• Професійні журнали
    • Uteka
    • Портал Баланс-Бюджет
    • Видання "Баланс-Клуб"
  • Новини
  • Вебінари
  • Спецрозбір
  • Правова база
  • Конкурс
  • Магазин
  • Академiя
    Beta
  • Сервіси
  • Свiт позитива
  • Про нас
  • UAB: Кредити для Агро
  • Розділи
  • Головна
  • Правова база
    • Всі категорії
    • Всі категорії Ютека
    • Агро
    • Комерція
    • Новини
    • Спецрозбір
    • Медичні КНП
    • Вебінари
    • Online бібліотека «Баланс»
    • Online видання «Баланс»
    • Online видання «Баланс-Агро»
    • Агропорадники
    • Реальна бухгалтерія
    • Спецтема
    • Кадровик
    • Консультаційна лінія
    • ----------------
    • Всі категорії порталу Бюджет
    • Баланс-Бюджет
    • Online Баланс-Бюджет
    • Спецвипуски. Освіта
    • Держоргани
    • Спецпроєкти Бюджет
    • Новини Бюджет
    • Сервіси. Баланс-Бюджет
    • Вебінари. Баланс-Бюджет
    • ----------------
    • Моя професія
    • Моє життя
    • Бухгалтерська кухня
    • Uteka
    • ----------------
    • Календар бухгалтера
    • Дані для розрахунків
    • Калькулятори
    • Форми і бланки
    • Зразки
    • Чеклісти
    • ----------------
    • Правова база
  • Вхід
  • Підписатися
  • Кадровик
    • Трудовий та цивільний договір
    • Трудові відносини
    • Відпустки та час відпочинку
    • Військовий облік та бронювання
    • Пільги та гарантії працівникам
    • Режим роботи та робочий час
    • Навчання та стажування
    • Кадрове діловодство
    • Професійна класифікація
    • Охорона праці
    • Соціальне страхування
    • Перевірки та відповідальність
    • Юридична консультація
    • Звітність
    • Зразки кадрових документів
    • Спецвипуски для кадровика
  • Комерція
    • Зовнішньоекономічна діяльність
    • Документообiг
    • Зарплата і кадри
    • Карантин
    • МСФЗ
    • Робота з приватними підприємцями
    • Розрахунки
    • Спецвипуски для комерційних підприємств
    • Схеми бухгалтерських проводок
    • Облік, податки та звiтнiсть
    • Господарські операції
    • Приватний підприємець
    • Фінансовий аудит
    • Школа бухгалтера: просто про облік
    • Юридичні консультації
    • Перевірки
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Комерція
  • Агро
    • Державна підтримка та інвестиції
    • Земля та земельні правовідносини
    • Карантин
    • Оподаткування та бухоблік сільгосппідприємств
    • Оплата праці та кадри в С/Г
    • Галузевий бухгалтерський облік в С/Г
    • Перевірки с/г підприємств
    • Фермерське господарство
    • Господарські операції в агросекторі
    • Розрахунки в С/Г
    • Спецвипуски для агропідприємств
    • Школа бухгалтера с/г галузі
    • Юридичні консультації
    • Uteka
    • Блог редакції Uteka-Агро
  • Медичні КНП
    • Організаційні документи
    • Планування діяльності
    • Бухоблік та оподаткування
    • Оплата праці та кадровий облік
    • Юридична підтримка
    • Карантин
Чеклісти Баланс-Бюджет Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Краще
 
