• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Про затвердження По...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 03.06.2002

Тип документа

Постанова

Номер документа

506

Дата затвердження

11.04.2002

Дата вступу в дію

03.06.2002

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Адміністративне право

Постановою затверджено Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів.

Цей Порядок визначає відносини між споживачами, які придбавають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб, та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни товарів.

Взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 11 квітня 2002 р. N 506

Київ

Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів

Із змінами і доповненнями, внесеними
 постановами Кабінету Міністрів України
 від 10 серпня 2004 року N 1022,
від 2 липня 2008 року N 598,
 від 2 лютого 2011 року N 103,
від 16 березня 2017 року N 231,
від 22 березня 2017 року N 161,
від 10 травня 2018 року N 353

Відповідно до підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 Податкового кодексу України та Закону України "Про захист прав споживачів" Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

(вступна частина із змінами, внесеними згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. N 103)

1. Затвердити Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів (додається).

2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, Міністерству економічного розвитку і торгівлі, Державній службі технічного регулювання, Державній податковій службі, Державному агентству з управління державними корпоративними правами та майном забезпечити в межах своїх повноважень здійснення постійного контролю за дотриманням затвердженого цією постановою Порядку.

(пункт 2 у редакції постанови Кабінету  Міністрів України від 02.02.2011 р. N 103)

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2000 р. N 506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів" (Офіційний вісник України, 2000 р., N 52, ст. 2273).

4. Ця постанова набирає чинності через 30 днів після опублікування.

Прем'єр-міністр України 

А. КІНАХ 

Інд. 25


  ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 квітня 2002 р. N 506 

 

ПОРЯДОК
гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає відносини між споживачами, які придбавають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб (далі - споживачі), та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни товарів (далі - виконавець).

Взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами.

2. До технічно складних побутових товарів належать непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний термін.

Абзац другий пункту 2 виключено

(згідно з постановою Кабінету  Міністрів України від 16.03.2017 р. N 231)

2 1. Дія цього Порядку не поширюється на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну дорожніх транспортних засобів, які підлягають реєстрації в територіальних органах з надання сервісних послуг МВС.

(Порядок доповнено пунктом 2 1 згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 10.08.2004 р. N 1022, пункт 2 1 із змінами, внесеними згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 р. N 161)

3. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.

Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.

Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.

4. В експлуатаційному документі на товар як вітчизняного, так і іноземного виробництва (технічному паспорті чи в іншому документі, що додається до товару) зазначається:

гарантійний термін зберігання - термін, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів. Гарантійний термін зберігання обчислюється від дати виготовлення товару і закінчується датою, визначеною виробником;

гарантійний термін експлуатації - термін, протягом якого гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання споживачем правил користування і протягом якого виробник (продавець, виконавець) виконує гарантійні зобов'язання.

5. Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізовано через торговельну мережу, обчислюється від дати його продажу споживачеві.

У разі здійснення продажу товарів за зразками, з пересиланням поштою, а також у разі коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний термін експлуатації обчислюється від дня доставки товару споживачеві, а якщо товар потребує введення в експлуатацію - від дня введення. Якщо день доставки чи введення товару в експлуатацію встановити неможливо, гарантійний термін експлуатації обчислюється від дня укладення договору купівлі-продажу.

Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування товару в ремонті (час користування споживачем аналогічним товаром з обмінного фонду до гарантійного терміну експлуатації не включається). Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся до виконавця (продавця, виробника) з вимогою про усунення недоліків.

6. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця, виконавця).

7. Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару.

До експлуатаційних документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитися із споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює.

8. Експлуатаційні документи повинні відповідати ГОСТу 2.601-95 "Эксплуатационные документы" і вимогам цього Порядку.

На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи повинні бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару.

В експлуатаційних документах зазначаються:

найменування товару;

найменування нормативних документів, вимогам яких повинен відповідати товар (у тому числі іноземного походження);

основні споживчі властивості товару;

заводський номер товару;

дата виготовлення товару;

гарантійні зобов'язання виробника (продавця), у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару;

правила та умови ефективного і безпечного використання товару;

термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;

найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну;

інформація стосовно товару, який за певних умов може справляти небезпечний вплив на життя, здоров'я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу;

відмітка щодо повірки (для засобів вимірювальної техніки, які згідно із Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" підлягають державному метрологічному нагляду).

9. У разі втрати споживачем експлуатаційних документів (технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює) їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

9 1. У разі здійснення гарантійної заміни товарів платник податку зобов'язаний вести облік покупців, яким було здійснено таку заміну товару або надано послуги з ремонту (обслуговування), у порядку, встановленому Державною податковою службою.

Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість заміни.

(Порядок доповнено пунктом 9 1 згідно з постановою  Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. N 103)

10. Гарантійні зобов'язання зазначаються виробником (продавцем) у гарантійному талоні за формою N 1-гарант і N 2-гарант (додатки 2 і 3) або в іншому експлуатаційному документі у розділі "Гарантійні зобов'язання виробника".

До експлуатаційних документів також додаються відривні талони на технічне обслуговування (у разі необхідності) і гарантійний ремонт за формою N 3-гарант і N 4-гарант (додатки 4 і 5).

У разі коли експлуатаційними документами передбачено проведення робіт із введення товару в експлуатацію, виробником (продавцем) додається відривний талон за формою N 5-гарант (додаток 6).

11. Пункт 11 виключено

(згідно з постановою Кабінету  Міністрів України від 02.07.2008 р. N 598)

12. Пункт 12 виключено

(згідно з постановою Кабінету  Міністрів України від 02.07.2008 р. N 598)

13. У разі виникнення потреби у визначенні причини втрати якості товару, гарантійний термін якого не вичерпався, продавець зобов'язаний у триденний термін з дня одержання письмової заяви від споживача відправити такий товар на експертизу.

Споживачеві видається акт приймання товару на експертизу за формою N 6-гарант (додаток 7).

Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець) має право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

Особливості продажу товарів, що підлягають гарантійному обслуговуванню

14. Не дозволяється приймати до реалізації товари без експлуатаційних документів, оформлених відповідно до цього Порядку.

Продавець (виробник) зобов'язаний передати споживачеві товар, який за якістю відповідає вимогам нормативних документів, умовам договору, а також змісту інформації, що надається продавцем (виробником).

Не дозволяється продаж засобів вимірювальної техніки по закінченні половини міжповіркового інтервалу.

15. Під час продажу товару, який підлягає гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:

у присутності споживача здійснити перевірку споживчих властивостей товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування, комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах;

поінформувати споживача про правила користування товаром;

заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування;

видати споживачеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

16. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості;

відповідного зменшення його купівельної ціни;

заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;

розірвання договору купівлі-продажу та відшкодування заподіяних збитків.

Вимоги споживача, встановлені цим пунктом, пред'являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що виконує його функції, за місцем знаходження споживача у формі письмової заяви (додаток 8).

17. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів, що придбаваються (замовляються), демонстрацію безпечного та правильного їх використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) у цих випадках зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи, що засвідчують якість, безпеку, ціну товарів.

Виконання робіт з гарантійного обслуговування

18. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.

У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.

19. На гарантійне обслуговування приймаються товари як вітчизняного, так і іноземного виробництва.

До гарантійних зобов'язань, оформлення гарантійних талонів та порядку гарантійного обслуговування товарів іноземного виробництва встановлюються такі ж вимоги, як і на товари вітчизняного виробництва.

20. Виконання робіт з гарантійного обслуговування транспортних засобів і номерних агрегатів, літаків, планерів, пароплавів, катерів тощо, зброї спортивної, вогнепальної, газової, пневмогазової, пружинної, пневматичної, товарів медичного призначення, товарів протипожежного призначення, продукції виробничо-технічного призначення, яка може бути використана у побуті, здійснюється безпосередньо виробником або за його дорученням виконавцем згідно із законодавством.

Введення в експлуатацію

21. Виконання робіт з введення товару в експлуатацію здійснюється на підставі відомостей, зазначених в експлуатаційних документах, виробником, продавцем або за їх дорученням виконавцем у триденний термін після отримання звернення споживача.

Після закінчення робіт виробником (продавцем, виконавцем) з експлуатаційного документа вилучається відривний талон на введення в експлуатацію, а до гарантійного талона вноситься відмітка про виконані роботи та зазначається номер, під яким товар береться на гарантійний облік.

У разі виявлення недоліків під час введення товару в експлуатацію, які неможливо усунути на місці, за вибором споживача товар підлягає заміні на новий, відправленню на гарантійний ремонт або споживачеві повертаються сплачені за цей товар гроші.

Технічне обслуговування

22. Технічне обслуговування полягає у виконанні робіт, пов'язаних із забезпеченням використання товару за призначенням, його зберігання та транспортування.

У процесі виконання робіт з технічного обслуговування пломби виробника на товарі не порушуються, якщо інше не передбачено експлуатаційними документами.

Роботи з технічного обслуговування товару виконуються як за місцем експлуатації, так і в стаціонарних майстернях залежно від вимог експлуатаційного документа.

23. Дата виконання робіт узгоджується між споживачем та виконавцем, але не пізніше ніж протягом 3 днів після звернення споживача.

24. Після виконання робіт з технічного обслуговування виконавець вилучає з експлуатаційного документа відривний талон на технічне обслуговування, на зворотному боці якого вноситься відмітка про вид виконаної роботи.

25. Технічне обслуговування товару не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.

Гарантійний ремонт

26. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів.

27. Виконавець робіт з гарантійного ремонту на вимогу споживача зобов'язаний ознайомити споживача з цим Порядком та нормативними документами стосовно гарантійного ремонту.

28. Термін виконання гарантійного ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати встановленого законодавством. За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений термін виконавець виплачує споживачеві неустойку в розмірі 1 відсотка вартості товару.

29. Великогабаритні товари і товари вагою понад 5 кілограмів доставляються на ремонт та повертаються споживачеві силами і засобами продавця, виробника, виконавця (підприємства, що виконує їх функції).

У разі невиконання цього зобов'язання, а також відсутності продавця, виробника, виконавця (підприємства, що виконує їх функції) за місцем знаходження споживача доставка і повернення товарів з гарантійного ремонту можуть бути здійснені споживачем за їх рахунок на підставі документа, що засвідчує відповідні витрати споживача.

30. Під час приймання товару на гарантійний ремонт виконавець у присутності споживача перевіряє споживчі властивості товару, його комплектність, зовнішній вигляд, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб виробника або виконавця (за дорученням виробника) та гарантійних талонів і встановлює наявність заявленого недоліку. Товару надається номер, під яким він береться на гарантійний облік.

31. Після прийняття товару на гарантійний ремонт виконавець видає споживачеві квитанцію за формою N 7-гарант (додаток 9), в якій зазначаються усі недоліки та термін виконання ремонту.

Абзац другий пункту 31 виключено 

(згідно з постановою Кабінету  Міністрів України від 02.07.2008 р. N 598)

32. У разі коли товар складається із самостійних блоків, на гарантійний ремонт може бути прийнятий лише той блок товару або окремі частини його комплекту, в яких виявлено недоліки. У такому разі частина виробу приймається з експлуатаційними документами на основний виріб.

У квитанції, наданій споживачеві, зазначається найменування, заводський номер та ціна аналогічного товару, що видається споживачеві на час гарантійного ремонту з обмінного фонду.

33. На прийнятий товар оформлюється технічно-облікова картка, до якої вносяться дані про технічний стан товару і причини виходу його з ладу. Дані про товар також вносяться до журналу обліку гарантійного ремонту (обслуговування) технічно складних побутових товарів (додаток 10).

Виконавець повинен зберігати товари, які надійшли на ремонт, згідно з вимогами, зазначеними в експлуатаційних документах. У разі зіпсуття або втрати товару виконавець несе передбачену законодавством відповідальність і відшкодовує споживачеві кошти у розмірі вартості товару на час звернення з вимогою про усунення недоліків.

34. Гарантійний ремонт товару проводиться згідно з переліком обов'язкових робіт, визначених виробником в експлуатаційному документі.

Відремонтований товар повинен відповідати вимогам нормативного та експлуатаційного документів.

35. Закінченням терміну гарантійного ремонту вважається дата одержання споживачем товару з ремонту, про що вноситься відмітка до гарантійного талона.

До гарантійного талона вноситься відмітка про продовження гарантійного терміну експлуатації, яка засвідчується підписом відповідальної особи виконавця.

(абзац другий пункту 35 із змінами, внесеними згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 р. N 353)

Гарантійний термін експлуатації нового комплектуючого виробу, складових частин обчислюється від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

36. Відремонтовані товари зберігаються окремо від товарів, які надійшли на гарантійний ремонт.

Забраковані під час виконання гарантійного ремонту комплектуючі вироби, складові частини зберігаються у виконавця окремо від справних.

Ці вироби можуть передаватися виробникові згідно з договором. Комплектуючі вироби та складові частини, які містять дорогоцінні метали, утилізуються в установленому порядку.

37. Після виконання робіт з гарантійного ремонту виконавець вилучає з експлуатаційного документа відривний талон на гарантійний ремонт, на зворотному боці якого вноситься запис про вид виконаної роботи.

Дані про види виконаних робіт, номер, під яким товар взято на гарантійний облік, зазначаються на зворотному боці гарантійного талона.

Виконавець несе відповідальність за якість і безпеку виконаних робіт, термін їх виконання та зберігання товару, прийнятого на гарантійний ремонт.

Видача відремонтованого товару

38. Під час передачі споживачеві відремонтованого товару виконавець у його присутності проводить перевірку відповідності параметрів та споживчих властивостей товару вимогам нормативних документів, зазначених в експлуатаційних документах, а також правильності внесення відповідних записів до гарантійного талона.

Споживач має право вимагати від виконавця перевірки параметрів товару за допомогою вимірювальних приладів.

39. Товар пломбується, якщо це передбачено експлуатаційним документом, і передається споживачеві, який повертає виконавцю квитанцію про приймання товару на гарантійний ремонт, а також виданий з обмінного фонду товар, якщо такий був у нього у користуванні, і скріплює результати перевірки своїм підписом у квитанції та в журналі обліку гарантійного обслуговування технічно складних побутових товарів.

40. У разі коли споживач не з'явився за одержанням відремонтованого товару у п'ятиденний термін з дня, визначеного у квитанції, виконавець повідомляє його про це письмово.

По закінченні 5 місяців, протягом яких споживач з поважних причин не з'явився за одержанням відремонтованого товару, виконавець надсилає споживачеві друге письмове повідомлення. Через 6 місяців з дня, визначеного у квитанції, товар підлягає реалізації. За рахунок виручених від продажу такого товару коштів виконавець покриває витрати на його реалізацію та зберігання, решта коштів в установленому порядку спрямовується на депозит державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса на ім'я споживача.

41. Засоби вимірювальної техніки побутового призначення, на які згідно із Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" поширюється державний метрологічний нагляд, дозволяється видавати лише за умови проведення їх повірки в установленому порядку.

42. Спори, що виникають між споживачем і виконавцем у процесі виконання гарантійних зобов'язань (зокрема щодо якості виконаних робіт з гарантійного ремонту тощо), розв'язуються у порядку, встановленому Законом України "Про захист прав споживачів", іншими законодавчим актами.


