• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 26.07.2016

Тип документа

Наказ

Номер документа

186

Дата затвердження

18.05.2016

Дата вступу в дію

26.07.2016

Суб'єкт нормотворчості

Міністерство екології та природних ресурсів України

Галузі

-

Цей Порядок визначає механізм функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами (далі - Система).

Зокрема, система забезпечує:

- доступ суб'єктів звернення до інформації про порядок здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами в електронній формі через веб-сайт Системи;

- доступ до електронних форм декларацій та їх подання через веб-сайт Системи;

- реєстрацію, опрацювання та розгляд електронних декларацій відповідальними особами;

- надання інформації про стан та результати розгляду електронних декларацій суб'єктам звернення;

- захист інформації, що обробляється у Системі, відповідно до вимог чинного законодавства;

- підтвердження цілісності електронних декларацій та ідентифікації суб'єкта зверненн

- накладання ЕЦП на заповнені електронні форми;

МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

18.05.2016 N 186

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
04 липня 2016 р. за N 916/29046

Про затвердження Порядку функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

Відповідно до пункту 3 Порядку подання декларації про відходи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року N 118, та з метою запровадження електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами, що додається.

2. Департаменту екологічної безпеки (С. І. Лук'янчук) забезпечити подання цього наказу у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр                                                                                                                                  О. Семерак

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державного агентства
з питань електронного
урядування України                                                                                                         О. В. Риженко

Перший заступник Міністра
регіонального розвитку, будівництва
та житлово-комунального
господарства України                                                                                                         В. А. Негода

Перший заступник Голови
Державної служби спеціального
зв'язку та захисту інформації України                                                                              О. М. Чаузов

Виконувач обов'язків Міністра
економічного розвитку
і торгівлі України                                                                                                                 Ю. Клименко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України
18 травня 2016 року N 186

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
04 липня 2016 р. за N 916/29046

 

ПОРЯДОК
функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає механізм функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами (далі - Система) відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року N 118 "Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми".

2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:

веб-сайт Системи - відокремлена частина Системи в мережі Інтернет, яка призначена для інформування суб'єктів звернення, подання документів, необхідних для здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами, в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП);

відповідальна особа - спеціаліст структурного підрозділу з питань екології та природних ресурсів органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, який має право доступу до Системи;

дозвільний орган - орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;

електронна декларація - декларація про відходи, яка подається суб'єктом звернення через Систему;

електронний кабінет Системи - частина Системи з обмеженим доступом, яка призначена для опрацювання та реєстрації декларацій з використанням ЕЦП відповідальними особами;

єдиний реєстр декларацій - відкрита для загального доступу база даних зареєстрованих декларацій;

право доступу - перелік дій, які відповідальна особа має право виконувати у Системі;

суб'єкт звернення - суб'єкт господарювання у сфері поводження з відходами, який подає електронну декларацію.

Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про електронний цифровий підпис", "Про відходи".

3. Документи, необхідні для здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами, в електронній формі подаються з використанням ЕЦП відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис".

Використання ЕЦП відповідальними особами здійснюється відповідно до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року N 1452.

4. Система забезпечує:

доступ суб'єктів звернення до інформації про порядок здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами в електронній формі через веб-сайт Системи;

доступ до електронних форм декларацій та їх подання через веб-сайт Системи;

реєстрацію, опрацювання та розгляд електронних декларацій відповідальними особами;

надання інформації про стан та результати розгляду електронних декларацій суб'єктам звернення;

захист інформації, що обробляється у Системі, відповідно до вимог чинного законодавства;

підтвердження цілісності електронних декларацій та ідентифікації суб'єкта звернення;

накладання ЕЦП на заповнені електронні форми;

надсилання електронних декларацій до дозвільного органу із фіксацією часу відправлення та отримання, цілісності та автентичності документів, зазначенням суб'єкта звернення та можливістю надання відомостей, що дозволяють фіксувати етапи опрацювання та розгляду електронних декларацій;

перевірку цілісності електронних декларацій;

ідентифікацію суб'єкта звернення з використанням ЕЦП;

авторизацію відповідальної особи в Системі;

реєстрацію та прийняття до роботи електронних декларацій;

автоматичне формування повідомлення про стан розгляду електронної декларації з метою інформування суб'єктів звернення;

автоматичний контроль за дотриманням строків здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами в електронній формі;

оперативний пошук електронних декларацій за їх реквізитами;

зберігання електронних декларацій у Системі;

формування інформаційних звітів;

управління правами доступу до інформації в Системі.

5. Держателем та адміністратором Системи є Міністерство екології та природних ресурсів України.

II. Функціонування Системи

1. Надання та позбавлення права доступу відповідальних осіб до Системи здійснюються керівником структурного підрозділу з питань екології та природних ресурсів дозвільного органу за погодженням з Мінприроди.

2. Електронна декларація має такі статуси у Системі залежно від етапу її розгляду та опрацювання:

"Нова" - електронна декларація, яка надійшла від суб'єкта звернення через Систему;

"Прийнята" - електронна декларація, яку прийнято до роботи відповідальною особою шляхом перевірки дійсності ЕЦП та присвоєння вхідного номера;

"Не прийнята Системою" - електронна декларація, яка не прийнята Системою у зв'язку із непідтвердженням дійсності ЕЦП;

"Повернута" - електронна декларація, яку повернуто для виправлення/уточнення наданих відомостей;

"Зареєстрована" - електронна декларація, яку зареєстровано в єдиному реєстрі декларацій.

3. Електронна декларація, що надійшла до Системи, відображається у розділі "Нові" електронного кабінету Системи.

4. На кожну електронну декларацію автоматично створюється реєстраційна картка декларації, яка містить:

електронну декларацію, підписану ЕЦП суб'єкта звернення;

інформацію про електронну декларацію;

інформацію про суб'єкта звернення (найменування суб'єкта господарювання, ЕЦП, адресу електронної пошти, номер телефону);

дату подання декларації.

5. Відповідальна особа входить в електронний кабінет Системи та здійснює опрацювання електронних декларацій у розділі "Нові" у день їх надходження у такому порядку:

1) здійснення розгляду реєстраційної картки декларації та проведення перевірки дійсності ЕЦП суб'єкта звернення за допомогою автоматизованих засобів Системи;

2) у разі підтвердження дійсності ЕЦП відповідальна особа:

забезпечує присвоєння вхідного номера у форматі для діловодства для вхідних документів дозвільного органу;

вказує вхідний номер у реєстраційній картці електронної декларації, а також кінцевий строк її опрацювання;

присвоює статус електронній декларації - "Прийнята". Після присвоєння електронній декларації статусу "Прийнята" Система автоматично формує та відправляє повідомлення про стан розгляду електронної декларації на електронну пошту суб'єкта звернення;

3) у разі непідтвердження дійсності ЕЦП відповідальна особа переводить електронну декларацію у статус "Не прийнята Системою". Після присвоєння статусу електронній декларації на "Не прийнята Системою" Система автоматично формує та відправляє інформацію стосовно непідтвердження дійсності ЕЦП на електронну пошту суб'єкта звернення.

6. Відповідальна особа здійснює розгляд електронної декларації та залежно від результатів розгляду змінює статус декларації на "Зареєстрована" або "Повернута":

1) у разі повернення електронної декларації суб'єкту звернення для виправлення/уточнення відповідальна особа:

натискає кнопку "Повернути";

зазначає підставу для повернення декларації для виправлення/уточнення у текстовому полі;

змінює статус електронної декларації у Системі на "Повернута". Після зміни статусу електронної декларації на "Повернута" Система автоматично формує та відправляє повідомлення про стан розгляду електронної декларації та підставу для повернення декларації для виправлення/уточнення на електронну пошту суб'єкта звернення;

2) у разі внесення декларації до єдиного реєстру декларацій, яку буде зареєстровано, відповідальна особа:

натискає кнопку "Зареєструвати". Система автоматично генерує поточну дату та реєстраційний номер декларації в єдиному реєстрі декларацій;

проводить процедуру накладання ЕЦП на електронну декларацію. Після накладання ЕЦП процес реєстрації декларації в єдиному реєстрі декларацій буде завершено;

змінює статус електронної декларації у Системі на "Зареєстрована". Після зміни статусу електронної декларації на "Зареєстрована" Система автоматично формує та відправляє повідомлення про стан розгляду електронної декларації та номер декларації в єдиному реєстрі декларацій на електронну пошту суб'єкта звернення.

7. З метою внесення декларації, яка надійшла у паперовому вигляді через Центр надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП), до єдиного реєстру декларацій відповідальна особа:

1) користується вкладкою "Додати декларацію";

2) заповнює інформацію про суб'єкта звернення (найменування суб'єкта господарювання, код згідно з ЄДРПОУ, код згідно з КОАТУУ, юридичну адресу, адресу електронної пошти, телефон) та натискає "Далі";

3) заповнює електронну декларацію про відходи відповідно до відомостей, вказаних у декларації, наданій у паперовій формі;

4) прикріпляє до заповненої декларації її електронну версію, яку було подано через ЦНАП, скориставшись функцією "Обрати файл", після чого натискає "Далі";

5) підписує електронну декларацію шляхом накладання ЕЦП. Після успішного накладання ЕЦП Система автоматично переміщує заповнену декларацію до розділу "Нові";

6) натискає кнопку "Зареєструвати". Система автоматично генерує поточну дату та реєстраційний номер декларації в єдиному реєстрі декларацій;

7) проводить процедуру накладання ЕЦП на електронну декларацію. Після накладання ЕЦП процес реєстрації декларації в єдиному реєстрі декларацій буде завершено.

Система автоматично додає інформацію про реєстраційний номер декларації в єдиному реєстрі декларацій в реєстраційну картку електронної декларації;

8) переносить номер реєстрації декларації в єдиному реєстрі декларацій на паперову форму декларації та надсилає її до ЦНАП.

8. Забезпечення захисту інформації у Системі здійснюється із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю, яка являє сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, спрямованих на унеможливлення витоку, перехоплення, втрати, знищення, модифікації та блокування інформації.

Заступник директора - начальник
Відділу оцінки впливу на довкілля
Департаменту екологічної безпеки                                                                                 С. І. Лук'янчук

 

 

 

Пов'язані публікації
Новини законодавства
08:11
08:11

Декларацію про відходи вже можна подати електронно

26 липня набув чинності наказ Мінприроди від 18.05.16 р. № 186 Про затвердження Порядку функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами . Декларація про відходи подається одночасно в паперовій та електронній формі в центр надання адміністративних по...

Редакція

27.07.2016 1408 0 0

Новини законодавства
08:31
08:31

Механізм функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

Мінприроди прийняло наказ від 18.05.16 р. № 186 Про затвердження Порядку функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами . Цей Порядок визначає механізм функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами ...

Редакція

19.07.2016 251 0 0

Про затвердження Порядку функціонування електронної системи здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025

Швидка реєстрація

Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.

E-mail

Введіть e-mail

П.І.Б.

Введіть П.І.Б.

Телефон

Введіть номер телефону

Виберіть посада

Дякуємо за реєстрацію на сайті Uteka.ua.
Для підтвердження вашого e-mail адреси вам на пошту було відправлено листа.
Будь ласка, перейдіть за посиланням зазначеної в листі.

Надіслати повторно е-мейл з підтвердженням