Проф. журнали Новини Правова база Конкурс Магазин Академiя
Beta
Сервіси Бюджет Свiт позитива
Підписатися на Uteka Техпідтримка Моя база
Мій кабінет
Проф. журнали
Головна Спецтема Кадровик Комерція Агро Медичні КНП Спецрозбір Реальна бухгалтерія Агропорадники Вебінари Новини Online бібліотека «Баланс» Online видання «Баланс» Online видання «Баланс-Агро» Краще
Конкурс
Про конкурс Особистий кабінет
Магазин
Всі розділи Книжки Проф. журнали Заходи Сувеніри Бухгал.система "Баланс" Комплекти Uteka Доставка і оплата Контакти
Сервіси
Чеклісти Календар бухгалтера Дані для розрахунків Калькулятори Форми і бланки Зразки
Бюджет
Баланс-Бюджет Спецвипуски. Освіта Новини Бюджет Вебінари. Баланс-Бюджет Медицина Держоргани Спецпроєкти Бюджет Online Баланс-Бюджет
Свiт позитива
Моє життя Бухгалтерська кухня Uteka Моя професія Листівки
Академiя
Всі курси Партнерство Техпідтримка
  • Усі документи
  • Деякі питання здійс...
Зміст документа
Зміст документа
Детальна інформація

Наразі діє

Набрання чинності 28.02.2022

Тип документа

Постанова

Номер документа

169

Дата затвердження

28.02.2022

Дата вступу в дію

28.02.2022

Суб'єкт нормотворчості

Кабінет Міністрів України

Галузі

Цивільно-процесуальне право

Установлено, що в умовах воєнного стану:

- оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель

- замовники повинні дотримуватися принципів здійснення оборонних закупівель, а також здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 28 лютого 2022 р. № 169
Київ

Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 176 від 02.03.2022
№ 195 від 04.03.2022
№ 201 від 05.03.2022
№ 290 від 16.03.2022
№ 335 від 20.03.2022
№ 437 від 12.04.2022
№ 723 від 24.06.2022
№ 777 від 07.07.2022
№ 874 від 02.08.2022}

Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Установити, що в умовах воєнного стану:

1) замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”/державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.

Публічні закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 “Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1267) здійснюються замовниками без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.

Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, може здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу у разі, коли:

інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, належить до інформації з обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку;

замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення;

відсутня технічна можливість використання електронної системи закупівель, яка повинна бути документально підтверджена замовником;

існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі або використання електронного каталогу;

роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:

- предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;

- укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;

- відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;

- необхідність захисту прав інтелектуальної власності;

- укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу;

відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників, у тому числі за лотом;

виникла після укладення договору про закупівлю у замовника необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;

виникла після укладення договору про закупівлю у замовника необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі;

здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності;

здійснюється закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України;

здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для забезпечення функціонування об’єктів критичної інфраструктури;

публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для:

{Підпункт 1 пункту 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

- проведення заходів із мобілізації та цивільного захисту;

{Підпункт 1 пункту 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

- будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб;

{Підпункт 1 пункту 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

- будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування захисних споруд цивільного захисту, у тому числі подвійного призначення, найпростіших споруд, укриттів;

{Підпункт 1 пункту 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

- підготовки до проведення опалювального сезону.

{Підпункт 1 пункту 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

Замовник може здійснити публічну закупівлю, вартість якої є меншою  ніж 50 тис. гривень, з використанням електронної системи закупівель, у тому числі з використанням електронних каталогів. У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, не вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

У разі коли у профілі товару електронного каталогу розміщено дві або більше пропозиції щодо товару від постачальників, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників, якщо вартість товару становить або перевищує 200 тис. гривень;

{Підпункт 1 пункту 1 в редакції Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

1-1) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.

Сторони договору про закупівлю, що укладається відповідно до цієї постанови, якщо його вартість становить або перевищує 50 тис. гривень, можуть встановити, що умови такого договору застосовуються до відносин, що виникли між сторонами до набрання чинності цією постановою виключно у разі, коли на момент набрання чинності цією постановою у замовника за закупівлею предмета закупівлі, передбаченого договором про закупівлю, були наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, визначені пунктами 2, 4, 5, 7 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, або наявні умови для не застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначені пунктами 2, 4, 5 частини сьомої статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 1-1 згідно з Постановою КМ № 723 від 24.06.2022}

2) переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі;

{Підпункт 2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 176 від 02.03.2022, в редакції Постанови КМ № 201 від 05.03.2022}

3) під час здійснення закупівель, передбачених підпунктом 1 цього пункту, без використання електронної системи закупівель:

{Абзац перший підпункту 3 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 437 від 12.04.2022; в редакції Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

замовники повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися таких принципів здійснення публічних закупівель:

{Абзац другий підпункту 3 пункту 1 в редакції Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

максимальна економія, ефективність;

{Абзац підпункту 3 пункту 1 в редакції Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

запобігання корупційним діям і зловживанням;

{Абзац підпункту 3 пункту 1 в редакції Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

державні замовники у сфері оборони повинні відповідно до Закону України “Про оборонні закупівлі” дотримуватися таких принципів здійснення оборонних закупівель:

своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони;

ефективність використання коштів, результативність.

Такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю, а також всі додатки та зміни до нього після його укладення, але не пізніше ніж через 70 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. Вимога щодо оприлюднення не застосовується до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом;

{Абзац восьмий підпункту 3 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 723 від 24.06.2022}

{Абзац дев'ятий підпункту 3 пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ № 723 від 24.06.2022}

{Підпункт 3 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 176 від 02.03.2022, в редакції Постанови КМ № 201 від 05.03.2022}

{Підпункт 4 пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ № 201 від 05.03.2022}

4-1) відповідальною за організацію та проведення закупівель, визначених у підпункті 1 цього пункту, може бути уповноважена особа або інша особа, визначена замовником;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 723 від 24.06.2022}

5) попередня оплата товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється на строк та у розмірах, визначених державними замовниками у сфері оборони у державних контрактах (договорах) про закупівлю товарів, робіт і послуг;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 5 згідно з Постановою КМ № 195 від 04.03.2022}

5-1) військові адміністрації, сільські, селищні, міські ради, їх виконавчі органи під час закупівлі засобів індивідуального захисту можуть здійснювати попередню оплату на строк та у розмірах, визначених у договорах про закупівлю товарів і послуг;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 5-1 згідно з Постановою КМ № 290 від 16.03.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 874 від 02.08.2022}

6) дія пункту 4 та абзацу другого пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 2, ст. 64) не поширюється на державних замовників у сфері оборони та військові адміністрації під час здійснення попередньої оплати відповідно до підпункту 5-1;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ № 195 від 04.03.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 290 від 16.03.2022}

7) державні замовники у сфері оборони для здійснення попередньої оплати за капітальними видатками та за державними контрактами (договорами) можуть у разі потреби перераховувати кошти постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг (крім нерезидентів) на рахунки, відкриті на їх ім’я в державних банках, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені державними контрактами (договорами) про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів;

{Пункт 1 доповнено підпунктом 7 згідно з Постановою КМ № 335 від 20.03.2022}

8) зведений трирічний план закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення за закритими закупівлями не складається та не подається на затвердження Кабінетові Міністрів України.

Пропозиції до проекту зведеного трирічного плану закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення за закритими закупівлями подаються державними замовниками у сфері оборони Міністерству з питань стратегічних галузей промисловості протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

{Пункт 1 доповнено підпунктом 8 згідно з Постановою КМ № 777 від 07.07.2022}

 

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21

Пов'язані публікації
Держзакупівлі
13:38
13:38

Держзакупівлі та конфіденційна інформація

Баланс-Бюджет № 4 від 24 січня 2023 року Воєнний стан установлює нові правила оприлюднення інформації про закупівлі. Поки діяла постанова КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – П...

Наталія Заєць

24.01.2023 51 0 0

Держзакупівлі
09:31
09:31

Огляд нових умов проведення публічних закупівель

Баланс-Бюджет № 43 від 1 листопада 2022 року За період дії воєнного стану публічні закупівлі постійно зазнавали змін. У ці складні часи здійснювати закупівлі потрібно динамічно, у короткі строки та з урахуванням умов, що диктує війна, зокрема із забезпеченням захищеності замовників від воєнних загр...

Наталія Заєць

31.10.2022 124 0 0

Публічні закупівлі.
15:35
15:35

Нові умови проведення публічних закупівель на період воєнного стану

За період дії воєнного стану публічні закупівлі постійно зазнавали змін. У ці складні часи здійснювати закупівлі потрібно динамічно, у короткі строки та з урахуванням умов, що диктує війна, зокрема із забезпеченням захищеності замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного ста...

Наталія Заєць

28.10.2022 520 0 0

Держзакупівлі
09:46
09:46

Вимоги щодо локалізації в закупівлях: для кого, коли та як?

Баланс-Бюджет № 36 від 13 вересня 2022 року З 14 липня цього року набули чинності норми Закону від 16.12.2021 № 1977-IX «Про внесення змін до Закону «Про публічні закупівлі». Відтепер замовники, які купують певний товар, мають ураховувати вимоги щодо локалізації. Розглянемо деталь...

Наталія Заєць

13.09.2022 80 0 0

Публічні закупівлі.
09:00
09:00

Вимоги щодо локалізації в закупівлях: для кого, коли та як?

З 14 липня цього року набули чинності норми Закону від 16.12.2021 № 1977-IX «Про внесення змін до Закону «Про публічні закупівлі». Відтепер замовники, які купують певний товар, мають ураховувати вимоги щодо локалізації. Розглянемо детально, що означає цей термін у розумінні закупів...

Наталія Заєць

12.09.2022 224 0 0

Держзакупівлі
09:10
09:10

Чи можна закупити дизпаливо через ProZorro Market?

Баланс-Бюджет № 35 від 6 вересня 2022 року Закупівлі Виникла потреба в дизельному пальному (для перевезення учнів), очікувана вартість – 190 тис. грн. Чи можна здійснити закупівлю через ProZorro Market безпосередньо, без запиту цінової пропозиції за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 (далі &...

Наталія Заєць

05.09.2022 51 0 0

Публічні закупівлі.
09:45
09:45

Чи можна закупити дизпаливо через ProZorro Market?

Виникла потреба в дизельному пальному (для перевезення учнів), очікувана вартість – 190 тис. грн. Чи можна здійснити закупівлю через ProZorro Market безпосередньо, без запиту цінової пропозиції за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169  (не є зона бойових дій)? Закупівлі Виникла потреба в д...

Наталія Заєць

05.09.2022 224 0 0

Держзакупівлі
09:19
09:19

Закупівлі в період воєнного стану: актуальні питання

Баланс-Бюджет № 32 від 16 серпня 2022 року У період воєнного стану виникає багато питань щодо закупівель, зокрема у замовників, які здійснюють закупівлі для забезпечення потреб оборони, у тому числі військових частин. Слід відрізняти закупівлі для оборонних потреб і для звичайних потреб замовників....

Наталія Заєць

15.08.2022 105 0 0

Публічні закупівлі.
09:21
09:21

Закупівлі в період воєнного стану: актуальні питання

У період воєнного стану виникає багато питань щодо закупівель, зокрема у замовників, які здійснюють закупівлі для забезпечення потреб оборони, у тому числі військових частин. Слід відрізняти закупівлі для оборонних потреб і для звичайних потреб замовників. Адже крім Закону від 25.12.2015 № 922-VIII ...

Наталія Заєць

15.08.2022 299 0 0

Держзакупівлі
09:06
09:06

Як оформити закупівлю, якщо енергопостачальник за несплату заборгованості розриває договір і передає споживача на ПОН?

Баланс-Бюджет № 28 від 19 липня 2022 року Закупівлі У КНП успішно здійснило спрощену закупівлю електроенергії й підписало договір. Однак на території, де воно розташоване, ведуться бойові дії. Тому в нього накопичилася заборгованість за електроенергію за три місяці. Через це йому надійшов лист про...

Наталія Заєць

19.07.2022 47 0 0

Держзакупівлі
09:06
09:06

Чи складати протокол уповноваженої особи в разі укладення прямого договору?

Баланс-Бюджет № 28 від 19 липня 2022 року Закупівлі Замовник здійснює закупівлі за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169) і вирішив, що інформацію що...

Наталія Заєць

19.07.2022 75 0 0

Публічні закупівлі
09:00
09:00

Як оформити закупівлю, якщо енергопостачальник за несплату заборгованості розриває договір і передає споживача на ПОН?

