• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 16.09.2015

Тип документа

Постанова

Номер документа

694

Дата затвердження

14.09.2015

Дата вступу в дію

16.09.2015

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджено Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, який визначає механізм адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, створення та функціонування якого передбачено Законом України “Про відкритість використання публічних коштів”.

Визначено призначення веб-порталу, встановлено основні вимоги до нього та обов’язки адміністратора та вимоги до захисту інформації, розміщеної на веб-порталі.

Доступ до інформації, оприлюдненої на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, є вільним та безоплатним

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 14 вересня 2015 р. № 694

Київ

Про затвердження Порядку адміністрування
єдиного веб-порталу використання

публічних коштів

Відповідно до частини третьої статті 2 Закону України “Про відкритість використання публічних коштів” Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, що додається.

Прем’єр-міністр України

А. ЯЦЕНЮК

Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України
від 14 вересня 2015 р. № 694

ПОРЯДОК
адміністрування єдиного веб-порталу
використання публічних коштів

Загальні питання

1. Цей Порядок визначає механізм адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, створення та функціонування якого передбачено Законом України “Про відкритість використання публічних коштів” (далі — Закон). Доступ до інформації, оприлюдненої на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (далі — веб-портал), є вільним та безоплатним.

2. Оприлюднення інформації про використання публічних коштів на веб-порталі є безоплатним.

3. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

адміністратор — уповноважений суб’єкт, який створює та забезпечує підтримку функціонування веб-порталу;

користувач — суб’єкт звернення (фізична, юридична особа);

суб’єкти надання інформації про використання публічних коштів — розпорядники та одержувачі коштів державного і місцевих бюджетів, суб’єкти господарювання державної і комунальної власності, Національний банк, державні банки, державні цільові фонди, а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування та органи Пенсійного фонду України відповідно до вимог Закону;

оприлюднення інформації про використання публічних коштів — розміщення інформації на веб-порталі у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дає змогу їх автоматизовано обробляти електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

4. Відповідальність cуб’єкта надання інформації про використання публічних коштів та адміністратора за неоприлюднення інформації, оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації, несвоєчасне оприлюднення інформації визначається відповідно до вимог Закону.

Призначення веб-порталу, основні вимоги
до нього та обов’язки адміністратора

5. Веб-портал ведеться з метою забезпечення доступу користувачів до інформації про використання публічних коштів з використанням Інтернету і є офіційним державним інформаційним ресурсом в Інтернеті, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом.

6. Веб-портал забезпечує вільний доступ користувачів до інформації про використання публічних коштів, можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації, що оприлюднена на веб-порталі.

7. Інформація оприлюднюється на веб-порталі окремо за такими розділами:

інформація про використання коштів державного і місцевих бюджетів;

інформація про використання коштів суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отриманих ними від провадження їх господарської діяльності;

інформація про використання коштів Пенсійного фонду України;

інформація про використання коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Інформація за зазначеними розділами оприлюднюється у строки, визначені Законом, та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.

8. Інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку оприлюднюється у режимі реального часу та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.

9. Функціональні можливості веб-порталу забезпечують:

можливість розміщення інформації суб’єктами надання інформації про використання публічних коштів у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дає змогу їх автоматизовано обробляти електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання;

систематизацію оприлюдненої інформації;

можливість пошуку інформації за різними критеріями, строком оприлюднення, за контекстом;

представлення інформації у зручному для сприйняття вигляді;

захист інформації від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до неї шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;

реєстрацію подій, що відбуваються на веб-порталі і стосуються його безпеки.

10. Адміністратор розміщує веб-портал на програмно-апаратному комплексі Мінфіну, забезпечує цілодобову безперебійну роботу веб-порталу, забезпечує доступ до оприлюдненої інформації про використання публічних коштів та її збереження в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.

11. Реєстрація суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів здійснюється у порядку, затвердженому Мінфіном.

12. Адміністратор забезпечує використання на веб-порталі єдиних інформаційних класифікаторів, довідників, реєстрів та ідентифікаторів.

13. Інформація про використання публічних коштів оприлюднюється за затвердженими Мінфіном формами та форматами даних.

14. Адміністратор здійснює створення, адміністрування та підтримку функціонування веб-порталу за рахунок коштів державного бюджету.

15. Суб’єкт надання інформації про використання публічних коштів здійснює оприлюднення інформації на веб-порталі відповідно до затверджених Мінфіном форм та форматів даних.

Вимоги до захисту інформації,
розміщеної на веб-порталі

16. Адміністратор забезпечує захист інформації, розміщеної на веб-порталі, відповідно до законодавства.

17. Захист інформації, розміщеної на веб-порталі, забезпечується із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в установленому законодавством порядку.

18. Адміністратор здійснює управління засобами захисту розміщеної на веб-порталі інформації. Реєстраційні дані (протоколи аудиту) повинні бути захищені від несанкціонованої модифікації та знищення.

19. Підсистема захисту інформації, розміщеної на веб-порталі, повинна включати автоматизовані засоби аналізу реєстраційних даних суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів.

20. У підсистемі захисту інформації веб-порталу повинні використовуватися паролі.

21. Підсистема захисту інформації повинна автоматично блокувати сесії суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів і додатків після завершення заданого часу відсутності їх активності.

22. Адміністратор контролює:

розмежування доступу суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів до захищених ресурсів веб-порталу на рівні завдань та інформаційних масивів;

ідентифікацію та автентифікацію суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів;

перевірку повноважень суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів;

реєстрацію подій, пов’язаних з доступом до ресурсів веб-порталу, результатів ідентифікації та автентифікації суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів, фактів зміни повноважень суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів, результатів перевірки цілісності засобів захисту інформації;

блокування несанкціонованих дій щодо захищених ресурсів.

23. Адміністратор забезпечує належне функціонування веб-порталу шляхом дотримання вимог щодо цілісності програмного забезпечення, яке використовується для оброблення розміщеної на веб-порталі інформації, а також здійснення антивірусного захисту такої інформації.

Пов'язані публікації
Застосування КЕКВ і бюджетне планування.
08:03
08:03

Усе про Є-data: реєстрація, форми, звіти, відповідальність

Офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів, є веб-портал Є-data. Розглянемо особливості роботи з ним. Нормативна база Умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання публічних коштів розпо...

Наталія Жовницька

22.12.2018 34458 0 2

Про затвердження Порядку адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням