вчинені  на  об’єкті,  що  належить до складу комплексу (будови), у межах класу  наслідків (відповідальності) такого об’єкта.

{  Статтю  2  доповнено  частиною  тринадцятою  згідно  із Законом  N 1817-VIII ( 1817-19 ) від 17.01.2017 }  {  Стаття  2  із  змінами, внесеними згідно із Законом N 1791-VIII  ( 1791-19 ) від 20.12.2016 }  

     Стаття 3. Органи, уповноважені розглядати справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності  

     1.   Справи  про  правопорушення,  передбачені  цим  Законом,  розглядаються:  

     1)     виконавчими     органами     з    питань    державного  архітектурно-будівельного  контролю  сільських,  селищних, міських  рад;  

     2)    структурними    підрозділами    з   питань   державного  архітектурно-будівельного  контролю  Київської та Севастопольської  міських державних адміністрацій;  

     3) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну  політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та  нагляду.  

     2. Накладати штраф в межах та відповідно до вимог, визначених  Законом  України "Про регулювання містобудівної діяльності", мають  право від імені:  

     1)  органів  державного  архітектурно-будівельного  контролю:  

     керівники    виконавчих    органів    з   питань   державного  архітектурно-будівельного  контролю  сільських,  селищних, міських  рад;  

     керівники   структурних   підрозділів   з  питань  державного  архітектурно-будівельного  контролю  Київської та Севастопольської  міських державних адміністрацій;  

     2)  органів  державного архітектурно-будівельного контролю та  нагляду  -  головні  інспектори  будівельного нагляду в Автономній  Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі.

{  Стаття  3  із  змінами,  внесеними  згідно із Законом N 5459-VI  (   5459-17  )  від  16.10.2012;  в  редакції  Закону  N  320-VIII  ( 320-19 ) від 09.04.2015 }  

     Стаття 4. Порядок накладення штрафів за правопорушення у  сфері містобудівної діяльності  

     1.  Порядок  накладення  штрафів  за  правопорушення  у сфері  містобудівної  діяльності  (  244-95-п  )  визначається  Кабінетом  Міністрів України.  

     2. Постанови про накладення штрафів за правопорушення у сфері  містобудівної діяльності, винесені посадовими особами, визначеними  у  частині другій статті 3 цього Закону, є виконавчими документами  і підлягають виконанню в установленому законом порядку.

{  Частина  друга статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом  N 320-VIII ( 320-19 ) від 09.04.2015 }  

     3. Штраф підлягає сплаті  у  п'ятнадцятиденний  строк  з  дня  вручення або надіслання постанови.  

     Копія завіреного  банком  платіжного документа,  що засвідчує  факт  сплати  суми  штрафу  в повному обсязі, надсилається органу,  яким  накладено  штраф. { Абзац другий частини третьої статті 4 із  змінами,  внесеними  згідно  із Законами N 5459-VI ( 5459-17 ) від  16.10.2012, N 320-VIII ( 320-19 ) від 09.04.2015 }  

     У разі несплати штрафу в зазначений  строк  другий  примірник  постанови  надсилається  органу  державної  виконавчої  служби для  виконання постанови в примусовому порядку.  

     Не підлягає виконанню постанова,  яку  не  було  звернуто  до  виконання протягом двох років з дня винесення.  

     Стаття 5. Оскарження рішень у справах про порушення вимог   законодавства у сфері містобудівної діяльності  

     1.  Постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері  містобудівної  діяльності  може бути оскаржено до суду протягом 15  днів  з дня її винесення з повідомленням про таке оскарження у той  самий строк органу, який виніс постанову.

{  Частина  перша статті 5 в редакції Закону N 320-VIII ( 320-19 )  від 09.04.2015 }    

 Президент України 

                                       Л.КУЧМА

 м. Київ, 14 жовтня 1994 року
          N 208/94-ВР

 

Пов'язані публікації
Господарські операції
16:51
16:51

Ємність для зберігання пального: проблеми, що виникли після Постанови ВСУ, та шляхи їх розв’язання

Ця стаття буде корисною передусім для тих суб’єктів господарювання (далі – СГ), які мають АЗС з установленим автомобільним газовим заправним пунктом (далі – АГЗП). Водночас усім СГ, які зберігають пальне у будь-яких ємностях, також варто дізнатися про правові висновки, сформульован...

Катерина Чучаліна

04.09.2019 2305 0 0

Господарські операції
10:07
10:07

Отримуємо ліцензію на будівництво: основні правила

Із цієї статті ви дізнаєтеся: які види будівельних робіт підлягають ліцензуванню, який орган видає ліцензію та які вимоги встановлено для її отримання. Що можна зробити на практиці: скориставшись нашими рекомендаціями, в оперативні строки підготувати необхідний пакет документів для отримання ліцен...

Маргарита Майоренко

14.03.2019 785 0 0

Перевірки
08:41
08:41

Архітектурний контроль: від перевірок до відповідальності

Де закінчується мораторій Із консультації ви дізнаєтеся, які органи здійснюють архітектурний контроль, які перевірки проводяться у сфері містобудування, які повноваження перевіряючих, а також заходи відповідальності за порушення у сфері будівельної діяльності. Загальні положення Державний архітекту...

Анастасія Шевченко

03.08.2018 464 0 0

Перевірки
09:06
09:06

Особливості проведення перевірок органами ДАБК: порядок і штрафи

Акценти цієї статті: за якими підставами і з якою періодичністю проводяться перевірки органами державного архітектурно-будівельного контролю (далі – органи ДАБК); які права та обов'язки є у підприємства при проведенні таких перевірок; які штрафи можуть накласти органи ДАБК за результатами перев...

Маргарита Майоренко

29.12.2017 1340 0 1

Господарські операції
09:15
09:15

Відповідальність у сфері будівництва

В Україні діє ряд законодавчих і нормативних актів, будівельних норм, державних стандартів і правил, що регламентують умови, правила та порядок діяльності у сфері будівництва. У цій консультації йтиметься про відповідальність юридичних осіб і підприємців – замовників будівництва та підрядників, які ...

Валерія Іванова

06.11.2017 1709 0 0

Господарські операції
13:22
13:22

Ліцензування будівельної діяльності

Ви ведете господарську діяльність, пов'язану з будівництвом, або тільки плануєте її розпочати? Тоді вам обов'язково потрібно знати все про ліцензування даного виду діяльності: які види робіт підлягають ліцензуванню, які вимоги до суб'єкта господарювання (далі – СГ), який бажає отримати ліцензію, куд...

Вікторія Котович

23.10.2017 22369 0 1

Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням