• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Щодо затвердження ф...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Втратив силу

Набрання чинності 01.01.2004

Тип документа

Наказ

Номер документа

461

Дата затвердження

30.09.2003

Дата вступу в дію

01.01.2004

Суб'єкт нормотворчості

Державна податкова адміністрація України

Галузі

Фінансове право

Наказом затверджено форми заяв і повідомлення з питань отримання (застосування) податкової соціальної пільги, а також порядку інформування платників податку.

Державна податкова адміністрація України

Наказ

від 30 вересня 2003 року N 461

Щодо затвердження форм заяв і повідомлення з питань отримання (застосування) податкової соціальної пільги, а також порядку інформування платників податку

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
14 жовтня 2003 р. за N 929/8250

Наказ втратив чинність
(згідно з наказом Державної податкової адміністрації України
 від 24 грудня 2010 року N 1023)

У зв'язку з прийняттям Закону України від 22 травня 2003 року N 889-IV "Про податок з доходів фізичних осіб" та з метою забезпечення реалізації положень підпунктів 6.3.2, 6.3.4 та 6.4.1 пунктів 6.3 та 6.4 статті 6 цього Закону і керуючись статтею 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", НАКАЗУЮ:

1. Затвердити форми заяв про застосування податкової соціальної пільги і про відмову від застосування податкової соціальної пільги та форму повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги (додаються).

2. Затвердити Порядок інформування органами державної податкової служби України платників податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги (додається).

3. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2004 року.

4. Департаменту оподаткування фізичних осіб (Цебенко А. Л.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

5. Управлінню справами (Ніку В. О.) у десятиденний термін від дня реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його тиражування та надсилання державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

6. Департаменту громадських зв'язків та масово-роз'яснювальної роботи (Косарчук В. П.) у п'ятнадцятиденний термін від дня реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України довести через засоби масової інформації до відома платників податку форми заяв про застосування та про відмову від застосування податкової соціальної пільги, а також форму повідомлення.

7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Степанова М. В.

Голова 

Ю. Ф. Кравченко 

УЗГОДЖЕНО:

В. о. Голови Державного
комітету України з питань
регуляторної політики
та підприємництва 

К. Ващенко 


  ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної податкової адміністрації України
від 30 вересня 2003 р. N 461 

 

ЗАЯВА
про застосування податкової соціальної пільги

заява про застосування податкової соціальної пільги.docx
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної податкової адміністрації України
від 30 вересня 2003 р. N 461 

 

ЗАЯВА
про відмову від застосування податкової соціальної пільги

заява.docx
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної податкової адміністрації України
від 30 вересня 2003 р. N 461 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги

форма.docx
Завантажити

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної податкової адміністрації України
від 30 вересня 2003 р. N 461

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
14 жовтня 2003 р. за N 929/8250 

Порядок
інформування органами державної податкової служби України платників податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок, розроблений відповідно до підпункту 6.3.4 пункту 6.3 статті 6 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" (далі - Закон), визначає процедуру періодичного інформування органами державної податкової служби платників податку з доходів фізичних осіб (далі - платники податку) про наявність порушень ними порядку отримання (застосування) податкової соціальної пільги (далі - пільги), виявлених на підставі аналізу даних податкової звітності чи даних документальних перевірок.

1.2. Положення Порядку поширюються на платників податку, які допустили порушення застосування пільги.

1.3. Поняття, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному у Законі.

2. Порядок складання органами державної податкової служби повідомлень про порушення платником податку застосування пільги

2.1. Орган державної податкової служби повідомляє платника податку про наявність порушень платником норм підпункту 6.3.1 пункту 6.3 статті 6 Закону, а саме: якщо дані аналізу податкової звітності чи результати документальних перевірок свідчать про отримання платником податку податкової соціальної пільги протягом будь-якого податкового місяця у більше ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу у вигляді заробітної плати.