  Додаток 1
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
 або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів 

ПЕРЕЛІК
груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні

Додаток 1 виключено
(згідно з постановою Кабінету Міністрів України  від 16 березня 2017 року N 231)

Додаток 2
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
 або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Додаток 2_ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ.docx
Завантажити

  Додаток 3
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

 

ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН

Додаток 3_ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН.docx
Завантажити

 Додаток 4
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

ВІДРИВНИЙ ТАЛОН

на технічне обслуговування
протягом _____ років (місяців) гарантійного
терміну експлуатації

Додаток 4_ВІДРИВНИЙ ТАЛОН.docx
Завантажити

Додаток 5
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

ВІДРИВНИЙ ТАЛОН

на гарантійний ремонт
протягом _____ років (місяців) гарантійного
терміну експлуатації

Додаток 5_ відривний талон.docx
Завантажити

Додаток 6
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

 

ВІДРИВНИЙ ТАЛОН

на введення в експлуатацію
протягом _____ років (місяців) гарантійного
терміну експлуатації

Додаток 6_ відривний талон.docx
Завантажити

  Додаток 7
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

АКТ

приймання товару на експертизу
 

Додаток 7_ акт.docx
Завантажити

Додаток 8
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів 

 

ЗАЯВА

Додаток 8_заява.docx
Завантажити

Додаток 9
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів  

КВИТАНЦІЯ N

Додаток 9_квитанція.docx
Завантажити

  Додаток 10
до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування)
або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів 

 

ЖУРНАЛ
обліку гарантійного ремонту (обслуговування)
технічно складних побутових товарів

Номер, за яким товар взято на гарантійний облік 

Дата взяття на облік 

Прізвище, ім'я та по батькові, адреса, номер телефону споживача 

Найменування і заводський номер товару. Заводський номер комплектуючого виробу, складової частини 

Характер недоліків 

Зауваження виконавця під час приймання товару на ремонт 

Термін закінчення ремонту 

Дата і підпис споживача про одержання товару після ремонту 

 

Пов'язані публікації
Господарські операції
08:55
08:55

Облік реалізації товарів на підприємствах оптової і роздрібної торгівлі в Україні, повернення гарантійного товару

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Загальні правила Бухгалтерський облік При реалізації товарів підприємства торгівлі відображають у бухобліку: дохід (у т. ч. сума ПДВ) – на субрахунку 702 «Дохід від реалізації товарів»; списання собівартості то...

Вікторія Якимащенко

04.09.2019 5219 0 0

Ділові новини
11:27
11:27

Перевірки ДФС продавців технічно складних побутових товарів

Органами ДФС станом на 1 листопада 2018 року проведено 2 137 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів. Їм донараховано 12,1 млн. грн. штрафних санкцій за недотримання законодавчих вимог при проведенні розрахункових операцій. Найчастіше суб&...

Редакція

19.11.2018 440 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
09:11
09:11

Гарантійний ремонт товару: оподаткування ПДВ

Как предъявить претензию по гарантийному ремонту Послуги гарантійного ремонту в Україні Гарантійні ремонти у сфері ЗЕД Відповідно до підпунктів «а», «б» і «в» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на ...

Редакція

13.09.2018 733 0 0

Господарські операції
13:29
13:29

Послуги гарантійного ремонту в Україні

У консультації розповімо, як відображаються в податковому та бухгалтерському обліку виробника (або продавця) і покупця послуги з виконання гарантійних ремонтів реалізованих товарів. Бухгалтерський облік Гарантійне забезпечення Згідно з п. 13–18 П(С)БО 11 у бухгалтерському обліку підприє...

Зінаїда Омельницька

15.08.2018 470 0 2

Схеми бухгалтерських проводок
10:02
10:02

Гарантійні ремонти та заміни: приклади обліку

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки У консультації розглянемо на практичних прикладах, як відображаються в обліку операції, пов’язані з ремонтами та замінами товарів протягом гара...

Вікторія Якимащенко

04.09.2019 11783 0 4

Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025