У КНП успішно здійснило спрощену закупівлю електроенергії й підписало договір. Однак на території, де воно розташоване, ведуться бойові дії. Тому в нього накопичилася заборгованість за електроенергію за три місяці. Через це йому надійшов лист про розірвання договору в односторонньому порядку і перев...

Наталія Заєць

18.07.2022 201 0 0

Публічні закупівлі
09:00
09:00

Чи складати протокол уповноваженої особи в разі укладення прямого договору?

Замовник здійснює закупівлі за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169) і вирішив, що інформацію щодо певного переліку закупівель публікувати в системі н...

Наталія Заєць

18.07.2022 1017 0 0

Держзакупівлі
08:50
08:50

Чергові зміни до порядку проведення закупівель, що передбачений Постановою № 169

Баланс-Бюджет № 26 від 5 липня 2022 року Постановою КМУ від 24.06.2022 № 723 (набула чинності з 29.06.2022) Уряд уніс зміни до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – По...

Наталія Заєць

05.07.2022 67 0 0

Публічні закупівлі
09:00
09:00

Чергові зміни до порядку проведення закупівель, що передбачений Постановою № 169

Постановою КМУ від 24.06.2022 № 723 (набула чинності з 29.06.2022) Уряд уніс зміни до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169). Тож замовники мають налашт...

Наталія Заєць

04.07.2022 213 0 0

Держзакупівлі
12:00
12:00

Як закупити тверде паливо для наступного опалювального сезону?

Баланс-Бюджет № 23 від 14 червня 2022 року Ситуація із практики Замовники починають готуватися до наступного навчального року – закуповувати вугілля, деревину тощо. Тож виникає питання: як діяти в умовах воєнного стану в разі закупівлі вугілля на суму понад 200 тис. грн: згідно з постановою ...

Наталія Заєць

14.06.2022 72 0 0

Публічні закупівлі
09:36
09:36

Як закупити тверде паливо для наступного опалювального сезону?

Замовники починають готуватися до наступного навчального року – закуповувати вугілля, деревину тощо. Тож виникає питання: як діяти в умовах воєнного стану в разі закупівлі вугілля на суму понад 200 тис. грн: згідно з постановою КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних...

Наталія Заєць

13.06.2022 337 0 0

Держзакупівлі
17:14
17:14

Що змінилося в закупівлях вартістю до 50 тис. грн

Баланс-Бюджет № 18 від 2 травня 2022 року Постановою КМУ від 12.04.2022 № 437 було внесено зміни до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169), які набули ...

Наталія Заєць

02.05.2022 98 0 0

Публічні закупівлі
14:00
14:00

Що змінилося в закупівлях вартістю до 50 тис. грн

Постановою КМУ від 12.04.2022 № 437 було внесено зміни до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169), які набули чинності з 14.04.2022. Ці зміни стосуються ...

Наталія Заєць

29.04.2022 303 0 0

Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану

Головна:

  • Головна
  • Спецтема
  • Кадровик
  • Комерція
  • Агро
  • Медичні КНП
  • Спецрозбір
  • Реальна бухгалтерія
  • Агропорадники
  • Вебінари
  • Новини
  • Online бібліотека «Баланс»
  • Online видання «Баланс»
  • Online видання «Баланс-Агро»
  • Мітки

Підписатися на Uteka:

  • Спецтема - 8400 грн. / рік.
  • Кадровик - 7116 грн. / рік.
  • Комерція - 6864 грн. / рік.
  • Агро - 7248 грн. / рік.
  • Медичні КНП - 4416 грн. / рік.
  • Спецрозбір - 8400 грн. / рік.
  • Агропорадники - 3600 грн. / рік.
  • Вебінари - 6000 грн. / рік.
  • Online бібліотека «Баланс» - 8352 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс» - 7704 грн. / рік.
  • Online видання «Баланс-Агро» - 7704 грн. / рік.
  • Популярні статті

Про нас:

  • Про нас
  • Зв'язатися з нами
  • Техпідтримка
  • Наші телефони
  • Користувацька угода

Партнери:

  • Depositphotos

Спільноти:

  • Facebook
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube

© 2014-2025