2.2. У випадках, зазначених у пункті 2.1 цього Порядку, структурний підрозділ органу державної податкової служби, що здійснює аналіз даних податкової звітності чи проводить документальні перевірки, складає повідомлення про наявність порушень платником податку застосування пільги (далі - повідомлення про порушення) за формою "ФП".

3. Порядок надсилання (вручення) органами державної податкової служби повідомлень про наявність порушень

3.1. Структурний підрозділ органу державної податкової служби, який склав повідомлення про порушення, уносить його до Реєстру повідомлень про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги (додаток) (далі - реєстр), який ведеться в цілому в органі державної податкової служби в електронному вигляді.

3.2. Відповідальним за достовірність інформації щодо повідомлення про порушення у реєстрі цих повідомлень є структурний підрозділ, який склав таке повідомлення. Відповідальним за збереження інформації у реєстрі є структурний підрозділ, на який покладено функції із супроводження та збереження баз даних.

3.3. При складанні повідомлення про порушення йому присвоюється порядковий номер. До реєстру вносяться такі відповідні дані:

а) до графи 1 - унікальний номер;

б) до графи 2 - дата складання.

3.4. Після складання та підпису керівника (заступника керівника) органу державної податкової служби, повідомлення про порушення передається структурному підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, для надсилання (вручення) платнику податку.

3.5. Структурний підрозділ, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції органу державної податкової служби, або відповідальна особа, визначена керівником органу державної податкової служби для виконання таких функцій, у день отримання повідомлення про порушення від структурного підрозділу, що його склав, надсилає його листом з повідомленням про вручення платнику податку.

3.6. Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) платнику податку, якщо його вручено особисто такому платнику або його законному представникові чи надіслано листом на його адресу за місцем проживання або на адресу останнього відомого місцезнаходження з повідомленням про вручення.

3.7. Дата відправлення (вручення) проставляється на копії повідомлення про порушення:

а) платником податку в разі вручення повідомлення про порушення під розписку;

б) працівником структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, у разі надіслання листом з повідомленням про вручення. При цьому повідомлення про вручення прикріплюється до копії повідомлення про порушення.

3.8. Якщо орган державної податкової служби або пошта не може вручити платнику податку (його представнику) повідомлення про порушення у зв'язку з його відмовою прийняти повідомлення (незнаходженням фактичного місцезнаходження платника податку), то працівник структурного підрозділу, у якому складено таке повідомлення про порушення, на підставі інформації від структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальної особи, визначеної керівником органу державної податкової служби для виконання таких функцій, у день надходження до органу державної податкової служби такої інформації оформляє відповідний акт у довільній формі, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення повідомлення про порушення. Зазначений акт долучається до справи платника податку. У той самий день структурний підрозділ, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником органу державної податкової служби для виконання таких функцій, розміщує повідомлення про порушення на дошці податкових оголошень (повідомлень), установленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення органу державної податкової служби. При цьому день розміщення такого повідомлення про порушення на дошці податкових оголошень (повідомлень), зафіксований в акті про причини неможливості його вручення платнику податку, уважається днем його вручення.

3.9. Раніше надіслане повідомлення може бути відкликаним в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

3.10. Структурний підрозділ, який склав повідомлення про порушення, що відкликається, підшиває другий примірник скарги чи уточненої інформації від працедавця до справи платника податку разом з копією повідомлення, що відкликається, а також складає та направляє платнику податку листа про те, що раніше надіслане повідомлення вважається відкликаним, або складає нове повідомлення про порушення згідно із зазначеним Порядком, уносячи дату відправлення листа або реквізити нового повідомлення до реєстру повідомлень про порушення.

4. Порядок обліку в органах державної податкової служби повідомлень про порушення, отриманих платниками податку

4.1. Після вручення (отримання інформації про вручення) повідомлення про порушення платнику податку або після його розміщення на дошці податкових оголошень (повідомлень) структурний підрозділ, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником органу державної податкової служби для виконання таких функцій, передає копію такого повідомлення (у разі його направлення листом з повідомленням про вручення - разом з повідомленням про вручення поштового відправлення з відміткою про вручення платнику податку) структурному підрозділу, який склав це повідомлення про порушення.

4.2. Структурний підрозділ, який склав таке повідомлення про порушення, у день отримання копії цього повідомлення з датою вручення вносить відповідні дані до реєстру та долучає отримані документи до справи платника податку.

Заступник директора
Департаменту оподаткування
фізичних осіб ДПА України 

А. Л. Цебенко 


Додаток
до пункту 3.1 Порядку інформування органами
 державної податкової служби України платників
 податку про наявність порушень застосування
податкової соціальної пільги,
затвердженого наказом ДПА України
від 30 вересня 2003 р. N 461 

Реєстр
повідомлень про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, направлених платникам податку з доходів фізичних осіб

Номер повідомлення 

Дата  

Код структурного підрозділу, що склав повідомлення 

Номер акта документальних перевірок 

Дата отримання повідомлення платником податку (дата розміщення повідомлення на дошці податкових оголошень) 

Прізвище, ім'я, по батькові платника податку 

Ідентифікаційний номер 

складання повідомлення 

відкликання повідомлення 

1 

2 

3 

4 

5 

6 

7 

8 

 

Пов'язані публікації
Оплата праці та кадри
09:34
09:34

Дитяча ПСП у 2021 році: хто та як може її застосовувати

Баланс № 10 від 15 березня 2021 року «Оплата праці та кадри: відповідаємо на ваші запитання та рекомендуємо, як уникнути штрафів» Що ми розглянемо: коли працівник має право на застосування до його зарплати податкової соціальної пільги (далі – ПСП) на дітей; які документи, що п...

Олександра Савченко

10.03.2021 87 0 0

Зарплата і кадри
09:00
09:00

Дитяча ПСП у 2021 році: хто та як може її застосовувати

Що ми розглянемо: коли працівник має право на застосування до його зарплати податкової соціальної пільги (далі – ПСП) на дітей; які документи, що підтверджують право на ПСП, повинні бути подані працівником підприємству; коли працівник утрачає право на ПСП; нюанси застосування ПСП у різни...

Олександра Савченко

09.03.2021 459 0 1

Податки та збори
09:42
09:42

ПСП-2021: відповіді на актуальні запитання

Баланс-Бюджет № 5 від 1 лютого 2021 року «Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина друга)» Податкова соціальна пільга (далі – ПСП) – це сума, на яку можна зменшити оподатковуваний дохід працівника. У консультації розглянемо її види та цьогорічний ...

Анна Ляшенко

26.01.2021 67 0 0

Оплата праці та податки.
11:00
11:00

ПСП-2021: відповіді на актуальні запитання

Податкова соціальна пільга (далі – ПСП) – це сума, на яку можна зменшити оподатковуваний дохід працівника. У консультації розглянемо її види та цьогорічний розмір, розкажемо, хто має право нею скористатися, та надамо відповіді на інші запитання, пов’язані із цією пільгою. Оплата пр...

Анна Ляшенко

22.01.2021 416 0 0

Щоденний бухгалтерський огляд
10:56
10:56

Як скласти заяву для отримання ПСП на дітей

Як скористатися ПСП на дітей у 2019 році ДФС у Тернопільській області розповідає, що відповідно до пп. 169.2.1 ПКУ податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати). Платник податк...

Редакція

07.02.2019 4137 0 0

Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
15:18
15:18

Як надати ПСП на дітей із двох підстав?

На підприємстві прийнято на роботу працівника, який має трьох дітей, у тому числі одну дитину-інваліда. На яку податкову соціальну пільгу (далі – ПСП) має право такий працівник та як її оформити? Насамперед згадаймо, що відповідно до п. 169.1 Податкового кодексу (далі – ПК) платник подат...

Олена Ткаченко

03.07.2018 493 0 1

Щодо затвердження форм заяв і повідомлення з питань отримання (застосування) податкової соціальної пільги, а також порядку інформування платників податку

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025